Ja dat kwam weer omdat die Israëlische mevrouw van de delegatie (niet de zangeres) hem met foto en al op instagram gooide met het bijschrift dat die jodenhater (quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, sterker nog, in dezelfde persconferentie nam hij haar nog in bescherming. Maar ja, Joost werd een soort martelaar voor het vrije woord... volgens mij een beetje tegen wil en dank. En hij kreeg ook alle fanatieke zionisten tegen zich. Zonder ooit één woord over Israël te hebben gesproken.
Hij zei ook nog iets anders. Vreemd genoeg is dat nauwelijks opgepikt (of misschien niet zo vreemd, want dat past niet in het "asociale Joost"-verhaal).quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:57 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Journalist: "Have you ever thought you bring risks to other participants by being here?"
Moderator: "You don't have to answer that question if you don't want to."
Joost: "Why not?"
[..]
Het is toch lekker anoniem om op internet commentaar te geven. Ik vraag me af of de helft van die reacties wel 'echt' zijn, of dat ze vooral bedoeld zijn om de boel op te stoken. We hebben daar hier op Fok! ook wel eens last vanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:08 schreef Greys het volgende:
Het blijft toch ergens verwonderlijk dat iedereen Joost fantastisch vond toen hij met een vlag over z'n hoofd zat tijdens zijn concert een paar jaar geleden (of in het geval van niet fantastisch in elk geval nul storend) en dat later wel een probleem werd ineens. Het is niet dat hij dat daar ineens voor het eerst deed.
Net als dat teleprompter (schrijf je dat zo?) mee playbacken. Tijdens die kwis jaren geleden was het grappig en tijdens het Televizierring ding was het inééns onbeschoft.
En stiekem denk ik dat best een groot deel van de mensen die dat soort dingen onfatsoenlijk vinden zelf op social media en in het dagelijks leven niet de meest fatsoenlijke mensen zijn. Van die mensen die vinden dat fatsoen alleen voor een ander geldt en gewoon lekker met de Arans en de massa meehuilen, ongeacht wat er nou waar is enzo.
Uiteraard geldt dat niet voor iedereen, maar ik heb de veroordelende foeivingertjes in het dagelijks leven al bij heel wat mensen zelf gezien waarvan ik dacht 'Eh oké Henk, heb je jezelf weleens gezien en gehoord'. Maar ja, een ander negatief beoordelen is altijd makkelijker dan de spiegel pakken.
Een deel zal zeker echt zijn hoor en zoals vanmorgen ook gezegd: er is niks mis mee als iemand gewoon je ding niet is of het je humor niet is etc. Mijn moeder vond en vind Joost ook een beetje rare kwast maar ze vond het lied dan weer wel leuk haha. Prima.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is toch lekker anoniem om op internet commentaar te geven. Ik vraag me af of de helft van die reacties wel 'echt' zijn, of dat ze vooral bedoeld zijn om de boel op te stoken. We hebben daar hier op Fok! ook wel eens last van
Eerlijk ik zei wel eerst wtf doet die maar toen ik later las wat hij echt deed moest ik stiekem wel weer lachen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:08 schreef Greys het volgende:
Net als dat teleprompter (schrijf je dat zo?) mee playbacken.
Ik baal zo dat ik dat filmpje niet meer kan vinden van een veel jongere Joost die dat ook al deed haha. Iemand postte dat toen hier maar kan het niet meer vinden. Een of andere quiz was dat, het decor leek op Waku Waku voor m'n gevoel maar dat was het niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Eerlijk ik zei wel eerst wtf doet die maar toen ik later las wat hij echt deed moest ik stiekem wel weer lachen.
Ik ken dat filmpje niet tbh.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik baal zo dat ik dat filmpje niet meer kan vinden van een veel jongere Joost die dat ook al deed haha. Iemand postte dat toen hier maar kan het niet meer vinden. Een of andere quiz was dat, het decor leek op Waku Waku voor m'n gevoel maar dat was het niet.Misschien iets van een regionale tv zender. Omroep Friesland ofzo?
Je legt hier een hoop zaken over elkaar die wel heel zwart/wit zijn en behoeven toch wel enige context.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:08 schreef Greys het volgende:
Het blijft toch ergens verwonderlijk dat iedereen Joost fantastisch vond toen hij met een vlag over z'n hoofd zat tijdens zijn concert een paar jaar geleden (of in het geval van niet fantastisch in elk geval nul storend) en dat later wel een probleem werd ineens. Het is niet dat hij dat daar ineens voor het eerst deed.
Net als dat teleprompter (schrijf je dat zo?) mee playbacken. Tijdens die kwis jaren geleden was het grappig en tijdens het Televizierring ding was het inééns onbeschoft.
En stiekem denk ik dat best een groot deel van de mensen die dat soort dingen onfatsoenlijk vinden zelf op social media en in het dagelijks leven niet de meest fatsoenlijke mensen zijn. Van die mensen die vinden dat fatsoen alleen voor een ander geldt en gewoon lekker met de Arans en de massa meehuilen, ongeacht wat er nou waar is enzo.
Uiteraard geldt dat niet voor iedereen, maar ik heb de veroordelende foeivingertjes in het dagelijks leven al bij heel wat mensen zelf gezien waarvan ik dacht 'Eh oké Henk, heb je jezelf weleens gezien en gehoord'. Maar ja, een ander negatief beoordelen is altijd makkelijker dan de spiegel pakken.
Dit is het hele filmpjequote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik baal zo dat ik dat filmpje niet meer kan vinden van een veel jongere Joost die dat ook al deed haha. Iemand postte dat toen hier maar kan het niet meer vinden. Een of andere quiz was dat, het decor leek op Waku Waku voor m'n gevoel maar dat was het niet.Misschien iets van een regionale tv zender. Omroep Friesland ofzo?
Ik vond het op beide plekken prima. Wat is er zo erg aan vraag ik me af. Die mannen met die maskers van Lordi hadden die ook tijdens serieuze momenten op bv, vonden we toch ook niet aso. Die gele wolven act namen volgens mij geen enkel interview serieus omdat ze geheim moesten blijven wie er in de pakken zat etc. Maakt toch allemaal niet zo veel uit en is een vlag over je hoofd even dan echt zo veel 'erger'? Je mag het natuurlijk vinden maar het verbaast me soms gewoon!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:16 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je legt hier een hoop zaken over elkaar die wel heel zwart/wit zijn en behoeven toch wel enige context.
Dat Joost op een van zijn eigen optredens met een vlag over zijn hoofd gaat zitten, ja lekker doen. Ik gok dat hij toen ook bij lange na niet populairiteit bezat die hij nu of net voor ESF bezat. Daarnaast is tijd en plaats ook nog wel een groot punt. Ik kan zonder veel moeite zo 10 voorbeelden verzinnen van gedrag dat op de ene plek relatief normaal is of geaccepteerd wordt, en op een andere plek totaal niet. Dus die twee met elkaar vergelijken is al geen terechte vergelijking en de reacties daarop evenmin.
Oh dat laatste zeker niet natuurlijk, maar dat uitgerekend mensen als Rutger Castricum en de Gijp Joost een aansteller vinden is toch wel... Alsof het zelf geen enorme aandachtshoeren zijn. Da's een beetje alsof Jandino in het openbaar op tv zou gaan zitten klagen dat ie Karin Bloemen druk en hysterisch vindt doen. Ofzo.quote:Als we alleen elkaar nog mogen beoordelen als we zelf 100% “normaal” zijn, dan zijn we over alles ook wel snel uitgepraat. Ik wel althans
Lol die reacties van Joost zelf zeggen echt helemaal niks. 😂quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
3fm stookt het vuurtje weer op. Zoveel redenen dat hij wel gaat https://www.instagram.com/p/DBd78ASMkqV/?igsh=c2F2NDVyOTRtNXA3
Of hij nou wel of niet gaat die jongen is echt goed in mensen trollen in zijn eigen reacties. Dus ik hecht er nul waarde aan wat hij daar allemaal zegt.quote:
Wel leuk dat 3fm er een positief verhaal van maakt in tegenstelling tot de RTL boulevards van deze wereld. Al weet ik nog steeds niet of dit wel verstandig is.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
3fm stookt het vuurtje weer op. Zoveel redenen dat hij wel gaat https://www.instagram.com/p/DBd78ASMkqV/?igsh=c2F2NDVyOTRtNXA3
Wat betreft Lordi, van hen is tot op de dag van vandaag de indentiteit onbekend. Mogelijk is dat vandaag de dag wel achterhaald zo goed volg ik ze niet maar zeker in die tijd was dat, ook buiten ESF, deel van hun act en een van de redenen dat ze überhaupt de exposure kregen die ze destijds en nu nog steeds krijgen. De hele wolven act, zegt me op zich vrij weinig. Maar voor mij geldt, net als vele anderen, ik houdt me rondom het ESF niet bezig met andere acts als het niet op de lineaire TV komt en ik ga het niet bewust opzoeken op YouTube of andere media. Dus tenzij er wat exceptioneels gebeurd krijg ik het niet eens mee. Net zo goed als dat ik niet geïnteresseerd ben in wat buitenlandse media over een Nederlandse inzending zeggen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het op beide plekken prima. Wat is er zo erg aan vraag ik me af. Die mannen met die maskers van Lordi hadden die ook tijdens serieuze momenten op bv, vonden we toch ook niet aso. Die gele wolven act namen volgens mij geen enkel interview serieus omdat ze geheim moesten blijven wie er in de pakken zat etc. Maakt toch allemaal niet zo veel uit en is een vlag over je hoofd even dan echt zo veel 'erger'? Je mag het natuurlijk vinden maar het verbaast me soms gewoon!
[..]
Je doet nu exact hetzelfde hequote:Oh dat laatste zeker niet natuurlijk, maar dat uitgerekend mensen als Rutger Castricum en de Gijp Joost een aansteller vinden is toch wel... Alsof het zelf geen enorme aandachtshoeren zijn. Da's een beetje alsof Jandino in het openbaar op tv zou gaan zitten klagen dat ie Karin Bloemen druk en hysterisch vindt doen. Ofzo.![]()
De ene dag wel de andere dag niet. Zo houden ze het wel vol tot 1 november.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:18 schreef RipCity het volgende:
aran bade zo met het laatste nieuws lol(teaser gaf aan dat Joost misschien toch niet gaat)
Helaas mogen er geen levende dieren op het podium. Mikolas Josef wou in 2018 een levende kameel op het podium, mocht niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:15 schreef Dave het volgende:
Mogen er eigenlijk dieren op het podium?
[ x ]
Joost met Europapaard in 2025?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |