SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heuj
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een spannende hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had er geen eenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had iets anders. Maar geen liefde
Ik ga de TT voor mezelf invullenmisschien met wat te eten erbij
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ZIe je niksquote:
Het heeft hier geregend, maar de voegen die ik gisteren gerepareerd heb zijn gelukkig goed uitgehard.
Is wel maar een heel klein percentage van wat er allemaal moet gebeuren, maar op de grote loszittende brokken na waren dit wel de belangrijkste plekken. (Ik heb planken op die losse brokken gelegd.)![]()
O dat was wel een vernieuwde geweest maar diequote:doet het niet in de TT
quote:
Was ook veel te lang! Ik kon niet eens "gefeliciteerd Stoorzendert" plaatsen, was al te langquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat was wel een vernieuwde geweest maar diedoet het niet in de TT
De TT kijkt een beetje de mensen aan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was ook veel te lang! Ik kon niet eens gefeliciteerd Stoorzendert plaatsen, was al te lang![]()
Dat moet toch kunnen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was ook veel te lang! Ik kon niet eens "gefeliciteerd Stoorzendert" plaatsen, was al te langWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paste bij mij niet? Maar misschien is dat omdat ik mobiel zit ofzo?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Even gekeken pas er gewoon inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Paste bij mij niet? Maar misschien is dat omdat ik mobiel zit ofzo?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mobiel kan je inderdaad een stuk kortere TTs machenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Paste bij mij niet? Maar misschien is dat omdat ik mobiel zit ofzo?![]()
Mobiel pakt ie sowieso niet snel de lange TT'squote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was ook veel te lang! Ik kon niet eens "gefeliciteerd Stoorzendert" plaatsen, was al te langMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Had er even een tekentje in kunnen zetten in de tt
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mobiel kan je inderdaad een stuk kortere TTs machenAh, dan is het dat.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mobiel pakt ie sowieso niet snel de lange TT's
Naja, het gaat niet om de lengte zal ik maar denken. @JustinK
Zo echt wel, ik ben echt wanhopig, niet te zuinig ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
Het hart van AS staat in vuur en vlam [ afbeelding ]
Was ook een mooie TT geweest shios een gemiste kans![]()
Ach jemig toch, zo ergquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zo echt wel, ik ben echt wanhopig, niet te zuinig ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet niet of het echt zo is, maar de TT balk zie je ook niet goed..quote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Schijnt? O dan is het niet erg, als het schijnt is het niet zoquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, het schijnt zo te zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De zon bestaat dus niet!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnt? O dan is het niet erg, als het schijnt is het niet zo![]()
![]()
Das anders schijnenquote:
Ja, ik wist het zelf ook niet, maar schijnbaar weten anderen precies wat ik wil en voelquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnt? O dan is het niet erg, als het schijnt is het niet zo![]()
![]()
Ik kan alleen oordelen op wat ik zie en ik zie jou hart in vuur en vlam staanquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, ik wist het zelf ook niet, maar schijnbaar weten anderen precies wat ik wil en voel
Daarom is het altijd heet hier..quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan alleen oordelen op wat ik zie en ik zie jou hart in vuur en vlam staan
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Het lijkt me dat ik daar dan ook van op de hoogte zou zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan alleen oordelen op wat ik zie en ik zie jou hart in vuur en vlam staan![]()
Dat is het dusquote:
Soms zien anderen dingen eerder dan dat men zelf ziet zegt men wel eensquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ik daar dan ook van op de hoogte zou zijn
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oooh, wat zie jij zoal?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms zien anderen dingen eerder dan dat men zelf ziet zegt men wel eens
Dts roddelpraat
Ah ik heb een tt idee
Ik zie er het woord 'lul' in, op mobielquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik probeer altijd letters, woorden of andere structuren in dit soort posts te vinden!![]()
![]()
Dat het hart van Assie in vuur en vlam staatquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh, wat zie jij zoal?
Dts roddelpraat
Ah ik heb een tt idee
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik probeer altijd letters, woorden of andere structuren in dit soort posts te vinden!dat doe ik ook! Het is dat ik altijd mobiel zit, anders zou ik proberen letters te maken
Beetje heetgebakerd is hij soms wel jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat het hart van Assie in vuur en vlam staat
Ojee! En nu?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat het hart van Assie in vuur en vlam staat![]()
Ik kan het niet blussen helaas dus echt geen idee.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spuit 11 nodig?quote:
Okok, ik ga wat anders doen, wie weet vind ik mn humor ergens terug
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zie er het woord 'lul' in, op mobiel!
![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat doe ik ook! Het is dat ik altijd mobiel zit, anders zou ik proberen letters te maken
![]()
![]()
![]()
Hier blijven jij! Anders wordt ik NOG wanhopiger, schijnbaar!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Spuit 11 nodig?
Okok, ik ga wat anders doen, wie weet vind ik mn humor ergens terug![]()
-tquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hier blijven jij! Anders wordt ik NOG wanhopiger, schijnbaar!
Je mag mee?
Ik geef autocorrect de schuld en ik laat het lekker staanquote:! Waar gaan we heen?
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2024 12:13:50 ]![]()
Altijd anderen de schuld gevenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik geef autocorrect de schuld en ik laat het lekker staan! Waar gaan we heen?
Naar de kringloop, het bos of mn tuin.
En voor morgen heb ik een leuke kringverjaardag in de aanbieding
Die is er niet, zo creatief ben ik niet..quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik probeer altijd letters, woorden of andere structuren in dit soort posts te vinden!![]()
Kringverjaardag... ik sla even over!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Altijd anderen de schuld geven
Naar de kringloop, het bos of mn tuin.
En voor morgen heb ik een leuke kringverjaardag in de aanbieding![]()
Wie zegt dat jij wanhopig bent? Dat zie ik dan weer nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hier blijven jij! Anders wordt ik NOG wanhopiger, schijnbaar!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kringverjaardag... ik sla even over!![]()
![]()
Dat zie je schijnbaar verkeerd danquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij wanhopig bent? Dat zie ik dan weer niet![]()
![]()
Peuken op tafel natuurlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar schijnen is niet echt he!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zie je schijnbaar verkeerd dan![]()
![]()
Zal een andere bril opzettenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zie je schijnbaar verkeerd dan
Kon ik dat ook maarquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kringverjaardag... ik sla even over!
Mja hopelijk is het mooi weer dan kunnen we nog eens naar buiten gaanCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Schijnen is echt, schijnt nietquote:![]()
Maar als de zon schijnt is wel weer echt
Maar een vermoeden is ook een schijnt en die schijnt is niet echtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niemand kan je verplichten om te gaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kon ik dat ook maar
Mja hopelijk is het mooi weer dan kunnen we nog eens naar buiten gaan
Ik zeg altijd gewoon dat ik niet aan verjaardagen doe.
Als ik zin heb ga ik heb ik geen zin hoef ik ook niet te gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar een vermoeden kan wel echt zijn!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnen is echt, schijnt niet![]()
Maar een vermoeden is ook een schijnt en die schijnt is niet echtCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Schijnbaar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnen is echt, schijnt niet![]()
Maar een vermoeden is ook een schijnt en die schijnt is niet echt![]()
![]()
Dat schijnt van wel, ja!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar een vermoeden kan wel echt zijn!![]()
![]()
Nee, maar ik was er de vorige keer ook al niet en moet toch af en toe mn gezicht laten zien. En er is altijd wel goed voedselquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand kan je verplichten om te gaan.
Ik zeg altijd gewoon dat ik niet aan verjaardagen doe.
Als ik zin heb ga ik heb ik geen zin hoef ik ook niet te gaan
Maar het schijnt niet altijd echt te zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar een vermoeden kan wel echt zijn!
Dan jezelf goed vol eten dan hoef je ook niet meer te kokenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar ik was er de vorige keer ook al niet en moet toch af en toe mn gezicht laten zien. En er is altijd wel goed voedselWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht laat hem lopen, maar Amy nier hoor die bolkt je zo een eind weg tttssssquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zaterdag 19 oktober 2024:
16.30 Sparta Rotterdam - Almere City FC: 1 (2-0)
18.45 AZ Alkmaar - PSV: 2 (1-2)
20.00 RKC Waalwijk - FC Twente: 2 (0-2)
20.00 NEC - SC Heerenveen: X (1-1)
21.00 Go Ahead Eagles - Feyenoord: 2 (1-2)
Zondag 20 oktober 2024:
12.15 Willem II - Fortuna Sittard: x (0-0)
14.30 Heracles Almelo - Ajax: 2 (1-2)
14.30 FC Groningen - FC Utrecht: x (1-1)
16.45 PEC Zwolle - NAC Breda: x (1-1)
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja, ik ben geen liefdadigheidsinstellingquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht laat hem lopen, maar Amy nier hoor die bolkt je zo een eind weg tttssss
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nouquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen liefdadigheidsinstelling
Hey Homijnquote:
Een kopje koffie dan, neem je daar genoegen mee?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen liefdadigheidsinstelling
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja zei je dat een tijd geleden niet? Of was dat iemand anders die dat er ook in zag?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zag er een terroristenvlag in![]()
![]()
Die Android telefoons zijn tegenwoordig meer reclame dan een telefoon hè.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Euh nee, ik lust nog steeds geen koffie, werk je schriftje eens bij!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een kopje koffie dan, neem je daar genoegen mee?
Deze post is mede mogelijk gemaakt door Tena Lady!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Android telefoons zijn tegenwoordig meer reclame dan een telefoon hè.![]()
![]()
Oei, dat is een enorme misserquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh nee, ik lust nog steeds geen koffie, werk je schriftje eens bij!![]()
* gebrokenglas zet direct thee voor Amy ☝Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Momentje, ik check het even nadat de reclame van hol.com voorbij is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Android telefoons zijn tegenwoordig meer reclame dan een telefoon hè.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nergens last van?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Android telefoons zijn tegenwoordig meer reclame dan een telefoon hè.![]()
Ik heb geen behoefte aan om de haverklap notifcaties van Google dat ze een aanbieding hebben van App vulmaarinquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:49 schreef Homijn het volgende:
[..]
Momentje, ik check het even nadat de reclame van hol.com voorbij is.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zie hem voor het eerst, geloof ikquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zei je dat een tijd geleden niet? Of was dat iemand anders die dat er ook in zag?![]()
Kan uitzetten tochquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan om de haverklap notifcaties van Google dat ze een aanbieding hebben van App vulmaarin
Ik krijg die melding niet..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wacht, zei ik niet deze ochtend nog dat ik geen koffie lust?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei, dat is een enorme misser![]()
* gebrokenglas zet direct thee voor Amy ☝![]()
Ja, ik heb het uitgezet, maar irritant dat het moet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan uitzetten toch
Ik krijg die melding niet..
Updates lopen ook van geen meter trouwens. "Kan niet updaten", "Kan niet updaten", en al vele minuten "Installeren..."
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Stom zegquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb het uitgezet, maar irritant dat het moet.
Updates lopen ook van geen meter trouwens. "Kan niet updaten", "Kan niet updaten", en al vele minuten "Installeren..."
Tijd voor een nieuwe telefoon?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb het uitgezet, maar irritant dat het moet.
Ik heb geen idee. Maar ik lees ook niet alles.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wacht, zei ik niet deze ochtend nog dat ik geen koffie lust?![]()
Maar het staat nu correct in het schriftje hoor.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Net een jaar oud.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het was sort of:quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar ik lees ook niet alles.
Maar het staat nu correct in het schriftje hoor.
Nog wel als reactie op jou!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemorgen, thee aub
Maar ik heb verse jus in de koelkast staan
Nou, maar weer eens herstarten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas zit hier nu met een rood hoofd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het was sort of:
[..]
Nog wel als reactie op jou!![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Android telefoons zijn tegenwoordig meer reclame dan een telefoon hè.quote:![]()
Maar geen koffie uitgespuugd?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas zit hier nu met een rood hoofd.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas zit hier nu met een rood hoofd.![]()
Ik heb je er alweer uitgehaald!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik in jouw koelkast terecht ben gekomen
Oehquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb je er alweer uitgehaald!Werd ook wel fris
![]()
![]()
Nee, nog niet. Maar dat kan makkelijk gebeuren natuurlijk, zodra het over sokken gaat en dat soort dingen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben nu App voor App aan het updaten, en dat lijkt beter te gaan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar kunnen we het wel weer over hebben als @Kissingbird er isquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar dat kan makkelijk gebeuren natuurlijk, zodra het over sokken gaat en dat soort dingen.![]()
![]()
Proestquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar kunnen we het wel weer over hebben als @:Kissingbird er is
Daar ging de koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas pakt snel wat doekjes en probeert het toetsenbord wat droog te deppen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, die doet het nogquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nog even een vraag. Zal ik vanavond een pozza eten, of niet?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pozza is lifequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog even een vraag. Zal ik vanavond een pozza eten, of niet?![]()
Oh lekkerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja broodjes om af te bakken
Moet ik nog doen![]()
![]()
Altijd jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog even een vraag. Zal ik vanavond een pozza eten, of niet?♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog even een vraag. Zal ik vanavond een pozza eten, of niet?![]()
![]()
Straks even een Pozza halen. Bedankt mensen, voor het helpen van het maken van een keuze.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Welke ga je halen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Straks even een Pozza halen. Bedankt mensen, voor het helpen van het maken van een keuze.
♡♡♡♡![]()
Je gaat nu ook al het glas laten breken?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:28 schreef HappyCharly het volgende:
@:gebrokenglas heeft me geïnspireerd![]()
![]()
Android-telefoons zijn inderdaad meer reclame dan telefoon.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Niet laten..quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je gaat nu ook al het glas laten breken?♡♡♡♡![]()
![]()
Ik heb net wel lekker ballen gekneed.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar dat kan makkelijk gebeuren natuurlijk, zodra het over sokken gaat en dat soort dingen.
* Homijn wil punten
Dat wilt iedereen, beetje de bedoeling van het spel.quote:
Niks mee te makenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat wilt iedereen, beetje de bedoeling van het spel.
![]()
![]()
Je bent niet eens meer veillig in je eigen huis ppfff
Politie zoekt mogelijk gewonde bewoner ontplofte woning Meppel: buurt denkt wel te weten wat er speelt
https://www.telegraaf.nl/(...)-weten-wat-er-speeltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat hoor je dat toch veel momenteel, en ook dat ze het bij de verkeerde doen.quote:
Het is natuurlijk bij iedereen niet goed, maar de dupe worden van een ander zijn shit is nog erger.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier staat een filmpje bij ppfff zo heb je een huis zo heb je geen huis
https://www.nu.nl/312003/(...)losie-in-meppel.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze mogen het best een keer bij mijn buurman doen.
Dan denk ik niet dat jou huis heel uit de strijd komtquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:02 schreef aeque het volgende:
Ze mogen het best een keer bij mijn buurman doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat weet ik nog niet. Even kijken wat in de aanbieding is.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bolk
Dotteke, jij bolkt mij?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja met een vingerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jip, ook dat nog en een vinger bolk ook voor JustinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neuh, nog niet, maar wie weetquote:
En Janneke?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:12 schreef Dotteke het volgende:
Jip, ook dat nog en een vinger bolk ook voor JustinUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Misschien krijg ik dan eindelijk een fatsoenlijke woning.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat jou huis heel uit de strijd komt
Je kan die saison dan dev's juicy pear gaan noemenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 05:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Het wordt een saison met peer. Over 2 maanden weet ik of het gelukt is
Uw ADH vitamine Worst
Die is peper halenquote:
Woon je sociale huur?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien krijg ik dan eindelijk een fatsoenlijke woning.Uw ADH vitamine Worst
Heb je geen fatsoenlijke woning dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien krijg ik dan eindelijk een fatsoenlijke woning.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook, maar heb wel een mooie huis, groot ookquote:
Gerenoveerd ljikt wel nieuwbouwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Ik bolk je keihard terug hoor
Achterstallig onderhoud en dan krijg je te horen 'je staat op de lijst'. Ja al 2 jaar voor een nieuwe badkamer en keuken die al meer als 25 jaar oud zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je geen fatsoenlijke woning dan?
![]()
niet holken
Ja maar je moet het net getroffen hebben qua buurt of buren. Ouders ook sociale huur en qua isolatie is hun huis veel beter dan hier en alles gerenoveerd. Maar toch ben ik blij daar niet meer te wonen door de vele kansloze figuren in de buurtquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb wel een mooie huis, groot ook
Gerenoveerd ljikt wel nieuwbouwUw ADH vitamine Worst
O lekker dan, maar tegenwoordig doen ze niets meer zolang het niet kapot is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Achterstallig onderhoud en dan krijg je te horen 'je staat op de lijst'. Ja al 2 jaar voor een nieuwe badkamer en keuken die al meer als 25 jaar oud zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ook altijd rotzooi in portiek of berging, verademing hier om het niet te hebbenUw ADH vitamine Worst
Het is hier gelukkig een rustige wijk aan de rand van het bos, veel groen in de wijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar je moet het net getroffen hebben qua buurt of buren. Ouders ook sociale huur en qua isolatie is hun huis veel beter dan hier en alles gerenoveerd. Maar toch ben ik blij daar niet meer te wonen door de vele kansloze figuren in de buurtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is ellende, fijn dat je dat nu niet meer hebtquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:22 schreef hemarookworst het volgende:
En ook altijd rotzooi in portiek of berging, verademing hier om het niet te hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-10-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3173 / +46 / +36 / 3950 / 4633
2. JustinK / 1160 / +149 / +40 / 4162 / 4672
3. devzero / 710 / +1 / +59 / 653 / 861
4. KillemWieft / 701 / +15 / +24 / 364 / 634
5. Lovely / 679 / +10 / +7 / 2788 / 3265
6. AardappelSchotel / 676 / +54 / +12 / 2686 / 3179
7. Sally / 470 / +5 / +0 / 363 / 502
8. ieniminimuis / 446 / +11 / +0 / 1428 / 1639
9. loveyoulongtime / 413 / +2 / +31 / 1510 / 1739
10. hemarookworst / 387 / +11 / +17 / 907 / 1109
11. MizzezAmy / 385 / +30 / +15 / 1912 / 2200
12. mascara-klodder / 353 / +147 / +3 / 527 / 653
13. mario390 / 349 / +39 / +46 / 240 / 349
14. Pinnenmutske / 336 / +18 / +5 / 868 / 1080
15. ToT / 283 / +9 / +12 / 1733 / 1875
16. Kissingbird / 282 / +11 / +5 / 1536 / 1743
17. sp3c / 224 / +34 / +10 / 326 / 401
18. marc0871 / 209 / +0 / +0 / 231 / 356
19. gebrokenglas / 203 / +11 / +5 / 866 / 1000
20. greysbones / 143 / +4 / +0 / 1086 / 1158SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Weet het niet meer precies maar geloof idd dat voor een keuken iets van 20-25 jaar staat bij de woningbouw voordat hij als afgeschreven wordt beschouwd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker dan, maar tegenwoordig doen ze niets meer zolang het niet kapot is.
En als ze er een nieuwe in gaan gooien doen ze dat het liefste samen met andere renovatieplannen voor een hele buurt doorgaans. Is ook wel logisch, dat is qua kosten en mankracht nu eenmaal veel efficiënter."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jawel, zijn ze verplicht na zoveel jaar. Als ik voor het einde van het jaar niks hoor gaat er een brief naar de huurcommissie.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker dan, maar tegenwoordig doen ze niets meer zolang het niet kapot is.
Heb ik zelfquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:29 schreef sp3c het volgende:
Jongens!
sp3c in NWS / [NWS feedback] Heartstopper fans reageren hier
Tetten!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pics in dm graag.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Pics in dm graag.Wil je soms dat ik er mee om je oren slaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met je tetten?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil je soms dat ik er mee om je oren sla![]()
Doe maar koolquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil je soms dat ik er mee om je oren sla
Uw ADH vitamine Worst
Lokpost en nog een slechte ook, valt niks te zien daar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:29 schreef sp3c het volgende:
Jongens!
sp3c in NWS / [NWS feedback] Heartstopper fans reageren hier
Tetten!
Ik heb alleen gehaktballen. Maar die zijn pas over 4 uur klaar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lekker
Graag in de vorm van een broodje kaasOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ook lekkerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb alleen gehaktballen. Maar die zijn pas over 4 uur klaar.
♡♡♡♡![]()
Dan ga ik niet hoor.quote:
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zal er geen traan om laten
Ik maak toch maar een grapje omdat ik sowieso niet ga.![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Ik maak toch maar een grapje omdat ik sowieso niet ga.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
En een gehaktbal ernaast dus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dan moet je gaan he.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:57 schreef Paul het volgende:
ben wel benieuwd hoe shii en seaoflove zijnOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nou ik ben helemaal niet bijzonder hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:57 schreef Paul het volgende:
ben wel benieuwd hoe shii en seaoflove zijn![]()
jaweeeeeeeeelquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou ik ben helemaal niet bijzonder hoor.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zul je alleen nooit achterkomen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:23 schreef Paul het volgende:
ben meest benieuwd hoe aeque is in het echt
Zeker.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:24 schreef Paul het volgende:
ik denk dat aeque bij zn ouders woont en nu op zn slaapkamer fokt
Nee helemaal niks..quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb je een lego-setje kunnen vinden?
We zijn trots op je.quote:
Hoe kom je aan pics van mijn zusje?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: