SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
yes!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik geniet van het uitzicht naar boven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:33 schreef Lovely het volgende:
Nog steeds niet ingehaald door @:aardappelschotel
Leuk rokje heb je aan!![]()
Zie je ook de skisokken en omaonderbroek?
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Precies mijn fetishes!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Zie je ook de skisokken en omaonderbroek?![]()
Alsof @Lovely het weet!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Geluktquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Tweede links en dan bij de rotonde rechtdoor!♡♡♡♡![]()
Haaii.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Sow! Dat was geniaal lekker! Wat een complexe smaak je in een stuk vleesch kunt stoppen! Lijkt wel whisky! Vanmorgen al de bbq aangestoken en vanavond 9uur pas gegeten, maar uiteindelijk was het dat wel waardWat een smaak!
![]()
![]()
![]()
Op een broodje met coleslaw (ook vers gemaakt) en frietjes![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zo dan! Genietonquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Sow! Dat was geniaal lekker! Wat een complexe smaak je in een stuk vleesch kunt stoppen! Lijkt wel whisky! Vanmorgen al de bbq aangestoken en vanavond 9uur pas gegeten, maar uiteindelijk was het dat wel waardWat een smaak!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sow, nu wel moe na zo'n dag...!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Fijn dat t zo geslaagd wasquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
Wow, ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat het je smaken![]()
@loveyoulongtime
Mede dankzij @loveyoulongtime inderdaadquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Wow, ziet er goed uit!
Laat het je smaken![]()
@:loveyoulongtime
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zo ongeveer.quote:
Ook wel wat intensief. En heel veel buiten geweest vandaag.
Buiten is lekker!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
Ook wel wat intensief. En heel veel buiten geweest vandaag.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: