SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
DURF IK DIT?
Stadswandeling en borrel in Utrecht, 8 december 2024
Geïnteresseerden:
Aoibhin (gids)
Bomenverzameling
Domnivoor (gids)
Gast_op_Afstand_GOA?
Leandra?
mascara-klodder?
Paul?
Prisha
pullup?
Shii(?)
Superbadeendje?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Concepts of a plan?quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:18 schreef kree het volgende:
[..]
omdat mss een idee erover nog? omdat vast gelopen denk beetje erin of in geen tijd ook enzo. maar het gaat om de essentie ervan
An idea of a proposal?How can I make this topic about me?![]()
ja daarom juist hecht ik aan je waarde welquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vergis je niet. Ik heb daar juist zo de pest aan
Do what you love, love what you do!![]()
Oeps, door het slotje, dat heb je even iets pakt en terug komt en door gaat met lezen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
en zo werden de grote hits gemaakt in muziekquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Concepts of a plan?
An idea of a proposal?
Do what you love, love what you do!![]()
We vergeven het jequote:Op maandag 21 oktober 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Oeps, door het slotje, dat heb je even iets pakt en terug komt en door gaat met lezen![]()
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Oeps, door het slotje, dat heb je even iets pakt en terug komt en door gaat met lezen![]()
![]()
quote:
thnxquote:
quote:
haha genoeg erover hoor dit..... weet ik heb idee enzo, maar allemaal niet zo haastDo what you love, love what you do!![]()
Je krijgt iedereen in de vergaderruimte direct stil door binnen te komen en de deur achter je dicht te knallen.How can I make this topic about me?![]()
Als het aan mij ligt nietquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zal ze op de vergadering door de tijd heengaan?![]()
Ik ben nogal van het opschieten en niet zo neuzelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou je mag bij ons wel wat meetings komen voorzitten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt niet![]()
Ik ben nogal van het opschieten en niet zo neuzelen.
How can I make this topic about me?![]()
Nee en anderen ook niet. Anders komt er geweld bij kijken denk ik.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zal ze op de vergadering door de tijd heengaan?![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik zit er meestal als een van de eerste, heb de sleutelquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Je krijgt iedereen in de vergaderruimte direct stil door binnen te komen en de deur achter je dicht te knallen.
Kan ik de laptop opstarten en alles aanklikken wat ik nodig heb..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en dan ga je bewust zitten klieren ik kijk wel uitquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou je mag bij ons wel wat meetings komen voorzitten.
En nog even een bolk zettenquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit er meestal als een van de eerste, heb de sleutel
Kan ik de laptop opstarten en alles aanklikken wat ik nodig heb..![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: