abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 oktober 2024 @ 19:22:51 #201
163650 Greys
pi_215342824
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 19:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Is Boulevard een journalistiek programma? Volgensmij is het meer entertainment waarbij het juist de bedoeling is dat 'eurovisiedeskundige' Aram er een mening over heeft. Je hebt het over hetzelfde programma dat Dries Roelvink naar de ministerraad laat gaan voor de interviews.
Daar heb je deels wel gelijk in, maar het is dan wel de bedoeling dat hij die mening uit zonder feitelijk aantoonbare leugens toch. Dingen verzinnen om je klachten te verklaren is echt nogal een zwaktebod en dan mag je het 'deskundige'-deel imho niet gebruiken in je eigen Eurovisietitel.

Bv dat hij in twee tv programma's op nationale tv riep deze week dat Joost tijdens de speech van Andre de zaal verliet terwijl op beeld staat dat dat dus helemaal niet zo was. Entertainment is entertainment, dat ben ik met je eens, maar dingen compleet verzinnen is gewoon niet fair en haalt z'n punt compleet onderuit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215342876
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 19:07 schreef Greys het volgende:

[..]
Nog véél ergere bewoordingen. En tuurlijk mag je het noemen. Deden wij ook. Drie keer ook nog. Acht keer zelfs. Maar zonder overdrijven denk ik een keer of 80, hij. Maanden na het ESF nog. Met de meest gore onderschriften bij bv een foto van Dion in beeld. Van Dion is nooit meer iets vernomen volgens mij zelfs. Nog steeds niet. Dat gaat mij persoonlijk veel te ver.
Dion is laatst weer gespot bij een goede vriend en collega. Hij ziet er goed uit :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  roze dinsdag 22 oktober 2024 @ 19:27:47 #203
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215342894
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 19:26 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Dion is laatst weer gespot bij een goede vriend/collega. Hij ziet er goed uit :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat fijn! Vond het echt sneu voor hem dat hij er zo mee zat.
Your beauty never ever scared me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 oktober 2024 @ 19:29:12 #204
163650 Greys
pi_215342924
quote:

[..]
Dion is laatst weer gespot bij een goede vriend en collega. Hij ziet er goed uit :)

SPOILER
Oh dat is echt fijn om te zien.
Want die zat er echt heel lang doorheen zeg. Was echt zorgelijk. Dank je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 19:31:04 #205
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215342946
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 19:07 schreef Greys het volgende:

[..]
Nog véél ergere bewoordingen. En tuurlijk mag je het noemen. Deden wij ook. Drie keer ook nog. Acht keer zelfs. Maar zonder overdrijven denk ik een keer of 80, hij. Maanden na het ESF nog. Met de meest gore onderschriften bij bv een foto van Dion in beeld. Van Dion is nooit meer iets vernomen volgens mij zelfs. Nog steeds niet. Dat gaat mij persoonlijk veel te ver.
Aran/Boulevard is veel te ver gegaan met Mia en Dion. En krijg je weer de reactie "Mag je tegenwoordig dan niks meer zeggen" "Oh, wat een sneeuwvlokjes". Nou Gerda je mag inderdaad zeggen dat ze niet goed gezongen hebben, dat hebben ze ook niet gedaan. Maar hoe Aran heeft gedaan is echt zonder klasse, zelfs onder andere showbizz stukjes, "maar niet zo vals als Mia en Dion haha".Hashtags als #Opdionderen. Gaat echt veel te ver voor iemand, zeker iemand zonder ervaring. Leek wel op pestgedrag van de middelbare school. De rest van de school (de kijkers) vonden het schijnbaar ook wel ok.
pi_215342960
quote:

[..]

SPOILER
Benieuwd of/wanneer die weer met wat komt qua muziek, bij hem had ik nog wel het idee dat die een stuk beter is/was dan dat die heeft kunnen laten zien.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 oktober 2024 @ 19:37:18 #207
163650 Greys
pi_215343043
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 19:31 schreef Momo het volgende:

[..]
Aran/Boulevard is veel te ver gegaan met Mia en Dion. En krijg je weer de reactie "Mag je tegenwoordig dan niks meer zeggen" "Oh, wat een sneeuwvlokjes". Nou Gerda je mag inderdaad zeggen dat ze niet goed gezongen hebben, dat hebben ze ook niet gedaan. Maar hoe Aran heeft gedaan is echt zonder klasse, zelfs onder andere showbizz stukjes, "maar niet zo vals als Mia en Dion haha".Hashtags als #Opdionderen. Gaat echt veel te ver voor iemand, zeker iemand zonder ervaring. Leek wel op pestgedrag van de middelbare school. De rest van de school (de kijkers) vonden het schijnbaar ook wel ok.
Het duurde maanden en maanden.
En iedereen vond het slecht, die twee preparty's, logisch. Wij hier ook. Maar vastbijten en een half jaar niet meer loslaten wordt echt obsessief pestgedrag. Maar dat scoort inderdaad.

Zelfs bij S10 liepen ze te zeuren dat haar stukje zichtbare blote buik bij dat pak niet kon, want er MOET iets af te zeiken zijn, desnoods iets volslagen normaals. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215343073
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Benieuwd of/wanneer die weer met wat komt qua muziek, bij hem had ik nog wel het idee dat die een stuk beter is/was dan dat die heeft kunnen laten zien.
Ik heb hem een aantal jaar geleden in het voorprogramma van Duncan gezien (2021 geloof ik) en dat was gewoon echt prima, ja. Beetje hetzelfde straatje als Duncan natuurlijk, maar hij zong en speelde gewoon goed en was ook sympathiek in de omgang met het publiek. Totaal het tegenovergestelde als op het ESF dus kan me voorstellen dat hij echt een klap heeft gehad daarvan.
pi_215343117
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 19:37 schreef Greys het volgende:

[..]
En iedereen vond het slecht, die twee preparty's, logisch. Wij hier ook. Maar vastbijten en een half jaar niet meer loslaten wordt echt obsessief pestgedrag. Maar dat scoort inderdaad.

Zelfs bij S10 liepen ze te zeuren dat haar stukje zichtbare blote buik bij dat pak niet kon, want er MOET iets af te zeiken zijn, desnoods iets volslagen normaals. :D
Bij Duncan ging het ook die kant op toen de staging bekend was, maar ik denk dat het dankzij Ilse (die wel goed ligt bij Boulevard en zo) bij een klein beetje zeuren is gebleven en dat zij er iedere keer voor sprong zeg maar.
pi_215343126
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 19:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Gedoe om de kleding is wel traditie natuurlijk :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 oktober 2024 @ 19:50:35 #211
163650 Greys
pi_215343265
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 19:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Gedoe om de kleding is wel traditie natuurlijk :P
Hahaha true. Ik heb nog steeds trauma's van luipaardjassen en ooglapjes. Maar voor mijn gevoel was er daar nou net niks op aan te merken bij haar. Hádden we eindelijk eens iemand die er gewoon beeldig en stijlvol uitziet op het podium... :D

Nee zonder gekheid, toen viel het gelukkig mee inderdaad voor m'n gevoel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 19:56:23 #212
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215343361
Hoop dat we wel duidelijkheid krijgen rond de deadline van 1 november. Ze hebben officieel iets meer dan een week. En over een maand is de eerste nationale finale al :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 oktober 2024 @ 20:04:15 #213
163650 Greys
pi_215343478
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 19:56 schreef Momo het volgende:
Hoop dat we wel duidelijkheid krijgen rond de deadline van 1 november. Ze hebben officieel iets meer dan een week. En over een maand is de eerste nationale finale al :P
Voor mijn bloeddruk én die van Aran zou het denk ik beter zijn als Joost niet gaat.
Bloeddruksgewijsgezien (jawel dat is heus een woord :+ ) is het sowieso 't allerbest als NL een jaartje overslaat. Maar dat zie ik eigenlijk niet meer gebeuren.

*in zakje blaast
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215343560
Terugdenkend aan Jeangu is iemand niet op basis van het liedje nog een keer sturen überhaupt niet het beste idee. Wordt nooit zo goed als de eerste keer.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 20:13:28 #215
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215343589
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 20:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Terugdenkend aan Jeangu is iemand niet op basis van het liedje nog een keer sturen überhaupt niet het beste idee. Wordt nooit zo goed als de eerste keer.
Meerdere landen hebben dat toen gedaan, zelfs als de artiest eerst de nationale finale had gewonnen. Verschillend uitgepakt toen, Oekraine, Griekenland en Zwitserland hadden een beter nummer in 2021 dan 2020 met zelfde artiest. IJsland, Bulgarije en Letland hadden wel echt een minder nummer.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 oktober 2024 @ 20:15:46 #216
163650 Greys
pi_215343619
Ik denk zelf ook dat Europapa haast onmogelijk te evenaren zou zijn als lied.

Tuurlijk laat ik me graag verrassen want ik heb op zich wél geleerd op m'n oude dag van het feit dat ik 'oh god alsjeblieft niet zeg' riep toen Joost als deelnemer werd genoemd omdat ik even snel anderhalf liedje luisterde en het niks voor ESF vond. Toen had ik het héél erg fout dus misschien dan nu ook wel weer en is er nog iets beters/leukers dan Europapa.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215343684
Ik bedenk met ineens dat Joost heeft gezegd dat hij vorig jaar drie nummers heeft ingestuurd: Europapa en The bird song, maar dat derde nummer hebben we nooit gehoord toch? Zou dat eventueel achter de hand zijn gehouden voor dit scenario? Weet niet of dat nou een slim idee is, maar het zou het voor de AvroTros en Joost makkelijk maken om terug te vallen op iets..
pi_215343749
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 19:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Is Boulevard een journalistiek programma? Volgensmij is het meer entertainment waarbij het juist de bedoeling is dat 'eurovisiedeskundige' Aram er een mening over heeft. Je hebt het over hetzelfde programma dat Dries Roelvink naar de ministerraad laat gaan voor de interviews.
Daar heb je wel een punt :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215343781
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 19:39 schreef d_elise het volgende:

[..]
Ik heb hem een aantal jaar geleden in het voorprogramma van Duncan gezien (2021 geloof ik) en dat was gewoon echt prima, ja. Beetje hetzelfde straatje als Duncan natuurlijk, maar hij zong en speelde gewoon goed en was ook sympathiek in de omgang met het publiek. Totaal het tegenovergestelde als op het ESF dus kan me voorstellen dat hij echt een klap heeft gehad daarvan.
Ik ook. Was echt niks mis mee. Zong ook liedjes die Duncan voor hem had geschreven.
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_215343800
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 20:15 schreef Greys het volgende:

Tuurlijk laat ik me graag verrassen want ik heb op zich wél geleerd op m'n oude dag van het feit dat ik 'oh god alsjeblieft niet zeg' riep toen Joost als deelnemer werd genoemd omdat ik even snel anderhalf liedje luisterde en het niks voor ESF vond. Toen had ik het héél erg fout dus misschien dan nu ook wel weer en is er nog iets beters/leukers dan Europapa.
Als er iemand in staat is om een Europapa 2.0 te maken dan is het wel Joost en zijn vrienden
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 oktober 2024 @ 20:36:12 #221
163650 Greys
pi_215343828
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 20:32 schreef HenkjeNL2 het volgende:

[..]
Als er iemand in staat is om een Europapa 2.0 te maken dan is het wel Joost en zijn vrienden
Qua creatief geloof ik daar ook zeker wel in hoor, maar het moet juist géén Europapa 2.0 worden dan denk ik anders hebben de mensen dat al wel gehoord. Beter iets heel anders. Maar inderdaad, ik laat me wat dat betreft best graag een tweede keer positief verrassen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  roze dinsdag 22 oktober 2024 @ 20:37:13 #222
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215343837
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 20:32 schreef HenkjeNL2 het volgende:

[..]
Ik heb wel vertrouwen in Teun.
pi_215344396
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 20:37 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik heb wel vertrouwen in Teun.
Idem. Maar eens met @Greys dat het wel iets anders moet zijn.
pi_215345212
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 21:19 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Idem. Maar eens met @:Greys dat het wel iets anders moet zijn.
Maar als titel Euromama.... zou wel erg werken als gimmick en referentie aan...
pi_215346702
Als ik nog even mag; Europapa was een knaller. Maar die dwaas nog een keer sturen? Die flapdrol kan een paar serieuze vragen nog niet eens op een respectvolle manier beantwoorden. Ultieme opperkneus
pi_215347038
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 23:33 schreef Vliegbaard het volgende:
Als ik nog even mag; Europapa was een knaller. Maar die dwaas nog een keer sturen? Die flapdrol kan een paar serieuze vragen nog niet eens op een respectvolle manier beantwoorden. Ultieme opperkneus
Wow.... dwaas..... flapdrol...... ultieme opperkneus...... Heel respectvol allemaal....
  Trouwste user 2022 woensdag 23 oktober 2024 @ 01:14:44 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_215347046
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 01:11 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Wow.... dwaas..... flapdrol...... ultieme opperkneus...... Heel respectvol allemaal....
Ik zou het als compliment nemen. :)

Joost _O_ _O_ _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 23 oktober 2024 @ 08:05:41 #228
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215347562
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 20:15 schreef Greys het volgende:

Nou ja, dat moet toch wel te doen zijn? Het is niet of het van muzikale genialiteit aan elkaar hing, het was gewoon catchy. Exact hetzelfde idee als cha cha cha het jaar ervoor. Waarom zou je dat het jaar ervoor wel kunnen evenaren maar het jaar erna niet?
Laffe huichelaar
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2024 @ 08:18:00 #229
163650 Greys
pi_215347628
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 08:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Nou ja, dat moet toch wel te doen zijn? Het is niet of het van muzikale genialiteit aan elkaar hing, het was gewoon catchy. Exact hetzelfde idee als cha cha cha het jaar ervoor. Waarom zou je dat het jaar ervoor wel kunnen evenaren maar het jaar erna niet?
Het hád *iets* waardoor het meer was dan gewoon een catchy liedje voor velen. Ik bedoel, Suzan en Freek en Rolf Sanchez hebben ook best weleens een heel catchy melodietje in hun refrein, maar dan nog is het (in mijn ogen) niet speciaal en opvallend genoeg voor het ESF. Europapa klopte volledig als totaalpakket met het pak, de clip, het lied, de verrassing met het hakken etc. Ik denk echt dat welk leuk tof mooi lied hij ook zou maken voor nog een ESF dat veel mensen zouden zeggen 'tof maar het is geen Europapa'.

Maar zoals hierboven al toegegeven, ik kan het daarmee volledig mis hebben en ik zou me graag laten verrassen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 23-10-2024 08:27:31 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215347734
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 19:31 schreef Momo het volgende:

[..]
Nou Gerda je mag inderdaad zeggen dat ze niet goed gezongen hebben, dat hebben ze ook niet gedaan.
da hep ik nooit gezeg hoor alleen da frans beter zong het concert in ahoy was zo mooi he kan er nog van na genieten en veel meer mensen dan toen met eurovisie
hebbie effe voor mei?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2024 @ 08:55:00 #231
163650 Greys
pi_215347798
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215348430
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 08:44 schreef Gerda2023 het volgende:

[..]
da hep ik nooit gezeg hoor alleen da frans beter zong het concert in ahoy was zo mooi he kan er nog van na genieten en veel meer mensen dan toen met eurovisie
SHO / 'Frans Bauer vreemd gegaan met Sieneke'
pi_215348439
Is Gerda echt?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_215348713
pi_215348848
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 01:11 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Hoe Joost met zijn fans omgaat is wel respectvol dan?
Als artiest zijn het je fans die zorgen dat je staat waar je staat. Dankzij ESF heeft hij er in een korte periode een enorme schare fans bij gekregen en bij grotere artiesten verloopt de communicatie naar fans o.a. via de media. Als je artiest niet een paar vragen fatsoenlijk kunt beantwoorden dan kun je dat authentiek noemen maar ik noem dat juist respectloos.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2024 @ 10:56:39 #236
163650 Greys
pi_215348882
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 10:53 schreef Vliegbaard het volgende:
Als je artiest niet een paar vragen fatsoenlijk kunt beantwoorden dan kun je dat authentiek noemen maar ik noem dat juist respectloos.
Hij is in minstens veertig interviews dit jaar heel respectvol geweest (meer dan jij hier nu eigenlijk) en heeft alle vragen van fans beantwoord in die interviews.
Op bepaalde vragen van één of twee bepaalde interviewers die hem zelf een mes in z'n rug staken op meerdere momenten mocht of wilde hij geen antwoord geven. Dat recht heeft hij gewoon, hij hoeft zich niet alles te laten welgevallen (ik twijfel ineens of dit een woord is, help me even). Jij mag het uiteraard slecht vinden, dat recht heb je óók. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215348990
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 10:56 schreef Greys het volgende:

[..]
Hij is in minstens veertig interviews dit jaar heel respectvol geweest (meer dan jij hier eigenlijk) en heeft alle vragen van fans beantwoord in die interviews.
Op bepaalde vragen van één of twee bepaalde interviewers die hem zelf een mes in z'n rug staken op meerdere momenten mocht of wilde hij geen antwoord geven. Dat recht heeft hij gewoon, hij hoeft zich niet alles te laten welgevallen (ik twijfel ineens of dit een woord is, help me even). Jij mag het uiteraard slecht vinden, dat recht heb je óók. :Y
Ik volg Joost verder niet dus ik moet het maar doen met de zeldzame stukjes die ik wel eens op TV of SM langs zie komen. Misschien niet helemaal fair om hem enkel daarop te beoordelen maar als niet-fan voor mij genoeg om hem daar op te beoordelen. Met de zeldzame informatie waar ik het als niet-fan mee moet doen kom ik tot de conclusie dat die jongen niet goed is in de bovenkamer.

Met een vlag over je kop op een persconferentie van een enorm evenement gaan zitten. Het lijntje tussen authentiek en mafklapper is flinterdun en ik mag daar mijn oordeel over geven. En op basis van wat ik zie vind ik het gewoon een flapdrol wat niet weg neemt dat ik Europapa een goed nummer vind.

Maar je mag dus geen negatief waardeoordeel geven want dat is dan meteen respectloos? Je kunt zelfs als je echt fan bent moeilijk ontkennen dat hij zich het afgelopen half jaar op cruciale momenten wel als een debiel gedragen heeft.
pi_215349053
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 10:56 schreef Greys het volgende:

[..]
Hij is in minstens veertig interviews dit jaar heel respectvol geweest (meer dan jij hier nu eigenlijk) en heeft alle vragen van fans beantwoord in die interviews.

Laat maar Greys.... De baard is de moeite niet waard om er verder nog op in te gaan.
pi_215349077
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:06 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik volg Joost verder niet dus ik moet het maar doen met de zeldzame stukjes die ik wel eens op TV of SM langs zie komen. Misschien niet helemaal fair om hem enkel daarop te beoordelen maar als niet-fan voor mij genoeg om hem daar op te beoordelen. Met de zeldzame informatie waar ik het als niet-fan mee moet doen kom ik tot de conclusie dat die jongen niet goed is in de bovenkamer.

Met een vlag over je kop op een persconferentie van een enorm evenement gaan zitten. Het lijntje tussen authentiek en mafklapper is flinterdun en ik mag daar mijn oordeel over geven. En op basis van wat ik zie vind ik het gewoon een flapdrol wat niet weg neemt dat ik Europapa een goed nummer vind.

Maar je mag dus geen negatief waardeoordeel geven want dat is dan meteen respectloos? Je kunt zelfs als je echt fan bent moeilijk ontkennen dat hij zich het afgelopen half jaar op cruciale momenten wel als een debiel gedragen heeft.
Ik mag jou ook een lul vinden op basis van die paar posts die ik van je heb gelezen, maar dat wil niet zeggen dat mijn oordeel erg goed onderbouwd is toch? Het voorbeeld van die vlag vind ik wel veelzeggend, daar werd ontzettend moeilijk over gedaan, maar kom op zeg... wat maakt dat in vredesnaam uit. Blijkbaar wordt de bekrompenheid in Nederland steeds erger, om je daar druk over te gaan maken.

Kijk dit interview eens met een Zweedse songfestivalfan, gewoon een normaal gesprek, en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit komt doordat die dame hem gewoon normaal behandelt, en zijn humor begrijpt. Er zijn genoeg van dit soort interviews te vinden op Youtube... behalve met de Nederlandse media.

Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2024 @ 11:22:54 #240
163650 Greys
pi_215349116
quote:

[..]
Ik volg Joost verder niet dus ik moet het maar doen met de zeldzame stukjes die ik wel eens op TV of SM langs zie komen. Misschien niet helemaal fair om hem enkel daarop te beoordelen maar als niet-fan voor mij genoeg om hem daar op te beoordelen.
Met de zeldzame informatie waar ik het als niet-fan mee moet doen kom ik tot de conclusie dat die jongen niet goed is in de bovenkamer.
Ik snap het deel dat je het 'moet' doen met de kleine stukjes die je ziet. Echt. Maar het is imho inderdaad niet fair om iemand op basis van een stukje in een roddelprogramma voor gek te verklaren 'niet goed in de bovenkamer' etc. Dus dat is een beetje het gevaar van de Boulevards enzo. Mensen die alleen dat zien en denken dat dat alleen de waarheid is. Aran zei bv dat Joost tijdens de speech van Andre van Duin bij Televizierring de zaal verliet. Dus alle kijkers van denken dat dat waar is en vinden dat asociaal van Joost. Er was gisteren een officiële video vanuit de zaal waaruit bleek dat hij er gedurende de hele speech gewoon zat. Maar rectificeren ho maar.

Voorbeeldje: Jij bent zelf een heel normaal aardig mens, daar ga ik gewoon van uit. Stel, iemand die jou hier elke keer aanvalt als jij hier komt heeft wat vragen voor je en jij hebt geen zin om daar een normaal gesprek mee te voeren gezien de voorgeschiedenis. Zou het dan eerlijk zijn als in jou wegzet als gek in je bovenkamer puur op basis van jouw ontwijkende gedrag naar die persoon toe die jou eerder rot behandelde? Nee toch. :)

quote:

Dat is waar het soms mis gaat hier, want tuurlijk mag je wel een negatief waardeoordeel geven. Doen anderen in andere jaren ook zo vaak hier, ik zelf ook. Maar je kunt dan ook gewoon zeggen dat je het raar vindt, of onterecht, of zelfs onfatsoenlijk ofzo. Sommigen riepen hier vorige week dat hij vast een cokesnuiver is of een alcoholist of mentale afwijkingen heeft, dát gaat te ver want dat zijn oordelen die nergens op gebaseerd zijn en is trollen en zelf minstens zo onfatsoenlijk. Dat deel kan je denk ik met me eens zijn.
En als jij dan daarna komt met 'ultieme kneus' en 'debiel' en 'niet goed in z'n bovenkamer' dan voelt het een beetje als 'oh daar heb je er weer zo één die alleen even komt roepen dat iemand een debiel is. Maar ik denk dat jij redelijker bent dan dat, gezien het feit dat je net gelukkig ook zei dat bepaalde dingen misschien niet helemaal fair zijn. Dat met die vlag deed hij jaren geleden al tijdens z'n concert en toen moest iedereen huilen. Hij is soms een beetje anders dan de massa, een paradijsvogel. Maar zo heel erg is dat toch niet. Genoeg artiesten van vroeger die niet helemaal in de pas liepen en die men alsnog prachtig vond. Hij doet er weinig kwaad mee toch.

Lang saai verhaal (zo ben ik :@ ) kort: zeker mag je een negatief oordeel geven. Maar probeer het ajb zonder debiel en bovenkamers enzo?

[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 23-10-2024 11:42:45 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2024 @ 11:24:24 #241
163650 Greys
pi_215349129
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:16 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Laat maar Greys.... De baard is de moeite niet waard om er verder nog op in te gaan.
Hm, ik vermoed dat hij redelijker is dan hij hier soms overkomt dus ik vind het nog m'n moeite waard. Misschien bewijst ie het tegendeel en dan voel ik me weer dom maar wie weet. Ik heb goede hoop maar ben soms wat naief haha.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215349240
quote:

[..]
Een negatief oordeel is nog iets anders dan hem uitschelden.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2024 @ 11:37:00 #243
163650 Greys
pi_215349250
Blackswangreen gaf al een goed leuk voorbeeld van een interview maar ik denk dat het zoom-interview van Wiwi met Joost hieronder ook een heel goed voorbeeld is van dat hij prima interviews kan doen. Hij is hier enorm beleefd, verlegen bijna, open en kwetsbaar. Het hangt er bij hem heel erg van af hoe je hem zelf behandelt (of eerder behandeld hebt, hij onthoudt alles) of je een fatsoenlijk interview krijgt. En ik vind zelfs dat elke artiest dat zou mogen en misschien zelfs moeten doen. Fatsoen gaat namelijk beide kanten op. :)

En tuurlijk mag je wat vinden van z'n muts hieronder, maar luister eens wat een ander mens het hier is. Hij is eigenlijk alleen tegen Aran en misschien een beetje tegen Shownieuws vaag geweest volgens mij. De NLse roddelpers die zelf oneerlijk met hem omgingen.

Zo kan het ook:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215349284
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:18 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik mag jou ook een lul vinden op basis van die paar posts die ik van je heb gelezen, maar dat wil niet zeggen dat mijn oordeel erg goed onderbouwd is toch? Het voorbeeld van die vlag vind ik wel veelzeggend, daar werd ontzettend moeilijk over gedaan, maar kom op zeg... wat maakt dat in vredesnaam uit. Blijkbaar wordt de bekrompenheid in Nederland steeds erger, om je daar druk over te gaan maken.

Kijk dit interview eens met een Zweedse songfestivalfan, gewoon een normaal gesprek, en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit komt doordat die dame hem gewoon normaal behandelt, en zijn humor begrijpt. Er zijn genoeg van dit soort interviews te vinden op Youtube... behalve met de Nederlandse media.

Je mag me best een lul vinden hoor, jouw mening en ik vind dat niet respectloos.

Maar nogmaals, ik ga die interviews allemaal niet opzoeken om dat ik daar helemaal geen behoefte aan heb.
En dan nog, ik begrijp waarschijnlijk zijn humor ook niet en mogelijk dat ik hem om die reden dan ook een mafketel vind.
pi_215349293
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:35 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Een negatief oordeel is nog iets anders dan hem uitschelden.
Schokkerende scheldwoorden ook allemaal zeg, poe poe
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2024 @ 11:44:17 #246
163650 Greys
pi_215349315
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:42 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Maar bij Joost die niet eens scheldt kan je dan niet 'poe poe' voelen? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2024 @ 11:47:13 #247
163650 Greys
pi_215349345
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:41 schreef Vliegbaard het volgende:
Maar nogmaals, ik ga die interviews allemaal niet opzoeken om dat ik daar helemaal geen behoefte aan heb.
Je hoeft niet te zoeken, er staan hier nu twee goede! Gewoon hele open antwoorden, vooral die van Wiwi.

quote:
En dan nog, ik begrijp waarschijnlijk zijn humor ook niet en mogelijk dat ik hem om die reden dan ook een mafketel vind.
Da's een heel ander verhaal en helemaal je goed recht en ik snap zelfs dat mensen hem soms een beetje raar of een mafketel vinden. Niks mis mee.
Zelf hou ik wel van paradijsvogels die zichzelf durven blijven zijn ook al is het niet volgens de massa, maar dat is niet ieders kop thee. Logisch.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215349373
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:42 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik heb het niet over schokkerend, maar over uitschelden.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2024 @ 11:56:11 #249
163650 Greys
pi_215349411
Er zijn bv ook veel mensen die weglopen met Jandino maar zijn humor is nou echt weer niet de mijne en ik trek hem écht echt echt niet terwijl het vast gewoon een aardig mens is. :@
Dus dat iemand bij een ander gewoon niet ligt is heel logisch en menselijk.

Maar dat Boulevard roept dat Joost niet te interviewen is gaat nergens over want HIJ kan Joost niet interviewen. Alle anderen wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  roze woensdag 23 oktober 2024 @ 12:04:07 #250
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215349485
Ik heb even een vriend gevraagd die denk ik ongeveer Joost zijn grootste fan is en hij denkt zelf eigenlijk dat Joost niet gaat. Hij hoopt zelfs dat hij niet gaat. _O- Ook omdat het allemaal krap gaat worden met de tour.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')