Max had toen aan een half seizoen eigenlijk ook al genoeg.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Lawson verdient het zijn opleiding af te maken. In plaats van in het diepe gesmeten te worden. Geef hem minimaal 1 seizoen Vcarb (Max kreeg bijna 1,5 seizoen STR).
Max is dan ook van totaal andere klasse.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max had toen aan een half seizoen eigenlijk ook al genoeg.
Tsunoda en Perez doen het in elk geval niet goed genoeg.
Als Lawson geen gridstraf had gehad had ie verder vooraan gestaan en meer resultaat kunnen laten zien.
Andere nieuwelingen die we dit seizoen gezien hebben laten ook meteen zien dat ze voor de puntne mee kunnen strijden.
Lawson heeft ook geen half seizoen gehad..quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als Lawson geen gridstraf had gehad had ie verder vooraan gestaan en meer resultaat kunnen laten zien.
Andere nieuwelingen die we dit seizoen gezien hebben laten ook meteen zien dat ze voor de puntne mee kunnen strijden.
Misschien maar die nieuwelingen worden wel allemaal met Max vergeleken en dan komen ze er best goed uit qua resultaten in het verleden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max is dan ook van totaal andere klasse.
Max kreeg bijna 1,5 seizoen STR. Gun dat Lawson ook.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max is dan ook van totaal andere klasse.
Wat goed is komt snel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max kreeg bijna 1,5 seizoen STR. Gun dat Lawson ook.
Max was/is niet goed?quote:
Max had bijna 1,5 seizoen STR voordat hij naar RBR ging.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lawson heeft wel een compleet nieuwe setup gehad voor de race. Dus welke vliegers er op zouden zijn gegaan zonder straf, dat weet je niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Colapinto ook die van Albonquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lawson destroyt gelijk Yuki’s carrière.
Perez zal nog vast een jaar blijven stuntelen bij het hoofdteam en dan zal die er wel uitloggen.
Colapinto is echt wel goed ja. Die verdient ook een zitje. Misschien moet wat oud vlees eruit in de F1.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Colapinto ook die van Albon
Buxton vindt hem beter dan Norris vandaag
Albon is inderdaad een paar treden gezakt, die gaat als zijn contract afloopt moeite krijgen een stoeltje te vinden terwijl hij genoemd werd voor een rentree bij RB.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
1 jaar en 4 races..quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Max had bijna 1,5 seizoen STR voordat hij naar RBR ging.
Hij zit qua rijstijl veel dichter op Max dan de andere Red Bull rijdersquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Geef hem een seizoen de rust te wennen in de F1. Net als Max dat kreeg.
Het voor de leeuwen gooien van iedereen breekt coureurs juist af. Why?!
Dan gun hem hetzelfde privilege..quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij zit qua rijstijl veel dichter op Max dan de andere Red Bull rijders
Das een beetje overdreven. Ook Norris was goed. Alleen tegen Max vechten kan soms irritant zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Yuki is een pay driver, wie anders wil hem hebben?quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lawson destroyt gelijk Yuki’s carrière.
Perez zal nog vast een jaar blijven stuntelen bij het hoofdteam en dan zal die er wel uitloggen.
Niemand. Misschien lekker naar Japan in de super formula.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Yuki is een pay driver, wie anders wil hem hebben?
Was een zekere P1 geweestquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Lawson heeft wel een compleet nieuwe setup gehad voor de race. Dus welke vliegers er op zouden zijn gegaan zonder straf, dat weet je niet.
Snap ik, maar imo is hij er klaar voor en verdient hij de credits om voor langere tijd bij RBR te zittenquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan gun hem hetzelfde privilege..
Build him up, don't break him down..
Niemand maar teams met een Honda motor moeten 'm wel nemen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Yuki is een pay driver, wie anders wil hem hebben?
Waarvan aktequote:Op maandag 21 oktober 2024 00:14 schreef Origami94 het volgende:
Ik vind Formule 1 maar niks
Je hebt 10 teams in plaats van 20, waarvan de helft een zuster team is, de racers van het team mogen niet met elkaar racen tenzij er toestemming is, zweren mag ook niet, motoren zijn kut, te veel regels, te veel green washing en het grote deel van het racen draait om de auto ipv de skills
Pluspuntje is dan wel de jonge honden die punten pakken. Oh ja en Stroll is een papa's kindje. En dan worden de spanjaarden ook nog ondergewaardeerd door de teams (zie Sainz, Perez inbegrepen met een slechte afstelling)
Ik weet niet zoveel van de regels af maar het lijkt willekeur als de ene wel in dezelfde bocht mag inhalen en afsnijden en de andere niet. Nee geef mij maar voetbal. Daar kan een vrouw zelfs buitenspel snappen (tenzij de keeper niet de laatste man is)
Whut?quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Niemand maar teams met een Honda motor moeten 'm wel nemen.
Komt dus neer op Aston Martin eigenlijk
Dan ga je dressuursport kijken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:14 schreef Origami94 het volgende:
Je hebt 10 teams in plaats van 20, waarvan de helft een zuster team is, de racers van het team mogen niet met elkaar racen tenzij er toestemming is, zweren mag ook niet, motoren zijn kut, te veel regels, te veel green washing en het grote deel van het racen draait om de auto ipv de skills
Pluspuntje is dan wel de jonge honden die punten pakken. Oh ja en Stroll is een papa's kindje. En dan worden de spanjaarden ook nog ondergewaardeerd door de teams (zie Sainz, Perez inbegrepen met een slechte afstelling)
Ik weet niet zoveel van de regels af maar het lijkt willekeur als de ene wel in dezelfde bocht mag inhalen en afsnijden en de andere niet. Nee geef mij maar voetbal. Daar kan een vrouw zelfs buitenspel snappen (tenzij de keeper niet de laatste man is)
Nogmaals: prima laat ze lekker vechtenquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als Leclerc volgende race wint, en Norris pakt geen punten, is hij Norris voorbij in de stand
Verder is Perez niet Spaans.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:14 schreef Origami94 het volgende:
Krijsen?quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik ga eens even goed zitten voor Ted's notebook.
Zeg je nu dat Norris een prutser is?quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als Leclerc volgende race wint, en Norris pakt geen punten, is hij Norris voorbij in de stand
zweren?quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:14 schreef Origami94 het volgende:
Uhm... nee...?quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Norris een prutser is?
Engels letterlijk vertalenquote:
Daar zijn clickbaitsites goed inquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Engels letterlijk vertalen
Maar eigen mening hoor![]()
Nee, hij is alleen maar vol lof over Verstappen en hem aan het verdedigen. Ik denk dat 'ie ziek is.quote:
Ik welquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is dan een notebook van eerder dit weekend. Niet van na de race..quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nee, hij is alleen maar vol lof over Verstappen en hem aan het verdedigen. Ik denk dat 'ie ziek is.
In 2026 gaat Aston met Honda rijden, toch?quote:
Ted moet naar bed.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nee, hij is alleen maar vol lof over Verstappen en hem aan het verdedigen. Ik denk dat 'ie ziek is.
Hij zegt gewoon dat Max binnen de regels bleef. De regels waar alle teams mee akkoord gingen voor het seizoen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is dan een notebook van eerder dit weekend. Niet van na de race..
Gelukkig spreek je jezelf al tegen nu.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In 2026 gaat Aston met Honda rijden, toch?
Was altijd een publiek geheim dat Tsunoda er alleen maar zat omdat Honda de motorleverancier van RB was.
En in het verleden zaten de Japanse rijders ook alleen in de F1 omdat ze een contract hadden met Honda.
Het is geen zekerheid dat Aston ook met een Japanse coureur moet rijden maar helemaal uitsluiten kan je het ook niet.
Hoe vind je zelf dat je act gaat?quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:14 schreef Origami94 het volgende:
Technisch uiterst begaafde coureur maar mist net dat beetje extra killersmentaliteit dat exceptioneel goede rijders zoals een Verstappen of een Alonso dat hebben/hadden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de tendens achter de schermen dan dat de straf gewoon terecht was.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:24 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon dat Max binnen de regels bleef. De regels waar alle teams mee akkoord gingen voor het seizoen.
Alleen is de rest van de zin belangrijker, je kan het voorlopig nog niet uitsluiten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig spreek je jezelf al tegen nu.
Is natuurlijk niet zo gek. Sjarrel zou dan ook 1 overwinning meer hebben.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nouja, in voetbal weet inmiddels ook niemand meer wanneer het wel of niet bewust hands is. Penalties zijn vrij willekeurig en kaarten bepaald niet consequent.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:14 schreef Origami94 het volgende:
Ik weet niet zoveel van de regels af maar het lijkt willekeur als de ene wel in dezelfde bocht mag inhalen en afsnijden en de andere niet. Nee geef mij maar voetbal.
Alonso was en is niet exceptioneel goed. Vettel ook niet. Button ook niet. Hakkinen evenmin. En zo zijn er meer.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Technisch uiterst begaafde coureur maar mist net dat beetje extra killersmentaliteit dat exceptioneel goede rijders zoals een Verstappen of een Alonso dat hebben/hadden.
Goed puntquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nouja, in voetbal weet inmiddels ook niemand meer wanneer het wel of niet bewust hands is. Penalties zijn vrij willekeurig en kaarten bepaald niet consequent.
Dat is subjectief natuurlijkquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alonso was en is niet exceptioneel goed. Vettel ook niet. Button ook niet. Hakkinen evenmin. En zo zijn er meer.
Wie wél? Fangio, Schumacher, Verstappen. Om er een paar te noemen uit verschillende decennia.
Ze vroegen het Verstappen zelf ook en die zei dat hij in 2017 zelfs van het podium werd gehaald vanwege inhalen buiten de baan, dus ja, hij vond de straf terecht.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:27 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de tendens achter de schermen dan dat de straf gewoon terecht was.
Zo klonk het bij Viaplay ook al.
Dat denk ik niet eigenlijk. Degenen die ik noemde als niet exceptioneel zullen niet snel genoemd worden als "hoort bij de grootsten ooit".quote:
Dan nog blijft het subjectief.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eigenlijk. Degenen die ik noemde als niet exceptioneel zullen niet snel genoemd worden als "hoort bij de grootsten ooit".
Alles is subjectief als we zo gaan beginnen..quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan nog blijft het subjectief.
voetballers zijn aanstellers, proberen de tegenstanders zoveel mogelijk kaarten aan te smeren, whahahah....quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:14 schreef Origami94 het volgende:
Een "gust of wind" volgens Toto, want een coureur van zijn niveau vliegt niet zomaar van de baan. Bij Lewis is er altijd wel een excuus.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Mooie start van Hamilton, eerste bocht zes man voorbij!
Jammer dat die er in de tweede ronde uitlag.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voetballers zijn aanstellers, proberen de tegenstanders zoveel mogelijk kaarten aan te smeren, whahahah....
F1 coureurs doen dan wel precies hetzelfde op de radio.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voetballers zijn aanstellers, proberen de tegenstanders zoveel mogelijk kaarten aan te smeren, whahahah....
Volgens mij raakte de onderplaat de cerb verkeerd, en schoot die daarom weg.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Een "gust of wind" volgens Toto, want een coureur van zijn niveau vliegt niet zomaar van de baan. Bij Lewis is er altijd wel een excuus.
Maar om bij de grootsten ooit te horen heb je natuurlijk ook meer nodig dan exceptioneel goed zijn. Dat is ook een kwestie van juiste moment, juiste plek. Dat heb je niet alleen zelf in de hand.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eigenlijk. Degenen die ik noemde als niet exceptioneel zullen niet snel genoemd worden als "hoort bij de grootsten ooit".
Brug stond ook openquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Een "gust of wind" volgens Toto, want een coureur van zijn niveau vliegt niet zomaar van de baan. Bij Lewis is er altijd wel een excuus.
Tja dat was wel binnenbochtje waar Kimi verder geen invloed had op het net buiten de baan gaan. Zonde was het wel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ze vroegen het Verstappen zelf ook en die zei dat hij in 2017 zelfs van het podium werd gehaald vanwege inhalen buiten de baan, dus ja, hij vond de straf terecht.
Mwah, dat hij in zijn debuutjaar teamgenoot Alonso versloeg zegt wel wat natuurlijk, dan kun je echt wel iets.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar om bij de grootsten ooit te horen heb je natuurlijk ook meer nodig dan exceptioneel goed zijn. Dat is ook een kwestie van juiste moment, juiste plek. Dat heb je niet alleen zelf in de hand.
En andersom is ook waar, Hamilton hoort natuurlijk ook bij de grootsten ooit met zijn statistieken. Maar ik vind het toch echt geen exceptioneel goede coureur.
Ja, dat heb je wel. In die zin dat je talent dan opvalt, zelfs als je in een ongekend onbestuurbaar hok rijdt. En andersom.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar om bij de grootsten ooit te horen heb je natuurlijk ook meer nodig dan exceptioneel goed zijn. Dat is ook een kwestie van juiste moment, juiste plek. Dat heb je niet alleen zelf in de hand.
En andersom is ook waar, Hamilton hoort natuurlijk ook bij de grootsten ooit met zijn statistieken. Maar ik vind het toch echt geen exceptioneel goede coureur.
Hamilton is minder compleet dan andere groten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat heb je wel. In die zin dat je talent dan opvalt, zelfs als je in een ongekend onbestuurbaar hok rijdt. En andersom.
Dat laatste is de reden dat jij en anderen Hamilton niet als exceptioneel goede coureur zien. O
Je onderschrijft mijn punt, waarvoor dank.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:48 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hamilton is minder compleet dan andere groten.
Hoe lang kijk je al F1?quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alonso was en is niet exceptioneel goed. Vettel ook niet. Button ook niet. Hakkinen evenmin. En zo zijn er meer.
Wie wél? Fangio, Schumacher, Verstappen. Om er een paar te noemen uit verschillende decennia.
Weet ik. Toch zijn er momenten dat Hamilton toont dat hij tot de groten behoord hoor. Alleen zijn er ook momenten dat ie steken laat vallen waar je dat niet zou verwachten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je onderschrijft mijn punt, waarvoor dank.
Nee hoor, het is oprecht jammer dat hij als meervoudig kampioen niet met al die nieuwen kon strijden. Alonso hadden we ook niks aan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh het Hamilton bash kwartier is weer aangebroken
Ik bash Hamilton nergens hoor. Ik zeg slechts wat er gewoon gebeurd is. Ondanks zijn evenaring vh record aan WDC's van Schumacher zien velen Hamilton toch niet als 1 vd grootsten ooit.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Weet ik. Toch zijn er momenten dat Hamilton toont dat hij tot de groten behoord hoor. Alleen zijn er ook momenten dat ie steken laat vallen waar je dat niet zou verwachten.
Ik vind het wel jammer dat ik zijn eerste f1 jaren niet heb meegemaakt. Die hadden vast bijgedragen aan enigszins een ander beeld van hem.
Dat weet ik niet heel precies, maar één van de eerste herinneringen is aan Patrese die San Marino won in 1990.quote:
Ok, dan ik later.quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat weet ik niet heel precies, maar één van de eerste herinneringen is aan Patrese die San Marino won in 1990.
Maar je hebt Fernando Alonso dus bezig gezien in die Minardi?quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dan ik later.
Keek eerst MotoGP (fan van Doohan) en stapte pas in 1994 over
Ach, sws blijven die discussies persoonlijk. Als fans hebben we natuurlijk ook gewoon voorkeuren en stellen we allemaal andere eisen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bash Hamilton nergens hoor. Ik zeg slechts wat er gewoon gebeurd is. Ondanks zijn evenaring vh record aan WDC's van Schumacher zien velen Hamilton toch niet als 1 vd grootsten ooit.
Dat heb ik niet verzonnen.
En zo wordt Senna wél gezien. Met véél minder titels. Ook dat heb ik niet verzonnen
Nee, denk ik. Wellicht ook wel. Maar Lewis heb i.i.g. niet gezien in zijn beginjaren. Toen keek ik niet meer, ben ergens begin jaren 2000 tijdelijk gestopt met kijken. Ik kijk 30 jaar F1 met 20 jaar ervaringquote:Op maandag 21 oktober 2024 01:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar je hebt Fernando Alonso dus bezig gezien in die Minardi?
Aan een kwartier hebben we lang niet genoeg...quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh het Hamilton bash kwartier is weer aangebroken
Schumacher heeft ook niet alle races eerlijk gewonnen...quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bash Hamilton nergens hoor. Ik zeg slechts wat er gewoon gebeurd is. Ondanks zijn evenaring vh record aan WDC's van Schumacher zien velen Hamilton toch niet als 1 vd grootsten ooit.
Dat heb ik niet verzonnen.
En zo wordt Senna wél gezien. Met véél minder titels. Ook dat heb ik niet verzonnen
Dat klopt. Echter: ook bij Viaplay werd er flink gemopperd op "de regels", want dit uit de baan duwen van je concurrent door gewoon geen enkele ruimte te laten en min of meer te "dive bomben" (deze bocht is er ook uitermate geschikt voor) zorgt voor zoveel discussie en is toch ook lastig uit te leggen... je mag je tegenstander er gewoon afrijden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:27 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de tendens achter de schermen dan dat de straf gewoon terecht was.
Zo klonk het bij Viaplay ook al.
Niet alleen van de regels weet je bar weinig, van de rest ook niet getuige bovenstaand gezwam.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:14 schreef Origami94 het volgende:
Goed punt. Team had dit kunnen voorkomen met wat aanwijzingen. Want buitenkant in die bocht is bijna gegarandeerd dit scenario, of een botsing en dan heeft McLaren het meest te verliezen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind wel dat Norris gewoon coaching nodig had om Max te pakken. Ik had hem gewoon ingefluisterd: pak hem aan de binnenkant.
Bocht 1 was daarvoor geschikt geweest. Norris had net moeten doen wat Max deed bij de start. Dat was de ultieme revanche geweest.
Two wrongs don't make a right.quote:Op maandag 21 oktober 2024 06:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Allebei van de baan af dus wat maakt het dan uit dan Lando inhaalt? Onzinregel en een onzinstraf voor Norris.
Het evenement werd gesponsord door Disney?quote:
Tis nie waar!quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het evenement werd gesponsord door Disney?
Als ik het goed heb begrepen heeft Max een "track limit" aan zijn broek gekregen door die actie. Norris kreeg alleen straf voor "leaving the track and gaining an advantage" en zijn "track limit" voor die keer werd een soort van kwijtgescholden, omdat hij volgens de stewards niet echt anders kon en het vooral deed om een botsing te voorkomen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Two wrongs don't make a right.
In meest positieve geval hadden ze beiden een track limit gehad. Volgens mij zat Norris al op het maximum qua toegestane TLs, enige reden dat hij geen penalty kreeg was de omzetting van TL naar "leaving track and gaining advantage".*
* Durf dit niet met 100% zekerheid te zeggen, track limits en dergelijke turf ik zelf niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |