Tas in zo'n mand met wieltjes proppenquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:13 schreef sp3c het volgende:
Ik vind de handscanner in mijn eentje juist niet handig want dan heb ik in de ene hand een tas en in de andere hand een scanner
Hoe pak ik dan mijn boodschappen?
Boodschappentas in je wagentje, op je scanner kijken wat je moet hebben, pakken, scannen, in je tas.quote:
Product en prijs worden in een lijstje gezet, en ja, het totaal van het aantal producten staat in het scherm, ten minste bij de AH wel. En die rekent ook gelijk je kortingen uit, en geeft het aan als er iets in de bonus is, of als er 1+1 aanbiedingen zijn oid. En als je hem met je bonuskaart "vrij" scant, word dat lijstje met boodschappen in de app op je telefoon gezet en kan je dus altijd controleren.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iets vergeten bij de zelfscan overkomt me dan weer niet, maar die handscanner durf ik niet aan, of kun je voor je afrekent de hele scanner checken met je winkelkar? Of staat het totaal aantal producten ergens in het scherm? Dan zou het wel makkelijk zijn, dan is het gewoon een kwestie van tellen hoeveel producten er in m'n kar liggen en als dat klopt dan geloof ik het wel
Als het totaal aantal producten in het scherm staat dan moet ik het misschien idd maar eens proberen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:27 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Product en prijs worden in een lijstje gezet, en ja, het totaal van het aantal producten staat in het scherm, ten minste bij de AH wel. En die rekent ook gelijk je kortingen uit, en geeft het aan als er iets in de bonus is, of als er 1+1 aanbiedingen zijn oid. En als je hem met je bonuskaart "vrij" scant, word dat lijstje met boodschappen in de app op je telefoon gezet en kan je dus altijd controleren.
Het is even wennen in het begin, maar ik vind het echt handig.
Zelfs de volgorde kan die op basis van de looproute aanpassen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerst in de Appie zetten.
Zo ver was ik al wel
Oeh dit klinkt dan weer cyberspace genoeg dat ik het wil proberenquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Zelfs de volgorde kan die op basis van de looproute aanpassen.
Ik nu eigenlijk ook.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
Oeh dit klinkt dan weer cyberspace genoeg dat ik het wil proberen
Je hebt het stukje ‘geseponeerd wegens ten onrechte als verdachte aangemerkt’ gemist? Een fout maken is nog geen diefstal, hoe hard supermarkten ook schreeuwen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Moeder en dochter worden terecht gewezen op het niet aanslaan van producten. Staat op beveiligingsbeelden, ontkennen is kansloos. Vervolgens krijgt alles en iedereen de schuld. Moeder en dochter blijven zich zodanig verzetten dat ze zelfs mee mogen met de politie.
Filiaalhouder geeft een winkelverbod, en zelfs daar zijn moeder en dochter het niet mee eens.
Kan het nog brutaler?
Koop een fatsoenlijke telefoon.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:30 schreef sp3c het volgende:
Oeh dat is mijn volgende klacht
Apps voor letterlijk alles, die ene keer at ik moet bellen is mijn telefoon leeg
Beetje moeilijk uit je bed gekomen vandaag of wat?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Koop een fatsoenlijke telefoon.
Volgens mij moet jij gewoon lekker een papieren boodschappenlijst bijhouden en afvinken in de winkel.
Moderne tijd lijkt aan jou niet besteed. Niks mis mee
En als er thuis iets op is kan je de barcode scannen en het automatisch in je boodschappenlijst zettenquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Zelfs de volgorde kan die op basis van de looproute aanpassen.
Valt wel mee, maar ik zie je elke keer bezwaren opwerpen tegen alles. Mijn reactie is dus alleen maar gebaseerd op de indruk die je op mij achterlaat met je eigen posts.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Beetje moeilijk uit je bed gekomen vandaag of wat?
heb jij geen personal shopping assistent?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:13 schreef sp3c het volgende:
Ik vind de handscanner in mijn eentje juist niet handig want dan heb ik in de ene hand een tas en in de andere hand een scanner
Hoe pak ik dan mijn boodschappen?
Je denkt dat mensen met écht vermogen een Zilvervlootrekening hebben met dat saldo erop?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:43 schreef torentje het volgende:
[..]
Door recente bankafschriften te overleggen waarop te zien is hoe groot of klein de financiële draagkracht is.
Nee dan lees je niet goed, volgens mij was dit letterlijk mijn eerste bezwaar tegen wat dan ookquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:37 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar ik zie je elke keer bezwaren opwerpen tegen alles. Mijn reactie is dus alleen maar gebaseerd op de indruk die je op mij achterlaat met je eigen posts.
Im with the boomers on this one.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:30 schreef sp3c het volgende:
Oeh dat is mijn volgende klacht
Apps voor letterlijk alles, die ene keer at ik moet bellen is mijn telefoon leeg
Nee ik wilde Devlin vragen maar die is een beetje knorrig atmquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:38 schreef Twiitch het volgende:
[..]
heb jij geen personal shopping assistent?
Heb ik iemand hier ooit aangesproken op winkeldiefstal?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:12 schreef Poefbank het volgende:
[..]
En maar blijven wijzen met het morele vingertje.
Welke regels claim ik wel voor andere mensen, maar niet voor mezelf?quote:
+Hoe je kunt scannen en tegelijkertijd je tas vasthouden. Iets waarvan je de oplossing natuurlijk ook zelf kon bedenkenquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee dan lees je niet goed, volgens mij was dit letterlijk mijn eerste bezwaar tegen wat dan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |