SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
hahaha ja jullie vragen erover he>? wmb is het nu wel afgesloten. maar ok....quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
word jij nooit moe van jezelf?
Ik wel van jouDo what you love, love what you do!![]()
Voor de 7x zijn ze nog geld aan het inzamelenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap daar niet echt het onwijze leuke of opwindende van denk?
en ervoor betalen. goed kan het me voorstellen als grapje als vrienden groep wel?
maar hoe dacht jij er zelf over die 7x?Zit nog niet zo lang in DTS.. begin nu pas moe te worden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:32 schreef aeque het volgende:
[..]
En toch ben je om half 3 nog wakker.
Smile, it's free therapy.![]()
kan niet ontkennen uiteraard dat ik soort nog stukje gevoel erover heb. maarja. laat maar gaan
mooie tijden zolang het waren, laten we het daar maar op houden
Do what you love, love what you do!![]()
Uh nee................. jij bent er door de dag heen tig keer overquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:32 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja jullie vragen erover he>? wmb is het nu wel afgesloten. maar ok....Smile, it's free therapy.![]()
Waarover?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:33 schreef kree het volgende:
kan niet ontkennen uiteraard dat ik soort nog stukje gevoel erover heb. maarja. laat maar gaan
mooie tijden zolang het waren, laten we het daar maar op houdenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja daag dat is helemaal niet zo, en verwar niet deze met andere trouwens ff.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uh nee................. jij bent er door de dag heen tig keer overDo what you love, love what you do!![]()
Ik deed alsof het me niks boeidequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]waarom gaven ze je dat zo vaak?
En ze hoopten emotie te zien
Lach met een schone bips![]()
Ieder zijn hobbyquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik deed alsof het me niks boeideEn ze hoopten emotie te zien
Ja dag hoor, denk je nou echt dat ik daar ga zitten met een harde tampeloeres terwijl er een volle bar zit te kijken? Eerste keer was in Dortmund, heeft ze 300 euro gekostquote:
hmmmmmmss dit vereist wat uitleg welquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dag hoor, denk je nou echt dat ik daar ga zitten met een harde tampeloeres terwijl er een volle bar zit te kijken? Eerste keer was in Dortmund, heeft ze 300 euro gekost. ?
Ja kan ik doen, maar denk dat er niet veel mensen zitten te wachten op waarom geen harde tampeloeresquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:39 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmmmss dit vereist wat uitleg wel. ?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dag hoor, denk je nou echt dat ik daar ga zitten met een harde tampeloeres terwijl er een volle bar zit te kijken? Eerste keer was in Dortmund, heeft ze 300 euro gekosttja zijn wel vreemdere dingen dan 6x laten betalen door een vriendengroep voor een lapdance..
hahaha nou zou je wss verbazen, maar ik ben wel benieuwd naar t verhaal opzich.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja kan ik doen, maar denk dat er niet veel mensen zitten te wachten op waarom geen harde tampeloeres
Wat snap je niet?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:39 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmmmss dit vereist wat uitleg wel. ?
Krijg je daar een stijfje van of zo?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:42 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nou zou je wss verbazen, maar ik ben wel benieuwd naar t verhaal opzich.
Is wel leuk hoor, maar ik kan er gewoon niks mee als iemand ff op mijn schoot zit te rijden of haar tieten in mijn gezicht douwt... En ja dat vonden mijn vrienden ook maar raar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]tja zijn wel vreemdere dingen dan 6x laten betalen door een vriendengroep voor een lapdance..
best wel eigenlijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Krijg je daar een stijfje van of zo?
Misschien zijn het voyeurs en willen ze alleen toekijken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]tja zijn wel vreemdere dingen dan 6x laten betalen door een vriendengroep voor een lapdance..
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Prive is het ook weer anders dan in een zaal(tje).quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is wel leuk hoor, maar ik kan er gewoon niks mee als iemand ff op mijn schoot zit te rijden of haar tieten in mijn gezicht douwt... En ja dat vonden mijn vrienden ook maar raar.Smile, it's free therapy.![]()
en is dat de verbindende factorquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Misschien zijn het voyeurs en willen ze alleen toekijken.![]()
lapdancepartyvrienden![]()
wacht ik heb nog een mooie YouTube voor jullieuit Australië fan van btw
![]()
kijk ook even de rest van hun, want. ben daar wel ok mee eigenlijk. beetje anarchie enzoDo what you love, love what you do!![]()
Nooit gedaan, maar dan denk ik dat het nog steeds beetje touchy feely zou zijn. Ik geloof niet dat ik mijn kleine 26cm waar iedereen me weer om gaat uitlachen omhoog kan krijgen bi een betaald nummertje op schoot.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Prive is het ook weer anders dan in een zaal(tje).Lach met een schone bips![]()
Vind je spannend he?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:44 schreef kree het volgende:
hahahahaowh my god. echt dts blijft leuk enzo
typo eruit gehaaldquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nooit gedaan, maar dan denk ik dat het nog steeds beetje touchy feely zou zijn. Ik geloof niet dat ik mijn kleine 26mm waar iedereen me weer om gaat uitlachen omhoog kan krijgen bi een betaald nummertje op schoot.
Ik heb een verhaal gehoord over jongens die zich aan de oever van een rivier aftrokken en in het water spoten. Vonden het grappig om te zien hoe de vissen hun zaad opaten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en is dat de verbindende factor![]()
lapdancepartyvrienden![]()
Ging dus over m’n neef en z’n maten. Hij heeft het verhaal zelf vol trots verteld.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
dan overschat je me weer te veel, ik hou wel van beetje randen opzoeken ofzo, maar mits het voor iedereen leuk blijft.quote:
heb btw totaal geen homo probleem, net nieuwe collega enzo die dat is, boeie. Ik heb er geen problemen mee en nooit gehad ook trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb een verhaal gehoord over jongens die zich aan de oever van een rivier aftrokken en in het water spoten. Vonden het grappig om te zien hoe de vissen hun zaad opaten.
Ging dus over m’n neef en z’n maten. Hij heeft het verhaal zelf vol trots verteld.
Edging?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:53 schreef kree het volgende:
[..]
dan overschat je me weer te veel, ik hou wel van beetje randen opzoeken ofzo, maar mits het voor iedereen leuk blijft.
heb btw totaal geen homo probleem, net nieuwe collega enzo die dat is, boeie. Ik heb er geen problemen mee en nooit gehad ook trouwens.
geen idee waar je op doelt?quote:
maar voor vragen open hoor AMA enzo balblablaDo what you love, love what you do!![]()
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Edging_(sexual_practice)quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee waar je op doelt?
maar voor vragen open hoor AMA enzo balblablaProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hoef niet eens te kijken, want toch niet?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Edging_(sexual_practice)Do what you love, love what you do!![]()
Als je niet kijkt? Hoe weet je dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:59 schreef kree het volgende:
[..]
hoef niet eens te kijken, want toch niet?Lach met een schone bips![]()
hmmmm opgezocht wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 03:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je niet kijkt? Hoe weet je dan?
Gast die technologie heb ik me al aangeleerd toen ik 16 was en erotic dreams op klein tv'tje keek stiekem op mijn slaapkamer in de 90'squote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:59 schreef kree het volgende:
[..]
hoef niet eens te kijken, want toch niet?
Wel bukken voor je eigen cumshot....Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 03:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast die technologie heb ik me al aangeleerd toen ik 16 was en erotic dreams op klein tv'tje keek stiekem op mijn slaapkamer in de 90's
Wel bukken voor je eigen cumshot....
lol dat is het beetje hetzelfde hoor als ik en generatiequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 03:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast die technologie heb ik me al aangeleerd toen ik 16 was en erotic dreams op klein tv'tje keek stiekem op mijn slaapkamer in de 90's
Wel bukken voor je eigen cumshot....
Of ben je een soort mad scientist/engineer?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 03:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had het anders moeten verwoorden ja, als in techniek.
As if......quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Of ben je een soort mad scientist/engineer?Lach met een schone bips![]()
zal mij een zorg uit maken wie of wat iedereen allemaal is of interesse of wat.
beetje gezellig om mee te praten daar gaat het mij meer om
Oh, dat deed ik dus altijd verkeerdquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 03:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wel bukken voor je eigen cumshot....![]()
![]()
Niks mis met een pearl necklace.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dat deed ik dus altijd verkeerdProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Maybe. Maar in je ogen is toch minderquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 03:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niks mis met een pearl necklace.![]()
zolang ze het maar niet zietquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 03:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Vind mutti dat wel goed dat je dat doet?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 03:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zolang ze het maar niet ziet
De lading tissues naast marios bank zal haar vast wel opvallen als ze zijn eten brengtquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 03:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zolang ze het maar niet ziet![]()
Wank wipes.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 03:40 schreef devzero het volgende:
[..]
De lading tissues naast marios bank zal haar vast wel opvallen als ze zijn eten brengtProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Slaap zequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 04:15 schreef KillemWieft het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga slapen.![]()
Volgens mij heb ik nog steeds last van sterke thee die ik in de vroege avond op had bij het uit eten gaanUw ADH vitamine Worst
Het is tieguanyin thee, maar behoorlijk sterk gezet, kon het bij wijze van spreken kauwen
Uw ADH vitamine Worst
MogguuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Je hoort niet vaak dat thee iemand wakker houdt, maar het kan dus wel. Was het niet heel erg bitter toen je het dronk?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 04:39 schreef hemarookworst het volgende:
Geen idee werd geserveerd in een pot![]()
Geen plan werd gesmeed in de taxiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
I wishquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga de 100 sws wel halenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zit best wat cafeïne in thee zeker als het sterk is gezetquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 04:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hoort niet vaak dat thee iemand wakker houdt, maar het kan dus wel. Was het niet heel erg bitter toen je het dronk?Uw ADH vitamine Worst
Ja!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Voor mijn gevoel ging ik ook pas net naar bedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Klopt. Maar ik denk dat ze jouw thee gewoon veel te sterk hebben gezet. Of je het een hoop gedronkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 04:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zit best wat cafeïne in thee zeker als het sterk is gezetquote:Caffeine content: Tieguanyin tea has less caffeine than other teas like black and green tea. An 8-ounce cup of oolong tea, like Tieguanyin, typically contains 10–60 milligrams of caffeine, while coffee contains 70–130 milligrams.![]()
Voor mijn gevoel ga ik zo naar bedquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 04:47 schreef sp3c het volgende:
Voor mijn gevoel ging ik ook pas net naar bed![]()
![]()
Ja allebeiquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 04:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik denk dat ze jouw thee gewoon veel te sterk hebben gezet. Of je het een hoop gedronken
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Ik zit naar een TV programma over Mexicaans eten te kijken. Nu heb ik trek en wil naar Mexico op vakantie![]()
![]()
Ik heb wel weer eens zin in Chili con carneOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bolk jouOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Rick Stein's road to mexico. Geen chili con carne te zienquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 04:56 schreef sp3c het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in Chili con carneNou nou. Moet dat nouquote:![]()
![]()
Klinkt als een kookprogrammaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nu heb ik ook hongerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als ik klaar ben ga ik de surinamer lastig vallenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
@KillemWieft?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 05:01 schreef sp3c het volgende:
Als ik klaar ben ga ik de surinamer lastig vallen![]()
Mogelijk, ik weet zijn usernaam nietquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ma pang pang, dat is helemaal in Agga.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 05:04 schreef sp3c het volgende:
Ik ga altijd hier
https://www.warungkromo.nl/Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 05:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
Mogelijk, ik weet zijn usernaam niet![]()
![]()
![]()
Leuk! Slaapze!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 05:08 schreef devzero het volgende:
maar goed, ik ga naar bed. Morgen staat er iemand vroeg voor de deur en we gaan samen bier brouwen![]()
Ik wil ook wel een biertjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Indiaas eten kan ik niet tegenan, alles met kokosOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nah, totaal nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 05:10 schreef sp3c het volgende:
Indiaas eten kan ik niet tegenan, alles met kokos![]()
ALLES
En ik ben er geen fan vanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou slaap lekker dan, ik moet sws de baas lastig vallenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Weet ik veel, ik heb een keer curry gegetenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hier ben ik. Wat mot je nou weer!?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 05:12 schreef sp3c het volgende:
Nou slaap lekker dan, ik moet sws de baas lastig vallenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Indiase keuken bestaat uit meer dan curry's hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 05:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb een keer curry gegeten![]()
![]()
Goede reisquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 05:12 schreef sp3c het volgende:
Nou slaap lekker dan, ik moet sws de baas lastig vallen![]()
![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh KWquote:
Dat heet gestoort. Gestort moet je niet willenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mwa. Het gaat. En met jou?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, dat is niet zo fijn is er wat aan de hand?quote:
Hier gaat het wel goed hoor, lekker vroeg uit de veren.![]()
![]()
MIj lijf is gewoon niet zo vriendelijk momenteelquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 05:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh, dat is niet zo fijn is er wat aan de hand?
Hier gaat het wel goed hoor, lekker vroeg uit de veren.
Fijn dat het daar goed gaat. Ben je al weer aan het zwemmen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is vervelendquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 05:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIj lijf is gewoon niet zo vriendelijk momenteel
Fijn dat het daar goed gaat. Ben je al weer aan het zwemmen?
Nee niet aan het zwemmen, wel veel aan het fietsen.![]()
![]()
Fietsen is ook gezond. En je programma wat je aan het maken was? Schiet dat nog een beetje op?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 05:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is vervelend
Nee niet aan het zwemmen, wel veel aan het fietsen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat staat al een maandje in de koelkastquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 05:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fietsen is ook gezond. En je programma wat je aan het maken was? Schiet dat nog een beetje op?We hebben ons 3 maanden lang over de kop gewerkt eraan. Toen kwam mijn Lego doos en mijn broertjes computerspelletje uit en toen hebben we even gezegd dat we een tijdje rust zouden nemen.
Toevallig had ik het er gisteren nog met hem over, we gaan het binnenkort weer op pakken.![]()
![]()
Af en toe wisselen van je bezigheden is ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 05:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat staat al een maandje in de koelkastWe hebben ons 3 maanden lang over de kop gewerkt eraan. Toen kwam mijn Lego doos en mijn broertjes computerspelletje uit en toen hebben we even gezegd dat we een tijdje rust zouden nemen.
Toevallig had ik het er gisteren nog met hem over, we gaan het binnenkort weer op pakken.
Het vreet geen brood
Yup, heeft me wel goed gedaan hoor. Even wat anders doen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 06:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Af en toe wisselen van je bezigheden is ook niet verkeerd.
Het vreet geen brood
Vind het ook heerlijk om lekker met een muziekje eens wat anders te doen dan de hele dag naar een scherm zitten te staren.
Neem ook bewust geen laptop mee naar zolder als ik Lego ga doen.![]()
![]()
Lekker, en als je dan ook zorgt dat je af en toe je rust tussen door pakt, dan ga je aardig de goede richting op.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 06:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, heeft me wel goed gedaan hoor. Even wat anders doen.
Vind het ook heerlijk om lekker met een muziekje eens wat anders te doen dan de hele dag naar een scherm zitten te staren.
Neem ook bewust geen laptop mee naar zolder als ik Lego ga doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yupquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, en als je dan ook zorgt dat je af en toe je rust tussen door pakt, dan ga je aardig de goede richting op.![]()
![]()
Fijn hoor, hopelijk zet zich dit voortWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is minder, waarom?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is een kuckkuck spel dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze hebben zanduren ,badendjes
en de grote ur en wanneer vole ur
is dann moet jemand uit de groep
3 keer kuckkuck roepen met kuck..kostum![]()
O ja dat had je verteld van de week.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 06:32 schreef mario390 het volgende:
ze hebben zanduren ,badendjes
en de grote ur en wanneer vole ur
is dann moet jemand uit de groep
3 keer kuckkuck roepen met kuck..kostum
Versta jij alles wat ze daar zeggen? Heb net een link aangeklikt die je in RLS posten maar ik versta er geen bal vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kijk de videoquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat had je verteld van de week.
Versta jij alles wat ze daar zeggen? Heb net een link aangeklikt die je in RLS posten maar ik versta er geen bal van
https://x.com/alpm212/status/1847255011245293868![]()
MispuntenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 06:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk de video
https://x.com/alpm212/status/1847255011245293868![]()
quote:
Morguhquote:Morguhquote:
JoehoeeeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-10-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3140 / +46 / +3 / 3881 / 4552
2. JustinK / 1120 / +149 / +0 / 4063 / 4562
3. devzero / 710 / +1 / +59 / 653 / 861
4. KillemWieft / 701 / +15 / +24 / 364 / 634
5. Lovely / 672 / +10 / +0 / 2761 / 3233
6. AardappelSchotel / 669 / +54 / +5 / 2638 / 3122
7. Sally / 470 / +5 / +0 / 363 / 502
8. ieniminimuis / 446 / +11 / +0 / 1427 / 1638
9. loveyoulongtime / 413 / +2 / +31 / 1510 / 1739
10. hemarookworst / 384 / +11 / +14 / 901 / 1103
11. MizzezAmy / 376 / +30 / +6 / 1883 / 2154
12. mascara-klodder / 353 / +147 / +3 / 527 / 653
13. mario390 / 349 / +39 / +46 / 240 / 349
14. Pinnenmutske / 334 / +18 / +3 / 865 / 1072
15. Kissingbird / 280 / +11 / +3 / 1506 / 1712
16. ToT / 271 / +9 / +0 / 1712 / 1849
17. sp3c / 224 / +34 / +10 / 326 / 401
18. marc0871 / 209 / +0 / +0 / 231 / 356
19. gebrokenglas / 198 / +11 / +0 / 841 / 967
20. greysbones / 143 / +4 / +0 / 1086 / 1158SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hey Aeque
Wat lees ik nu, Frans Bauer vreemd gegaan met Sieneke![]()
Las het elders op Fok!
SHO / 'Frans Bauer vreemd gegaan met Sieneke'Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is weer eens wat anders dan bolken
Hij heeft haar ook gebolkt
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik vermoed van niet, anders waren de filmpjes van roddelpraat niet verwijderd
Die doen dat niet snelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ik interesseer me sowieso niet in dat soort story zooi.
RoddelPraatquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
Die doen dat niet snel
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Balen, ik had de aflevering nog niet gekeken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
Die doen dat niet snelAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, je wilt wel op de hoogte zijn van de laatste roddels natuurlijkquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kijk het nooit, las het in SHO netquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Balen, ik had de aflevering nog niet gekeken.
Maar heb gezocht en overal is het filmpje weg
Dat doen ze niet snel volgens mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koffie dan maar?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vind die twee echt walgelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lekker, heb er net een staan, of net hij is half opquote:
Het is lang niet altijd leuk nee.quote:
Maar Jan kan soms ontzettend grof zijn, soms is dat wel lachen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik weet niet eens wie het zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nou dan schenk ik je even bij.... ☕quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
lekker, heb er net een staan, of net hij is half opAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vind het TEquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is lang niet altijd leuk nee.
Maar Jan kan soms ontzettend grof zijn, soms is dat wel lachen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi houden zoquote:
auwwwwwquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hey knul, lekker geslapenquote:
Oh wacht, is dat wat Jan Roos tegenwoordig doet.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Snap ik wel. Als je denkt politicus te zijn en je wordt tot aan de grond toe vernederd door door de presentator van een praatprogramma, dan ga je maar dit soort onzin produceren.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wat deed hij eerder dan, ken die hele gast verder niet.. Heb een keer iets van hun gezien werd toen ook ergens op Fok! gedeeld. Ik vond het helemaal drie x nietsquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh wacht, is dat wat Jan Roos tegenwoordig doet.![]()
![]()
![]()
![]()
Snap ik wel. Als je denkt politicus te zijn en je wordt tot aan de grond toe vernederd door door de presentator van een praatprogramma, dan ga je maar dit soort onzin produceren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dankuwel voor de reclame mmammiequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Wat lees ik nu, Frans Bauer vreemd gegaan met Sieneke![]()
Las het elders op Fok!
SHO / 'Frans Bauer vreemd gegaan met Sieneke'Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zogenaamd journalist die alleen maar een beetje kon zuigen voor geenstijl of powned en later lijsttrekker werd van VoorNederland en heel hard faalde.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat deed hij eerder dan, ken die hele gast verder niet.. Heb een keer iets van hun gezien werd toen ook ergens op Fok! gedeeld. Ik vond het helemaal drie x nietsOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
BNR Nieuwsradio, PowNed, GeenStijl, hij heeft nog even een politieke carrière geprobeerd en nu dus RoddelPraat.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat deed hij eerder dan, ken die hele gast verder niet.. Heb een keer iets van hun gezien werd toen ook ergens op Fok! gedeeld. Ik vond het helemaal drie x nietsAutocorrect
(zelfst. naamw.)
En het is nog niets, vreselijke vent vind ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Zogenaamd journalist die alleen maar een beetje kon zuigen voor geenstijl of powned en later lijsttrekker werd van VoorNederland en heel hard faalde.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Amy, goedemorgenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heel wat geprobeerd en het is nog niets geworden met hemquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
BNR Nieuwsradio, Powned, GeenStijl, hij heeft nog even een politieke carrière geprobeerd en nu dus RoddelPraat.
Amy haar dag is nu al helemaal goed....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou ik heb ook wel interviews met hem gezien waar hij niet zulke RoddelPraat onzin deed en dan komen er echt wel zinnige dingen uit. Het is geen domme vent.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel wat geprobeerd en het is nog niets geworden met hem
Hij heeft ook eens Pieter Omtzigt geïnterviewd, een vraaggesprek, en dat was top.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat het debieltjes zijn iddquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:30 schreef Paul het volgende:
PRAAT NORMAAL OVER HUNKIE JAN ROOS EN HUNKIE DENNIS SCHOUTEN
Ik moet die man niet, ik vind hem vreselijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik heb ook wel interviews met hem gezien waar hij niet zulke RoddelPraat onzin deed en dan komen er echt wel zinnige dingen uit. Het is geen domme vent.
Hij heeft ook eens Pieter Omtzigt geïnterviewd, een vraaggesprek van anderhalf uur ofzo, en dat was top.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als er vooraf vragen voor je worden opgesteld kun je altijd zinnig overkomen. Kijk maar naar Trump, zelfs die kan soms nog zinnige dingen zeggen als hij zich aan de tekst houdt die hem wordt voorgeschoteld. Maar in debatten waar Roos zelf voor de antwoorden moest zorgen faalde hij wel vaker volledig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik heb ook wel interviews met hem gezien waar hij niet zulke RoddelPraat onzin deed en dan komen er echt wel zinnige dingen uit. Het is geen domme vent.
Hij heeft ook eens Pieter Omtzigt geïnterviewd, een vraaggesprek, en dat was top.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Stampvoeten heb ik je niet geleerd, ga maar in de hoek, handjes op de rug. O ja en met je blote voetjesquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:39 schreef Paul het volgende:
ophouden nu om zo over deze toppers te praten, hou op nu hou op
maaaaaaaaam nouuuuuuuuquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stampvoeten heb ik je niet geleerd, ga maar in de hoek, handjes op de rug. O ja en met je blote voetjesWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Morguh Moonquote:
Doe effe normaal manquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:30 schreef Paul het volgende:
PRAAT NORMAAL OVER HUNKIE JAN ROOS EN HUNKIE DENNIS SCHOUTENWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Mafklappersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Amyquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemorgen, thee aub
Maar ik heb verse jus in de koelkast staan![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Amy haar dag is nu al helemaal goed....
En ik heb net 2 dekbedden gekocht! Blijkbaar kwam die van de Leenbakker als beste uit de test van de consumentenbond, synthetisch vrijwel met zo goed als dons, dus ik heb het er maar op gegokt. En was nu toevallig 2 halen 1 betalen
Oeh, wakker worden, even op FOK! Kijken en meteen Amy zien. Dit moet een goede dag worden
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ben je op haarquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:09 schreef Fogel het volgende:
Oeh, wakker worden, even op FOK! Kijken en meteen Amy zien. Dit moet een goede dag wordenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
PaulbolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Was het vandaag brouwdag? Lekker bokken!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:09 schreef Fogel het volgende:
Oeh, wakker worden, even op FOK! Kijken en meteen Amy zien. Dit moet een goede dag worden
Amy en Lovely maken alle mannen gek hierquote:
Morguh Justinquote:
Morgen, of misschien volgend weekend. Eens zien waar ik zin in heb.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was het vandaag brouwdag? Lekker bokken!
Hoi
I'm surrounded by morons!
Nah, ik ga douchen. Kom je mijn rug inzepen?quote:I'm surrounded by morons!
Is goed knulquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nah, ik ga douchen. Kom je mijn rug inzepen?![]()
![]()
Ik heb wel een vermoeden waar jij zin in hebtquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Morgen, of misschien volgend weekend. Eens zien waar ik zin in heb.
Hoi
Ok het is te vroeg voor deze ongein
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: