Mark Cuban huilt momenteel tranen met tuiten dat die all in is gegaan op het verkeerde paard…hij zag er in zn laatste interview uit alsof die moest huilen, en als een omgebouwde travestiet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:28 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Precies! Gewoon de handel met China verbieden!
Verwacht je hier nou een serieus een constructief antwoord danwel inhoudelijke discussie van?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:36 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Mark Cuban huilt momenteel tranen met tuiten dat die all in is gegaan op het verkeerde paard…hij zag er in zn laatste interview uit alsof die moest huilen, en als een omgebouwde travestiet.
90% van wat hier gepost wordt van Harris fanaten is absoluut niet zinvol op te reageren of te discussiren. Dus ik breng wat balans.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Verwacht je hier nou een serieus een constructief antwoord danwel inhoudelijke discussie van?
quote:In response, a Trump adviser told Shade Room producers that Trump was "exhausted and refusing [some] interviews but that could change" at any time, according to two people familiar with the conversations.
De bewering komt niet van dat account maar van Politico zoals je hierboven kunt lezen en de bron is Trump's eigen mensen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:06 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hij was gisteravond bij dat diner waar Harris niet te bekennen was, vanochtend om 7 uur sochtends zat die live bij Fox, daarna heeft die twee podcasts opgenomen en daarna op weg naar de zoveelste rally. Stop eens met die leugens van KamalaHQ posten joh, of accepteer dat we vanaf nu ook de Trump War Room hier constant gaan spammen, wat jij hier al weken doet met het KamalaHQ account.
Bron?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:17 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Media interviews since becoming the nominee:
Trump: 59
Kamala: 26
Press conferences since becoming the nominee:
Trump: 6
Kamala: 0
Dan is het logisch dat, als je er zoveel meer doet, je er ook een aantal meer zal cancellen. Voor een bijna 80 jarige is het echt indrukwekkend wat hij al maanden allemaal presteert. Vergeet niet dat die al ver voor zijn bijna dood ervaring op een paar millimeter na, al dagelijks bezig is met rallies en die aanslag op zijn leven was begin juli (!!!)
Hadden ze dat maar anders moeten plannen? Dat diner vindt al 80 jaar op de derde donderdag van oktober plaats. Misschien had de campagne van Harris dan maar wat anders moeten plannen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
So what? Nu hebben ze alleen Trump gehad. Wees er maar trots op. Gaat Trump vast door winnen!![]()
Ja dat heb ik ook weggehaald. Blijft dat het sws een smet op de traditie is met iemand als Trump en zo'n kerkhoofd. Ik heb er eerder al een post aan gewijd. De Paus noemde beide kandidaten evil dus waar hebben we het over. Voor de uitkomst zal het weinig uitmaken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:31 schreef Repentless het volgende:
[..]
Hadden ze dat maar anders moeten plannen? Dat diner vindt al 80 jaar op de derde donderdag van oktober plaats. Misschien had de campagne van Harris dan maar wat anders moeten plannen?
Laat de persoonlijke aanvallen in elk geval maar achterwege. Ook in je edits. Want dan gaan jouw posts zo de kliko in.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:59 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
90% van wat hier gepost wordt van Harris fanaten is absoluut niet zinvol op te reageren of te discussiren. Dus ik breng wat balans.
Het is een liefdadigheidsevenement en het kerkhoofd moet maar wat blij zijn dat zo’n evenement flink wat oplevert.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook weggehaald. Blijft dat het sws een smet op de traditie is met iemand als Trump en zo'n kerkhoofd. Ik heb er eerder al een post aan gewijd. De Paus noemde beide kandidaten evil dus waar hebben we het over. Voor de uitkomst zal het weinig uitmaken.
[ x ]
Daar werd hij dan ook op aangesproken in de editorial van de NCR die ik eerder postte:quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 01:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is een liefdadigheidsevenement en het kerkhoofd moet maar wat blij zijn dat zo’n evenement flink wat oplevert.
Als hij er echt zo had in gestaan dan had hij het evenement moeten laten cancelen.
quote:The sin here is not that Kamala Harris had the good sense to reply, "No thank you, I'm previously engaged." The real scandal is that the good Catholic cardinal of the great city of New York would not have the courage to say, this year, that the current Republican candidate is a walking example of so much the Catholic Church finds repugnant in today's politics that he would suspend the normal invitations.
@Chivaz, hoeveel persoonlijke aanvallen heb jij al wel niet moeten verduren? Die posts staan er nog steeds.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 01:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Laat de persoonlijke aanvallen in elk geval maar achterwege. Ook in je edits. Want dan gaan jouw posts zo de kliko in.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 01:49 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Overigens as we speak heeft Trump zojuist het woord genomen bij rally nummer 5738373662 inmiddels, in Detroit. Hij ziet er fitter en beter uit dan ooit, jullie kunnen live meegenieten op RSBN via Youtube. Het is echt nt begonnen dus jullie zijn nog op tijd
Vaak voorgekomen ja, heel vaak zelfs. Ik maak er tegenwoordig melding van. En ik moet zeggen dat het een stuk minder is geworden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 01:49 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
@:chivaz, hoeveel persoonlijke aanvallen heb jij al wel niet moeten verduren? Die posts staan er nog steeds.
Overigens as we speak heeft Trump zojuist het woord genomen bij rally nummer 5738373662 inmiddels, in Detroit. Hij ziet er fitter en beter uit dan ooit, jullie kunnen live meegenieten op RSBN via Youtube. Het is echt nt begonnen dus jullie zijn nog op tijd
Het is echt een ouwe lul geworden...en hij zeurt er ook nog eens bij. Typische brommende bejaarde die de koekjes duidelijk niet meer in de trommel heeft...totaal ongeschikt presidentieel materiaalquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:29 schreef Kijkertje het volgende:
Trump zei alweer een interview af, dit keer met 'Shade Room' en volgens zijn eigen campagneteam wegens 'exhaustion'. Hij kan het blijkbaar niet meer bijbenen. Niet zo gek op zijn leeftijd.
[ x ]
[..]
[ x ]
Uiteraard ontkent Trump dat![]()
[ x ]
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |