WAT HEBBEN ZE INGESPOTENquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:10 schreef fietsie het volgende:
Griepprik gehad.
Binnen 10 minuten erna een onbedaarlijke niesbui. Zal vast niets met elkaar van doen hebben
Hersteldagjequote:Op maandag 21 oktober 2024 10:00 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Ik heb nog vakantie
Vandaag niet al te veel plannen want 1) het regent en 2) ik ben hartstikke gammel na gisteren een survivalwedstrijd gelopen te hebben. Had eigenlijk een buitenactiviteit op de planning maar met dit weer kan die niet. Nou moet ik op de bank blijven zitten, wat jammer
Warme trui aan, lekker beetje rondrommelen in huisquote:
Je hoeft je toch niet te verantwoorden/schuldig te voelen als een ander niet in de gelegenheid is om deel te nemen aan een activiteit? Bij mijn whiskyclubjes kan ook regelmatig iemand niet deelnemen aan een geplande tasting, om wat voor reden dan ook.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:51 schreef Tele6 het volgende:
Heeft iemand een advies over vriendengroep-etiquette?
We zouden vandaag een dagje gaan rotsklimmen met z'n drieën maar het is te nat.
Komende woensdag wordt het wél mooi weer, maar dan kan een van ons drieën niet. Degene die dan wel kan, appte mij: "zullen we woensdag met z'n tweeën gaan?"
Hoe breng je dat op een manier dat die derde zich niet gepasseerd voelt?
Ik heb ze alle twee pas redelijk recent leren kennen dus ik kan niet zo goed inschatten hoe ze over dingen denken. Bij andere vrienden zou ik gewoon appen "hé, M en ik zijn van plan om woensdag te gaan, super jammer dat jij dan in Rotterdam zit, laten we zo snel mogelijk iets inplannen waarbij we alle drie kunnen ok?" Maar is dat goed genoeg?
OK...quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben gebeld door het bedrijf dat me afwees. Ik stelde me niet kwetsbaar genoeg op2
Sinds wanneer is kwetsbaarheid op je werk een goede eigenschapHoe ben je überhaupt kwetsbaar op je werk?
Het was een algemeen gevoel dat ze hadden. Ik pas namelijk wel bij de functie en werkzaamheden en ik ben ook een prettig en plezierig persoon. Het zal wel.
Ik heb nog even gezegd dat ik vond dat ze wel erg lang bezig bleven over dingen van 25 jaar geleden. En dat ik het jammer vond dat we het nauwelijks over hoe ik bij de functie pas hebben gehad. Maar dat zat blijkbaar al goed.
Bijzonder. Helaas niet echt leerzaam want ik wil helemaal niet kwetsbaar gaan zijn. Been there, done that.
Nu weer door
Nee, totaal niet. Ik zou protocollen op moeten stellen, een deel van de wet- en regelgeving voor de afdeling in de gaten moeten houden en planning maken voor wetenschappers en productie. Ik heb werkelijk geen idee wie ze dan zoeken want ik ben echt wel de perfecte persoon voor die baanquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK...
Is het voor de functie nodig dat je je kwetsbaar opstelt, wat dat dan ook in die context zou betekenen?
"Jullie passen wel aardig in dat profiel ja" ?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ze vroegen wel naar de soort personen die in mijn allergie () zitten en hoe ik daarmee om zou gaan. Daar is mogelijk iets mis gegaan, dat zou nog wel kunnen.
Ik vraag me af wat hun definitie is van het woord kwetsbaarheid.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben gebeld door het bedrijf dat me afwees. Ik stelde me niet kwetsbaar genoeg op2
Sinds wanneer is kwetsbaarheid op je werk een goede eigenschapHoe ben je überhaupt kwetsbaar op je werk?
Het was een algemeen gevoel dat ze hadden. Ik pas namelijk wel bij de functie en werkzaamheden en ik ben ook een prettig en plezierig persoon. Het zal wel.
Ik heb nog even gezegd dat ik vond dat ze wel erg lang bezig bleven over dingen van 25 jaar geleden. En dat ik het jammer vond dat we het nauwelijks over hoe ik bij de functie pas hebben gehad. Maar dat zat blijkbaar al goed.
Bijzonder. Helaas niet echt leerzaam want ik wil helemaal niet kwetsbaar gaan zijn. Been there, done that.
Nu weer door
Bijzondere functie-eis dan…quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ik zou protocollen op moeten stellen, een deel van de wet- en regelgeving voor de afdeling in de gaten moeten houden en planning maken voor wetenschappers en productie. Ik heb werkelijk geen idee wie ze dan zoeken want ik ben echt wel de perfecte persoon voor die baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |