1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ET 1 8-10 maart Belgian Darts Open Wieze (België) ET 2 30 maart- 1 april German Darts Grand Prix München (Duitsland) ET 3 12-14 april International Darts Open Riesa (Duitsland) ET 4 19-21 april European Darts Grand Prix Sindelfingen (Duitsland) ET 5 26-28 april Austrian Darts Open Premstätten (Oostenrijk) ET 6 10-12 mei Baltic Sea Darts Open Kiel (Duitsland) ET 7 24-26 mei Dutch Darts Championship Rosmalen (Nederland) ET 8 21-23 juni European Darts Open Leverkusen (Duitsland) ET 9 30 augustus - 1 september German Darts Championship Hildesheim (Duitsland) ET 10 6-8 september Flanders Darts Trophy Antwerpen (België) ET 11 20-22 september Hungarian Darts Trophy Boedapest (Hongarije) ET 12 27-29 september Swiss Darts Trophy Basel (Zwitserland) ET 13 18-20 oktober Czech Darts Open Praag (Tsjechië) |
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:48 schreef Poepz0r het volgende:
Man met lange haren Noa Lynn sloopt beau Greaves 110 gemiddeld genot
https://x.com/OfficialPDC/status/1847626514063368627quote:Voor wie is het mogelijk om te antwoorden?
Accounts die @OfficialPDC heeft vermeld, kunnen antwoorden
Tering PDC. BDO blijft de echte dartsbondquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
https://x.com/OfficialPDC/status/1847626514063368627
Zielige censuur plus het WK erbij.
Met zijn kutjesbek.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Mag al geschopt worden vanwege dat muziekje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ingevlogen worden en meteen in de tweede ronde mogen beginnen. flopshowquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:15 schreef Zipportal het volgende:
Kuivenhoven met sportschoenen en spijkerbroek aan.
#KNOTSGEKquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Al bij al n hoop bijzondere uitslagen
Ik vind deze The Heat beter te harden dan degene die zich heden ten dage zo noemtquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Je zal maar op Denis Ovens lijken.
Ontplofte nekaderquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Barnie heeft wel lekker lotingkje zo.
Wat was er met Price?
Beklemde zenuw. Kater.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Wat was er met Price?
Hup Soutar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Wat was er met Price?
Helaas kunnen we niet vertrouwen op Soutar.quote:
Waarom volg je trash op insta?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helaas kunnen we niet vertrouwen op Soutar.
Dafnuh heb een nieuw tasje gekocht. Stukje Insta.
Even het gemiddelde van Soutar in de afgelopen twee maanden opgezocht..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een man met visie. Mvg volgen uitstekendquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik volg MVG en dan krijg ik die er gratis bij
quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Even het gemiddelde van Soutar in de afgelopen twee maanden opgezocht..En je toch weer zo door een toernooi rommelen dankzij een afzegging. Afschuwelijk. Het WK gaat een nachtmerrie voor me worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Om af en toe te lachenquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een man met visie. Mvg volgen uitstekend
Wij allemaal hopen dat Soutar Springer loot, en vervolgens glibbert Zoeter na een offday van Springer met 3-2 door.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En je toch weer zo door een toernooi rommelen dankzij een afzegging. Afschuwelijk. Het WK gaat een nachtmerrie voor me worden.
Ook Robert Owen staat op een kwalificatieplek. Jongens jongens.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wij allemaal hopen dat Soutar Springer loot, en vervolgens glibbert Zoeter na een offday van Springer met 3-2 door.
Het staat in de sterren geschreven.
Mansell, smoeltje Hempel, Zonneveld, Razma, Meikle, Hurrell, Edhouse, Woodhouse, Wattimena.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook Robert Owen staat op een kwalificatieplek. Jongens jongens.
Ik ben doodsbang welke speler Hempel op een glibberpiekdag op het WK gaat uitschakelenquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Op zijn minst een meevaller dat Hempel niet via de achterdeur is binnengekomen.
Piekmoment, vooral. Die windvlaag tegen Van den Bergh is een van de meest bizarre fases die ik ooit in een wedstrijd heb gezien.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang welke speler Hempel op een glibberpiekdag op het WK gaat uitschakelen
quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Even het gemiddelde van Soutar in de afgelopen twee maanden opgezocht..Moet de komende maanden ook nog es 62.000 pond verdedigen lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Er zijn er dit jaar net zoveel als afgelopen paar jaren. Of doel je op porter die onlangs hintte op nóg meer deelnemers komende jaren? Wat een bizar plan isquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:50 schreef Wertha het volgende:
Met het grote deelnemersveld ontkomen we niet meer aan oogaids op het WK. It is what it is.
Heb je zo'n mooi speelschema laat je je door wattimena met 86 uitschakelenquote:
Mooiste worpen de Decker en Wade. Gewoon rechtoe rechtaanquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:55 schreef Wertha het volgende:
Smith heeft een geweldige soepele worp, maar toch geniet ik meer van de worp van Clayton. Het oogt lekker en niet zo nonchalant.
Nee, dat het al jaren zo is. En het ook niet meer gaat veranderen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er zijn er dit jaar net zoveel als afgelopen paar jaren. Of doel je op porter die onlangs hintte op nóg meer deelnemers komende jaren? Wat een bizar plan is
Zonneveld is een stabiele 33-64 darter geworden, ja dus.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:06 schreef de_boswachter het volgende:
Zien we Zonneveld terug op het WK Stijn?
Oh heb het lijstje gevonden! De Sousa ook niet op een WK plaats momenteel genot. Hoerenlock helaas ook niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonneveld is een stabiele 33-64 darter geworden, ja dus.
Liever dan de meeste andere Belgen. De Decker komt wel gewoon sympathiek over.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vrees dat de decker helemaal los is voor de rest van t jaar
Belg.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:40 schreef Janneke141 het volgende:
Tja, voor wie moeten we hier nu juichen?
Die gaat straks nog drie KFC buckets klappen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
Wattimena met een rol op een rol. Goor.
De minst achterlijke van de tweequote:Op zondag 20 oktober 2024 19:40 schreef Janneke141 het volgende:
Tja, voor wie moeten we hier nu juichen?
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die gaat straks nog drie KFC buckets klappen.
Snel naar station Den Bosch om een vette hap te halen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die gaat straks nog drie KFC buckets klappen.
Ja nu niet meerquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
T20 wordt gesloopt, gevierendeeld, gemarteld, en nog van alles wat
De tijd van sterke finishes bij hem is wel voorbij (helaas). Scorend kan ie nog wel mee iddquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:23 schreef Wertha het volgende:
[..]
Gooit 110 gemiddeld en dan nog HARD in de kont genomen worden. Tering.
Zijn finishes zijn helaas niet goed meer nee.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De tijd van sterke finishes bij hem is wel voorbij (helaas). Scorend kan ie nog wel mee idd
Unlucko altijdtegenmvgquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:23 schreef Gretzl het volgende:
Gaat onze kale held zometeen verliezen met 110+ gemiddelde?
Edit: 112+![]()
![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:23 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HitlerGod. @:powerloungen
Ik ben voor die andere puur omdat ik het Dirk v Duivenbode niet gun om naar het EK te gaan....quote:
Mike de Decker vindt dit niet leukquote:
Gaan we hem in elkaar slaan?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En zo staat Huybrechts straks als niet eens gekwalificeerde speler in een finale van een ET na zeges op Woodhouse, Dritl, Wattimena en Zonneveld
Walgelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gian van Veen v Ritchie Edhouse op het EK. Don't let this slip.De Decker komt nu tegen Rock, dat is wel leuker dan tegen Van Gerwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij Huybrechts stunt of Humphries het toernooi wint, is dat ook wel een kwart met mogelijkheden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:43 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
De Decker komt nu tegen Rock, dat is wel leuker dan tegen Van Gerwen.
Even nog wat Czech Teens aanduwenquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu snel Huybrechts kapot maken en wegwezen met die trofee.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even nog wat Czech Teens aanduwen
Czech Cabin genotquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even nog wat Czech Teens aanduwen
Trilleritusquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Van Dongen vandaag ook weer 64 gemiddeld
Ja, maar dat doet me bar weinig. Blijft een alles-of-niets-speler.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zien jullie de gemiddeldes van Soutar van afgelopen dagen?
Pilgrim!quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:09 schreef The_Undertone het volgende:
Tricole, Campbell, Lovely,... we worden verwend in Wieze
Ik zal wel achterlijk zijn maar waarom zie ik Wessel zelf niet in deze qualifiers?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 @:Wimderon Springer loopt al vroeg in het jaar tegen Nijman-achtige pech aan.
https://recapv1.dartconne(...)9d3b682a60ddbd55be69
Omdat Wessel al gekwalificeerd is als Pro Tour Qualifier. Onze jongen wordt groot.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal wel achterlijk zijn maar waarom zie ik Wessel zelf niet in deze qualifiers?
Ahh ja zo gaat dat, erg mooi.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Omdat Wessel al gekwalificeerd is als Pro Tour Qualifier. Onze jongen wordt groot.
https://www.dartsrankings.com/et2
Maakt niet uit. Niko Springer maakt aan al zijn dromen een einde.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
Het wordt het jaar van Joe Cullen. @:alaphilippe_
Connor Scutt is ook gewoon prima.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:03 schreef wimderon het volgende:
Het is dat Niko de meubelen redt bij de tweede qualifier, anders was dat wel een erg lugubere oogst geworden.
Fast Vinny zit al weken op de bandwagon, dus ik ook.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
SpringerGod gooit vroeg in de finalemetsj tegen Scutt alvast een 10-darter.
Edit: 11 darter er achteraan
Ik geef jullie nog twee weken om mee te stappen op de bandwagon.
Helm op als Sjuul aan de oche staat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Een mooie 69 voor Jules. Stop ermee.
Dat wordt bukken jongens.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Helm op als Sjuul aan de oche staat.
Geert struikelt over de laatste horde, met 68 gemiddeld.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://tv.dartconnect.com/event/pdc25et01hnq/matches
Geert de Vos verslaat al vroeg Raman op de HNQ.
Dat Edhouse en Bunting een liefdesbaby hebben gekregen in België was nergens voor nodig.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:48 schreef wimderon het volgende:
We verwelkomen ook Patrick De Backer op het podium. Kan de politie in zijn afwezigheid meteen zijn kelder binnenvallen.
[ afbeelding ]
Tanden laten fixen zou al heel stuk helpen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat Edhouse en Bunting een liefdesbaby hebben gekregen in België was nergens voor nodig.
Waar ben je het meest bang voor?quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:48 schreef wimderon het volgende:
We verwelkomen ook Patrick De Backer op het podium. Kan de politie in zijn afwezigheid meteen zijn kelder binnenvallen.
[ afbeelding ]
Elke avond kruikje in z'n nek.quote:
We noemen mensen al snel een autist tegenwoordig maar dit lijkt me een echte.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:32 schreef Mani89 het volgende:
Je zou maar van deze absolute AIDSworp hebben verloren.
[ x ]
Niet zo lovely neequote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:08 schreef The_Undertone het volgende:
Die zwaaiarm van Lovely kan echt niet.
Zijn probleem.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Luke laat het toch te vaak afweten, dit leek ook weer nergens op.
Ruzie zoeken met een van de grootste publiekslievelingen, mokerdomme Djurmeenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ x ]
Goede reacties ook, Wattimena is niet echt geliefd.
Het is ook bizar hoe je boos kunt worden op het liefste kind van de dartsscenequote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ x ]
Het is ook ongekend hoe ver hij weer is uitgedikt, hij ontbijt denk ik met hele gourmet stellen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ x ]
Die kop van Bunting op het eindquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is ook bizar hoe je boos kunt worden op het liefste kind van de dartsscene.
Erg mooi. En dan weer roepen dat ie het beste is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Mike duwt en forceert de pijlen weer lekker alle kanten op.
Ik zie dat logo op z’n shirt ook als een frituurpanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:09 schreef Mani89 het volgende:
Als in, hij vreet de gourmetstellen ook gewoon op. Smerige vleeshomp.
2 jaartjes teren op een geflukete finaleplaatsquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:22 schreef Mani89 het volgende:
@:de_boswachter Maikol weer vernederd.
Bekijk deze YouTube-video
Dat PSV shirt past wel goed haha.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
2 jaartjes teren op een geflukete finaleplaats
Hij komt ook altijd extreem nerveus over. Vind het knap dat hij op dit niveau kan darten.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dirk als Nederlandse hoop maakt mij nerveus. Dirk is zo'n choker.
Ja, waarom was dat? Omdat Bunting een keertje zijn pijlen niet zo snel uit het bord kreeg? Hele trieste reactie van Sjurmeen. Laat zijn ware aard weer even zien. Soms lukt het hem om een extreem blij persoon te acteren, na een nederlaag. Soms zit de frustratie zo hoog, dat hem dit niet lukt.quote:
Heel mooi.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:22 schreef Mani89 het volgende:
@:de_boswachter Maikol weer vernederd.
Bekijk deze YouTube-video
Goh gek héquote:Op zondag 9 maart 2025 08:36 schreef mitt het volgende:
Heerlijk hoe iedereen hier zo'n hekel heeft aan MVG
Op Twitter schijten ze hem ook helemaal onder. Erg mooi.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
Wattimena ook weer kilo of 5 zwaarder tov vorige maand zag ik. Man man.
Hoe achterlijk kun je zijn. Ben je in de vorm van je leven, klaar om hoger op de ranglijst te komen dan ooit, laat je je zo gelden…… En maar vreten.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op Twitter schijten ze hem ook helemaal onder. Erg mooi.
Jammer dat Pindagun nog ademt.
quote:Op zondag 9 maart 2025 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe achterlijk kun je zijn. Ben je in de vorm van je leven, klaar om hoger op de ranglijst te komen dan ooit, laat je je zo gelden…… En maar vreten.
Het was kiezen tussen Vitesse en Ajax voor Djurmeen. Beetje alsof je moet kiezen tussen het vuurpeleton of een injectie.quote:
Vuurpeloton is enige optie. Die aderen zijn zo dichtgeslibd dat het gif niet meer bij zijn hart kan komen.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het was kiezen tussen Vitesse en Ajax voor Djurmeen. Beetje alsof je moet kiezen tussen het vuurpeleton of een injectie.
Ja vind ik wel.quote:
De teloorgang van het Nederlandse dartsen. Maar gelukkig hebben we scout Vinzzzzent nog die de godstalenten er uit gaat pikken.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:36 schreef Wertha het volgende:
Vlaggetjes allemaal gesneuveld in de loopgraven van Wieze.
Vinny gelooft in Niels Zonneveldquote:Op zondag 9 maart 2025 18:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De teloorgang van het Nederlandse dartsen. Maar gelukkig hebben we scout Vinzzzzent nog die de godstalenten er uit gaat pikken.
Weet ik, maar hij stond 4-2 voor en smeet dan helemaal niks meer. Met z'n onnozele worp.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gooit al een maand rond de 90 gemiddeld. Daar win je de oorlog niet mee.
Drinkt ie nog wel genoeg?quote:Op zondag 9 maart 2025 20:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gooit al een maand rond de 90 gemiddeld. Daar win je de oorlog niet mee.
Ach Vinnie.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vinny gelooft in Niels Zonneveld
Geen wonder dat ie Maikol zo haat, flinke sta-in-de-weg geweest om zijn centjes terug te verdienenquote:Op zondag 9 maart 2025 21:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Oud-topdarter Mervyn King financieel aan de grond: 'Kunnen ons huis verliezen' https://www.nu.nl/sport-o(...)-huis-verliezen.html
DE VLOEK VAN YANNICK DE VOS!
Murf is een domme jongen. Lekker bij de DHL gaan werken.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Oud-topdarter Mervyn King financieel aan de grond: 'Kunnen ons huis verliezen' https://www.nu.nl/sport-o(...)-huis-verliezen.html
DE VLOEK VAN YANNICK DE VOS!
Verbazingwekkend wel. Van de Voort had het er laatst over met Jeffrey de Zwaan, en zij hadden blijkbaar ook problemen met de fiscus. Blijkbaar komt het vaak voor.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
King dacht naar eigen zeggen dat de geïnde bedragen tijdens zijn succesvolste jaren neerkwamen op 'winst' en niet op 'inkomsten'. De Britse belastingdienst was niet op de hoogte gesteld van de verdiensten van King. Nu is hij de fiscus een bedrag van 500.000 pond (omgerekend bijna 600.000 euro) verschuldigd.
"Ik heb de laatste twee decennia mijn kop in het zand gestoken. Nu komt er op welke wijze dan ook duidelijkheid. Het ligt buiten mijn macht. De curator bepaalt. We kunnen onze huis verliezen. Mijn vrouw Tracy maakt zich daar zorgen over. Als het zo is, dan is het zo. Dan moeten wij en onze drie honden ergens onderdak vinden."
Ja, dat is niet zo slim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |