https://www.ditjesendatje(...)g-vreemd-met-sienekequote:Een bizar gerucht. Frans Bauer, die wordt gezien als de meest betrouwbare BN’er, is volgens Roddelpraat vreemdgegaan. ,,Met Sieneke!”
Yvonne Coldeweijer, die jarenlang de ene na de andere BN’er aan de schandpaal nagelde, heeft nóóit pikante verhalen gehoord over Frans Bauer. ,,In Frans we trust”, zei Yvonne dan ook. Maar Dennis Schouten en Jan Roos beweren nu een enorme scoop te hebben over Frans.
Sieneke
De scoop brengen ze in de Roddelpraat-uitzending van vanavond. ,,We bellen met Frans Bauer en zijn vrouw, omdat we erachter zijn gekomen dat hij is vreemdgegaan”, vertelt Dennis in een filmpje op Instagram. ,,De broer van Frans Bauer en de ex van Sieneke weten zeker dat hij met Sieneke is gegaan!”
Vervolgens laat Dennis een fragment zien waarin hij aan het bellen is met Mariska Bauer. Hij vertelt haar wat hij over Frans heeft gehoord. ,,Wát zeg jij nou allemaal?”, reageert Mariska vol verbazing.
Volgers
Overigens geloven volgers van Roddelpraat er niks van dat Frans zijn vrouw ooit heeft bedrogen. ,,Frans Bauer is volgens mij echt de laatste gast die zoiets flikt, dus ik moet het eerst nog maar even zien”, reageert een volger. En een ander schrijft: ,,Ik geloof daar echt niks van!”
waar heb ik nou weer een spelfout gemaaktquote:
Het draait niet altijd om jou.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:05 schreef Paul het volgende:
[..]
waar heb ik nou weer een spelfout gemaakt
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het draait niet altijd om jou.
Ons Franske .... ik geloof het ook nietquote:
Verzonnen door 2 mannen die nog te dom zijn om te poepen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:49 schreef Ixia het volgende:
Hoe komen ze bij deze roddel?! Dat wil ik weten.
Klopt namelijk de broer van Frans en de ex van Sieneke die een telefoon gesprek hebben opgenomen en naar oa roddelpraat hebben gestuurd. Maar dit feit heeft @Paul uiteraard uit de op gelaten.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verzonnen door 2 mannen die nog te dom zijn om te poepen.
En dan voor de seks eerst een biertje.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:30 schreef herverwijderd het volgende:
Lijkt me eerder dat Fransje het met de dame van de lokale afhaalchinees zou doen ofzo, en dat ze hem dan achteraf zo'n zak kroepoek meegeeft.
Hoi!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vertel, hoezo was hij flink van het pad? Breng dan ook details hoor! 🫢quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi!
Frans is verre van braaf en geen haar beter dan de average Joop. Beetje naïef van al die schapen (inc. Kolderzaaier) om zomaar aan te nemen (op basis van z'n -geslaagde- zwakbegaafden-nabootsing) dat hij zo trouw is als een hond en nooit een jarenlang probleem heeft gehad met cocaïne, om maar iets te noemen uit z'n CV.![]()
Al voor 2000 was hij flink van het pad. Verder prima gast, denk ik. Eerder niet gemeld hier te SHO, want medelijden met Frans. Nu niet meer >> Frans is volwassen en gesetteld. Fuck him![]()
Bron: uit de eerste hand. Al in '98 of '99.
Coke, wijvuh, schuldgevoel, huilbuien en meer problemen die je verwacht bij een jongen van het kampquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:18 schreef Ixia het volgende:
[..]
Vertel, hoezo was hij flink van het pad? Breng dan ook details hoor! 🫢
En hoe kom jij aan deze waarheid Yvonne sly-nl? Zijn hier bewijzen voor?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi!
Frans is verre van braaf en geen haar beter dan de average Joop. Beetje naïef van al die schapen (inc. Kolderzaaier) om zomaar aan te nemen (op basis van z'n -geslaagde- zwakbegaafden-nabootsing) dat hij zo trouw is als een hond en nooit een jarenlang probleem heeft gehad met cocaïne, om maar iets te noemen uit z'n CV.![]()
Al voor 2000 was hij flink van het pad. Verder prima gast, denk ik. Eerder niet gemeld hier te SHO, want medelijden met Frans. Nu niet meer >> Frans is volwassen en gesetteld. Fuck him![]()
Hoi schaapjequote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hoe kom jij aan deze waarheid Yvonne sly-nl? Zijn hier bewijzen voor?
Groetjes van een schaap
Neeeeeeeeee dat kan niet waar, daar gaat mijn hoop om een goede man te vinden... Als zelfs hij een dubbel leven heeft 😭😭😭😭quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi!
Jij werkt bij de Chinees?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi schaapje
Frans vaker gezien back in the day, niet bewust of vrijwillig. Info erg dicht bij het vuur. Verder geen details want Frans is best liev.
Blijf hoop houden, geef niet op!!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:44 schreef suzebol75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee dat kan niet waar, daar gaat mijn hoop om een goede man te vinden... Als zelfs hij een dubbel leven heeft 😭😭😭😭
Dank je.... Eventuele kandidaten kunnen zich melden bij.... 😂😂quote:
Kijk wel uit met figuren op FOK! met meer dan 200.000 posts!@ Zelfs in een tbs-kliniek vind je betere exemplaren!@quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:50 schreef suzebol75 het volgende:
[..]
Dank je.... Eventuele kandidaten kunnen zich melden bij.... 😂😂
😂quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:44 schreef suzebol75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee dat kan niet waar, daar gaat mijn hoop om een goede man te vinden... Als zelfs hij een dubbel leven heeft 😭😭😭😭
Vrouwen niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:58 schreef Ixia het volgende:
[..]
😂
Ga er gewoon vanuit dat alle mannen vreemdgaan als de gelegenheid zich voordoet.
La dolce vitaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
En dan voor de seks eerst een biertje.
Dat telefoongesprek lijkt mij aardig echt andersquote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:15 schreef Durmada het volgende:
Uit betrouwbaardere bronnen heb ik vernomen dat dit onzin is. Wat een gekken joh
Walgelijk seksistische praat!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:58 schreef Ixia het volgende:
[..]
😂
Ga er gewoon vanuit dat alle mannen vreemdgaan als de gelegenheid zich voordoet.
Net zo echt als het twitterfilmpje wat je schaamteloos plaatste in een ander topic.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat telefoongesprek lijkt mij aardig echt anders
Frans eet genoeg Chinees hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom moet iemand die “goed” is van onbesproken gedrag zijn?
Een beetje vrouw snapt een occasioneel slippertje wel.
Elke man wil soms even Chinees eten.
Oja, sorry.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walgelijk seksistische praat!
You like dags?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Coke, wijvuh, schuldgevoel, huilbuien en meer problemen die je verwacht bij een jongen van het kamp![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij zelf Sieneke's draaiorgel wil bespelen en dus zzzzjaloers is.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom zou Frans' broer hem verlinken? Die twee zijn toch hartstikke goed met elkaar?
Die aast misschien op "ons Maris"quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom zou Frans' broer hem verlinken? Die twee zijn toch hartstikke goed met elkaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:21 schreef maily het volgende:
[..]
Die aast misschien op "ons Maris"
omg deze theorie vind ik nog mooier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou nou nou nou nou, wat is Frenske dan?quote:
Als je de aflevering bekeken had had je gehoord dat Dennis niet te dom is om te poepen. Sterker nog, hij smeerde de muren onder met zijn eigen stront op zijn 12e.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als ik de aflevering bekeken had, was ik een zwakzinnige geweest. Da's immers de enige groep die dit soort ellende vrijwillig kijktquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:50 schreef damsco het volgende:
[..]
Als je de aflevering bekeken had had je gehoord dat Dennis niet te dom is om te poepen. Sterker nog, hij smeerde de muren onder met zijn eigen stront op zijn 12e.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom moet iemand die “goed” is van onbesproken gedrag zijn?
Een beetje vrouw snapt een occasioneel slippertje wel.
Elke man wil soms even Chinees eten.
Ik geloof je direct timmeh, jij zult het wetenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar als ik de aflevering bekeken had, was ik een zwakzinnige geweest. Da's immers de enige groep die dit soort ellende vrijwillig kijkt
Daarbij slaat het nergens op,, Sieneke is geen zigeunerin en Frans is een reiziger en geen zigeuner..quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand minder grof zien reageren.
Toepasselijke woordgrap.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Is er niet en ik geloof er ook geen zak van.
Wat heb je dan gesien in 98 en 99?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi!
Welk filmpje, waarover?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:55 schreef Durmada het volgende:
[..]
Net zo echt als het twitterfilmpje wat je schaamteloos plaatste in een ander topic.
dat heeft een andere reden, Wilfred Genee heeft Roddelpraat aangeklaagd ofzoietsquote:
O echt, waarover dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:14 schreef Paul het volgende:
[..]
dat heeft een andere reden, Wilfred Genee heeft Roddelpraat aangeklaagd ofzoiets
zijn dochter zat in roddellpraatquote:
O en dat vond hij niet leuk?quote:
Zijn dochter werd in elkaar geslagen voor een ander meisje en dat filmpje lieten ze zienquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en dat vond hij niet leuk?
Ik hou niet van roddelpraat vind het twee engnekken,maar ben nu wel benieuwd naar die aflevering
Het kan nog schattiger.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het geluid moet je er zelf maar even bij denken.
O jee, wat een gedoe allemaal.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Zijn dochter werd in elkaar geslagen voor een ander meisje en dat filmpje lieten ze zien
Huilende Frans gesien. Verder een en ander gehoord, weinig schokkends "gesien". Een minder geanimeerd gesprek meegeluisterd bij degene waar hij mee sprak over de phone (m'n kennis), niet sneaky overigens, zat in de kamer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 07:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat heb je dan gesien in 98 en 99?
"Rokkenjager" is wel wat vergezocht.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 07:42 schreef hierissieweer het volgende:
Kijk dat telefoongesprek klonk wel redelijk helder...
Maar ik snap het gewoon niet... Frans.... Een rokkenjager? Ik verdacht hem er altijd van dat hij gewoon niet giegelen als Maris aanstalte maakte
..
Ik verdenk hem er van dat hij niet weet hoe te flirten. Maar hij heeft talrijke aanbidsters dus in feite gelegenheid genoeg.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 07:42 schreef hierissieweer het volgende:
Kijk dat telefoongesprek klonk wel redelijk helder...
Maar ik snap het gewoon niet... Frans.... Een rokkenjager? Ik verdacht hem er altijd van dat hij gewoon niet giegelen als Maris aanstalte maakte
..
"Flirten"? Je denkt toch niet dat als Frans naar de afhaalchinees gaat voor voedsel hij hier voor hoeft te flirten? Gewoon ophalen en naar binnen werken. Zelfde script met die wijvenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik verdenk hem er van dat hij niet weet hoe te flirten. Maar hij heeft talrijke aanbidsters dus in feite gelegenheid genoeg.
Oh hij hoefde er nooit moeite voor te doen natuurlijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Flirten"? Je denkt toch niet dat als Frans naar de afhaalchinees gaat voor voedsel hij hier voor hoeft te flirten? Gewoon ophalen en naar binnen werken. Zelfde script met die wijven
Ik denk dat het merendeel van die talrijke aanbidsters 65+ zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik verdenk hem er van dat hij niet weet hoe te flirten. Maar hij heeft talrijke aanbidsters dus in feite gelegenheid genoeg.
Ik kende haar niet. Word er niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Rokkenjager" is wel wat vergezocht.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel van die talrijke aanbidsters 65+ zijn.
Ze deed mee voor NL met songfestival, hoe kan je haar niet kennenquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kende haar niet. Word er niet vrolijk van.
Ik kende de naam. Sommige herinner ik me wel. Omdat ze afgingen of omdat ze presteerden. Waarschjjnlijk zat zij er tussen in.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze deed mee voor NL met songfestival, hoe kan je haar niet kennen
quote:Mariska reageert op Bauer-dirt: lag Frans écht in bed met Sieneke?
Nog nooit in de geschiedenis is er zó’n bizar verhaal over Frans Bauer rondgegaan. Heeft hij écht het bed gedeeld met de 18 jaar jongere Sieneke Peeters? Mariska Bauer reageert…
Het is niet bepaald een bron waarop het ANP een persalarm zou baseren: RoddelPraat. Maar toch bevatte hun uitzending van vorige week wel iets héél eigenaardigs, namelijk een gerucht over Frans Bauer, dat werd onderbouwd door een telefoongesprek met… Dorus Bauer. Zijn bloedeigen broer dus, met wie hij in de clinch schijnt te liggen.
‘Voor de roem’
Wat is het gerucht? Nou, Frans zou het bed in zijn gedoken met de achttien jaar jongere Sieneke Peeters, een soort Marianne Weber zonder rimpels. En dat wordt onderbouwd door een vijftien (!) minuten durend telefoongesprek tussen Frans’ broer Dorus Bauer en Jan Baum, de boze ex van Sieneke. Wat spéélt hier in vredesnaam?
Je kunt je bijna niet voorstellen dat Frans zijn gezin ook maar een milliseconde zou bedriegen; die knípoogt nog niet eens naar een andere juffrouw, zou je denken. Maar wat die Dorus allemaal uitkraamt is wel echt heel vreemd. “Mariska blijft ook bij hem vanwege de roem, daar kwam het op neer”, meent hij bijvoorbeeld.
‘Signalen waren er’
Dorus is er naar eigen zeggen niet verbaasd over. “De signalen waren er al, omdat je zoveel dingen hoort. Zou het nou wel of niet zo zijn? En Frans doet dan allemaal beloftes. En zij maakt dan die deur open”, zegt Dorus.
RoddelPraat-ster Dennis Schouten heeft Mariska opgebeld in de meest recente RoddelPraat, die inmiddels verwijderd is. “Ik weet niet wat die twee hiermee willen bereiken. Ik vind het een beetje gek”, zegt ze hierin. “Als er wat aan de hand zou zijn, zou ik de eerste moeten zijn die dat weet. En ik begrijp niet waarom Dorus hier aan mee werkt.”
Mariska ontkent
Óf ‘in Frans we trust‘ kan overboord óf die Dorus is een Judas. Eén ding is zeker: afgelopen weekend stond Sieneke gewoon op het podium bij Frans in Ahoy, en Mariska heeft haar niet gelyncht. “Iedereen kon zien dat we het fijn en vooral goed met elkaar hebben”, reageert de Bauer-vrouw in de nieuwste editie van weekblad Privé.
“Ik heb gewoon zoiets van: laat ze maar lekker l*llen. Ze moeten maar kijken wat ze ervan vinden. We draaien gewoon door als gezin. En iedereen is blij met elkaar. Er is niets aan de hand. Privé is afgelopen zomer met ons mee geweest op vakantie naar Gran Canaria. Daar heeft iedereen echt gezien hoe leuk we het hebben. Zoiets speel je niet, dat is echt.”
In de verdediging
Mariska is natuurlijk geen ongeloofwaardig type, maar ze zit wel héél erg in de verdediging. Er wordt zelfs een reisje met de Privé bijgehaald, máánden voor die RoddelPraat-show van vorige week. Dat is dus niet echt ter zake doende.
“Het enige wat ik er verder over kwijt wil, is dat er bij ons niets is veranderd. Het is puur toeval dat de roddels samenvallen met het moment dat we samen op het podium staan. Hier zijn we al zo’n lange tijd mee bezig.”
‘Dus dat!’
Privé merkt op dat Sieneke nooit bij Frans op het podium zou hebben gestaan als de roddels waar zouden zijn. Mwoah, we hebben wel gekkere dingen meegemaakt, maar daar zegt Mariska over: “Dus dat! Weet je? Frans heeft gewoon met haar gewerkt. Ze zijn samen een succesvol duo op het podium. Al ruim twee jaar werken ze intensief samen.”
Vooralsnog nemen we het maar van Frans en Mariska aan; zijn reputatie is immers íjzersterk. Maar als er nu nóg meer naar buiten komt dan kan het Bauer-imperium zomaar eens aan het wankelen gebracht worden…
https://www.mediacourant.(...)-in-bed-met-sieneke/
Nee mis je niks aan, op die foto leek ze al minstens eind 30..kopietje a la Marianne Weberquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kende haar niet. Word er niet vrolijk van.
Goh waarom doe jij zoveel moeite om dit naar buiten te brengen en de roddels te verspreiden. Het houdt je nogal bezig. Zelf ervaring mee denk ik.quote:
ik update gewoon het topicquote:
https://www.mediacourant.(...)eke-niet-bevestigen/quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt namelijk de broer van Frans en de ex van Sieneke die een telefoon gesprek hebben opgenomen en naar oa roddelpraat hebben gestuurd. Maar dit feit heeft @:paul uiteraard uit de op gelaten.
Het zal niet makkelijk zijn dat je Frans nu niet alleen met Maris moet delen, maar dus ook met Sien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:33 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Goh waarom doe jij zoveel moeite om dit naar buiten te brengen en de roddels te verspreiden. Het houdt je nogal bezig. Zelf ervaring mee denk ik.
OkE JoMaNda! Bedankkktquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:12 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik begin dat gezeik over vreemdgaan en iedere BN'er beschuldigen een beetje zat te worden. Misschien zijn er wel afspraken over gemaakt tussen de koppels. Weten wij veel. Open relaties bestaan ook gewoon maar de mensen die huisje boompje beestje als heilig zien die maken meestal de problemen. Daarnaast, in dit geval:
[..]
https://www.mediacourant.(...)eke-niet-bevestigen/
Ik kan alleen bovenstaand artikel vinden maar als dit al waar is, dan hebben we dus te maken met een hoogstwaarschijnlijk rancuneuze ex die dit soort shit de wereld in helpt. Niet serieus nemen dus.
Samen met Frans?quote:Op zondag 1 december 2024 21:19 schreef sherezade het volgende:
Nou 3 x raden wie ik in Disneyland paris tegen kwam.....Sieneke 🤢
Was ze mokka ijs aan het eten-?quote:Op zondag 1 december 2024 21:19 schreef sherezade het volgende:
Nou 3 x raden wie ik in Disneyland paris tegen kwam.....Sieneke 🤢
Dat ziet er inderdaad stomend uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:02 schreef Haags het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nou dat escaleerde snel.
Nee volgens mij met haar ouders en kinderenquote:
Ik las pas een interview oid met haar ex en daarin gaf hij aan dat Sieneke en Frans iets waren gaan drinken ofzo terwijl hij dat niet goedvond.quote:
Dus je wil zeggen dat bn'ers zoals frans wel een uitzonderingspositie mogen genieten door 10k te verdienen voor een half uur optreden maar niet met hun priveleven in de media willen als er dirt is? Dus wel de lusten en niet de lasten zegmaar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:12 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik begin dat gezeik over vreemdgaan en iedere BN'er beschuldigen een beetje zat te worden. Misschien zijn er wel afspraken over gemaakt tussen de koppels. Weten wij veel. Open relaties bestaan ook gewoon maar de mensen die huisje boompje beestje als heilig zien die maken meestal de problemen. Daarnaast, in dit geval:
[..]
https://www.mediacourant.(...)eke-niet-bevestigen/
Ik kan alleen bovenstaand artikel vinden maar als dit al waar is, dan hebben we dus te maken met een hoogstwaarschijnlijk rancuneuze ex die dit soort shit de wereld in helpt. Niet serieus nemen dus.
Als dat alles is, krijg ik toch héél nare rillingen bij die Jan Baum en ook zijn ouders in die hele vechtscheiding.quote:Op woensdag 4 december 2024 06:09 schreef Samhain het volgende:
[..]
Ik las pas een interview oid met haar ex en daarin gaf hij aan dat Sieneke en Frans iets waren gaan drinken ofzo terwijl hij dat niet goedvond.
En tja, opzich ben ik het ermee eens dat als je binnen je relatie afspreekt dat je niet iets met een ander gaat drinken als de ander het niet wil en je doet het tóch, je dat als vreemdgaan kunt benoemen maar het is natuurlijk niet wat men over het algemeen verstaat onder vreemdgaan.
Snap niet dat ik dat artikel niet hier deelde
Dat zeg ik helemaal niet. Maar gezien die scheiding niet helemaal lekker lijkt te lopen zou het me niet verbazen dat dit gewoon een rancuneuze ex is die dingen óf loopt aan te dikken óf verzint. Dat heeft niets te maken met Frans verder. Dat verklaart dit wel:quote:Op woensdag 4 december 2024 06:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat bn'ers zoals frans wel een uitzonderingspositie mogen genieten door 10k te verdienen voor een half uur optreden maar niet met hun priveleven in de media willen als er dirt is? Dus wel de lusten en niet de lasten zegmaar.
---quote:Op woensdag 4 december 2024 06:09 schreef Samhain het volgende:
[..]
Ik las pas een interview oid met haar ex en daarin gaf hij aan dat Sieneke en Frans iets waren gaan drinken ofzo terwijl hij dat niet goedvond.
En tja, opzich ben ik het ermee eens dat als je binnen je relatie afspreekt dat je niet iets met een ander gaat drinken als de ander het niet wil en je doet het tóch, je dat als vreemdgaan kunt benoemen maar het is natuurlijk niet wat men over het algemeen verstaat onder vreemdgaan.
Thanksquote:Op woensdag 4 december 2024 06:29 schreef Stepperoller het volgende:
Dus je wilt lekker andere mensen woorden in de mond leggen die ze helemaal niet hebben gezegd en daar allemaal valse dilemma's aan de haren bij slepen.
Pff ze werkten/ werken toch samen aan die bagger muziek dus wie zegt dat het niet werk gerelateerd is geweest.quote:Op woensdag 4 december 2024 06:09 schreef Samhain het volgende:
[..]
https://www.roddelpraat.n(...)es-ik-weet-het-zekerquote:Minnaar van Sieneke blijkt geldschieter van zangeres: ‘Ik weet het zeker’
Zangeres Sieneke wordt opnieuw gelinkt aan miljonairszoon Barry Maessen. De man blijkt zelfs haar geldschieter te zijn, zodat mevrouw haar woning kan blijven betalen.
Minnaar van Sieneke blijkt geldschieter van zangeres: ‘Ik weet het zeker’
Dat leert weekblad Party ons. Volgens het blad heeft Barry zijn vrouwtje een hypotheek verstrekt van 620 duizend euro, zo zou blijken uit het Kadaster. Hiermee is er een einde gekomen aan de slepende strijd tussen Sieneke en haar ex-man Jan Baum over de woning. “Ik had nog wel ietwat dwars kunnen liggen, maar ik moet ook denken aan het belang van mijn kinderen”, aldus Jan.
Voor Jan is het nu duidelijk dat Sieneke en Barry een koppel zijn. “Voor mij is het nu zeker dat die twee een relatie hebben – en hadden – en dat Sieneke al innig contact met hem had tijdens ons huwelijk. Ik had het zelfs op camera staan.”
Aan Sieneke werd om een reactie gevraagd, echter liet mevrouw via haar manager weten niet te willen reageren op de financiering van het huis.
Frans Bauer had een affaire met Sieneke
Wij brachten een tijdje geleden het nieuws dat Frans Bauer vreemd zou zijn gegaan met zangeres Sieneke. Het was voor veel van Frans zijn fans erg onverwacht en er zijn een hoop die het daarom ook niet geloven. Toch blijkt nu duidelijk te zijn dat – door het audiofragment dat wij destijds in de uitzending lieten horen tussen Dorus Bauer, de broer van Frans en Jan Beum, de ex-man van Sieneke. In dat gesprek werd duidelijk dat er meer aan de hand was en dat Frans dus vaker vreemd zou gaan, maar dat ook Sieneke geen betrouwbare vrouw is. Frans heeft er zelf nog op gereageerd. “Ik heb gewoon zoiets van: ‘Laat ze maar lekker praten’. Ze moeten maar kijken wat ze ervan vinden. We draaien gewoon door als gein. En iedereen is blij met elkaar. Er is niets aan de hand.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |