Waarschijnlijk is de tendens achter de schermen dan dat de straf gewoon terecht was.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:24 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon dat Max binnen de regels bleef. De regels waar alle teams mee akkoord gingen voor het seizoen.
Alleen is de rest van de zin belangrijker, je kan het voorlopig nog niet uitsluiten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig spreek je jezelf al tegen nu.
Is natuurlijk niet zo gek. Sjarrel zou dan ook 1 overwinning meer hebben.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als Leclerc volgende race wint, en Norris pakt geen punten, is hij Norris voorbij in de stand
Nouja, in voetbal weet inmiddels ook niemand meer wanneer het wel of niet bewust hands is. Penalties zijn vrij willekeurig en kaarten bepaald niet consequent.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:14 schreef Origami94 het volgende:
Ik weet niet zoveel van de regels af maar het lijkt willekeur als de ene wel in dezelfde bocht mag inhalen en afsnijden en de andere niet. Nee geef mij maar voetbal.
Alonso was en is niet exceptioneel goed. Vettel ook niet. Button ook niet. Hakkinen evenmin. En zo zijn er meer.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Technisch uiterst begaafde coureur maar mist net dat beetje extra killersmentaliteit dat exceptioneel goede rijders zoals een Verstappen of een Alonso dat hebben/hadden.
Goed puntquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nouja, in voetbal weet inmiddels ook niemand meer wanneer het wel of niet bewust hands is. Penalties zijn vrij willekeurig en kaarten bepaald niet consequent.
Dat is subjectief natuurlijkquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alonso was en is niet exceptioneel goed. Vettel ook niet. Button ook niet. Hakkinen evenmin. En zo zijn er meer.
Wie wél? Fangio, Schumacher, Verstappen. Om er een paar te noemen uit verschillende decennia.
Ze vroegen het Verstappen zelf ook en die zei dat hij in 2017 zelfs van het podium werd gehaald vanwege inhalen buiten de baan, dus ja, hij vond de straf terecht.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:27 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de tendens achter de schermen dan dat de straf gewoon terecht was.
Zo klonk het bij Viaplay ook al.
Dat denk ik niet eigenlijk. Degenen die ik noemde als niet exceptioneel zullen niet snel genoemd worden als "hoort bij de grootsten ooit".quote:
Dan nog blijft het subjectief.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eigenlijk. Degenen die ik noemde als niet exceptioneel zullen niet snel genoemd worden als "hoort bij de grootsten ooit".
Alles is subjectief als we zo gaan beginnen..quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan nog blijft het subjectief.
voetballers zijn aanstellers, proberen de tegenstanders zoveel mogelijk kaarten aan te smeren, whahahah....quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:14 schreef Origami94 het volgende:
Ik vind Formule 1 maar niks
Je hebt 10 teams in plaats van 20, waarvan de helft een zuster team is, de racers van het team mogen niet met elkaar racen tenzij er toestemming is, zweren mag ook niet, motoren zijn kut, te veel regels, te veel green washing en het grote deel van het racen draait om de auto ipv de skills
Pluspuntje is dan wel de jonge honden die punten pakken. Oh ja en Stroll is een papa's kindje. En dan worden de spanjaarden ook nog ondergewaardeerd door de teams (zie Sainz, Perez inbegrepen met een slechte afstelling)
Ik weet niet zoveel van de regels af maar het lijkt willekeur als de ene wel in dezelfde bocht mag inhalen en afsnijden en de andere niet. Nee geef mij maar voetbal. Daar kan een vrouw zelfs buitenspel snappen (tenzij de keeper niet de laatste man is)
Een "gust of wind" volgens Toto, want een coureur van zijn niveau vliegt niet zomaar van de baan. Bij Lewis is er altijd wel een excuus.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Mooie start van Hamilton, eerste bocht zes man voorbij!
Jammer dat die er in de tweede ronde uitlag.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voetballers zijn aanstellers, proberen de tegenstanders zoveel mogelijk kaarten aan te smeren, whahahah....
F1 coureurs doen dan wel precies hetzelfde op de radio.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voetballers zijn aanstellers, proberen de tegenstanders zoveel mogelijk kaarten aan te smeren, whahahah....
Volgens mij raakte de onderplaat de cerb verkeerd, en schoot die daarom weg.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Een "gust of wind" volgens Toto, want een coureur van zijn niveau vliegt niet zomaar van de baan. Bij Lewis is er altijd wel een excuus.
Maar om bij de grootsten ooit te horen heb je natuurlijk ook meer nodig dan exceptioneel goed zijn. Dat is ook een kwestie van juiste moment, juiste plek. Dat heb je niet alleen zelf in de hand.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eigenlijk. Degenen die ik noemde als niet exceptioneel zullen niet snel genoemd worden als "hoort bij de grootsten ooit".
Brug stond ook openquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Een "gust of wind" volgens Toto, want een coureur van zijn niveau vliegt niet zomaar van de baan. Bij Lewis is er altijd wel een excuus.
Tja dat was wel binnenbochtje waar Kimi verder geen invloed had op het net buiten de baan gaan. Zonde was het wel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ze vroegen het Verstappen zelf ook en die zei dat hij in 2017 zelfs van het podium werd gehaald vanwege inhalen buiten de baan, dus ja, hij vond de straf terecht.
Mwah, dat hij in zijn debuutjaar teamgenoot Alonso versloeg zegt wel wat natuurlijk, dan kun je echt wel iets.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar om bij de grootsten ooit te horen heb je natuurlijk ook meer nodig dan exceptioneel goed zijn. Dat is ook een kwestie van juiste moment, juiste plek. Dat heb je niet alleen zelf in de hand.
En andersom is ook waar, Hamilton hoort natuurlijk ook bij de grootsten ooit met zijn statistieken. Maar ik vind het toch echt geen exceptioneel goede coureur.
Ja, dat heb je wel. In die zin dat je talent dan opvalt, zelfs als je in een ongekend onbestuurbaar hok rijdt. En andersom.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar om bij de grootsten ooit te horen heb je natuurlijk ook meer nodig dan exceptioneel goed zijn. Dat is ook een kwestie van juiste moment, juiste plek. Dat heb je niet alleen zelf in de hand.
En andersom is ook waar, Hamilton hoort natuurlijk ook bij de grootsten ooit met zijn statistieken. Maar ik vind het toch echt geen exceptioneel goede coureur.
Hamilton is minder compleet dan andere groten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat heb je wel. In die zin dat je talent dan opvalt, zelfs als je in een ongekend onbestuurbaar hok rijdt. En andersom.
Dat laatste is de reden dat jij en anderen Hamilton niet als exceptioneel goede coureur zien. O
Je onderschrijft mijn punt, waarvoor dank.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:48 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hamilton is minder compleet dan andere groten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |