SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
DURF IK DIT?
Stadswandeling en borrel in Utrecht, 8 december 2024
Geïnteresseerden:
Aoibhin (gids)
Bomenverzameling
Domnivoor (gids)
Gast_op_Afstand_GOA?
Leandra?
mascara-klodder?
Paul?
Prisha
pullup?
Shii(?)
Superbadeendje?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Concepts of a plan?quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:18 schreef kree het volgende:
[..]
omdat mss een idee erover nog? omdat vast gelopen denk beetje erin of in geen tijd ook enzo. maar het gaat om de essentie ervan
An idea of a proposal?How can I make this topic about me?![]()
ja daarom juist hecht ik aan je waarde welquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vergis je niet. Ik heb daar juist zo de pest aan
Do what you love, love what you do!![]()
Oeps, door het slotje, dat heb je even iets pakt en terug komt en door gaat met lezen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
en zo werden de grote hits gemaakt in muziekquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Concepts of a plan?
An idea of a proposal?
Do what you love, love what you do!![]()
We vergeven het jequote:Op maandag 21 oktober 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Oeps, door het slotje, dat heb je even iets pakt en terug komt en door gaat met lezen![]()
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Oeps, door het slotje, dat heb je even iets pakt en terug komt en door gaat met lezen![]()
![]()
quote:
thnxquote:
quote:
haha genoeg erover hoor dit..... weet ik heb idee enzo, maar allemaal niet zo haastDo what you love, love what you do!![]()
Je krijgt iedereen in de vergaderruimte direct stil door binnen te komen en de deur achter je dicht te knallen.How can I make this topic about me?![]()
Als het aan mij ligt nietquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zal ze op de vergadering door de tijd heengaan?![]()
Ik ben nogal van het opschieten en niet zo neuzelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou je mag bij ons wel wat meetings komen voorzitten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt niet![]()
Ik ben nogal van het opschieten en niet zo neuzelen.
Nee en anderen ook niet. Anders komt er geweld bij kijken denk ik.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zal ze op de vergadering door de tijd heengaan?![]()
![]()
![]()
Ik zit er meestal als een van de eerste, heb de sleutelquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Je krijgt iedereen in de vergaderruimte direct stil door binnen te komen en de deur achter je dicht te knallen.
Kan ik de laptop opstarten en alles aanklikken wat ik nodig heb..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en dan ga je bewust zitten klieren ik kijk wel uitquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou je mag bij ons wel wat meetings komen voorzitten.
En nog even een bolk zettenquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit er meestal als een van de eerste, heb de sleutel
Kan ik de laptop opstarten en alles aanklikken wat ik nodig heb..![]()
![]()
Fok uiteraardquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik de laptop opstarten en alles aanklikken wat ik nodig heb..
Ow, ook met presenteren via een beamer?quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik de laptop opstarten en alles aanklikken wat ik nodig heb..How can I make this topic about me?![]()
Ik heb geen hamer, maar een zweepquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee en anderen ook niet. Anders komt er geweld bij kijken denk ik.![]()
![]()
![]()
Als de vergadering nog niet begonnen is en ik alles klaar heb staan kan dat wel eens gebeuren.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie het al voor me. Iemand let eventjes niet op en pakt zijn mobiel en whip, daar gaat de zweep.quote:
Bloedirritant trouwens als iemand tijdens een meeting op zijn mobiel gaat pielen.How can I make this topic about me?![]()
IK kan niet notuleren en bolken tegelijk.quote:
Of ik kan beter zeggen ik wil dat niet tegelijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik wil al zeggen: vrouwen kunnen toch multitasken?quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK kan niet notuleren en bolken tegelijk.
Of ik kan beter zeggen ik wil dat niet tegelijk.How can I make this topic about me?![]()
Soms wel en soms niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, ook met presenteren via een beamer?
Maar de stukken die we moeten bespreken, de agenda. Etc etcWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij wil met de zweepquote:pas op hoor ik sla hard
![]()
Ik denk dat ik jou vaak moet afkappen![]()
Jij maakt van een A4 verhaal een hele roman denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vergadering voorzitten is wel lastig trouwens. uit ervaring. damn. echt... stillllllllll ff enzo zeggen en met harde klap op tafel helpt.Do what you love, love what you do!![]()
Dat lijkt mij ook heel irritant.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me. Iemand let eventjes niet op en pakt zijn mobiel en whip, daar gaat de zweep.
Bloedirritant trouwens als iemand tijdens een meeting op zijn mobiel gaat pielen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 21-10-2024 08:29:52 ]How can I make this topic about me?![]()
niet alleen werk ofzo heb ik wel eens zweep over nodig denk, LOLquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij wil met de zweeppas op hoor ik sla hard
![]()
Jij maakt van een A4 verhaal een hele roman denk ikDo what you love, love what you do!![]()
Vaak? Ik denk dat hij na de eerste vergadering al niet meer mag komen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij wil met de zweeppas op hoor ik sla hard
![]()
Jij maakt van een A4 verhaal een hele roman denk ik
DOe ik al tijdens de vergadering, luisteren, praten, lezen, notuleren, de aandacht bij de les houden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik wil al zeggen: vrouwen kunnen toch multitasken?
Bolken doe ik wel in mijn vrije tijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of als je de lijst met actiepunten bespreekt en werkelijk niets lijkt te zijn opgepakt. Alles nog op status "wacht" of "bezig"
Ben je wel snel klaar.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Of als je de lijst met actiepunten bespreekt en werkelijk niets lijkt te zijn opgepakt. Alles nog op status "wacht" of "bezig"
Gezien, zou het onthoudenquote:
..
[ Bericht 100% gewijzigd door gebrokenglas op 21-10-2024 08:37:31 ]How can I make this topic about me?![]()
Daar moet dan eerst weer over vergaderd worden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik verzoek tot royement van de voorzitterHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, Dotteke met de hamer bambambambam "Order, order!! order!!!"
Even een actiepunt opstellenquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar moet dan eerst weer over vergaderd worden.![]()
Dat is echt irritant.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
IK ben iemand die thuis gelijk de aktiepunten die voor mij zijn gelijk afhandelen
Hou niet van laten liggen. Net als met dingen plannen, ik doe het secreatriaat en plan ook de vergaderingen maak de agenda's en als ik dan de concept agenda stuur en een lijst met datums en iemand reageerd niet snel genoeg dan zit ik pppffff
Ik moet ook de vergaderzaal reserveren.
Vaak nodigen we iemand van de woonbond uit, die moet ook weten waar die aan toe is
Ik heb ze nu eindelijk allemaal zover dat ze iedere dag hun mail nakijken en even antwoord geven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik krijg vaak pas de notulen een middag voor een vergaderingquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is echt irritant.
IK ben iemand die thuis gelijk de aktiepunten die voor mij zijn gelijk afhandelen
Hou niet van laten liggen. Net als met dingen plannen, ik doe het secreatriaat en plan ook de vergaderingen maak de agenda's en als ik dan de concept agenda stuur en een lijst met datums en iemand reageerd niet snel genoeg dan zit ik pppffff
Ik moet ook de vergaderzaal reserveren.
Vaak nodigen we iemand van de woonbond uit, die moet ook weten waar die aan toe is
Ik heb ze nu eindelijk allemaal zover dat ze iedere dag hun mail nakijken en even antwoord geven.![]()
![]()
Oja, herkenbaar. En dan de "oja da's waar ook, ik zou dat-en-dat nog checken."quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik krijg vaak pas de notulen een middag voor een vergaderingHow can I make this topic about me?![]()
En nooit heeft iemand opmerkingen over de notulen van de vorige keer, omdat niemand dat leest...
O dat is echt niet okequote:Op maandag 21 oktober 2024 08:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik krijg vaak pas de notulen een middag voor een vergadering
IK stuur ze gelijk als de vergadering is afgelopen.
Doe daar nog even controlen op typefouten. Dan verstuur ik ze gelijk en sluit dan pas de laptop.
Wij hadden laatst een vergadering in Apeldoorn, dat stuk kregen wij ook pas één dag voor die vergadering.
Laat dan zo dat punt van de agenda halen. Afspraak is minimaal 2 weken van de te voren de stukken mailen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanmiddag 4 vergaderingen, geen tijd om alle actiepunten gelijk op te pakken. Die komen netjes on hold of lopende
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dit is goed. Niet iederen werkt zo strak als jij.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is echt niet oke
IK stuur ze gelijk als de vergadering is afgelopen.
Doe daar nog even controlen op typefouten. Dan verstuur ik ze gelijk en sluit dan pas de laptop.
Wij hadden laatst een vergadering in Apeldoorn, dat stuk kregen wij ook pas één dag voor die vergadering.
Laat dan zo dat punt van de agenda halen. Afspraak is minimaal 2 weken van de te voren de stukken mailen.
Ik erger me ook kapot aan zulke dingen.
Of de vergadering doodleuk vergeten.
"O was dat vandaag? Vergeten".
Dat is niet helemaal waar, de notulen die wij krijgen als we elders een vergadering lezen we echt wel door.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
En nooit heeft iemand opmerkingen over de notulen van de vorige keer, omdat niemand dat leest...
Wij letten echt wel op dat het goed in de notulen komt te staan.
ALs ik zelf notuleer lees ik ze niet meer na
En omdat het meestal niet uitmaakt. Ik lees ze vluchtig, maar als ik er geen grote vragen over heb, heb ik ook geen opmerkingen. Mensen die menen alle spelfouten te moeten benoemen mogen dat van mij buiten de vergadering doen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
En nooit heeft iemand opmerkingen over de notulen van de vorige keer, omdat niemand dat leest...I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En omdat het meestal niet uitmaakt. Ik lees ze vluchtig, maar als ik er geen grote vragen over heb, heb ik ook geen opmerkingen. Mensen die menen alle spelfouten te moeten benoemen mogen dat van mij buiten de vergadering doen.
How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: