Fast Vinny zit al weken op de bandwagon, dus ik ook.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
SpringerGod gooit vroeg in de finalemetsj tegen Scutt alvast een 10-darter.
Edit: 11 darter er achteraan
Ik geef jullie nog twee weken om mee te stappen op de bandwagon.
Helm op als Sjuul aan de oche staat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Een mooie 69 voor Jules. Stop ermee.
Dat wordt bukken jongens.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Helm op als Sjuul aan de oche staat.
Geert struikelt over de laatste horde, met 68 gemiddeld.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://tv.dartconnect.com/event/pdc25et01hnq/matches
Geert de Vos verslaat al vroeg Raman op de HNQ.
Dat Edhouse en Bunting een liefdesbaby hebben gekregen in België was nergens voor nodig.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:48 schreef wimderon het volgende:
We verwelkomen ook Patrick De Backer op het podium. Kan de politie in zijn afwezigheid meteen zijn kelder binnenvallen.
[ afbeelding ]
Tanden laten fixen zou al heel stuk helpen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat Edhouse en Bunting een liefdesbaby hebben gekregen in België was nergens voor nodig.
Waar ben je het meest bang voor?quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:48 schreef wimderon het volgende:
We verwelkomen ook Patrick De Backer op het podium. Kan de politie in zijn afwezigheid meteen zijn kelder binnenvallen.
[ afbeelding ]
Elke avond kruikje in z'n nek.quote:
We noemen mensen al snel een autist tegenwoordig maar dit lijkt me een echte.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:32 schreef Mani89 het volgende:
Je zou maar van deze absolute AIDSworp hebben verloren.
[ x ]
Niet zo lovely neequote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:08 schreef The_Undertone het volgende:
Die zwaaiarm van Lovely kan echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |