https://www.ditjesendatje(...)g-vreemd-met-sienekequote:Een bizar gerucht. Frans Bauer, die wordt gezien als de meest betrouwbare BN’er, is volgens Roddelpraat vreemdgegaan. ,,Met Sieneke!”
Yvonne Coldeweijer, die jarenlang de ene na de andere BN’er aan de schandpaal nagelde, heeft nóóit pikante verhalen gehoord over Frans Bauer. ,,In Frans we trust”, zei Yvonne dan ook. Maar Dennis Schouten en Jan Roos beweren nu een enorme scoop te hebben over Frans.
Sieneke
De scoop brengen ze in de Roddelpraat-uitzending van vanavond. ,,We bellen met Frans Bauer en zijn vrouw, omdat we erachter zijn gekomen dat hij is vreemdgegaan”, vertelt Dennis in een filmpje op Instagram. ,,De broer van Frans Bauer en de ex van Sieneke weten zeker dat hij met Sieneke is gegaan!”
Vervolgens laat Dennis een fragment zien waarin hij aan het bellen is met Mariska Bauer. Hij vertelt haar wat hij over Frans heeft gehoord. ,,Wát zeg jij nou allemaal?”, reageert Mariska vol verbazing.
Volgers
Overigens geloven volgers van Roddelpraat er niks van dat Frans zijn vrouw ooit heeft bedrogen. ,,Frans Bauer is volgens mij echt de laatste gast die zoiets flikt, dus ik moet het eerst nog maar even zien”, reageert een volger. En een ander schrijft: ,,Ik geloof daar echt niks van!”
waar heb ik nou weer een spelfout gemaaktquote:
Het draait niet altijd om jou.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:05 schreef Paul het volgende:
[..]
waar heb ik nou weer een spelfout gemaakt
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het draait niet altijd om jou.
quote:
Ons Franske .... ik geloof het ook nietquote:
Verzonnen door 2 mannen die nog te dom zijn om te poepen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:49 schreef Ixia het volgende:
Hoe komen ze bij deze roddel?! Dat wil ik weten.
Klopt namelijk de broer van Frans en de ex van Sieneke die een telefoon gesprek hebben opgenomen en naar oa roddelpraat hebben gestuurd. Maar dit feit heeft @Paul uiteraard uit de op gelaten.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verzonnen door 2 mannen die nog te dom zijn om te poepen.
En dan voor de seks eerst een biertje.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:30 schreef herverwijderd het volgende:
Lijkt me eerder dat Fransje het met de dame van de lokale afhaalchinees zou doen ofzo, en dat ze hem dan achteraf zo'n zak kroepoek meegeeft.
Hoi!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verzonnen door 2 mannen die nog te dom zijn om te poepen.
Vertel, hoezo was hij flink van het pad? Breng dan ook details hoor! 🫢quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi!
Frans is verre van braaf en geen haar beter dan de average Joop. Beetje naïef van al die schapen (inc. Kolderzaaier) om zomaar aan te nemen (op basis van z'n -geslaagde- zwakbegaafden-nabootsing) dat hij zo trouw is als een hond en nooit een jarenlang probleem heeft gehad met cocaïne, om maar iets te noemen uit z'n CV.
Al voor 2000 was hij flink van het pad. Verder prima gast, denk ik. Eerder niet gemeld hier te SHO, want medelijden met Frans. Nu niet meer >> Frans is volwassen en gesetteld. Fuck him
Bron: uit de eerste hand. Al in '98 of '99.
Coke, wijvuh, schuldgevoel, huilbuien en meer problemen die je verwacht bij een jongen van het kampquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:18 schreef Ixia het volgende:
[..]
Vertel, hoezo was hij flink van het pad? Breng dan ook details hoor! 🫢
En hoe kom jij aan deze waarheid Yvonne sly-nl? Zijn hier bewijzen voor?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi!
Frans is verre van braaf en geen haar beter dan de average Joop. Beetje naïef van al die schapen (inc. Kolderzaaier) om zomaar aan te nemen (op basis van z'n -geslaagde- zwakbegaafden-nabootsing) dat hij zo trouw is als een hond en nooit een jarenlang probleem heeft gehad met cocaïne, om maar iets te noemen uit z'n CV.
Al voor 2000 was hij flink van het pad. Verder prima gast, denk ik. Eerder niet gemeld hier te SHO, want medelijden met Frans. Nu niet meer >> Frans is volwassen en gesetteld. Fuck him
Hoi schaapjequote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hoe kom jij aan deze waarheid Yvonne sly-nl? Zijn hier bewijzen voor?
Groetjes van een schaap
Neeeeeeeeee dat kan niet waar, daar gaat mijn hoop om een goede man te vinden... Als zelfs hij een dubbel leven heeft 😭😭😭😭quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi!
Jij werkt bij de Chinees?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi schaapje
Frans vaker gezien back in the day, niet bewust of vrijwillig. Info erg dicht bij het vuur. Verder geen details want Frans is best liev.
Blijf hoop houden, geef niet op!!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:44 schreef suzebol75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee dat kan niet waar, daar gaat mijn hoop om een goede man te vinden... Als zelfs hij een dubbel leven heeft 😭😭😭😭
Dank je.... Eventuele kandidaten kunnen zich melden bij.... 😂😂quote:
Kijk wel uit met figuren op FOK! met meer dan 200.000 posts!@ Zelfs in een tbs-kliniek vind je betere exemplaren!@quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:50 schreef suzebol75 het volgende:
[..]
Dank je.... Eventuele kandidaten kunnen zich melden bij.... 😂😂
😂quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:44 schreef suzebol75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee dat kan niet waar, daar gaat mijn hoop om een goede man te vinden... Als zelfs hij een dubbel leven heeft 😭😭😭😭
Vrouwen niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:58 schreef Ixia het volgende:
[..]
😂
Ga er gewoon vanuit dat alle mannen vreemdgaan als de gelegenheid zich voordoet.
La dolce vitaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
En dan voor de seks eerst een biertje.
Dat telefoongesprek lijkt mij aardig echt andersquote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:15 schreef Durmada het volgende:
Uit betrouwbaardere bronnen heb ik vernomen dat dit onzin is. Wat een gekken joh
Walgelijk seksistische praat!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:58 schreef Ixia het volgende:
[..]
😂
Ga er gewoon vanuit dat alle mannen vreemdgaan als de gelegenheid zich voordoet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |