SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben wel molukker fan eerlijk gezegd.... Heb paar vrienden die men Molukker zou noemen, voor mij gewoon vrienden en godver wat fijn als je mee mag eten daarquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:31 schreef sp3c het volgende:
assen was vroeger ook ijshockey
club zat vol molukkers, altijd vechten daar, dikke topshow
Lach met een schone bips![]()
Nog steeds?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Vele jaren gewoond daar!Maar woon daar inmiddels ook allang niet meer.
Ben alleen maar in Drenthe gaan wonen omdat huizen hier goedkoop zijn!Yea, she's on crack.![]()
Lol was mijn smartwatch kwijt,had ik hem gewoon nog om
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
een keer zat er zo'n vogel zijn kromzwaard te slijpen op de tribune en zei iemand (ik was het niet!) het ziet hier zwart van de mensen man!!!quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben wel molukker fan eerlijk gezegd.... Heb paar vrienden die men Molukker zou noemen, voor mij gewoon vrienden en godver wat fijn als je mee mag eten daar
gelijk problemen, wedstrijd afgelast, politie erbij en toen we in de bus zaten zei iemand, waar zijn de meiden (we hadden er in de regel 2)??
nergens te bekenen, moest ik ze gaan zoeken want ik heb ook een kleurtje, nou de dames zaten in de kantiine gezellig te doen met al die vogels en patatjes te eten
ik heb ook maar een patatje besteld want iedereen zat toch veilig in de bus en de politie stond er omheen en ik had sowieso honger
magische tijdenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Serieus ben jij nog slordiger dan ik?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:35 schreef Lovely het volgende:
Lol was mijn smartwatch kwijt,had ik hem gewoon nog om
De enige misdaad hier begaan is dus patatje eten? Just askingquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
een keer zat er zo'n vogel zijn kromzwaard te slijpen op de tribune en zei iemand (ik was het niet!) het ziet hier zwart van de mensen man!!!
gelijk problemen, wedstrijd afgelast, politie erbij en toen we in de bus zaten zei iemand, waar zijn de meiden (we hadden er in de regel 2)??
nergens te bekenen, moest ik ze gaan zoeken want ik heb ook een kleurtje, nou de dames zaten in de kantiine gezellig te doen met al die vogels en patatjes te eten
ik heb ook maar een patatje besteld want iedereen zat toch veilig in de bus en de politie stond er omheen en ik had sowieso honger
magische tijden
zolang het niet in de tram is blijven liggen valt het wel meeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Asmongold, ben jij het?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus ben jij nog slordiger dan ik?![]()
![]()
nee de dames waren de misdadigersquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De enige misdaad hier begaan is dus patatje eten? Just askingOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niet zo slim he. Daarom neem ik nooit een horloge wat slimmer is dan ik.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:35 schreef Lovely het volgende:
Lol was mijn smartwatch kwijt,had ik hem gewoon nog om![]()
ik kan jou ook nooit iets vertellen heOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik kijk weleens op Funda; in de straat waar ik als studentje woonde in Den Haag zag ik een mooi huurhuis.quote:
3250 kale huur per maand.
Yea, she's on crack.![]()
Nou totaal nietquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus ben jij nog slordiger dan ik?
Denk dat het tijd is voor bedje
Bestaat zo'n horloge welquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet zo slim he. Daarom neem ik nooit een horloge wat slimmer is dan ik.
iedereen eet patjatjesquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Omdat ze patatjes zaten te eten ja.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, ik kijk ik niet op die kleine schermen.![]()
Die gast is trouwens miljonair, en dan leef je zo!![]()
![]()
Mijn ouwe jaren '30 woning in Zandweerd in Deventer zou ik nu ook absoluut niet meer kunnen betalen!quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik kijk weleens op Funda; in de straat waar ik als studentje woonde in Den Haag zag ik een mooi huurhuis.
3250 kale huur per maand.![]()
![]()
terechtquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gekookt blijken ze niet zo gezond las ik, gebakken veel beterquote:![]()
Zal ook wel gelden voor friet gok ik zo.Lach met een schone bips![]()
Ik eerder ook nooit.. een echt horloge is ook jaren geleden dat ik die droegquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
ons ouderlijk huis is nu 1.2 miljoenquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn ouwe jaren '30 woning in Zandweerd in Deventer zou ik nu ook absoluut niet meer kunnen betalen!
lol@ pa die het verkocht om in Frankrijk van het goede weer te genieten
800 miljard liter regen gevallen, zelfgebouwd zwembadje weggespoeld
lolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wel een mooi steentje danquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Een steen aan een touwtje om de pols die als zonnewijzer dienst kan doen!Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Horloges....ik heb een tijdje meerdere modellen gehad waarbij je levenslang gratis batterijen kon krijgen.
Enige puntje was dat de batterijen echt, ÉCHT volkomen leeg moesten zijn voor ze vervangen zouden worden. Het feit dat de horloges steeds meer achter gingen lopen gaf je geen recht op vervanging van de batterijen.
Toen was ik er ook helemaal klaar mee!![]()
![]()
neiquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gekookt blijken ze niet zo gezond las ik, gebakken veel beter![]()
Zal ook wel gelden voor friet gok ik zo.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Een zwembad die wegspoelt?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ons ouderlijk huis is nu 1.2 miljoen
lol![]()
![]()
Maar van de andere kant, zijn keuzequote:Op zondag 20 oktober 2024 21:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ons ouderlijk huis is nu 1.2 miljoen
lolEn geen koude winters.
wel joh 3 meter sneeuw daaroquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar van de andere kant, zijn keuzeEn geen koude winters.
maar zomer is nog wel echt zomer, dan wil ik wel ff langsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ff op Funda gekeken naar woningen die in mijn geboortedorp te koop staan.
Voor 4 ton kun je er echt leuk wonen!
Niet dat ik dat ooit kan betalen, maar ik sta echt versteld dat het zo goedkoop is! Ik dacht dat mijn ouderlijk huis inmiddels een half miljoen waard zou zijn, maar dat zal eerder 3,5 ton zijn of zo.![]()
want zo ben ik dan ook weer jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb zin in de zomer man.....quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel joh 3 meter sneeuw daaro
maar zomer is nog wel echt zomer, dan wil ik wel ff langsLach met een schone bips![]()
ik in de winterquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb zin in de zomer man.....
en kerst en alles
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Even gekeken op Google Maps.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn ouwe jaren '30 woning in Zandweerd in Deventer zou ik nu ook absoluut niet meer kunnen betalen!
Als je in Deventer in de Zwolse Wijk woont; kom je er dan bij GAE niet in?Yea, she's on crack.![]()
Ik ben geen voetballiefhebber!quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Even gekeken op Google Maps.
Als je in Deventer in de Zwolse Wijk woont; kom je er dan bij GAE niet in?![]()
![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die maan lijkt beetje op een euroteken!
![]()
kerst ben ik jarig dan ben ik ouder en wijzer en ga ik echt verstandige dingen zeggenquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lulhannes met je kutkou en kut allesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Foto van Paul met Wilma.
Zo schattig.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
mehquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:47 schreef aeque het volgende:
Foto van Paul met Wilma.
Zo schattig.
[ afbeelding ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Deed je altijd al, maak jezelf niet groter dan je al bent wijze man..quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
kerst ben ik jarig dan ben ik ouder en wijzer en ga ik echt verstandige dingen zeggenLach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:47 schreef Lovely het volgende:
Vanavond een mannen avond in dts zo te zien..
Heb je verlossing nodig?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:47 schreef Lovely het volgende:
Vanavond een mannen avond in dts zo te zien..👻
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Als je je preut laat zien mag je erbij komen zitten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:47 schreef Lovely het volgende:
Vanavond een mannen avond in dts zo te zien..Yea, she's on crack.![]()
Hee jij!quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:47 schreef Lovely het volgende:
Vanavond een mannen avond in dts zo te zien..![]()
![]()
die laat ik aan de dames jongens!!!!quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deed je altijd al, maak jezelf niet groter dan je al bent wijze man..Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
SNAPTEDIE????Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
OhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja waar zit een kut anders?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
Max het slachtoffer van de underkut![]()
![]()
F1 / [Live] Formula 1 United States Grand Prix 2024 #10quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
Max het slachtoffer van de underkutOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ik heb alvast een dekentje voor je gepakt en een snackjequote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik laat lekker niks zien..quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als je je preut laat zien mag je erbij komen zitten.
Ah dat is lief..quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik heb alvast een dekentje voor je gepakt en een snackje
🤔😱quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ga heen, pikkenpijper Paul.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
"Wilma" was eigenlijk "Willem".quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ga heen, pikkenpijper Paul.![]()
Ik weet niet waarom maar als ik jou zie posten heb ik zin om in je wangen te knijpen en koetsjiekoetsjie te zeggen.quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar als ik jou zie posten heb ik zin om in je wangen te knijpen en koetsjiekoetsjie te zeggen.
Yea, she's on crack.![]()
Ik kan het niet duidelijker zeggen…quote:I'm surrounded by morons!
Ja dat.quote:I'm surrounded by morons!
ZEGquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oeh, lelijke vazen heb ik hier nog wel om kapot te gooien @:MizzezAmy
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Gaat het met je?quote:I'm surrounded by morons!
Ik heb steeds de neiging mijn cuckbolkpaintje te posten, maar die wordt als heftig en onvriendelijk ervaren!quote:![]()
![]()
Gewoon doen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb steeds de neiging mijn cuckbolkpaintje te posten, maar die wordt als heftig en onvriendelijk ervaren!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Do it!quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb steeds de neiging mijn cuckbolkpaintje te posten, maar die wordt als heftig en onvriendelijk ervaren!Lach met een schone bips![]()
Ja?quote:I'm surrounded by morons!
Ja?quote:I'm surrounded by morons!
Ik kan hem zo snel niet eens terug vinden?Weggegooid of alleen niet in het Bolk-album opgenomen?
Ik zoek ff verder, in de tussentijd ff een cock-bolk:![]()
![]()
Die met die baby?quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb steeds de neiging mijn cuckbolkpaintje te posten, maar die wordt als heftig en onvriendelijk ervaren!Yea, she's on crack.![]()
quote:ik verheug me al op de gourmetavond
Ik ga er van uit dat hij het vriendje van die zwangere en mishandelde dame is die door al die andere kerels volgeblaft wordt, en hij als echte cuck het allemaal maar moet accepteren en voor het kindje van zijn vriendin en 1 van die kerels moet zorgen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waarom krijgt 'ie in godsnaam nog een pistool op zich gericht?![]()
![]()
Kukele-cuck.quote:
En een cuck is een slaafs figuurtje waar zelf Trump het eergisteren of zo in z'n speech over had: "White dudes for Kamala....well their girlfriends and the boyfriends of their girlfriends vote for ME!!!"![]()
![]()
Netflix aangezet, de categorie met aanraders die bovenaan staat is "vrouwelijk najaarsverdriet".
Ohquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Kukele-cuck.
En een cuck is een slaafs figuurtje waar zelf Trump het eergisteren of zo in z'n speech over had: "White dudes for Kamala....well their girlfriends and the boyfriends of their girlfriends vote for ME!!!"♡♡♡♡![]()
Zet gelijk een zwaar sfeertjequote:Op zondag 20 oktober 2024 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Netflix aangezet, de categorie met aanraders die bovenaan staat is "vrouwelijk najaarsverdriet".'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
In sterk contrast met wat we hier vanavond hebben gehad.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zet gelijk een zwaar sfeertje![]()
Echt hequote:Op zondag 20 oktober 2024 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
In sterk contrast met wat we hier vanavond hebben gehad.
Ja, maar ben begonnen met "You" das een heel stuk vrolijkerquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zet gelijk een zwaar sfeertje
Dat hakte er echt ff te veel in bij mij, maar het is wel heel goed dat hij het gedeeld heeft en ik hoop dat niemand zich belemmerd voelt om dit soort dingen te blijven delen.quote:![]()
![]()
... ja soort vanquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ben begonnen met "You" das een heel stuk vrolijkerhaha
Misschien is er met een geweer een tampon in geschoten, zoals waar men het hier vanavond over had?quote:![]()
![]()
Dat is van die seriemoordenaar toch?quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ben begonnen met "You" das een heel stuk vrolijker♡♡♡♡![]()
Ah, lekker luchtig dus!quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is van die seriemoordenaar toch?![]()
![]()
Ik heb niet meegekregen over wie je het hebt of wat, maar mooi dat praten verbind en zich open durft te stellen als het minder gaat?quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat hakte er echt ff te veel in bij mij, maar het is wel heel goed dat hij het gedeeld heeft en ik hoop dat niemand zich belemmerd voelt om dit soort dingen te blijven delen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Mooi iddquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb niet meegekregen over wie je het hebt of wat, maar mooi dat praten verbind en zich open durft te stellen als het minder gaat?♡♡♡♡![]()
Ja diverse mensen hier zitten ff zwaar in de shit of maken wat heftige dingen mee. Echt fijn dat men er over kan en durft te praten!quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb niet meegekregen over wie je het hebt of wat, maar mooi dat praten verbind en zich open durft te stellen als het minder gaat?![]()
![]()
Dit was zijn eierstokken sketch!quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee niet wakker worden
Ben wakker 😎![]()
![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja diverse mensen hier zitten ff zwaar in de shit of maken wat heftige dingen mee. Echt fijn dat men er over kan en durft te praten!
♡♡♡♡![]()
Ja soms moet het eruit, maar fijne safespacequote:Op zondag 20 oktober 2024 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja diverse mensen hier zitten ff zwaar in de shit of maken wat heftige dingen mee. Echt fijn dat men er over kan en durft te praten!'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Oh, tot nu toe is er nog maar 1 dode. Er komen er dus nog meer. Im dacht het meer een stalker was, maar heb me niet ingelezen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is van die seriemoordenaar toch?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Hangrey
Ff de innerlijke mens verzorgen
Rustig aan allen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ohja je hebt gelijk! T ging over n stalker. Heb maat paar afleveringen gezien.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, tot nu toe is er nog maar 1 dode. Er komen er dus nog meer. Im dacht het meer een stalker was, maar heb me niet ingelezen.
Ik was in de war. Net n film over een seriemoordenaar gezien.♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Kukele-cuck.
En een cuck is een slaafs figuurtje waar zelf Trump het eergisteren of zo in z'n speech over had: "White dudes for Kamala....well their girlfriends and the boyfriends of their girlfriends vote for ME!!!"
Klodder
En anderen natuurlijk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Och jawel. En ik heb het verhaal gelezen. Dan is alles betrekkelijk hè.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Drink je ook weleens iets zonder cafeïne?quote:
Doe stuitert de hele dag, daardoor breekt al dat glasquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Drink je ook weleens iets zonder cafeïne?![]()
![]()
Truste makker!quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:49 schreef ToT het volgende:
Ja, ik ga maffen!Prettige voortzetting hier!
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:49 schreef ToT het volgende:
Ja, ik ga maffen!Prettige voortzetting hier!
![]()
Er is bij mij al een hele tijd niets gebroken. Ja, als je de ovenschalen niet meetelt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Doe stuitert de hele dag, daardoor breekt al dat glasAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is bij mij al een hele tijd niets gebroken. Ja, als je de ovenschalen niet meetelt.![]()
![]()
Ik kreeg een paar keer 503 service unavailable.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moet je ook niet op de grond gooien he.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is bij mij al een hele tijd niets gebroken. Ja, als je de ovenschalen niet meetelt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
glas(vezel) kapot?quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kreeg een paar keer 503 service unavailable.![]()
![]()
JJe moet hier ook niet komen voor de service.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kreeg een paar keer 503 service unavailable.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee, ze sprongen stuk in de oven.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je ook niet op de grond gooien he.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alles gaat kapot.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zijn het wel ovenschalen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ze sprongen stuk in de oven.![]()
Een nieuwe variatie van bolkquote:
Heel mooi niet eerder gezien
Keertje wat andersquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een nieuwe variatie van bolk
Heel mooi niet eerder gezien![]()
![]()
Met glitter is het nog mooier.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een nieuwe variatie van bolk
Heel mooi niet eerder gezien
Dat vraag ik mij ook af inderdaad.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja doei, nu wel genoeg die ondertitel aangepast.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja doei, nu wel genoeg die ondertitel aangepast.![]()
![]()
![]()
![]()
Alles is mooier met glitter yes girl yesquote:
Dat zeg je goed
quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Alles is mooier met glitter yes girl yes
Dat zeg je goed![]()
Er is vast wel iemand blijquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beter ben jij blij
Dan is er iemand blij
Dat vind ik fijn![]()
![]()
Alles kan! Exotisch fruitquote:
Simpel fruit
Fruitig fruit'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Het was net nog een worstenfestijn en nu ladies night. What happened.
niet zo m'aequeren jijquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:07 schreef aeque het volgende:
Het was net nog een worstenfestijn en nu ladies night. What happened.![]()
![]()
![]()
Vrouwen zijn gewoon gezelligquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:07 schreef aeque het volgende:
Het was net nog een worstenfestijn en nu ladies night. What happened.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ff paar overuurtjes opmakenquote:
En was net terug van optreden met bandje, dus wel relaxed dat ik morgen niet vroeg op hoef
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:07 schreef aeque het volgende:
Smile, it's free therapy.![]()
gezellig tochquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:07 schreef aeque het volgende:
Do what you love, love what you do!![]()
Ohhhhhquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:07 schreef aeque het volgende:
Daar komt sausage party vandaan
![]()
♡♡♡♡![]()
Eens.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon gezelligThe fuck.quote:
Helleuwwwwquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:07 schreef aeque het volgende:
Het was net nog een worstenfestijn en nu ladies night. What happened.![]()
![]()
Zeker fijn voor jouquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
ff paar overuurtjes opmaken
En was net terug van optreden met bandje, dus wel relaxed dat ik morgen niet vroeg op hoef♡♡♡♡![]()
dat klinkt heel erg foutquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:10 schreef JustinK het volgende:
Ik geef je een veeg
daar achter in die steeg![]()
![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh wacht dat klinkt ook erg fout![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: