Trilleritusquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Van Dongen vandaag ook weer 64 gemiddeld
Ja, maar dat doet me bar weinig. Blijft een alles-of-niets-speler.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zien jullie de gemiddeldes van Soutar van afgelopen dagen?
Pilgrim!quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:09 schreef The_Undertone het volgende:
Tricole, Campbell, Lovely,... we worden verwend in Wieze
Ik zal wel achterlijk zijn maar waarom zie ik Wessel zelf niet in deze qualifiers?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 @:Wimderon Springer loopt al vroeg in het jaar tegen Nijman-achtige pech aan.
https://recapv1.dartconne(...)9d3b682a60ddbd55be69
Omdat Wessel al gekwalificeerd is als Pro Tour Qualifier. Onze jongen wordt groot.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal wel achterlijk zijn maar waarom zie ik Wessel zelf niet in deze qualifiers?
Ahh ja zo gaat dat, erg mooi.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Omdat Wessel al gekwalificeerd is als Pro Tour Qualifier. Onze jongen wordt groot.
https://www.dartsrankings.com/et2
Maakt niet uit. Niko Springer maakt aan al zijn dromen een einde.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
Het wordt het jaar van Joe Cullen. @:alaphilippe_
Connor Scutt is ook gewoon prima.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:03 schreef wimderon het volgende:
Het is dat Niko de meubelen redt bij de tweede qualifier, anders was dat wel een erg lugubere oogst geworden.
Fast Vinny zit al weken op de bandwagon, dus ik ook.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
SpringerGod gooit vroeg in de finalemetsj tegen Scutt alvast een 10-darter.
Edit: 11 darter er achteraan
Ik geef jullie nog twee weken om mee te stappen op de bandwagon.
Helm op als Sjuul aan de oche staat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Een mooie 69 voor Jules. Stop ermee.
Dat wordt bukken jongens.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Helm op als Sjuul aan de oche staat.
Geert struikelt over de laatste horde, met 68 gemiddeld.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://tv.dartconnect.com/event/pdc25et01hnq/matches
Geert de Vos verslaat al vroeg Raman op de HNQ.
Dat Edhouse en Bunting een liefdesbaby hebben gekregen in België was nergens voor nodig.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:48 schreef wimderon het volgende:
We verwelkomen ook Patrick De Backer op het podium. Kan de politie in zijn afwezigheid meteen zijn kelder binnenvallen.
[ afbeelding ]
Tanden laten fixen zou al heel stuk helpen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat Edhouse en Bunting een liefdesbaby hebben gekregen in België was nergens voor nodig.
Waar ben je het meest bang voor?quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:48 schreef wimderon het volgende:
We verwelkomen ook Patrick De Backer op het podium. Kan de politie in zijn afwezigheid meteen zijn kelder binnenvallen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |