SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 20-10-2024 11:38:01 ]Smile, it's free therapy.![]()
yo yoI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb hier geen mening over!quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:33 schreef JustinK het volgende:
Niet meeposten en toch een TT pakken @:Aardappelschotel
Daar vinden mensen wat van![]()
Mensen moeten niet miepenquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:33 schreef JustinK het volgende:
Daar vinden mensen wat vanF.K.A. SuperwormJim![]()
Stokerdquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:33 schreef JustinK het volgende:
Daar vinden mensen wat van
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Verstandig!quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb hier geen mening over!![]()
Mag dat niet?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
wat zidde gij mij te bolke jonge![]()
quote:
Bolk gelijk voor meerdere jaren kan niet hoor.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Jammer dat je al onderweg bent naar Lovelyquote:
Liev en Justin nieuw DTS-setje?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer dat je al onderweg bent naar Lovely![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om te stoken!quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
Liev en Justin nieuw DTS-setje?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is stookseizoen tenslottequote:![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Liev en Justin nieuw DTS-setje?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:quote:![]()
![]()
Ik interpreerde wat posts van vanochtend wel zo jaquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Liev en Justin nieuw DTS-setje?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen van vanochtend?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik interpreerde wat posts van vanochtend wel zo ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verbinding naar het buitenland is wat trager.quote:
Nu je het zegt, er kwamen al eerder wat hints langsquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Je hebt zelfs @:AardappelSchotel s goedkeuring!
Dat ik deze dag nog mag meemaken![]()
![]()
![]()
![]()
Liefde is vrijquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Je hebt zelfs @:AardappelSchotel s goedkeuring!
Dat ik deze dag nog mag meemaken![]()
![]()
![]()
Doe jij ook aan de openrelatieleef?quote:
Hey jijquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:49 schreef SwJ het volgende:
[..]
Sorry, ben weer ingelogd met mn mod-account![]()
![]()
Dus 4 stuks.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:49 schreef SwJ het volgende:
[..]
Sorry, ben weer ingelogd met mn mod-account
@Lovely @CrazyMind en @-Stokbrood![]()
Ik hou van ze ALLEMAAL!quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:50 schreef maily het volgende:
[..]
Dus 4 stuks.
@:Lovely @:CrazyMind en @:-stokbrood![]()
![]()
Ow, was het stoken van korte duur? 2 minuten zeker?quote:
Het is een vrije wereldquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Doe jij ook aan de openrelatieleef?![]()
![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:49 schreef SwJ het volgende:
[..]
Sorry, ben weer ingelogd met mn mod-account![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:weet jij er meer van?
En @Paulquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:50 schreef maily het volgende:
[..]
Dus 4 stuks.
@:Lovely @:CrazyMind en @:-stokbroodF.K.A. SuperwormJim![]()
Toch eens aan gaan werkenquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, was het stoken van korte duur? 2 minuten zeker?![]()
![]()
Liefde delenquote:
Dan vermenigvuldigt het!![]()
![]()
Hey Jippiequote:
quote:
Het is hier een soort Tinder gewordenquote:allemaaal love koppels
Het vliegt van de een naar de ander
Droog je dan eens afquote:
quote:
De koffiequote:Op zondag 20 oktober 2024 12:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Slecht weer of vrouwelijk gezelschap?F.K.A. SuperwormJim![]()
Had het inmiddels al gevonden, het is uit omdat ze uitelkaar gegroeid zijn euhhh ik heb het vermoeden dat ze nooit echt naar elkaar toegegroeid zijnquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb het gevonden @:Dotteke
Paul in VER / M'n relatie wil dit bespreken met mij
Lekker ik doe meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom moet je zo praten over mijn relatiequote:Op zondag 20 oktober 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het inmiddels al gevonden, het is uit omdat ze uitelkaar gegroeid zijn euhhh ik heb het vermoeden dat ze nooit echt naar elkaar toegegroeid zijn
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Welke relatie?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom moet je zo praten over mijn relatieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het met Jippie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geweldadig?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sow, Dot werd wakker en besloot dat het een gewelddadige dag ging worden!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Over geweldadig gesproken
Jaquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:10 schreef HappyCharly het volgende:
Hoi
Is het veilig of kom ik beter later terug![]()
Thee aan het trekken van wilde gagel... met en zonder takjes. Ik wil weten hoe het smaakt, want ik wil mijn brouwsel niet verpesten.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En goedemorgen HCquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:10 schreef HappyCharly het volgende:
Hoi
Is het veilig of kom ik beter later terug![]()
![]()
Toch denk ik dat er wel een ken van waarheid in zit? Moet je in een relatie niet naar elkaar toe groeien? Want je komt als twee losse individuen bij elkaar.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom moet je zo praten over mijn relatie
Maar ik weet het verder ook niet, andere mensen, zoals Dot, hebben er meer ervaring mee.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Helm opzetten dan is het veiligquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:10 schreef HappyCharly het volgende:
Hoi
Is het veilig of kom ik beter later terug
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
En hoe smaakt het?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:11 schreef Fogel het volgende:
Thee aan het trekken van wilde gagel... met en zonder takjes. Ik wil weten hoe het smaakt, want ik wil mijn brouwsel niet verpesten.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hij zegt toch geen relatie meer te hebben, dus is er geen relatiequote:
Achja we hebben een leuk jaar verkering gehad en nu vonden we het wel klaarquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toch denk ik dat er wel een ken van waarheid in zit? Moet je in een relatie niet naar elkaar toe groeien? Want je komt als twee losse individuen bij elkaar.
Maar ik weet het verder ook niet, andere mensen, zoals Dot, hebben er meer ervaring mee.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ligt er aan waar die staat, als ee geen last van hebt laten groeien en anders snoeienquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:13 schreef Jippie het volgende:
Twijfel of ik de eikenbladhortensia gewoon maar laat groeien, of hem kleiner hou.
[ afbeelding ]
Die met takjes was lekker, die met alleen blad smaakt als een of ander medicijn.quote:I'm surrounded by morons!
quote:Hier ook
quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toch denk ik dat er wel een ken van waarheid in zit? Moet je in een relatie niet naar elkaar toe groeien? Want je komt als twee losse individuen bij elkaar.
Maar ik weet het verder ook niet, andere mensen, zoals Dot, hebben er meer ervaring mee.
Prima tochquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Achja we hebben een leuk jaar verkering gehad en nu vonden we het wel klaar
Beter dan blijven aanmodderen♡♡♡♡![]()
Wat is gagel?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:11 schreef Fogel het volgende:
Thee aan het trekken van wilde gagel... met en zonder takjes. Ik wil weten hoe het smaakt, want ik wil mijn brouwsel niet verpesten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooiquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:13 schreef Jippie het volgende:
Twijfel of ik de eikenbladhortensia gewoon maar laat groeien, of hem kleiner hou.
[ afbeelding ]
♡♡♡♡![]()
I'm surrounded by morons!
O nooit van een eikenbladhortensia gehoordquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:13 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh nou wie weet werkt het ook wel goed als medicijn.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die met takjes was lekker, die met alleen blad smaakt als een of ander medicijn.
Hij verdrukt wel een andere struikje, maar de boom ernaast heeft er geen last van.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ligt er aan waar die staat, als ee geen last van hebt laten groeien en anders snoeien![]()
Het is volgens wiki een wondermiddel: Toepassingen De struik werd vroeger beschouwd als medicinale plant of als toverplant, ze vond bijvoorbeeld toepassing bij kiespijn maar werd ook beschouwd als afrodisiacum. Hij is ook insectenwerend en werd o.a. gebruikt om vlooien uit matrassen te weren. Daarnaast werd de plant toegepast bij het leerlooien en gebruikte men de gele vrouwelijke bloemknoppen als verfstof.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh nou wie weet werkt het ook wel goed als medicijn.I'm surrounded by morons!
Kijk maar naar het blad.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nooit van een eikenbladhortensia gehoord![]()
Ha, wordt ook gebruikt voor bierquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wilde_gagelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nachtmerries zijn nooit fijn, sommige blijven dagen hangen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:16 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb drie nachtmerries gehad vannacht![]()
Drie nog welquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:16 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb drie nachtmerries gehad vannachtKwamen er nog FOK!kers in voor?
![]()
Ja, daarom gebruik ik het. Maar doe er ook hop bij.quote:
Heb nu overigens een soort van dropachtige nasmaak. Best lekker.I'm surrounded by morons!
2 vergeten gelukkig, 1 herinner ik me nogquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nachtmerries zijn nooit fijn, sommige blijven dagen hangen.
Das niet fijn wakker worden
♡♡♡♡![]()
Drop!quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, daarom gebruik ik het. Maar doe er ook hop bij.
Heb nu overigens een soort van dropachtige nasmaak. Best lekker.
Ben benieuwd!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Dan die kant kort snoeien..quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hij verdrukt wel een andere struikje, maar de boom ernaast heeft er geen last van.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja rotnachtquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Drie nog welKwamen er nog FOK!kers in voor?
Lang geslapen maar toch rot![]()
Geen fokkers
♡♡♡♡![]()
Maak je er bier van of thee?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, daarom gebruik ik het. Maar doe er ook hop bij.
Heb nu overigens een soort van dropachtige nasmaak. Best lekker.♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja rotnacht
Lang geslapen maar toch rot![]()
Geen fokkers![]()
![]()
Had er gisternacht een nachtmerrie-light die nog rondspooktquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
2 vergeten gelukkig, 1 herinner ik me nog
Das niet fijn wakker worden![]()
![]()
Ja ik zag het, maar had ze nooit eerder gezien.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ok..quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is volgens wiki een wondermiddel: Toepassingen De struik werd vroeger beschouwd als medicinale plant of als toverplant, ze vond bijvoorbeeld toepassing bij kiespijn maar werd ook beschouwd als afrodisiacum. Hij is ook insectenwerend en werd o.a. gebruikt om vlooien uit matrassen te weren. Daarnaast werd de plant toegepast bij het leerlooien en gebruikte men de gele vrouwelijke bloemknoppen als verfstof.
[ Bericht 15% gewijzigd door Lovely op 20-10-2024 12:27:56 ]Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ohja nog bedenken of ik straks nog op de fiets stap om gezellig te gaan doenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Moet je daarvoor op de fiets stappen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja nog bedenken of ik straks nog op de fiets stap om gezellig te gaan doen![]()
Nog niet afgezegd dusquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja nog bedenken of ik straks nog op de fiets stap om gezellig te gaan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is vanavond .....quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja nog bedenken of ik straks nog op de fiets stap om gezellig te gaan doen![]()
![]()
Alleen als je hier naartoe fietstquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga hem een jaar laten groeien, plaats dat viburnumstruikje wel elders in de tuin. De viburnum is een winterbloeier dus zal even opzoeken of verplaatsen nu handig is.quote:![]()
Ohja nog bedenken of ik straks nog op de fiets stap om gezellig te gaan doenOf de bus nemen ofzoquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Moet je daarvoor op de fiets stappen?Trotste mama van Ambar
Ok, ik ga ook.quote:
* gebrokenglas kijkt voorzichting om het hoekjequote:Op zondag 20 oktober 2024 12:10 schreef HappyCharly het volgende:
Hoi
Is het veilig of kom ik beter later terugAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Maar ik ga zo eerst mezelf omkleden en even wandelen. Ik wil bomen zienTrotste mama van Ambar
Vorig weekend voor 50 euro aan drop gehaaldquote:
Nu thee, om de smaak te testen, straks gaat het in het bier dat ik aan het brouwen ben, maar de stap wanneer het er in moet is pas over een uur of 2-3.quote:I'm surrounded by morons!
Had hem gezien op een Amerikaanse website en gekozen vanwege de herfstkleur, maar ook de mega grote bloemen die van spierwit naar oudroze verkleuren.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag het, maar had ze nooit eerder gezien.![]()
Mooie herfstkleuren mt een beetje mazzel!quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ga zo eerst mezelf omkleden en even wandelen. Ik wil bomen zien![]()
Helaas pindakaas geen punten voor mijquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3, ik zat nog op de vorige bladzijde en dacht 'sow @:lovely pakt keihard punten'
Ik gebruik drop wel eens voor ijsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Is ook een mooie plantquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ga hem een jaar laten groeien, plaats dat viburnumstruikje wel elders in de tuin. De viburnum is een winterbloeier dus zal even opzoeken of verplaatsen nu handig is.
Is ook hard gegaan met de bomen.. Maar wel heerlijk weer
O dat is wel heel mooi. Je ziet ze niet veelquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Had hem gezien op een Amerikaanse website en gekozen vanwege de herfstkleur, maar ook de mega grote bloemen die van spierwit naar oudroze verkleuren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie het vanuit mijn raam, rode bladeren aan de boom, groene bladeren, gele bladeren gemengde kleuren bladerenquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mooie herfstkleuren mt een beetje mazzel!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Light?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Had er gisternacht een nachtmerrie-light die nog rondspookt
Vervelend als t blijft hangen..♡♡♡♡![]()
Er zijn ijsje te koop met drop als stokje citroen ijsjes, die zijn echt heel lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zie de dik gedrukte letters in Jippie haar post..quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Over welke plant hebben jullie het?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
eikenbladhortensia een eindje terug scrollen staat wel een fotoquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Over welke plant hebben jullie het?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is veiligquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt voorzichting om het hoekje
*geeft helm aan*♡♡♡♡![]()
![]()
Oh die kocht ik laatst en staat hier in een pot.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zie de dik gedrukte letters in Jippie haar post..
Ik heb de dieproze variantTrotste mama van Ambar
Oeh Ja das alweer een tijd geleden!quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn ijsje te koop met drop als stokje citroen ijsjes, die zijn echt heel lekkerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb ze nog in de vriezer liggenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die is wel mooiquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh die kocht ik laatst en staat hier in een pot.
Ik heb de dieproze variant
Maar de witte ook
Ik in de zomer meestal ookquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar zomer is ook maar relatief tegenwoordigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hortensia's zijn altijd mooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had bij AH twee dozen gekocht, waren in de aanbieding een tijd terug. Dus heb er nog een stuk of 4 liggenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zie je best veel bij mensen in de tuinquote:![]()
En de Cortaderia Pampasgras WitMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Om zulke zware bloemen te dragen moet een struik wat steviger zijn, als ik hem kleiner hou liggen de bloemen over de grond na een zware regenbui.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die is wel mooi
Maar de witte ook [ afbeelding ]![]()
We hebben het nu over 2 verschillende planten hè?
Eikenblad hortensia (Hydrangea) is wat anders dan de Viburnum.
Ik heb de laatsteTrotste mama van Ambar
Gelukkig had hem al gemist vandaagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En Hortensia is niet heel insect vriendelijk omdat de bloemen geen nectar maken
Trotste mama van Ambar
Mwa dat is wel zonde idd..quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Om zulke zware bloemen te dragen moet een struik wat steviger zijn, als ik hem kleiner hou liggen de bloemen over de grond na een zware regenbui.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Maar ze huizen wel veel kleine insecten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
En Hortensia is niet heel insect vriendelijk omdat de bloemen geen nectar maken![]()
Er staan twee viburnums naast waarvan 1 is overwoekerd door de hortensiaquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
En Hortensia is niet heel insect vriendelijk omdat de bloemen geen nectar maken![]()
Toedelsquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:39 schreef Lovely het volgende:
Ja even bed op maken en douchen tot laters!!![]()
![]()
![]()
Ik ga ook douchen, wat een toevalquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:39 schreef Lovely het volgende:
Ja even bed op maken en douchen tot laters!!![]()
![]()
Kan maar door biologen en ecologen wordt het ontzettend afgeraden op hortensia in de tuin te plantenquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar ze huizen wel veel kleine insecten.Trotste mama van Ambar
Dat wist ik niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan maar door biologen en ecologen wordt het ontzettend afgeraden op hortensia in de tuin te planten
Heb er drie of vier maar ook tal van andere bloesembomen/struiken. De viburnum genomen zodat er alle seizoenen iets in bloei staat. Vlinderstruik, kattenkruid, Lavendel, sierkers, sierappel, hamamelis er staat eigenlijk te veel.![]()
![]()
Ik heb al tig paarsgekleurde planten staan en 2 grote insectenhotels, die biologen kijken maar eventjesquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan maar door biologen en ecologen wordt het ontzettend afgeraden op hortensia in de tuin te planten![]()
Kattenkruid had ik dit jaar voor het eerst in de plantenbakken zitten. Jemig wat een rot katten die eten daar van en worden dan helemaal leip liggen ze te draaien op het grasquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Heb er drie of vier maar ook tal van andere bloesembomen/struiken. De viburnum genomen zodat er alle seizoenen iets in bloei staat. Vlinderstruik, kattenkruid, Lavendel, sierkers, sierappel, hamamelis er staat eigenlijk te veel.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kattenkruid had ik dit jaar voor het eerst in de plantenbakken zitten. Jemig wat een rot katten die eten daar van en worden dan helemaal leip liggen ze te draaien op het gras
Drugsdealer Dotquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kattenkruid had ik dit jaar voor het eerst in de plantenbakken zitten. Jemig wat een rot katten die eten daar van en worden dan helemaal leip liggen ze te draaien op het gras
Ik heb zelf katten, die genieten daar echt vanquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kattenkruid had ik dit jaar voor het eerst in de plantenbakken zitten. Jemig wat een rot katten die eten daar van en worden dan helemaal leip liggen ze te draaien op het gras![]()
![]()
KattenbolkI'm surrounded by morons!
![]()
Dat had je niet verwacht?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kattenkruid had ik dit jaar voor het eerst in de plantenbakken zitten. Jemig wat een rot katten die eten daar van en worden dan helemaal leip liggen ze te draaien op het gras![]()
![]()
![]()
![]()
Bij @Fogel hebben ze een dropsaus om over je ijs te doen!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Oeh dat klinkt als iets om te proberenquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bij @:Fogel hebben ze een dropsaus om over je ijs te doen!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
DIe rot katten hebben mijn hele bak vernield, nooit geweten dat die struik katten trokquote:
is lekkerquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bij @:Fogel hebben ze een dropsaus om over je ijs te doen!
Hoe heet hetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar ze gingen op de rest liggen draaien, druivenkruid, lavendel en ook het kattenkruid naar de knoppenquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb zelf katten, die genieten daar echt van
cacao doppen er in, kattenschrik er in niets hielp, koffie, peper het mocht niet baten. Van die katten matten er in gingenze met hun poten tegen de bak staan om aan dat spul te komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neee joh ik heb ook duivenkruik, komen ook geen duiven op afquote:
Hebben ze volgens mij hier helemaal nietquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://oda.com/no/products/64813-diplom-is-salt-lakrissaus/
Letterlijk zoute dropsaus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat moest ik googlen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neee joh ik heb ook duivenkruik, komen ook geen duiven op af
Heb je daar ook geen jeuk van?
Duifkruid (schurftkruid)![]()
quote:
Is echt bedoeld voor ijs!Cause there is always a wrong to your right 🎶
leeuwenzeik bij de plaatselijke dierentuin halenquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze gingen op de rest liggen draaien, druivenkruid, lavendel en ook het kattenkruid naar de knoppen
cacao doppen er in, kattenschrik er in niets hielp, koffie, peper het mocht niet baten. Van die katten matten er in gingenze met hun poten tegen de bak staan om aan dat spul te komen![]()
![]()
Nee, geen jeuk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:11 schreef maily het volgende:
[..]
Dat moest ik googlen.
Heb je daar ook geen jeuk van?
[Url=
https://www.directplant.n(...)iosa%20columbaria%20'Butterfly%20Blue'%20(,lilablauwe%20bloemhoofdjes%20op%20dunne%20stengels.]Duifkruid (schurftkruid) [/url]
Ik heb een grote plantenbak als afscheiding stoep en tuin
Daar staan allemaal paars, lila bloeiende planten inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Interessantquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://oda.com/no/products/64813-diplom-is-salt-lakrissaus/
Letterlijk zoute dropsaus.
Maar als je het op je dropijs doet is het wel een heel zout ijsje denk
Schien op citroenijsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Erg lekker op citroenijs, maar ook op framboossorbet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Interessant
Maar als je het op je dropijs doet is het wel een heel zout ijsje denk
Schien op citroenijsI'm surrounded by morons!
Ja vertelde je wel eens Maar is mij een beetje te ver en lijkt mij ook voor mij niet lekker als ik in de tuin zit naast leeuwezeikquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
leeuwenzeik bij de plaatselijke dierentuin halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sorbet lukt me nog niet echt met mijn machine
Maar die was dan ook wel ernstig goedkoop, ik wil sowieso een nieuwe want nu moet dat koelelement steeds 24 uur in de vriezer en dan is het moment vaak al voorbijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gewoon bevroren frambozen met wat poedersuiker in een blender mikken, daarna een ei erbij en wat verder mixen tot het "glad" is en klaar. Geen fancy machines voor nodig.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:17 schreef sp3c het volgende:
Sorbet lukt me nog niet echt met mijn machine
Maar die was dan ook wel ernstig goedkoop, ik wil sowieso een nieuwe want nu moet dat koelelement steeds 24 uur in de vriezer en dan is het moment vaak al voorbijI'm surrounded by morons!
Man3quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:04 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
7 personen in zo'n mini autootje, koekoek
Zaten de kinderen vast ook niet in de gordel
Ik heb geen blenderquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon bevroren frambozen met wat poedersuiker in een blender mikken, daarna een ei erbij en wat verder mixen tot het "glad" is en klaar. Geen fancy machines voor nodig.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat heb ik nog nooit gedaan, zelf ijs maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, dan is het lastigerquote:
Staafmixer?Ik welquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:21 schreef Dotteke het volgende:
Dat heb ik nog nooit gedaan, zelf ijs maken.
Citroensorbet van cremant en citroen. Lekker! En zo simpel dat het bijna raar is dat mensen sorbet kopen
Of een ijsmachinequote:Op zondag 20 oktober 2024 13:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, dan is het lastiger
Staafmixer?
[..]
Ik wel
Citroensorbet van cremant en citroen. Lekker! En zo simpel dat het bijna raar is dat mensen sorbet kopen
Gelukkig buitenquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:23 schreef Lovely het volgende:
En ik zag een eng beest buiten bladpootwantsUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nou idd, maar ze kruipen in de herfst wel huizen binnenquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Jij maakt echt veel dingen zelf, tof hoorquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, dan is het lastiger
Staafmixer?
[..]
Ik wel
Citroensorbet van cremant en citroen. Lekker! En zo simpel dat het bijna raar is dat mensen sorbet kopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou idd, maar ze kruipen in de herfst wel huizen binnen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, waarom ook niet? Het meeste is echt heel simpel.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij maakt echt veel dingen zelf, tof hoorI'm surrounded by morons!
Omdat veel mannen dat niet doenquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, waarom ook niet? Het meeste is echt heel simpel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedere dag kapsalon wordt je ook niet blij vanquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Of soep uit blik in de pingquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Iedere dag kapsalon wordt je ook niet blij van
Of pizza,
kant en klaar maaltijdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mwehquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of soep uit blik in de ping
Of pizza,
kant en klaar maaltijdenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kant en klaar maaltijden zou ik nog wel doen op een luie dag maar er zit altijd wel iets in wat ik vies vind
Zoals broccoli
Dat is ook een groente die ik het minst lekker vind..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Die gaan ook nog wel, maar dan wel goed gekookt...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Die ook maar die kom je eigenlijk niet tegenquote:
Maar broccoli, overal broccoli
En notenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waar woon jij dan?quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Die ook maar die kom je eigenlijk niet tegen
En noten
Noten zijn lekkerquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Die ook maar die kom je eigenlijk niet tegen
En noten
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja vast maar kan ik niet tegenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: