Hoe lang kijk je al F1?quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alonso was en is niet exceptioneel goed. Vettel ook niet. Button ook niet. Hakkinen evenmin. En zo zijn er meer.
Wie wél? Fangio, Schumacher, Verstappen. Om er een paar te noemen uit verschillende decennia.
Weet ik. Toch zijn er momenten dat Hamilton toont dat hij tot de groten behoord hoor. Alleen zijn er ook momenten dat ie steken laat vallen waar je dat niet zou verwachten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je onderschrijft mijn punt, waarvoor dank.
Nee hoor, het is oprecht jammer dat hij als meervoudig kampioen niet met al die nieuwen kon strijden. Alonso hadden we ook niks aan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh het Hamilton bash kwartier is weer aangebroken
Ik bash Hamilton nergens hoor. Ik zeg slechts wat er gewoon gebeurd is. Ondanks zijn evenaring vh record aan WDC's van Schumacher zien velen Hamilton toch niet als 1 vd grootsten ooit.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Weet ik. Toch zijn er momenten dat Hamilton toont dat hij tot de groten behoord hoor. Alleen zijn er ook momenten dat ie steken laat vallen waar je dat niet zou verwachten.
Ik vind het wel jammer dat ik zijn eerste f1 jaren niet heb meegemaakt. Die hadden vast bijgedragen aan enigszins een ander beeld van hem.
Dat weet ik niet heel precies, maar één van de eerste herinneringen is aan Patrese die San Marino won in 1990.quote:
Ok, dan ik later.quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat weet ik niet heel precies, maar één van de eerste herinneringen is aan Patrese die San Marino won in 1990.
Maar je hebt Fernando Alonso dus bezig gezien in die Minardi?quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dan ik later.
Keek eerst MotoGP (fan van Doohan) en stapte pas in 1994 over
Ach, sws blijven die discussies persoonlijk. Als fans hebben we natuurlijk ook gewoon voorkeuren en stellen we allemaal andere eisen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bash Hamilton nergens hoor. Ik zeg slechts wat er gewoon gebeurd is. Ondanks zijn evenaring vh record aan WDC's van Schumacher zien velen Hamilton toch niet als 1 vd grootsten ooit.
Dat heb ik niet verzonnen.
En zo wordt Senna wél gezien. Met véél minder titels. Ook dat heb ik niet verzonnen
Nee, denk ik. Wellicht ook wel. Maar Lewis heb i.i.g. niet gezien in zijn beginjaren. Toen keek ik niet meer, ben ergens begin jaren 2000 tijdelijk gestopt met kijken. Ik kijk 30 jaar F1 met 20 jaar ervaringquote:Op maandag 21 oktober 2024 01:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar je hebt Fernando Alonso dus bezig gezien in die Minardi?
Aan een kwartier hebben we lang niet genoeg...quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh het Hamilton bash kwartier is weer aangebroken
Schumacher heeft ook niet alle races eerlijk gewonnen...quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bash Hamilton nergens hoor. Ik zeg slechts wat er gewoon gebeurd is. Ondanks zijn evenaring vh record aan WDC's van Schumacher zien velen Hamilton toch niet als 1 vd grootsten ooit.
Dat heb ik niet verzonnen.
En zo wordt Senna wél gezien. Met véél minder titels. Ook dat heb ik niet verzonnen
Dat klopt. Echter: ook bij Viaplay werd er flink gemopperd op "de regels", want dit uit de baan duwen van je concurrent door gewoon geen enkele ruimte te laten en min of meer te "dive bomben" (deze bocht is er ook uitermate geschikt voor) zorgt voor zoveel discussie en is toch ook lastig uit te leggen... je mag je tegenstander er gewoon afrijden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:27 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de tendens achter de schermen dan dat de straf gewoon terecht was.
Zo klonk het bij Viaplay ook al.
Niet alleen van de regels weet je bar weinig, van de rest ook niet getuige bovenstaand gezwam.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:14 schreef Origami94 het volgende:
Ik vind Formule 1 maar niks
Je hebt 10 teams in plaats van 20, waarvan de helft een zuster team is, de racers van het team mogen niet met elkaar racen tenzij er toestemming is, zweren mag ook niet, motoren zijn kut, te veel regels, te veel green washing en het grote deel van het racen draait om de auto ipv de skills
Pluspuntje is dan wel de jonge honden die punten pakken. Oh ja en Stroll is een papa's kindje. En dan worden de spanjaarden ook nog ondergewaardeerd door de teams (zie Sainz, Perez inbegrepen met een slechte afstelling)
Ik weet niet zoveel van de regels af maar het lijkt willekeur als de ene wel in dezelfde bocht mag inhalen en afsnijden en de andere niet. Nee geef mij maar voetbal. Daar kan een vrouw zelfs buitenspel snappen (tenzij de keeper niet de laatste man is)
Goed punt. Team had dit kunnen voorkomen met wat aanwijzingen. Want buitenkant in die bocht is bijna gegarandeerd dit scenario, of een botsing en dan heeft McLaren het meest te verliezen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind wel dat Norris gewoon coaching nodig had om Max te pakken. Ik had hem gewoon ingefluisterd: pak hem aan de binnenkant.
Bocht 1 was daarvoor geschikt geweest. Norris had net moeten doen wat Max deed bij de start. Dat was de ultieme revanche geweest.
Two wrongs don't make a right.quote:Op maandag 21 oktober 2024 06:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Allebei van de baan af dus wat maakt het dan uit dan Lando inhaalt? Onzinregel en een onzinstraf voor Norris.
Het evenement werd gesponsord door Disney?quote:
Tis nie waar!quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het evenement werd gesponsord door Disney?
Als ik het goed heb begrepen heeft Max een "track limit" aan zijn broek gekregen door die actie. Norris kreeg alleen straf voor "leaving the track and gaining an advantage" en zijn "track limit" voor die keer werd een soort van kwijtgescholden, omdat hij volgens de stewards niet echt anders kon en het vooral deed om een botsing te voorkomen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Two wrongs don't make a right.
In meest positieve geval hadden ze beiden een track limit gehad. Volgens mij zat Norris al op het maximum qua toegestane TLs, enige reden dat hij geen penalty kreeg was de omzetting van TL naar "leaving track and gaining advantage".*
* Durf dit niet met 100% zekerheid te zeggen, track limits en dergelijke turf ik zelf niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |