abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 21:32:13 #101
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215344685
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 21:11 schreef derLudolf het volgende:
Dat laatste zijn kalebassen toch en niet eetbaar.

Nou ja, wat mij betreft is geen enkele pompoen geschikt voor humane consumptie
:P
Second that :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_215344846
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 20:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Die bij mij om de hoek?
:N
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_215344861
Pompoen O+
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 oktober 2024 @ 21:38:44 #104
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215344884
Pompoen... Best lekker :Y.
Toegegeven... Ik kook er zelf zelden mee, maar als iemand er wat mee doet. Dikke prima :Y.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator dinsdag 22 oktober 2024 @ 21:41:43 #105
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215344982
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 21:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Joh, lekker uit de oven, en dan walnoten en blauwaderkaas erover. :9~
Nou daar wordt het nou niet bepaald beter dan :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215345359
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 21:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nou daar wordt het nou niet bepaald beter dan :7
_O- Geitenkaas is ook lekker :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_215346235
Vogeltrek-vaarexcursie met een gids van de vogelbescherming geboekt voor november O+ *O*
pi_215346296
Fijn @Blues dat het de goede kant op gaat! En klinkt tof je excursie! ^O^
Balen bij jou niet @AnneX ;( gefeliciteerd nog voor mnX!

Ik mocht vandaag voor het eerst weer hockeyen, een halve training. Maar was geen succes :( deed toch wel wat pijn. Donderdag weer fysio. Maar ben bang dat ik wedstrijd van 3 november dus ook nog mis, want moet eerst hele training zonder pijn en zonder na-reactie kunnen. Was er echt even verdrietig van ;( ik zit al sinds begin vorige week wat minder lekker in mn vel, meer moe en wat slomer ofzo en wat vlakker/minder blij. Maar mag ook al twee weken niet hockeyen en denk dat ik dat ook wel begin te merken, dat stukje hoofd leeg / ontspanning / endorfines mis ik wel. Dus als ik donderdag hoor dat hockey idd wat langer gaat duren, dan ga ik mn abonnement bij PT weer incl vrij sporten regelen per maandag (heb nu strippenkaart tijdelijk en dan mag je niet vrij sporten). Dan kan ik in elk geval wel weer 2/3x per week gaan sporten ipv zoals nu maar 1. Hopelijk helpt dat dan.
pi_215347359
Vroeg.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_215347382
Mogge.

Ik heb je blessure gemist @vlindertje89
Wat is er gebeurd?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215347419
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 07:02 schreef sigme het volgende:
Mogge.

Ik heb je blessure gemist @:vlindertje89
Wat is er gebeurd?
Oh, misschien heb ik dat ook helemaal niet eerder verteld nog, dat zou best kunnen Ik had al een paar weken wat pijn rechts; naast SI gewricht, bil, heup en doorstralend door hamstring tot in knieholte. Dat werd steeds iets erger, dus twee weken geleden toch maar ff naar fysio. Daar allerlei oefeningen mee gekregen, even niet hockeyen, en twee keer gedryneedled. Niet per se een acuut moment dat er iets is gebeurd dus, waarschijnlijk meer een overbelasting oid. Maar wat lastiger te pinpointen wat exact de oorzaak is (of het begint vanuit rug/bil/SI gewricht/heup) omdat het dus op zoveel plekken zit, maar in elk geval waren al die spieren rond heup/bil/been veel te gespannen. Ze vermoed misschien ergens net wat krachtstekort en dan compensatie vanuit de spieren eromheen met daardoor overbelasting. Ik merk nu toch ook wel wat meer pijn bij onderrug, dus ga donderdag ook even laten checken of het niet toch vanuit rug komt, dat daar net iets niet helemaal lekker zit en aan al die andere spieren trekt / zenuw ergens net wat te weinig ruimte heeft ofzo. Vooral de hamstring-pijn twijfel ik namelijk over of dat echt spier-pijn is of eerder zenuw-pijn.
pi_215347428
Zenuwpijn is / voelt als een’scherpe’ pijn. Als je daarmee iets kunt?
Sterkte.

Oh joy…na een rustig nachtje geen temp.verhoging.
# carry on
pi_215347522
Ik vind zenuwpijn vooral zeurend en 'niet vast te pakken'. Bij een spier kan je erop duwen en dan doet het of meer pijn of het geeft een soort verlichting. Of je houdt het warm en voelt dat dat verlicht. Maar zenuwpijn is ongrijpbaar.
pi_215347569
Oh, ‘men’ / opleiding benoemde spierpijn als een ‘zeurende’ pijn.
Affijn. Geen eenduidigheid.
Toen dr google gevraagd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215347572
Wat @Clubsoda zegt herken ik wel van de pijn in/bij hamstring, ik kan daar letterlijk en figuurlijk niet de vinger leggen op waar het dan precies pijn doet en het voelt als een zeurende continue pijn wanneer ik het voel. In mn been, aan de achterkant, maar het is inderdaad niet zo van ik druk hier en daar doet het precies pijn. Maar ik voel het dan weer niet continue, het wordt soms erger, bv bij langer wandelen (>45min) en het is er ook delen van de dag helemaal niet. Het is ook zo dat ik eerder steeds had dat ik het vooral voelde bij wandelen of inlopen, en dat als ik eenmaal goed warm was, ik er dan in de wedstrijd of training niks meer van voelde. Dat past dan volgens mij juist meer bij spier dan zenuw. Het kan natuurlijk ook combinatie zijn, waarbij door beweging spieren overbelast raken en wat verkrampen, en dat vervolgens zorgt voor net te weinig ruimte voor een zenuw ergens. Ik heb eerder die 'hamstring'pijn ook gehad, toen was ik bij andere fysio, en die heeft toen inderdaad dingen bij SI gewricht en onderrug losgemaakt en toen werd het wel minder (had ik ook verteld hier uiteraard). Maar toen had ik ook niet de bil en heuppijn erbij die ik nu wel heb. En ze had ook wel wat testjes gedaan voor zenuwen en die waren toen allemaal negatief, maar merk nu ook wel pijn in onderrug en dat had ik toen niet zo duidelijk. Dus donderdag nog keer naar laten kijken :).

[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 23-10-2024 08:14:16 ]
pi_215347635
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 08:06 schreef AnneX het volgende:
Oh, ‘men’ / opleiding benoemde spierpijn als een ‘zeurende’ pijn.
Affijn. Geen eenduidigheid.
Toen dr google gevraagd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik had afgelopen jaar pijnscheuten uit het niks, scherpe pijn bij druk, verdwijnen van gevoel (doofheid) en gevoel van brandnetels bij aanraken. Op verschillende plekken met 2 verschillende oorzaken.
Kan verkeren, wat je zenuwen je voor ervaring geven.

Alles op de zomaar pijnscheuten na overigens wel exact te lokaliseren.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215347639
Tja, en toen bleek bij mij - na wekenlang zeer ! pijnlijk strompelen - het toch verstandig te zijn om de steunzolen te gebruiken.
8)7

Hopelijk voor jou ook iets dergelijks “simpels”…
pi_215347672
Ik heb al sinds mn 18e steunzolen..
Hoewel wel al op mijn lijstje staat om te regelen dat mijn verzekering komend jaar ook iets van vergoeding heeft voor nieuwe, want de huidige zijn inmiddels ook alweer een tijd in gebruik. Dat heb ik ook aangegeven bij de fysio, dat ik daar ook aan heb gedacht als mogelijke oorzaak. Ik hoop alleen wel dat ik hier al wel sneller vanaf ben dan in januari wanneer ik nieuwe steunzolen ga regelen :Y . We gaan het zien, het is een fijne en kundige fysio, ze heeft master fysiotherapie en is nu ook bezig met opleiding tot manueel therapeut dus dat is handig voor als het toch uit rug komt. En allerlei capabele collega's waar ze mee kan overleggen als ze toch twijfelt. Dus ik leg donderdag de bevindingen van na hockey voor en mijn gedachten erover en dan laat ik aan haar wat ze dan evt nog wil bekijken of behandelen :)
pi_215347735
Top TT _O_ ^O^
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_215347780
‘morgen. Druk. Weinig tijd om hier te reageren merk ik.
Binnenkort wel paar dagen vrij en dan richting Groningen (provincie en dagje Stad).
pi_215347985
Mogge!

Volgens mijn droom zou mogge vanuit Afrika moeten zijn. Al kwam ik er op het vliegveld achter dat ik nauwelijks bagage mee had en ook geen malariatabletten. Kwam daat ook een boze @Cat-astrophe tegen, die wilde naar Ijsland maar had verkeerd geboekt. En haar moeder had een plek in de rokersafdeling van het vliegtuig geboekt voor haar _O- Waar dat nou weer vandaan kwam.

Balen @vlindertje89 Het SI gewricht is zo’n vervelende om last van te hebben.

Hoi @Tuindier
We have far more in common than that which devides us..
pi_215348889
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 08:53 schreef Tuindier het volgende:
‘morgen. Druk. Weinig tijd om hier te reageren merk ik.
Binnenkort wel paar dagen vrij en dan richting Groningen (provincie en dagje Stad).
Stad O+ Grun.
pi_215349024
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 08:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja, ik had afgelopen jaar pijnscheuten uit het niks, scherpe pijn bij druk, verdwijnen van gevoel (doofheid) en gevoel van brandnetels bij aanraken. Op verschillende plekken met 2 verschillende oorzaken.
Kan verkeren, wat je zenuwen je voor ervaring geven.

Alles op de zomaar pijnscheuten na overigens wel exact te lokaliseren.
Ik weet wel heel precies waar het zit, maar het is niet aan te raken. Heel ander gevoel dan spieren of pezen, die reageren op prikkels van buiten.

Enorme discussie met een orthopeed over gehad, die beweerde dat mijn pijnklachten zenuwpijn waren. Ik wist zeker dat het niet zo was. De MRI gaf me gelijk :+
pi_215349034
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik weet wel heel precies waar het zit, maar het is niet aan te raken. Heel ander gevoel dan spieren of pezen, die reageren op prikkels van buiten.

Enorme discussie met een orthopeed over gehad, die beweerde dat mijn pijnklachten zenuwpijn waren. Ik wist zeker dat het niet zo was. De MRI gaf me gelijk :+
Jammer dat je daar zo'n moeite voor moet doen :{

Ik had er met hetzelfde als bij jou, maar ook die ik echt alleen maar voelde bij prikkels van buitenaf. Maar die waren doorgesneden, dat is ook wel net wat anders.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215349752
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 09:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Volgens mijn droom zou mogge vanuit Afrika moeten zijn. Al kwam ik er op het vliegveld achter dat ik nauwelijks bagage mee had en ook geen malariatabletten. Kwam daat ook een boze @:cat-astrophe tegen, die wilde naar Ijsland maar had verkeerd geboekt. En haar moeder had een plek in de rokersafdeling van het vliegtuig geboekt voor haar _O- Waar dat nou weer vandaan kwam.

Balen @:vlindertje89 Het SI gewricht is zo’n vervelende om last van te hebben.

Hoi @:tuindier
:o

Ik zou denk ik bozer zijn over de rokersplek dan over de bestemming _O-
IJsland is prachtig, maar goedkoper te bereiken. Vergissing van de bank in uw voordeel B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')