SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben wel molukker fan eerlijk gezegd.... Heb paar vrienden die men Molukker zou noemen, voor mij gewoon vrienden en godver wat fijn als je mee mag eten daarquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:31 schreef sp3c het volgende:
assen was vroeger ook ijshockey
club zat vol molukkers, altijd vechten daar, dikke topshow
Lach met een schone bips![]()
Nog steeds?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Vele jaren gewoond daar!Maar woon daar inmiddels ook allang niet meer.
Ben alleen maar in Drenthe gaan wonen omdat huizen hier goedkoop zijn!Yea, she's on crack.![]()
Lol was mijn smartwatch kwijt,had ik hem gewoon nog om
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
een keer zat er zo'n vogel zijn kromzwaard te slijpen op de tribune en zei iemand (ik was het niet!) het ziet hier zwart van de mensen man!!!quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben wel molukker fan eerlijk gezegd.... Heb paar vrienden die men Molukker zou noemen, voor mij gewoon vrienden en godver wat fijn als je mee mag eten daar
gelijk problemen, wedstrijd afgelast, politie erbij en toen we in de bus zaten zei iemand, waar zijn de meiden (we hadden er in de regel 2)??
nergens te bekenen, moest ik ze gaan zoeken want ik heb ook een kleurtje, nou de dames zaten in de kantiine gezellig te doen met al die vogels en patatjes te eten
ik heb ook maar een patatje besteld want iedereen zat toch veilig in de bus en de politie stond er omheen en ik had sowieso honger
magische tijdenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Serieus ben jij nog slordiger dan ik?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:35 schreef Lovely het volgende:
Lol was mijn smartwatch kwijt,had ik hem gewoon nog om
De enige misdaad hier begaan is dus patatje eten? Just askingquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
een keer zat er zo'n vogel zijn kromzwaard te slijpen op de tribune en zei iemand (ik was het niet!) het ziet hier zwart van de mensen man!!!
gelijk problemen, wedstrijd afgelast, politie erbij en toen we in de bus zaten zei iemand, waar zijn de meiden (we hadden er in de regel 2)??
nergens te bekenen, moest ik ze gaan zoeken want ik heb ook een kleurtje, nou de dames zaten in de kantiine gezellig te doen met al die vogels en patatjes te eten
ik heb ook maar een patatje besteld want iedereen zat toch veilig in de bus en de politie stond er omheen en ik had sowieso honger
magische tijden
zolang het niet in de tram is blijven liggen valt het wel meeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Asmongold, ben jij het?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus ben jij nog slordiger dan ik?![]()
![]()
nee de dames waren de misdadigersquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De enige misdaad hier begaan is dus patatje eten? Just askingOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niet zo slim he. Daarom neem ik nooit een horloge wat slimmer is dan ik.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:35 schreef Lovely het volgende:
Lol was mijn smartwatch kwijt,had ik hem gewoon nog om![]()
ik kan jou ook nooit iets vertellen heOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik kijk weleens op Funda; in de straat waar ik als studentje woonde in Den Haag zag ik een mooi huurhuis.quote:
3250 kale huur per maand.
Yea, she's on crack.![]()
Nou totaal nietquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus ben jij nog slordiger dan ik?
Denk dat het tijd is voor bedje
Bestaat zo'n horloge welquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet zo slim he. Daarom neem ik nooit een horloge wat slimmer is dan ik.
iedereen eet patjatjesquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Omdat ze patatjes zaten te eten ja.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, ik kijk ik niet op die kleine schermen.![]()
Die gast is trouwens miljonair, en dan leef je zo!![]()
![]()
Mijn ouwe jaren '30 woning in Zandweerd in Deventer zou ik nu ook absoluut niet meer kunnen betalen!quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik kijk weleens op Funda; in de straat waar ik als studentje woonde in Den Haag zag ik een mooi huurhuis.
3250 kale huur per maand.![]()
![]()
terechtquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gekookt blijken ze niet zo gezond las ik, gebakken veel beterquote:![]()
Zal ook wel gelden voor friet gok ik zo.Lach met een schone bips![]()
Ik eerder ook nooit.. een echt horloge is ook jaren geleden dat ik die droegquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
ons ouderlijk huis is nu 1.2 miljoenquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn ouwe jaren '30 woning in Zandweerd in Deventer zou ik nu ook absoluut niet meer kunnen betalen!
lol@ pa die het verkocht om in Frankrijk van het goede weer te genieten
800 miljard liter regen gevallen, zelfgebouwd zwembadje weggespoeld
lolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wel een mooi steentje danquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Een steen aan een touwtje om de pols die als zonnewijzer dienst kan doen!Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Horloges....ik heb een tijdje meerdere modellen gehad waarbij je levenslang gratis batterijen kon krijgen.
Enige puntje was dat de batterijen echt, ÉCHT volkomen leeg moesten zijn voor ze vervangen zouden worden. Het feit dat de horloges steeds meer achter gingen lopen gaf je geen recht op vervanging van de batterijen.
Toen was ik er ook helemaal klaar mee!![]()
![]()
neiquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gekookt blijken ze niet zo gezond las ik, gebakken veel beter![]()
Zal ook wel gelden voor friet gok ik zo.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Een zwembad die wegspoelt?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ons ouderlijk huis is nu 1.2 miljoen
lol![]()
![]()
Maar van de andere kant, zijn keuzequote:Op zondag 20 oktober 2024 21:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ons ouderlijk huis is nu 1.2 miljoen
lolEn geen koude winters.
wel joh 3 meter sneeuw daaroquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar van de andere kant, zijn keuzeEn geen koude winters.
maar zomer is nog wel echt zomer, dan wil ik wel ff langsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ff op Funda gekeken naar woningen die in mijn geboortedorp te koop staan.
Voor 4 ton kun je er echt leuk wonen!
Niet dat ik dat ooit kan betalen, maar ik sta echt versteld dat het zo goedkoop is! Ik dacht dat mijn ouderlijk huis inmiddels een half miljoen waard zou zijn, maar dat zal eerder 3,5 ton zijn of zo.![]()
want zo ben ik dan ook weer jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb zin in de zomer man.....quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel joh 3 meter sneeuw daaro
maar zomer is nog wel echt zomer, dan wil ik wel ff langsLach met een schone bips![]()
ik in de winterquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb zin in de zomer man.....
en kerst en alles
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Even gekeken op Google Maps.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn ouwe jaren '30 woning in Zandweerd in Deventer zou ik nu ook absoluut niet meer kunnen betalen!
Als je in Deventer in de Zwolse Wijk woont; kom je er dan bij GAE niet in?Yea, she's on crack.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: