Vier, in het gevalvan de vierdaagsequote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk wel aan in wat voor tijdsbestek je die 200km doet
Met je nu ook niet al komen als ie om 10:30 open gaatquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit in de wachtkamer bij de prikpost. Het lijkt hier wel een bejaardenclub
In mijn vorige woonplaats zat je gerust een uur te wachten. Ik snap wel dat mensen voor de deur wachtenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met je nu ook niet al komen als ie om 10:30 open gaat
Dat was (en zal het nog zijn wrs) in het dorpshuis altijd zo. Bloedprikken was om 10u ofzo, eerste mensen waren er om 8:30
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In mijn vorige woonplaats zat je gerust een uur te wachten. Ik snap wel dat mensen voor de deur wachten![]()
De andere prikpost is gewoon op afspraak. Dan heb je dat onderlinge gezemel niet.
Ik wist niet eens dat hier ook een prikpost zat. Deze is als je via het ziekenhuis moet laten prikken, de andere voor via de huisarts.
Dit is ook een peuterspeelzaal dus er wordt ook gehuild
Pittig middel! (Als ik me niet vergis)quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:12 schreef AnneX het volgende:
Inmiddels ook een dikke week bezig met Efudix smeren op neus en bovenlip.
Het schrijnt en kriebelt en ik moet eraf blijven![]()
Lastig lastig. Als het heel erg lastig is, raak ik de plek aan met een tandenstoker voor afleiding.
Heb mij mentaal voorbereid op vreselijke huid ‘dingen’., gezien de waarschuwingen en foto’s.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Pittig middel! (Als ik me niet vergis)
En hoe oud was jij ook weer?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit in de wachtkamer bij de prikpost. Het lijkt hier wel een bejaardenclub
Piepjong kakelfris chickie hoor, L_Squote:
Maandje geleden liet een van onze tolken een liedje horen dat hij leuk vond “last Christmas “quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Piepjong kakelfris chickie hoor, L_S
Hier vorige week ook Last Christmas op de radioquote:
Ik kreeg altijd een tijdslot. Of althans, sinds Covid.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met je nu ook niet al komen als ie om 10:30 open gaat
Dat was (en zal het nog zijn wrs) in het dorpshuis altijd zo. Bloedprikken was om 10u ofzo, eerste mensen waren er om 8:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo zo zo. Beoordelingsgesprek achter de rug. Ik mag blijven
En hoeveel biljetjes leverde dat op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Wat fijn! Heel veel biljetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Netto denk ik 650 biljetjes.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En hoeveel biljetjes leverde dat op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Suite in Aachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Je zal het maar hebben?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:53 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil eigenlijk een aflevering kijken van een heel lang lopende serie van portretten van mensen die ernstig nare dingen hebben meegemaakt.
Ja, ramptoerisme, maar daar hou ik nu eenmaal van.
Ik kan alleen niet bedenken hoe die serie ook weer heet. Help?
Voorspoedig herstel borisz. Gewoon een bescheiden wandeling 🚶quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:34 schreef borisz het volgende:
Weekje vrij
Weet niet wat het was, maar maandagochtend sloeg iets toe en op halve kracht deze week doorgekomen. Niet ziek genoeg om thuis te blijven en om helemaal niets te doen. Kon niet op de knop van mannengriep drukken
Verplichte avondjes bank en goede nachten helpen dan wel bij herstel. Morgen lekker aan de wandel en even hoofd leegmaken. Letterlijk als figuurlijk..
Bescheiden 20kmquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Voorspoedig herstel borisz. Gewoon een bescheiden wandeling 🚶
Prachtig!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De wandeling van afgelopen week. De telefoonfoto van toen ik tot halverwege mijn onderbenen in de modder verdwenen was mist![]()
[ link | afbeelding ]
Altijd lastig om het 'grootse' van de bergen vast te leggen. Denk dat het hier wel aardig gelukt is; weggetje onderin het dal, met ook de forse elektramast daar. Ergens in het midden wat hoger op de berghelling een dorp. Rechts bovenin forse windmolens op de bergrug, die op 100% crop goed te zien zijn maar in de hele panorama nauwelijks(dit is voor hier nog vrij laag; deze foto is op +/- 900 meter)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nono…eerder dacht ik aan een herstel wandeling 😉blokje om.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Bescheiden 20km![]()
Marienvelde - Doetichem https://www.wandelnet.nl/wandelroute/165/Graafschapspad-etappe-04
Nee in het Engels was het. Echte zieligerds, van wie het gezin was uitgemoord enzoquote:
Ik denk dat ik weet waar je het over hebt. Amerikaans dat al heel lang speeltquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee in het Engels was het. Echte zieligerds, van wie het gezin was uitgemoord enzo
True crime?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee in het Engels was het. Echte zieligerds, van wie het gezin was uitgemoord enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |