abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215326284

pi_215326722
:O
  maandag 21 oktober 2024 @ 00:12:04 #3
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215326886
middag! :W
Het is hier heerlijk, al zit ik nu met trui en lange broek aan want de airco is KOUD :P
We waren de afgelopen dagen op het buur eiland en hadden een geweldige BnB O+

CUL technisch at ik al tamarinde ballen :r en BBQde ik een kreeften staart. verder probeerde ik soursop-ijs en had ik callaloo-soep ik had nog verse kokoscreme-cheesecake en ik verbaasde me over de kippenklauwen in de supermarkt.

Nu aan het crashen op de bank en weer opladen voor de komende week met meer lekkers :9
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_215327777
Mogge!

Donker.
Dit was dit weekemd, donker met maan
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215327944
Ik zag dat AnneX nog wat vroeg over vliegen vanaf t Oosten. Als we weg willen kijk ik wel altijd naar Duitsland, maar bijv. Dusseldorf is gewoon nog wel anderhalf uur rijden en dan moet je de auto nog parkeren. Hebben we dit voorjaar wel gedaan. Vanaf Enschede gaat er een rechtstreekse intercity naar Schiphol, dat duurt 2 uur en m'n schoonvader wil ons altijd wel brengen naar het station, dus dat werkt eigenlijk ook prima.

Wat betreft komende week, tja het is druk, maar dat is het nou eenmaal. Het is wel allemaal tof. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_215328888
Goedemorgen :W
Ik heb nog vakantie *G*
Vandaag niet al te veel plannen want 1) het regent en 2) ik ben hartstikke gammel na gisteren een survivalwedstrijd gelopen te hebben. Had eigenlijk een buitenactiviteit op de planning maar met dit weer kan die niet. Nou moet ik op de bank blijven zitten, wat jammer O-)
pi_215328962
Griepprik gehad.

Binnen 10 minuten erna een onbedaarlijke niesbui. Zal vast niets met elkaar van doen hebben :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_215329286
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:10 schreef fietsie het volgende:
Griepprik gehad.

Binnen 10 minuten erna een onbedaarlijke niesbui. Zal vast niets met elkaar van doen hebben :P
WAT HEBBEN ZE INGESPOTEN :o

Ik ga donderdag *bibber
pi_215329291
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:00 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen :W
Ik heb nog vakantie *G*
Vandaag niet al te veel plannen want 1) het regent en 2) ik ben hartstikke gammel na gisteren een survivalwedstrijd gelopen te hebben. Had eigenlijk een buitenactiviteit op de planning maar met dit weer kan die niet. Nou moet ik op de bank blijven zitten, wat jammer O-)
Hersteldagje ^O^
pi_215329339
Nog een vrije dag vandaag, maar ik moet ook w.s. een hersteldag doen :? Voel me niet goed :{w
pi_215330159
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Hersteldagje ^O^
Warme trui aan, lekker beetje rondrommelen in huis O+

Tot nu toe heb ik
- vervanging voor mijn moeders favo pantoffels gegoogeld (Noorse hutsloffen... uiteindelijk een Belgische winkel gevonden die ze voor ¤65 heeft, maar wel helemaal linksdraaiend bio etc etc)
- filmpjes gekeken van de wedstrijd van gister (mijn rug staat op omroep Gelderland)

Ben iig trots op gister. Naast een goede wedstrijd ook 1,5 uur autogereden zonder m'n pa of broer erbij. We hadden allerlei stomme wegafsluitingen maar ik ben er netjes omheen genavigeerd. Oefenen helpt echt. O+
pi_215330217
Heeft iemand een advies over vriendengroep-etiquette?

We zouden vandaag een dagje gaan rotsklimmen met z'n drieën maar het is te nat.

Komende woensdag wordt het wél mooi weer, maar dan kan een van ons drieën niet. Degene die dan wel kan, appte mij: "zullen we woensdag met z'n tweeën gaan?"

Hoe breng je dat op een manier dat die derde zich niet gepasseerd voelt?

Ik heb ze alle twee pas redelijk recent leren kennen dus ik kan niet zo goed inschatten hoe ze over dingen denken. Bij andere vrienden zou ik gewoon appen "hé, M en ik zijn van plan om woensdag te gaan, super jammer dat jij dan in Rotterdam zit, laten we zo snel mogelijk iets inplannen waarbij we alle drie kunnen ok?" Maar is dat goed genoeg?
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:01:02 #13
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215330304
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:51 schreef Tele6 het volgende:
Heeft iemand een advies over vriendengroep-etiquette?

We zouden vandaag een dagje gaan rotsklimmen met z'n drieën maar het is te nat.

Komende woensdag wordt het wél mooi weer, maar dan kan een van ons drieën niet. Degene die dan wel kan, appte mij: "zullen we woensdag met z'n tweeën gaan?"

Hoe breng je dat op een manier dat die derde zich niet gepasseerd voelt?

Ik heb ze alle twee pas redelijk recent leren kennen dus ik kan niet zo goed inschatten hoe ze over dingen denken. Bij andere vrienden zou ik gewoon appen "hé, M en ik zijn van plan om woensdag te gaan, super jammer dat jij dan in Rotterdam zit, laten we zo snel mogelijk iets inplannen waarbij we alle drie kunnen ok?" Maar is dat goed genoeg?
Je hoeft je toch niet te verantwoorden/schuldig te voelen als een ander niet in de gelegenheid is om deel te nemen aan een activiteit? Bij mijn whiskyclubjes kan ook regelmatig iemand niet deelnemen aan een geplande tasting, om wat voor reden dan ook.

Ik zou lekker woensdag gaan klimmen.
Een andere keer zijn jullie wel compleet.
pi_215330337
Ik ben gebeld door het bedrijf dat me afwees. Ik stelde me niet kwetsbaar genoeg op :') 2

Sinds wanneer is kwetsbaarheid op je werk een goede eigenschap :? Hoe ben je überhaupt kwetsbaar op je werk?

Het was een algemeen gevoel dat ze hadden. Ik pas namelijk wel bij de functie en werkzaamheden en ik ben ook een prettig en plezierig persoon. Het zal wel.

Ik heb nog even gezegd dat ik vond dat ze wel erg lang bezig bleven over dingen van 25 jaar geleden. En dat ik het jammer vond dat we het nauwelijks over hoe ik bij de functie pas hebben gehad. Maar dat zat blijkbaar al goed.

Bijzonder. Helaas niet echt leerzaam want ik wil helemaal niet kwetsbaar gaan zijn. Been there, done that.

Nu weer door :Y
Spoilers!
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:08:20 #15
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215330370
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben gebeld door het bedrijf dat me afwees. Ik stelde me niet kwetsbaar genoeg op :') 2

Sinds wanneer is kwetsbaarheid op je werk een goede eigenschap :? Hoe ben je überhaupt kwetsbaar op je werk?

Het was een algemeen gevoel dat ze hadden. Ik pas namelijk wel bij de functie en werkzaamheden en ik ben ook een prettig en plezierig persoon. Het zal wel.

Ik heb nog even gezegd dat ik vond dat ze wel erg lang bezig bleven over dingen van 25 jaar geleden. En dat ik het jammer vond dat we het nauwelijks over hoe ik bij de functie pas hebben gehad. Maar dat zat blijkbaar al goed.

Bijzonder. Helaas niet echt leerzaam want ik wil helemaal niet kwetsbaar gaan zijn. Been there, done that.

OK... :wtf:

Is het voor de functie nodig dat je je kwetsbaar opstelt, wat dat dan ook in die context zou betekenen?
pi_215330395
Their loss…to the max :R @Lucky_Strike

Het ziet er naar uit, dat het weer een weekje wordt met vooruitzicht op ughu ughu rochel rochel. :X
Weer de diverse afspraken afgezegd / doorgeschoven.

@Tele6 wat MadMaster zegt. Indien men daar raar op reageert, is dat hún probleem.
pi_215330414
Mafkezen @Lucky_Strike :')
pi_215330415
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]
OK... :wtf:

Is het voor de functie nodig dat je je kwetsbaar opstelt, wat dat dan ook in die context zou betekenen?
Nee, totaal niet. Ik zou protocollen op moeten stellen, een deel van de wet- en regelgeving voor de afdeling in de gaten moeten houden en planning maken voor wetenschappers en productie. Ik heb werkelijk geen idee wie ze dan zoeken want ik ben echt wel de perfecte persoon voor die baan :D
Spoilers!
pi_215330424
Ze vroegen wel naar de soort personen die in mijn allergie ( :r ) zitten en hoe ik daarmee om zou gaan. Daar is mogelijk iets mis gegaan, dat zou nog wel kunnen.
Spoilers!
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:14:03 #20
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215330427
Klinkt als een HR-afdeling die na 1 cursus een nieuw concept heeft geadopteerd, en daar ge-wel-dig gelukkig van zijn.

Die hoeven immers het werk verder niet te doen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:14:23 #21
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215330433
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ze vroegen wel naar de soort personen die in mijn allergie ( :r ) zitten en hoe ik daarmee om zou gaan. Daar is mogelijk iets mis gegaan, dat zou nog wel kunnen.
"Jullie passen wel aardig in dat profiel ja" ?
pi_215330452
@Lucky_Strike Kan er nog meer opmerkingen bij maken…
1e je moeder heeft je goed leren liegen….( weten zij veel) en 2e dan ben je ongelooflijk sterk van karakter! om geen kwetsbaarheden te tonen.

Kwetsbaar ga ik dan invullen als: had je bij een - vlg hrm - een zg. lastige vraag😇 een brok in je keel / zakdoekje nodig / vochtige ogen / tranen moeten tonen?

Sodemieter op.
pi_215330505
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik vraag me af wat hun definitie is van het woord kwetsbaarheid.
Klinkt als een hoop geroeptoeter om hip over te komen, maar geen bal ervan snappen.

Beterschap @AnneX !

@Tele6 jouw boodschap lijkt me prima. Het weer kun je niet controleren. Het is toch niet dat die afwezige zoveel gaat achterlopen op jullie qua vaardigheden dat hij een volgende keer niet kan aanhaken? Wat ik zelf doe bij zoiets: volgende afspraak meer prioriteit geven aan de beschikbaarheid van de nu afwezige. Als dat kan. Als die persoon sowieso altijd een volle agenda heeft dan hoort daar ook bij dat hij niet altijd kan. En dan hoeven jullie daar toch niet op te achten, als jullie tussentijds andere data vinden?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215330515
WOG dagje vandaag :O
Lekker thuiswerken. En volgende week vakantie O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:32:19 #25
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215330604
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nee, totaal niet. Ik zou protocollen op moeten stellen, een deel van de wet- en regelgeving voor de afdeling in de gaten moeten houden en planning maken voor wetenschappers en productie. Ik heb werkelijk geen idee wie ze dan zoeken want ik ben echt wel de perfecte persoon voor die baan :D
Bijzondere functie-eis dan… :|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')