Stadquote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:53 schreef Tuindier het volgende:
‘morgen. Druk. Weinig tijd om hier te reageren merk ik.
Binnenkort wel paar dagen vrij en dan richting Groningen (provincie en dagje Stad).
Ik weet wel heel precies waar het zit, maar het is niet aan te raken. Heel ander gevoel dan spieren of pezen, die reageren op prikkels van buiten.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja, ik had afgelopen jaar pijnscheuten uit het niks, scherpe pijn bij druk, verdwijnen van gevoel (doofheid) en gevoel van brandnetels bij aanraken. Op verschillende plekken met 2 verschillende oorzaken.
Kan verkeren, wat je zenuwen je voor ervaring geven.
Alles op de zomaar pijnscheuten na overigens wel exact te lokaliseren.
Jammer dat je daar zo'n moeite voor moet doenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik weet wel heel precies waar het zit, maar het is niet aan te raken. Heel ander gevoel dan spieren of pezen, die reageren op prikkels van buiten.
Enorme discussie met een orthopeed over gehad, die beweerde dat mijn pijnklachten zenuwpijn waren. Ik wist zeker dat het niet zo was. De MRI gaf me gelijk
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Volgens mijn droom zou mogge vanuit Afrika moeten zijn. Al kwam ik er op het vliegveld achter dat ik nauwelijks bagage mee had en ook geen malariatabletten. Kwam daat ook een boze @:cat-astrophe tegen, die wilde naar Ijsland maar had verkeerd geboekt. En haar moeder had een plek in de rokersafdeling van het vliegtuig geboekt voor haarWaar dat nou weer vandaan kwam.
Balen @:vlindertje89 Het SI gewricht is zo’n vervelende om last van te hebben.
Hoi @:tuindier
En kon je het proeven? Hoe gaat het met ziekzijn?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:34 schreef AnneX het volgende:
Dienstmededeling: “de eerste roomboteramandelstaaf is aangesneden….”
Herhaling…
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben vrienden waarmee we heel vaak heel hard lachen. Tranen over de wangen hard. Het is eens een oudjaarsavond voorgekomen dat we de hele avond zo hard lachten dat een van de vrienden zenuwpijn in zijn middenrif kreeg. Die gilde het ineens uit. Hij heeft er nog maanden last van gehad. Hij is nog steeds bang om hard te lachen maar ja, dat gebeurt toch steeds.
Oh zeker. Niet té machtig en frips van smaak.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En kon je het proeven? Hoe gaat het met ziekzijn?
Ja wrijf het er nog even in dat we dat hier niet hebben... Eerste klanten van het jaar hebben me goed toebedeeld met drop en stroopwafels en chocokruidnoten. Klanten daarna ook een zak drop en stroopwafels. Volgende komt over 1,5 week, ben benieuwdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:34 schreef AnneX het volgende:
Herhaling…
boodschappenlijstje inleverenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja wrijf het er nog even in dat we dat hier niet hebben... Eerste klanten van het jaar hebben me goed toebedeeld met drop en stroopwafels en chocokruidnoten. Klanten daarna ook een zak drop en stroopwafels. Volgende komt over 1,5 week, ben benieuwd
Op kantoor is nu voor het eerst een zak pepernoten meegenomen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:34 schreef AnneX het volgende:
Herhaling…
😉quote:
Medisch gezien niet mijn beste eraquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jammer dat je daar zo'n moeite voor moet doen![]()
Ik had er met hetzelfde als bij jou, maar ook die ik echt alleen maar voelde bij prikkels van buitenaf. Maar die waren doorgesneden, dat is ook wel net wat anders.
Heb ik aan een FOK!er die ook heeft geboekt al gedaanquote:
Ooit een bubbelpoging gedaan maar ik neem mijn stem niet serieus genoeg om voortdurend in een fles te blazenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh zeker. Niet té machtig en frips van smaak.
Er is verbetering. Qua temp. qua kuch.
Ben nu gaan bubbelen om stem te herstellen. https://vocalcenter.nl/stemonderhoud/bubbelen/
Heb jij het wel eens gebruikt of nodig gehad @:Cat-astrophe ?
😎quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ooit een bubbelpoging gedaan maar ik neem mijn stem niet serieus genoeg om voortdurend in een fles te blazen
En allemaal gepensioneerd zekerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
😎
Nou ja een stukke spreekstem, die overslaat alsof de baard in de keel zit…
Lang geleden dat ik heb gewerkt met datumprikker: 4 stellen met allerlei bezigheden
En dan diskussie / commentaar alsnog in whapp.
Wat vervelend. Al is het misschien wel goed dat het spaak loopt (en dat jij er niet bij bent is goed voor jou) en jullie met z'n alleen niet steeds pleisters plakken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:45 schreef Blues het volgende:
Lastig om, als je ziek thuis zit, ik nu kortdurend en 1 langdurig zieke, in de werkapp te moeten lezen dat er vanmiddag accuut stevig aan de bel is getrokken bij management en afd.leider.
Omdat ze het met zijn 3tjes en de nieuwe-die nog ingewerkt moet worden- (als die al niet gillend is weggevlucht) niet meer gingen redden, ze overspoeld werden door teveel spreekuren en het (nog steeds) vele achterstallige werk
Karbaat of die andere?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:08 schreef borisz het volgende:
Blijkbaar heb ik weer eens onder een steen gelegen.
Net de docu op Netflix de man met 1000 kinderen gezien.
WTF.![]()
Die pleisters worden natuurlijk al jaren geplakt, er moeten, om alle workload aan te kunnen en bij te houden, elke dag 5 of in een ideale wereld 6 mensen zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat vervelend. Al is het misschien wel goed dat het spaak loopt (en dat jij er niet bij bent is goed voor jou) en jullie met z'n alleen niet steeds pleisters plakken.
Wat een machteloos gevoel moet dat zijn om te lezen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:45 schreef Blues het volgende:
Lastig om, als je ziek thuis zit, ik nu kortdurend en 1 langdurig zieke, in de werkapp te moeten lezen dat er vanmiddag accuut stevig aan de bel is getrokken bij management en afd.leider.
Omdat ze het met zijn 3tjes en de nieuwe-die nog ingewerkt moet worden- (als die al niet gillend is weggevlucht) niet meer gingen redden, ze overspoeld werden door teveel spreekuren en het (nog steeds) vele achterstallige werk
Het is altijd leuk als je iemand aan de andere kant van de wereld blij kan maken met iets lekkers wat daar moeilijk of niet verkrijgbaar is.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Heb ik aan een FOK!er die ook heeft geboekt al gedaanNog even aftellen tot 6 januari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |