ik ben er 1x geweest en de korting viel mij vies tegen.. vaak was de lokale intertoys even duurquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe ze gigantische constructies in elkaar hebben gezet, (de korting winkel is ook leuk)
Ik hoop dat nu LEGO ook steeds meer en meer voor volwassenen is (met al die grote moeilijke sets enz) dat ze zich daar hopelijk ook wat meer op gaan richten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben er 1x geweest en de korting viel mij vies tegen.. vaak was de lokale intertoys even duur
goed, dat is flink wat jaren terug maar heb niet het idee dat het veel beter is geworden
En het is echt afgeladen. Zo ontzettend druk. Doorsparen voor Lego Housequote:Op zondag 20 oktober 2024 15:24 schreef Ynske het volgende:
Zou de wel willen maar vind t niet te betalen eerlijk gezegd om met het gezin heen te gaan
Wat levert dat op?quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:25 schreef exode het volgende:
Ik ben druk bezig al onze Lego sets te registreren bij Lego Insiders, dat is best wat werk.
20 insiders punten per set. Niet veel, maar als je het bijhoudt en niet zoals mij al je sets in 1x registreert kost het nauwelijks tijd.quote:
Vroeger was Legoworld veel meer op volwassenen gericht. Toen ze nog in Assen zaten. Toendertijd was 80% bouwwerken van AFOLs, 10% winkels waar je ook bijzondere onderdelen kon kopen en 10% Lego stand en bouwhoeken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat nu LEGO ook steeds meer en meer voor volwassenen is (met al die grote moeilijke sets enz) dat ze zich daar hopelijk ook wat meer op gaan richten.
maar dat zijn pas sets vanaf vrij recent toch?quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:26 schreef exode het volgende:
[..]
20 insiders punten per set. Niet veel, maar als je het bijhoudt en niet zoals mij al je sets in 1x registreert kost het nauwelijks tijd.
Sets vanaf 2018 volgens mij. Je moet een QR code hebben, staat op de doos of in het boekje.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:26 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dat zijn pas sets vanaf vrij recent toch?
Oh jammer maar dit bevestigt inderdaad wel wat die persoon ook zei.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vroeger was Legoworld veel meer op volwassenen gericht. Toen ze nog in Assen zaten. Toendertijd was 80% bouwwerken van AFOLs, 10% winkels waar je ook bijzondere onderdelen kon kopen en 10% Lego stand en bouwhoeken.
Vorig jaar was 90% bouwhoeken en legostands waar je sets kan zien, 9% attractiesen 1% in een hoek weggestopt een plek waar je AFOL mocs kon bekijken. Dus nee, voor een volwassenen niet de moeite waard. Voor kinderen wel lollig want ze kunnen overal bouwen met oneindig veel blokjes.
oh dat zijn bij mij nog wel wat sets, deels ook die nog nooit geopend zijnquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:46 schreef exode het volgende:
[..]
Sets vanaf 2018 volgens mij. Je moet een QR code hebben, staat op de doos of in het boekje.
Doe eens een gokje hoeveel dichte sets jij nog hebt liggen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:51 schreef mschol het volgende:
[..]
oh dat zijn bij mij nog wel wat sets, deels ook die nog nooit geopend zijn
Hier veel te veel :/quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe eens een gokje hoeveel dichte sets jij nog hebt liggen.
heel conservatief geschat:quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe eens een gokje hoeveel dichte sets jij nog hebt liggen.
Verveelt geen seconde.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:08 schreef TabletopGuy het volgende:
[..]
Het gaat niet vervelen dat het telkens dezelfde kleur is? Ik wil hem niet twee keer bouwen, omdat de voorkant dan ook twee keer hetzelfde is. Dat vind ik niet zo mooi.
Ik heb m in de boekenkast tegen de achterkant staan. Komt erg mooi uit zo.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:08 schreef TabletopGuy het volgende:
[..]
Het gaat niet vervelen dat het telkens dezelfde kleur is? Ik wil hem niet twee keer bouwen, omdat de voorkant dan ook twee keer hetzelfde is. Dat vind ik niet zo mooi.
Ben nu wel nieuwsgierig welke jullie bedoelen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m in de boekenkast tegen de achterkant staan. Komt erg mooi uit zo.
Twee keer dezelfde set vond ik ook onzin namelijk
https://www.intertoys.nl/(...)mide-van-gizeh-21058 die verwacht ikquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben nu wel nieuwsgierig welke jullie bedoelen.
Ik zal morgen ofzo eens kijken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:05 schreef TLC het volgende:
Hmm ik heb toch Lego sets waar geen qr code te bekennen is voor de insiders punten
Volgens mij heeft niet elke set zo'n code. Bij een van de sets van mijn zoontje ontbrak die ook namelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:05 schreef TLC het volgende:
Hmm ik heb toch Lego sets waar geen qr code te bekennen is voor de insiders punten
Dat laatste niet meer kaarten zijn opquote:Op maandag 21 oktober 2024 09:05 schreef exode het volgende:
Bij de 3 in 1 sets zaten ze er bij ons ook niet op.
Geen idee hoe ze precies het onderscheid maken. Ik ga binnenkort de boekjes van alle Lego van de kinderen langslopen, daar zitten er misschien minder op.
Wij zijn met onze Insider punten al naar Lego House, Lego Discovery in Scheveningen en Lego Discovery in Oberhausen geweest. Dus leuke beloningen wat ons betreft. Ook bij Lego World kon je korting krijgen via Insiders zie ik.
Vandaar 'kon'quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat laatste niet meer kaarten zijn op
Samequote:Op zondag 20 oktober 2024 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m in de boekenkast tegen de achterkant staan. Komt erg mooi uit zo.
Twee keer dezelfde set vond ik ook onzin namelijk
Nog LEGO gekocht?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
Vandaag weer eens in een Lego winkel geweest. Duidelijk dat het vakantie was
Nee, vond het te druk. En de sets die ik misschien wel zou willen hebben zijn al uit de winkelquote:
Oh dat is wel jammer.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, vond het te druk. En de sets die ik misschien wel zou willen hebben zijn al uit de winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |