Vier, in het gevalvan de vierdaagsequote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk wel aan in wat voor tijdsbestek je die 200km doet
Met je nu ook niet al komen als ie om 10:30 open gaatquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit in de wachtkamer bij de prikpost. Het lijkt hier wel een bejaardenclub
In mijn vorige woonplaats zat je gerust een uur te wachten. Ik snap wel dat mensen voor de deur wachtenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met je nu ook niet al komen als ie om 10:30 open gaat
Dat was (en zal het nog zijn wrs) in het dorpshuis altijd zo. Bloedprikken was om 10u ofzo, eerste mensen waren er om 8:30
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In mijn vorige woonplaats zat je gerust een uur te wachten. Ik snap wel dat mensen voor de deur wachten![]()
De andere prikpost is gewoon op afspraak. Dan heb je dat onderlinge gezemel niet.
Ik wist niet eens dat hier ook een prikpost zat. Deze is als je via het ziekenhuis moet laten prikken, de andere voor via de huisarts.
Dit is ook een peuterspeelzaal dus er wordt ook gehuild
Pittig middel! (Als ik me niet vergis)quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:12 schreef AnneX het volgende:
Inmiddels ook een dikke week bezig met Efudix smeren op neus en bovenlip.
Het schrijnt en kriebelt en ik moet eraf blijven![]()
Lastig lastig. Als het heel erg lastig is, raak ik de plek aan met een tandenstoker voor afleiding.
Heb mij mentaal voorbereid op vreselijke huid ‘dingen’., gezien de waarschuwingen en foto’s.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Pittig middel! (Als ik me niet vergis)
En hoe oud was jij ook weer?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit in de wachtkamer bij de prikpost. Het lijkt hier wel een bejaardenclub
Piepjong kakelfris chickie hoor, L_Squote:
Maandje geleden liet een van onze tolken een liedje horen dat hij leuk vond “last Christmas “quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Piepjong kakelfris chickie hoor, L_S
Hier vorige week ook Last Christmas op de radioquote:
Ik kreeg altijd een tijdslot. Of althans, sinds Covid.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met je nu ook niet al komen als ie om 10:30 open gaat
Dat was (en zal het nog zijn wrs) in het dorpshuis altijd zo. Bloedprikken was om 10u ofzo, eerste mensen waren er om 8:30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |