SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Met speciaal gifje voor @Borrelnootje00Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Morguh Assiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh
Hey AequeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zeggen sommige wel eens dat ik korte nachten heb. maarre ben ik niet helemaal enige erin he?Do what you love, love what you do!![]()
Jij hebt echt geen leven hè zie ik al aan het score lijstje.quote:
Uitkering ?Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Storingenquote:Op maandag 21 oktober 2024 05:41 schreef kree het volgende:
zeggen sommige wel eens dat ik korte nachten heb. maarre ben ik niet helemaal enige erin he?![]()
![]()
hohoho zie regels, geen vooroordelen uitsprekenquote:Op maandag 21 oktober 2024 05:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen leven hè zie ik al aan het score lijstje.
Uitkering ?
Do what you love, love what you do!![]()
onder andere of als dat het niet is trek ik zo nacht door lolquote:
Kannieslapuh![]()
Dan maar muziek luisteren.
I can't remember anything
Can't tell if this is true or a dream
Deep down inside I feel to scream
This terrible silence stops me
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lekker muziekje om mee wakker te wordenquote:Op maandag 21 oktober 2024 05:50 schreef KillemWieft het volgende:
Kannieslapuh![]()
Dan maar muziek luisteren.
I can't remember anything
Can't tell if this is true or a dream
Deep down inside I feel to scream
This terrible silence stops me
![]()
Die regels kunnen lekker m’n ballen likken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 05:49 schreef kree het volgende:
[..]
hohoho zie regels, geen vooroordelen uitsprekenDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
![]()
Take me down to the Paradise City
Where the grass is green and the girls are pretty
Take me home (I want you, please, take me home)
![]()
Just not enough, I need more
Nothing seems to satisfy
I said, I don't want it, I just need it
To breathe, to feel, to know I'm alive
Wel een vrolijke droom?quote:Op maandag 21 oktober 2024 06:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het was koud in bed en ik droomde dat ik een weerwolfje was![]()
Lekker hoorquote:Op maandag 21 oktober 2024 06:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja want ik had een lekkere kip gepikt hihi.![]()
![]()
Open your eyes, open your mind
Proud like a god, don't pretend to be blind
Trapped in yourself, break out instead
Beat the machine that works in your head
![]()
When she's saying, oh that she want's only me
Then I wonder why she sleeps with my friends
When she's saying, oh that I'm like a disease
Then I wonder how much more I can spend
Well I guess I should stick up for myself
But I really think it's better this way
The more you suffer
The more it shows you really care
Right?
Laatste dan.
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters
Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know
ben altijd nog voor liedje maken. vorige is niks meer mee begonnen eigenlijk door heel veel ander ff.quote:Op maandag 21 oktober 2024 06:34 schreef KillemWieft het volgende:
Laatste dan.
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters
Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know
maar weet hij is er nog steeds hein tekst
![]()
I'm already loud, baby, it's a little too late
Johnny's taking heads off of all the fagots who hate
'Cause I'm like God, motherfucker, there's a price to pay
Yeah, I'm a God, motherfucker and it's judgment day
![]()
![]()
ik baal ervan want er was liedje wel gewoon enzo.
en ook nog redekjk uitgewerkt. ook muzikaal en met zang idee.\
helemaal hier met fok enzo. maarja toen kwamen er andere dingen enzo en geen tijd..... maar alsnog ik ben er nog voorstander van om dat meer uit te werken.Do what you love, love what you do!![]()
Jij hebt nooit negens tijd voor!quote:Op maandag 21 oktober 2024 06:54 schreef kree het volgende:
ik baal ervan want er was liedje wel gewoon enzo.
en ook nog redekjk uitgewerkt. ook muzikaal en met zang idee.\
helemaal hier met fok enzo. maarja toen kwamen er andere dingen enzo en geen tijd..... maar alsnog ik ben er nog voorstander van om dat meer uit te werken.
jawel natuurlijk? maargoed dit is weer zoiets waarvan ik denk ik gooi het online ook gewoon.quote:Op maandag 21 oktober 2024 06:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij hebt nooit negens tijd voor!
Maarja omdat het best persoonlijk is geschreven denk ik doe maar niet.... of moet diegene maar zeggen ok is dan post ik t wel.Do what you love, love what you do!![]()
kin kan hooguit zeggen het thema ervan.
en wat ik had verzonnen na alle ellende. titel. "in de nacht"Do what you love, love what you do!![]()
Is okay.quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:01 schreef kree het volgende:
[..]
jawel natuurlijk? maargoed dit is weer zoiets waarvan ik denk ik gooi het online ook gewoon.
Maarja omdat het best persoonlijk is geschreven denk ik doe maar niet.... of moet diegene maar zeggen ok is dan post ik t wel.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou daar ben je mooi klaar meequote:Op maandag 21 oktober 2024 07:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Storingen om het uur ofzo
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
neeeeehe dat is het ding niet ik had dit geschreven met iemand van fok. en wie mag je raden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Alhoewel, ik kan toch even niet online zijn
Kree, kom maar op met je verhaal!
maar dat is over maanden en eigen teksten enzo. en ok voor wat ik zei wil ik wel posten. maar het hele idee was eraan om liedje te maken en deden we samen. dus neeee kan dat niet zo posten.Do what you love, love what you do!![]()
@possetjequote:Op maandag 21 oktober 2024 07:06 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeehe dat is het ding niet ik had dit geschreven met iemand van fok. en wie mag je raden.
maar dat is over maanden en eigen teksten enzo. en ok voor wat ik zei wil ik wel posten. maar het hele idee was eraan om liedje te maken en deden we samen. dus neeee kan dat niet zo posten.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
t mooie is het is wat verder gegaan na "onze" van fok dus teksten gegaan meer naar muzikaal uitwerking en was er best een goed idee nog uitgekomen. maar beetje Stall enzo erin geweest. niet vergeten maar ff op langere baan.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ken ik t al?quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:09 schreef kree het volgende:
t mooie is het is wat verder gegaan na "onze" van fok dus teksten gegaan meer naar muzikaal uitwerking en was er best een goed idee nog uitgekomen. maar beetje Stall enzo erin geweest. niet vergeten maar ff op langere baan.Trust nobody![]()
Vertel ons meerquote:Op maandag 21 oktober 2024 07:06 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeehe dat is het ding niet ik had dit geschreven met iemand van fok. en wie mag je raden.
maar dat is over maanden en eigen teksten enzo. en ok voor wat ik zei wil ik wel posten. maar het hele idee was eraan om liedje te maken en deden we samen. dus neeee kan dat niet zo posten.![]()
Was om kwart over 5 wakker, teruggegaan, maar heb alleeen maar liggen hoesten
Ga straks nog een uurtje liggen denk ik
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Wil ik ookquote:Op maandag 21 oktober 2024 07:11 schreef DJMO het volgende:
Was om kwart over 5 wakker, teruggegaan, maar heb alleeen maar liggen hoesten
Ga straks nog een uurtje liggen denk ik![]()
nou mijn complete levensverhaal die kun je min of meer vinden denk op fok, is allemaal onder zelfde username.quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Alles, je complete levensverhaal
over dat liedje, naja met iemand gedaan en geprobeerd uit te werken. enne. ok dat was beetje tussen ons. dus tenzij zij wil. laat ik dat ff onbekendDo what you love, love what you do!![]()
@drakinquote:Op maandag 21 oktober 2024 07:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou mijn complete levensverhaal die kun je min of meer vinden denk op fok, is allemaal onder zelfde username.
over dat liedje, naja met iemand gedaan en geprobeerd uit te werken. enne. ok dat was beetje tussen ons. dus tenzij zij wil. laat ik dat ff onbekend
Ik hoor het graag van jouquote:Op maandag 21 oktober 2024 07:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou mijn complete levensverhaal die kun je min of meer vinden denk op fok, is allemaal onder zelfde username.
over dat liedje, naja met iemand gedaan en geprobeerd uit te werken. enne. ok dat was beetje tussen ons. dus tenzij zij wil. laat ik dat ff onbekend![]()
Plaats eens een stukje tekst?quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:10 schreef kree het volgende:
[..]
haha nee jij niet en denk meeste niet.Trust nobody![]()
mss wel. maar ik ben niet zo fan van teksten vrij geven.quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik hoor het graag van jou
uiteraard in akkoorden schema kan altijd geholpen worden?Do what you love, love what you do!![]()
“Langzaam ben je van ons weggegleden, elke dag een beetje meer. Telkens werd je weer iets ontnomen, de papa/mama van vroeger was je niet meer. Wij zagen heel goed je stille verdriet maar helpen konden wij je niet. Het is een gemis, een stille pijn, dat je nooit meer bij ons zult zijn.“quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hmmmmmmmm ik maakte dit met twee he? en ok vind niet ok om dat dan te kopiëren. ?quote:
Heb je wat aan de inzet van idee dan? of waar we vanuit gingen?Do what you love, love what you do!![]()
Kwestie van in bed blijven liggen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
“In de nacht”
(handelingen 18;9: En de Heere zeide tot Paulus door een gezicht in den nacht: Zijt niet bevreesd, maar spreek en zwijg niet.)
het lied moet een verhaal vertellen wat deels persoonlijk is dus voor mezelf, maar wat herkenbaar is voor iedereen in dezelfde situatie,
(lastige) keuzes moeten maken dus, waarvan je niet weet of ze goed uitpakken later.
het kan dus goed komen met hulp… en van hogere macht die daar in meespeelt, maar dat besef je je niet op zo’n moment als je die keuze moet maken. (later wel, maar niet dan)
Daar moet het lied over gaan en over twijfel of je die keuzes moet maken.
wellicht want ook iedereen die in die situatie komt, kiest er niet perse voor, niemand gaat aan de drank of drugs namelijk zover alleen voor de lol, er zit een ellendig verhaal achter wss een uitvlucht dus erin. dat is ook nog wel een idee om te benoemen.
Ik denk dus wanneer twijfelde ik daarover? de keuze om toch hulp te zoeken.
Vooral dus in de nacht, vandaar de titel en iig het idee voor het refr.
En uiteindelijk en daarom moet het muzikaal mineur als majeur zijn.
Mijn voorstel titel nu,
—-------------------------------------------------------------------
maatsoort 4/4
tempo = +- 65 bpm
verder boeit me niet he wat jullie denken, maar ik had dat idee.
hele tekst uitgewerkt en muziek enzo. maar ok die wil ik ff nog niet delenDo what you love, love what you do!![]()
@Paulquote:Op maandag 21 oktober 2024 07:24 schreef kree het volgende:
“In de nacht”
(handelingen 18;9: En de Heere zeide tot Paulus door een gezicht in den nacht: Zijt niet bevreesd, maar spreek en zwijg niet.)
het lied moet een verhaal vertellen wat deels persoonlijk is dus voor mezelf, maar wat herkenbaar is voor iedereen in dezelfde situatie,
(lastige) keuzes moeten maken dus, waarvan je niet weet of ze goed uitpakken later.
het kan dus goed komen met hulp… en van hogere macht die daar in meespeelt, maar dat besef je je niet op zo’n moment als je die keuze moet maken. (later wel, maar niet dan)
Daar moet het lied over gaan en over twijfel of je die keuzes moet maken.
wellicht want ook iedereen die in die situatie komt, kiest er niet perse voor, niemand gaat aan de drank of drugs namelijk zover alleen voor de lol, er zit een ellendig verhaal achter wss een uitvlucht dus erin. dat is ook nog wel een idee om te benoemen.
Ik denk dus wanneer twijfelde ik daarover? de keuze om toch hulp te zoeken.
Vooral dus in de nacht, vandaar de titel en iig het idee voor het refr.
En uiteindelijk en daarom moet het muzikaal mineur als majeur zijn.
Mijn voorstel titel nu,
—-------------------------------------------------------------------
maatsoort 4/4
tempo = +- 65 bpmProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-10-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3304 / +33 / +69 / 4287 / 5017
2. JustinK / 1285 / +79 / +0 / 4673 / 5233
3. devzero / 752 / +27 / +13 / 727 / 952
4. KillemWieft / 748 / +17 / +26 / 478 / 785
5. Lovely / 724 / +28 / +1 / 3093 / 3603
6. AardappelSchotel / 720 / +23 / +11 / 2925 / 3462
7. Sally / 484 / +9 / +4 / 404 / 553
8. ieniminimuis / 448 / +2 / +0 / 1451 / 1663
9. hemarookworst / 424 / +20 / +4 / 989 / 1218
10. MizzezAmy / 419 / +16 / +0 / 2045 / 2355
11. loveyoulongtime / 419 / +6 / +0 / 1568 / 1805
12. mascara-klodder / 402 / +33 / +15 / 657 / 812
13. mario390 / 355 / +0 / +6 / 258 / 372
14. Pinnenmutske / 352 / +13 / +2 / 931 / 1158
15. ToT / 335 / +20 / +0 / 1974 / 2147
16. Kissingbird / 286 / +0 / +3 / 1613 / 1826
17. sp3c / 242 / +10 / +1 / 467 / 554
18. gebrokenglas / 211 / +8 / +0 / 920 / 1071
19. marc0871 / 209 / +0 / +0 / 231 / 356
20. Grrrrrrrr / 195 / +53 / +0 / 288 / 350SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik denk dat ik t kenquote:Op maandag 21 oktober 2024 07:19 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmmmmm ik maakte dit met twee he? en ok vind niet ok om dat dan te kopiëren. ?
Heb je wat aan de inzet van idee dan? of waar we vanuit gingen?Trust nobody![]()
Weer een nieuwe werkweek. Weer een kans of een voorrecht om impact te maken.
How can I make this topic about me?![]()
Weer een nieuwe GG bolkweek
Ik heb begrepen dat je het heel druk hebt deze week. Dus mij bolken zul je niet veel
quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee, niks daarvan. Het is DotBolkweek
Die kan niet missenquote:
Dat is het iedere maandquote:Op maandag 21 oktober 2024 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee, niks daarvan. Het is DotBolkweek
Soms mis ik hem wel hoor. Doe ik een dotbolk, post er net iemand eerder.quote:
Ja, dat overkomt mij ook regelmatigquote:Op maandag 21 oktober 2024 07:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Soms mis ik hem wel hoor. Doe ik een dotbolk, post er net iemand eerder.
JaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das pech, vandaag geen koffiequote:Op maandag 21 oktober 2024 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah mooi, bedankt dat je even koffie gaat halen.
En ik ben je slaafje niet.
Zeg het hem Dot.quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das pech, vandaag geen koffie
Geen idee ben het vergetenquote:Op maandag 21 oktober 2024 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Dot weet wat we 's ochtends nodig hebben.
ALs hij mij gisteren gehuurd had, was ik vandaag zijn dienstmeid geweestquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs hij mij gisteren gehuurd had, was ik vandaag zijn dienstmeid geweest
In sexy outfit?
Dat dan weer niet. Gewoon zwarte lange broek, met zwarte blouse en een wit schortjequote:
Maar de mijne welquote:Op maandag 21 oktober 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik ben je slaafje niet.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Saai.quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Gewoon zwarte lange broek, met zwarte blouse en een wit schortje
In youre dreamsquote:
EEn slag op je reet kan je krijgenquote:Op maandag 21 oktober 2024 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Saai maar functioneel. Kan ze hard aan de slag.
Wordt er nog met iets hard aan de slag gegaan in ieder geval.quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Saai maar functioneel. Kan ze hard aan de slag.
Ik vind Dot maar streng vandaag, een beetje recalcitrant (moeilijk woord)
Lekker geslapen ook?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zei ze net niet dat ze nog geen koffie had? Misschien daarom.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah, dat is het, geen koffie. Ja dan krijg je dit soort dingenquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Zei ze net niet dat ze nog geen koffie had? Misschien daarom.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, dat is het, geen koffie. Ja dan krijg je dit soort dingen
ik baal ervan hoor dat ik niet verder kom met liedje, want zover al..... tis dus lastiger als t lijkt.Do what you love, love what you do!![]()
Wat moet hier staan?quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:03 schreef JustinK het volgende:
Ow ik mis nog een paar smileys...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SCHOTIE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
komt goed uit, heb straks een overleg
Ben jij vrij vandaag?quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:04 schreef kree het volgende:
ik baal ervan hoor dat ik niet verder kom met liedje, want zover al..... tis dus lastiger als t lijkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zal niet uitlopen maar strak binnen de planning blijven denk ik zoquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]komt goed uit, heb straks een overleg
Puntsgewijs en beknopt.How can I make this topic about me?![]()
vandaag wel nog en had me ff voorgenomen om dit soort dingen weer ff op te pakken onderhand, maar alsnog een dag is niet genoeg ervoor.quote:
Maar jullie mogen allemaal meehelpen aan positief liedje enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik heb een hekel aan afdwalingen in een vergaderingquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die zal niet uitlopen maar strak binnen de planning blijven denk ik zo
Puntsgewijs en beknopt.
Lullen kan je na de tijd of bij de rondvraag
Verder to he point blijven.
Ik ben voorzitter en notulist vandaag hoppaaaaaaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mijn liefde voor Schotie in smileys![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet je minder hier posten en er ook echt voor gaan zittenquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:06 schreef kree het volgende:
[..]
vandaag wel nog en had me ff voorgenomen om dit soort dingen weer ff op te pakken onderhand, maar alsnog een dag is niet genoeg ervoor.
Maar jullie mogen allemaal meehelpen aan positief liedje enzo.
Ik zou expres afdwalen als ik erbij zou zijn. Zo ben ik.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb een hekel aan afdwalingen in een vergadering
Ik ben voorzitter en notulist vandaag hoppaaaaaaa
Ja dat zou ik nou ook doen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou expres afdwalen als ik erbij zou zijn. Zo ben ik.
Kap je gewoon afquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou expres afdwalen als ik erbij zou zijn. Zo ben ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
er is een heel refrein en coupletten he, we waren hier best lang al aan bezig. en muzikaal geheel ook nog.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je minder hier posten en er ook echt voor gaan zitten
maarre ik wil niet posten zo gelijk omdat samen gemaakt met iemand. enne tis allemaal mss soort persoonlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig vergader ik met verstandige mannen.quote:
definitie van verstandige mannen is?quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig vergader ik met verstandige mannen.Do what you love, love what you do!![]()
Dan doe je het niet, en als wij niet weten wie die persoon is dan is er ook niets aan de handquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:09 schreef kree het volgende:
[..]
er is een heel refrein en coupletten he, we waren hier best lang al aan bezig. en muzikaal geheel ook nog.
maarre ik wil niet posten zo gelijk omdat samen gemaakt met iemand. enne tis allemaal mss soort persoonlijk.
Ga je een liedje schrijven wat niemand mag horen.... een tip........ schrijf het dan maar niet verder
Na 2 minuten Dotteke haar 'we gaan beginnen we gaan beginnen' wordt er nog druk gepraat en zit niemand nog op een stoel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben voorzitter en notulist vandaag hoppaaaaaaa
Na 6 minuten komt er nog iemand de zaal in. "ja sorry te laat, de brug stond open"
Na 10 minuten gaat er een hand omhoog: "mevrouw de voorzitter kunnen we even een snelle sanitaire pauze inlassen?"How can I make this topic about me?![]()
In dit geval bij de punten van de vergadering blijven en niet bewust gaan afdwalenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Na 2 minuten Dotteke haar 'we gaan beginnen we gaan beginnen' wordt er nog druk gepraat en zit niemand nog op een stoel.
Na 6 minuten komt er nog iemand de zaal in. "ja sorry te laat, de brug stond open"
Na 10 minuten gaat er een hand omhoog: "mevrouw de voorzitter kunnen we even een snelle sanitaire pauze inlassen?"
Had jou nu net onder de verstandige mannen bedacht, Valt dat weer tegenquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
Voorzittertje pesten is juist het mooiste wat er is
Ik ben tegen vergaderen puur om het vergaderenquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had jou nu net onder de verstandige mannen bedacht, Valt dat weer tegen![]()
![]()
Ik deed een gg-tje, verslikte mij in mijn koffie.
hmmmm nee, zie het idee en was er altijd al. daaruit komt het. het is niet dat niemand dat mag horen?quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doe je het niet, en als wij niet weten wie die persoon is dan is er ook niets aan de hand
Ga je een liedje schrijven wat niemand mag horen.... een tip........ schrijf het dan maar niet verder
Wmb geef ik al het hele idee nl. maar ik kan natuurlijk niet andere van iemand zo hier neerzetten lijkt mij iig.
dat is dan nog in uitwerking ofzo. maar dat wil niet zeggen andere tekst idee ofzo van anderen?Do what you love, love what you do!![]()
Vandaag wel voor het eerst in een week tijd niet het gortdroge gevoel in m'n strot waardoor alles naar karton of plastic smaakt
Gelukkig hebben wij dit nooit, wel eens iemand die even te laat komt, wat dan besproken is kan hij of zij in de notulen terug lezenquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Na 2 minuten Dotteke haar 'we gaan beginnen we gaan beginnen' wordt er nog druk gepraat en zit niemand nog op een stoel.
Na 10 minuten gaat er een hand omhoog: "mevrouw de voorzitter kunnen we even een snelle sanitaire pauze inlassen?"
Jaaaaa. De eerste keerquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:14 schreef aeque het volgende:
nu merk ik dit toch meer op bij vrouwen meestal????quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In dit geval bij de punten van de vergadering blijven en niet bewust gaan afdwalenDo what you love, love what you do!![]()
Ik zal mij vast weleens eerder verslikt hebben hoor.quote:
En jij denkt dat notulen gelezen worden?quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij dit nooit, wel eens iemand die even te laat komt, wat dan besproken is kan hij of zij in de notulen terug lezen
Bedankt, ik kon even lachen.How can I make this topic about me?![]()
Ja soms kan het niet anders, als je adviezen of instemmingen moet geven zal je toch moeten overleggen met je bestuur hoe iedereen er in staat.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben tegen vergaderen puur om het vergaderenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, maar wij hebben op kantoor weet ik hoeveel meetings. Daar word je niet goed van.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja soms kan het niet anders, als je adviezen of instemmingen moet geven zal je toch moeten overleggen met je bestuur hoe iedereen er in staat.
Maar waarom mogen wij die tekst dan niet zien als hem toch ook gaat spelen en andere zingen misschien elders?quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:14 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm nee, zie het idee en was er altijd al. daaruit komt het. het is niet dat niemand dat mag horen?
Wmb geef ik al het hele idee nl. maar ik kan natuurlijk niet andere van iemand zo hier neerzetten lijkt mij iig.
dat is dan nog in uitwerking ofzo. maar dat wil niet zeggen andere tekst idee ofzo van anderen?
Beetje vaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee joh, gewoon doen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja soms kan het niet anders, als je adviezen of instemmingen moet geven zal je toch moeten overleggen met je bestuur hoe iedereen er in staat.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:14 schreef DJMO het volgende:
Vandaag wel voor het eerst in een week tijd niet het gortdroge gevoel in m'n strot waardoor alles naar karton of plastic smaakt
Ben ik zo lachwekkendquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:14 schreef aeque het volgende:
Waarom doe jij beide rollen? Normaal is notulist en voorzitter niet verenigd in 1 persoon. Ik heb het ook wel eens gedaan, maar vond het niet erg handig.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben voorzitter en notulist vandaag hoppaaaaaaaI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
omdat mss een idee erover nog? omdat vast gelopen denk beetje erin of in geen tijd ook enzo. maar het gaat om de essentie ervanquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar waarom mogen wij die tekst dan niet zien als hem toch ook gaat spelen en andere zingen misschien elders?
Beetje vaagDo what you love, love what you do!![]()
Vergis je niet. Ik heb daar juist zo de pest aanquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:15 schreef kree het volgende:
[..]
nu merk ik dit toch meer op bij vrouwen meestal????Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gebrek aan koffie, ik zeg het je.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou je bent anders dan anders vandaag.
Jij mag lachen hoor.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En jij denkt dat notulen gelezen worden?
Bedankt, ik kon even lachen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar wij hebben op kantoor weet ik hoeveel meetings. Daar word je niet goed van.
Ik doe vrijwillgerswerk en dat is bijna alleen vergaderen en overleggen en naar bijeenkomsten gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: