abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze zaterdag 19 oktober 2024 @ 14:06:44 #1
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215309563

Welkom in het enige echt LEGO-topic. Met o.a. treinen, kastelen, piraten, city, technic en al het andere wat erbuiten valt. Post ook vooral je eigen creaties!

Handige links:
Peeron
Een site met een overzicht van bijna alle onderdelen, en in welke sets deze zitten en ingescande handleidingen.
BrickLink
Een site waar een hoop LEGO-webwinkels staan, en waar je per onderdeel kan sorteren op o.a. prijs, land of voorraad.
LowLug
Een Nederlandse LEGO usergroup (LUG).
LEGO Servicesite (NL)
Officele LEGO service site voor missende stukjes en bestellen losse stukjes.
Brickset
Een handige online database waar vrijwel alle uitgegeven LEGOsets te vinden zijn. Handig om je verzameling bij te houden of sets van vroeger op te zoeken.
Rebrickable
Site voor alternatieve builds voor 1 of meerdere modellen.
Brock Owl
Net als BrickLink een marktplaats voor LEGO, maar deze is geheel onafhankelijk.

Voor het verkopen of kopen van LEGO op FOK!: *klik*
Alle vorige delen kan je hier vinden: *klik*

[ Bericht 2% gewijzigd door Ama op 19-10-2024 19:04:23 ]
Your beauty never ever scared me.
pi_215309586
Ik krijg de kriebels van Lego in de wasmachine maar als het een bloempot in gaat ;).

Bij ons gaat het de badkuip in.
  roze zaterdag 19 oktober 2024 @ 14:10:50 #3
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215309595
Hopelijk vinden jullie de OP zo goed. Mochten er nog nieuwe handige linkjes zijn voor LEGO die missen dan hoor ik het wel.
pi_215309614
Ik heb verder alleen als kind ervaring met LEGO. Deze heb ik nu van m’n vrouw gekregen omdat ik geopereerd ben en even thuis moet blijven:

https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
pi_215309631
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 14:09 schreef exode het volgende:
Ik krijg de kriebels van Lego in de wasmachine maar als het een bloempot in gaat ;).
huh
pi_215309634
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 14:12 schreef Thaddeus het volgende:
Ik heb verder alleen als kind ervaring met LEGO. Deze heb ik nu van m’n vrouw gekregen omdat ik geopereerd ben en even thuis moet blijven:

https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
mooi modelletje :Y
pi_215309657
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 14:10 schreef Ama het volgende:
Hopelijk vinden jullie de OP zo goed. Mochten er nog nieuwe handige linkjes zijn voor LEGO die missen dan hoor ik het wel.
https://www.rebrickable.com/
- Site voor alternatieve builds voor 1 of meerdere modellen
https://www.brickowl.com/
- net als bricklink een marktplaats voor lego, maar deze is geheel onafhankelijk
  roze zaterdag 19 oktober 2024 @ 14:20:06 #8
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215309663
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 14:18 schreef mschol het volgende:

[..]
https://www.rebrickable.com/
- Site voor alternatieve builds voor 1 of meerdere modellen
https://www.brickowl.com/
- net als bricklink een marktplaats voor lego, maar deze is geheel onafhankelijk
Thanks ik ga dat straks eventjes op de laptop fixen. O+
pi_215309974
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 14:15 schreef mschol het volgende:

[..]
huh
Ik ben te voorzichtig met Lego, echt niet dat het de wasmachine in gaat. Het wordt ook afgeraden. Maar Lego wat gebruikt wordt om in een bloempot te gaan, is denk ik niet te vergelijken met hoe ik Lego behandel.

Geen verwijt, ik ben vast te voorzichtig/zeikerig met Lego.
pi_215310363
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 15:01 schreef exode het volgende:

[..]
Ik ben te voorzichtig met Lego, echt niet dat het de wasmachine in gaat. Het wordt ook afgeraden. Maar Lego wat gebruikt wordt om in een bloempot te gaan, is denk ik niet te vergelijken met hoe ik Lego behandel.

Geen verwijt, ik ben vast te voorzichtig/zeikerig met Lego.
Ik gok dat dit ging om de lego-bloempot waarin losse legosteentjes gebruikt worden als vullen van de pot? Dus dat hoort zo/is volgens de gebruiksaanwijzing?

Wat geeft LEGO zelf al reden dan dat het niet in de wasmachine kan? Stickers etc kan ik me voorstellen, maar op lage temperatuur/in een waszak kan ik geen nadeel bedenken?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_215310376
Ik wil al heel lang die Pyramide bouwen, maar ik kan me er niet overheen zetten dat je maar een halve piramide krijgt. :R
pi_215310522
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 16:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]
Ik gok dat dit ging om de lego-bloempot waarin losse legosteentjes gebruikt worden als vullen van de pot? Dus dat hoort zo/is volgens de gebruiksaanwijzing?

Wat geeft LEGO zelf al reden dan dat het niet in de wasmachine kan? Stickers etc kan ik me voorstellen, maar op lage temperatuur/in een waszak kan ik geen nadeel bedenken?
Daar wordt het toch niet vies van?

Maar dit dus inzake wasmachine:
Je leest er genoeg verhalen op het internet dat LEGO wassen in de wasmachine of vaatwasser meer dan prima is. Maar dit is niet het geval. Ja, het is snel en effectief, maar lang niet zonder gevaren voor de wasmachine en de kwaliteit van de steentjes. Zelfs als je ze wast in een waszak, kan het voor problemen zorgen. Hieronder een aantal redenen waarom je ze niet in de vaatwasser/wasmachine moet stoppen.

Door de hoge temperaturen kunnen ze vervormen.
Door het schuren kunnen ze behoorlijk krassen.
De meeste wasmiddelen zijn erg vet, dit hecht aan de steentjes.
Waspoeder schuurt en beschadigt de steentjes.
Prints kunnen vervagen en stickers laten los.
Kleine onderdelen kunnen de trommel, doorkijkruit of zelfs het rubber beschadigen.
Bij grote pech kan de wasmachine defect raken door de LEGO steentjes.
pi_215310542
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 16:21 schreef exode het volgende:

[..]

Je leest er genoeg verhalen op het internet dat LEGO wassen in de wasmachine of vaatwasser meer dan prima is. Maar dit is niet het geval. Ja, het is snel en effectief, maar lang niet zonder gevaren voor de wasmachine en de kwaliteit van de steentjes. Zelfs als je ze wast in een waszak, kan het voor problemen zorgen. Hieronder een aantal redenen waarom je ze niet in de vaatwasser/wasmachine moet stoppen.

Kleine onderdelen kunnen de trommel, doorkijkruit of zelfs het rubber beschadigen.
Als je bang bent voor schade aan de wasmachine, kun je gewoon naar zo'n tankstation waar ze wasmachines hebben.
pi_215310671
Ik gooi ze dus in de badkuip of bij kleinere aantallen in een emmer. Kleine moeite, drogen duurt het langste.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 16:49:06 #15
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_215310709
Grootste probleem van lego in de wasmachine is dat ze mat worden van de krasjes. Als je lego koopt om er mee te spelen maakt dat niet uit. Als je lego koopt om er naar te kijken wel. (Net als dat ik het lastig vind om zo lekker door de blokjes te graaien of mijn haren overeind gaan als 1 van de kinderen 2 blokjes met hun tanden los proberen te krijgen :') ).

De wasmachine op lage temperatuur is trouwens al decennia de way to go. Kussensloop eromheen, dichtknopen en gaan. Maar Lego zelf adviseert handwas:
https://www.lego.com/en-u(...)s-kA009000001dbldCAA
pi_215310962
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 09:54 schreef mschol het volgende:

[..]
ja die bestaan, moet ik even gaan zoeken welke ik ooit gezien heb :')

-edit- gevonden:

https://rebrickable.com/
Nogmaals dank! We hebben redelijk wat gratis alternatieven gevonden voor sets die mijn zoon heeft. Hij is helemaal blij :)
pi_215311091
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 16:02 schreef TabletopGuy het volgende:
Ik wil al heel lang die Pyramide bouwen, maar ik kan me er niet overheen zetten dat je maar een halve piramide krijgt. :R
Dan koop je er twee? Set is daar op voorbereid. Ik heb m staan, erg leuk om te bouwen die.
  roze zaterdag 19 oktober 2024 @ 17:53:44 #18
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215311217
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 16:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dit gaat idd over van die losse opvulsteentjes. Zit ook in een put bij de set die ik nu maak, vandaar mijn vraag.

Het gaat mij niet om vies worden maar alle stof wat erop komt te liggen want de vaste steentjes aan je bouwsels stof je gewoon makkelijk af maar als ik dat met dit doe dan ben ik binnen drie weken alles kwijt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ama op 19-10-2024 19:16:46 ]
pi_215316744
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 16:21 schreef exode het volgende:

[..]
Het gaat om stof etc op de losse stukjes (zoals Ama hierboven ook al zegt)
quote:
Je leest er genoeg verhalen op het dat LEGO wassen in de wasmachine of vaatwasser meer dan prima is. Maar dit is niet het geval. Ja, het is snel en effectief, maar lang niet zonder gevaren voor de wasmachine en de kwaliteit van de steentjes. Zelfs als je ze wast in een waszak, kan het voor problemen zorgen. Hieronder een aantal redenen waarom je ze niet in de vaatwasser/wasmachine moet stoppen.

Ik zie vooral nadelen die je kan ondervangen door goed na te denken hoe en wat je wast; lage temperatuur, goede waszak, geen steentjes met stickers/prints, geen wasmiddel bv.

Maar goed, dat is ieder voor zich natuurlijk.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_215316837
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 09:16 schreef tombolafan het volgende:

[..]
Het gaat om stof etc op de losse stukjes (zoals Ama hierboven ook al zegt)
[..]
Ik zie vooral nadelen die je kan ondervangen door goed na te denken hoe en wat je wast; lage temperatuur, goede waszak, geen steentjes met stickers/prints, geen wasmiddel bv.

Maar goed, dat is ieder voor zich natuurlijk.
De tekst komt van Lego zelf.

Als het alleen stof is, zou ik geen wasmachine overwegen. Als je nou 2e hands Lego koopt en het schoon wil hebben, snap ik het nog.

Emmer, water, Lego erin, even weken, er weer uit, op een handdoek leggen. Klaar. Zo wassen wij al onze Lego. Minimaal werk, uit de wasmachine moet het ook nog drogen.

Maar net als bleiblei maak ik ook onderscheid tussen Lego. Onze 'kijk' Lego wordt anders behandeld dan de 'speel' Lego van de kinderen. Al is dat ook nog nooit in de wasmachine geweest. Ze vinden het mee in bad nemen te leuk :)
pi_215316866
En wij wassen de Lego best vaak, elke week stofzuigertje er door en bij afbreken gaat alles door de wasstraat (bad dus). Niet omdat wij nou zo van schoonmaken houden maar omdat we 2 (waaronder ik) huisstofmijt/astma patiėnten in huis hebben.

1 keer niet gedaan, Kerst Lego gestofzuigd, afgebroken en in luchtdichte bakken op zolder gezet. Het jaar daarna kon ik niet meebouwen, rode ogen, niezen en uiteindelijk heel benauwd.

Dus wij nogal schoonmakerig met Lego ;)
  roze zondag 20 oktober 2024 @ 11:32:00 #22
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215317944
Bedankt voor de reacties iig.
  zondag 20 oktober 2024 @ 13:00:08 #23
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_215318914
Wie gaan er allemaal naar Lego World volgende week? *O*
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_215319123
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2024 13:00 schreef cherrycoke het volgende:
Wij zijn de afgelopen jaren geweest dit jaar gaan we niet.

Veel plezier alvast!

Ik ben druk bezig al onze Lego sets te registreren bij Lego Insiders, dat is best wat werk.
pi_215319437
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 13:25 schreef exode het volgende:

[..]
Wij zijn de afgelopen jaren geweest dit jaar gaan we niet.

Veel plezier alvast!

Ik ben druk bezig al onze Lego sets te registreren bij Lego Insiders, dat is best wat werk.
het klinkt als een klus waar ik niet aan wil beginnen :D
pi_215319587
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]
Dan koop je er twee? Set is daar op voorbereid. Ik heb m staan, erg leuk om te bouwen die.
Het gaat niet vervelen dat het telkens dezelfde kleur is? Ik wil hem niet twee keer bouwen, omdat de voorkant dan ook twee keer hetzelfde is. Dat vind ik niet zo mooi.
  roze zondag 20 oktober 2024 @ 15:07:08 #27
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215320416
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2024 13:00 schreef cherrycoke het volgende:
Ik ken iemand die daar altijd staat met een heel bouwwerk maar hij zei dat het voor volwassenen niet mega bijzonder is allemaal.
  zondag 20 oktober 2024 @ 15:15:21 #28
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_215320544
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2024 15:07 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik ken iemand die daar altijd staat met een heel bouwwerk maar hij zei dat het voor volwassenen niet mega bijzonder is allemaal.
Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe ze gigantische constructies in elkaar hebben gezet, (de korting winkel is ook leuk :D )
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 20 oktober 2024 @ 15:24:53 #29
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215320634
Zou de wel willen maar vind t niet te betalen eerlijk gezegd om met het gezin heen te gaan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  roze zondag 20 oktober 2024 @ 16:24:12 #30
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215321316
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2024 15:15 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe ze gigantische constructies in elkaar hebben gezet, (de korting winkel is ook leuk :D )
Misschien neem ik volgend jaar wel een kijkje. Ben ook nog maar paar maanden bezig met LEGO. :D
pi_215321385
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2024 15:15 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
ik ben er 1x geweest en de korting viel mij vies tegen.. vaak was de lokale intertoys even duur :{

goed, dat is flink wat jaren terug maar heb niet het idee dat het veel beter is geworden
  roze zondag 20 oktober 2024 @ 16:35:22 #32
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215321443
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 16:31 schreef mschol het volgende:

[..]
ik ben er 1x geweest en de korting viel mij vies tegen.. vaak was de lokale intertoys even duur :{

goed, dat is flink wat jaren terug maar heb niet het idee dat het veel beter is geworden
Ik hoop dat nu LEGO ook steeds meer en meer voor volwassenen is (met al die grote moeilijke sets enz) dat ze zich daar hopelijk ook wat meer op gaan richten. :o
  roze zondag 20 oktober 2024 @ 16:36:11 #33
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215321448
Maar dat was vorig jaar nog niet echt zo het geval kreeg ik dus te horen maar wie weet wat de toekomst brengt.
pi_215321606
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 15:24 schreef Ynske het volgende:
Zou de wel willen maar vind t niet te betalen eerlijk gezegd om met het gezin heen te gaan
En het is echt afgeladen. Zo ontzettend druk. Doorsparen voor Lego House ;)
  zondag 20 oktober 2024 @ 17:15:05 #35
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215321738
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 13:25 schreef exode het volgende:

Wat levert dat op?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_215321834
quote:
19s.gif Op zondag 20 oktober 2024 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Wat levert dat op?
20 insiders punten per set. Niet veel, maar als je het bijhoudt en niet zoals mij al je sets in 1x registreert kost het nauwelijks tijd.
  zondag 20 oktober 2024 @ 18:24:46 #37
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_215322264
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2024 16:35 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik hoop dat nu LEGO ook steeds meer en meer voor volwassenen is (met al die grote moeilijke sets enz) dat ze zich daar hopelijk ook wat meer op gaan richten. :o
Vroeger was Legoworld veel meer op volwassenen gericht. Toen ze nog in Assen zaten. Toendertijd was 80% bouwwerken van AFOLs, 10% winkels waar je ook bijzondere onderdelen kon kopen en 10% Lego stand en bouwhoeken.

Vorig jaar was 90% bouwhoeken en legostands waar je sets kan zien, 9% attracties :') en 1% in een hoek weggestopt een plek waar je AFOL mocs kon bekijken. Dus nee, voor een volwassenen niet de moeite waard. Voor kinderen wel lollig want ze kunnen overal bouwen met oneindig veel blokjes.
pi_215322277
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 17:26 schreef exode het volgende:

[..]
20 insiders punten per set. Niet veel, maar als je het bijhoudt en niet zoals mij al je sets in 1x registreert kost het nauwelijks tijd.
maar dat zijn pas sets vanaf vrij recent toch?
pi_215322401
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 18:26 schreef mschol het volgende:

[..]
maar dat zijn pas sets vanaf vrij recent toch?
Sets vanaf 2018 volgens mij. Je moet een QR code hebben, staat op de doos of in het boekje.
  roze zondag 20 oktober 2024 @ 18:50:08 #40
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215322420
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 18:24 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Vroeger was Legoworld veel meer op volwassenen gericht. Toen ze nog in Assen zaten. Toendertijd was 80% bouwwerken van AFOLs, 10% winkels waar je ook bijzondere onderdelen kon kopen en 10% Lego stand en bouwhoeken.

Vorig jaar was 90% bouwhoeken en legostands waar je sets kan zien, 9% attracties :') en 1% in een hoek weggestopt een plek waar je AFOL mocs kon bekijken. Dus nee, voor een volwassenen niet de moeite waard. Voor kinderen wel lollig want ze kunnen overal bouwen met oneindig veel blokjes.
Oh jammer maar dit bevestigt inderdaad wel wat die persoon ook zei.
pi_215322435
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 18:46 schreef exode het volgende:

[..]
Sets vanaf 2018 volgens mij. Je moet een QR code hebben, staat op de doos of in het boekje.
oh dat zijn bij mij nog wel wat sets, deels ook die nog nooit geopend zijn :')
  roze zondag 20 oktober 2024 @ 18:52:46 #42
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215322444
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 18:51 schreef mschol het volgende:

[..]
oh dat zijn bij mij nog wel wat sets, deels ook die nog nooit geopend zijn :')
Doe eens een gokje hoeveel dichte sets jij nog hebt liggen. :D
  Lieve Belg zondag 20 oktober 2024 @ 19:00:07 #43
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_215322528
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2024 18:52 schreef Ama het volgende:

[..]
Hier veel te veel :/
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_215322552
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2024 18:52 schreef Ama het volgende:

[..]
heel conservatief geschat:
grote dozen: stuk of 10 denk ik, niet enorm veel
kleine doosjes gaan wel naar de 40-50+ ofzo, maar dan heb je het ook over de GWP's in doosje enzo

heb nu veel sets ook die ooit een keer in elkaar zijn geweest maar weer in elkaar moeten
pi_215324783
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 14:08 schreef TabletopGuy het volgende:

[..]
Het gaat niet vervelen dat het telkens dezelfde kleur is? Ik wil hem niet twee keer bouwen, omdat de voorkant dan ook twee keer hetzelfde is. Dat vind ik niet zo mooi.
Verveelt geen seconde.
  zondag 20 oktober 2024 @ 21:52:25 #46
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215325070
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 14:08 schreef TabletopGuy het volgende:

[..]
Ik heb m in de boekenkast tegen de achterkant staan. Komt erg mooi uit zo.
Twee keer dezelfde set vond ik ook onzin namelijk ;)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  roze zondag 20 oktober 2024 @ 21:55:01 #47
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215325114
quote:
19s.gif Op zondag 20 oktober 2024 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ik heb m in de boekenkast tegen de achterkant staan. Komt erg mooi uit zo.
Twee keer dezelfde set vond ik ook onzin namelijk ;)
Ben nu wel nieuwsgierig welke jullie bedoelen.
pi_215325319
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2024 21:55 schreef Ama het volgende:

[..]
Ben nu wel nieuwsgierig welke jullie bedoelen.
https://www.intertoys.nl/(...)mide-van-gizeh-21058 die verwacht ik :)
pi_215326223
Hmm ik heb toch Lego sets waar geen qr code te bekennen is voor de insiders punten :?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  roze zondag 20 oktober 2024 @ 23:36:48 #50
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215326618
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 23:05 schreef TLC het volgende:
Hmm ik heb toch Lego sets waar geen qr code te bekennen is voor de insiders punten :?
Ik zal morgen ofzo eens kijken.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 4
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')