geen idee of hij nieuwe vleugel er nog op heeftquote:
Jullie lachten vóór vorig jaar anders finaal uit m.b.t. Lawsonquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:05 schreef ChevyCaprice het volgende: [..] Als F1 fan wil ik hem zo snel mogelijk aan de top zien. Wat ik eerder al zei: die gast levert gewoon meteen.
Ja dat was lang geleden. Ik wil weer een keertje zoiets zien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
RB heeft ooit eens ene Verstappen in kans gegeven hè. Eindelijk laat Mercedes eens ballen zien.
Waarom zouden ze ook, ze hadden destijds Sir Lewisquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
Met Max had Merc niet eens de ballen om hem een zitje te geven
Dat hebben ze niet. Die mocht ook eerst bijna 1,5 seizoen bij het opleidingsteam rijden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Red bull heeft dat destijds met Max gedaan
hoeven ze dus niet elke keer te doen
omdat je altijd je kans moet pakkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze ook, ze hadden destijds Sir Lewis
en dat Toto nu Kimi de kans geeft is ook alleen maar omdat Max er niet naar toe gaat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
Met Max had Merc niet eens de ballen om hem een zitje te geven in F1
Vrije Training zegt niksquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het al gezien, Norris gaat niet winnen zondag.
max heeft eerst 1,5 jaar bij str geredenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
Met Max had Merc niet eens de ballen om hem een zitje te geven in F1
@Coco kan bevestigen dat ik redelijk goed kan voorspellen!quote:
Boeit mij helemaal niks.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:coco kan bevestigen dat ik redelijk goed kan voorspellen!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Red Bull lijkt het nu wel redelijk voor elkaar te hebben. Benieuwd naar de rest van het weekend.
quote:
Huh?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Jullie lachten vóór vorig jaar anders finaal uit m.b.t. Lawson
ik vind dit wel een hele vroege uitspraakquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Red Bull lijkt het nu wel redelijk voor elkaar te hebben. Benieuwd naar de rest van het weekend.
wrom doe je niet mee dan met het meest geweldige voorspelspel??quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:coco kan bevestigen dat ik redelijk goed kan voorspellen!
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Daarom ben ik ook benieuwdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dit wel een hele vroege uitspraak
Dat ken ik niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom doe je niet mee dan met het meest geweldige voorspelspel??
Voor de leukquote:
P6quote:
Die is aan het sandbaggen.quote:
Audi zal er niet blij mee zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
kan Stake niet al gewoon op vakantie gaan
missen we niks aan
kan niet. Zit glas voorquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:16 schreef ZaZoe het volgende:
Komt Trump ook nog handjes schudden dit weekend?
Audi gaat schroeienquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Audi zal er niet blij mee zijn
Make Austin great again.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:16 schreef ZaZoe het volgende:
Komt Trump ook nog handjes schudden dit weekend?
en rijdt niet op de limiet.quote:
Albossquote:
Ja datquote:
Goed voor de bandjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
George reed een nascar lijn? (lol)
Worden ff vies maar zijn zo weer schoonquote:
Doet het goed!quote:
Dat is een hele goede reminder, dank jequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:21 schreef Netsplitter het volgende:
Deze vrije training zegt al wat omdat straks de sprint quali gereden gaat worden.
Teams hebben maar 1 kans om de setup goed te krijgen.
was ook niet te verwachtenquote:
Dank voor de duiding.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:21 schreef Netsplitter het volgende:
Deze vrije training zegt al wat omdat straks de sprint quali gereden gaat worden.
Teams hebben maar 1 kans om de setup goed te krijgen.
Dat magquote:
TR dacht ik. Toen hij om Leclerc heen moest.quote:
Scheepsrecht.quote:
minimaalquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:29 schreef SiGNe het volgende:
PIastri ging volgens mij 2 keer over de lijn
Nee hoor, dat kan hij al sinds hij bij Mercedes heeft getekend..quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Russell is op les geweest bij Hamilton qua klagen over de boardradio
recht zo die gaatquote:
Tot morgen voor jouquote:
straks komen de Ghostbusters langs, want Slimer is daar gezien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lelijk gekleurd die auto van Norris.
Norris ook duidelijk maar toch komen ze in het lijstje te staan met hun tijden.quote:
hendheving is nog druk bezig met schrijvenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Norris ook duidelijk maar toch komen ze in het lijstje te staan met hun tijden.
Hadden ze meteen af kunnen pakken omdat het zo duidelijk was.
Keurig voor een coureur van het kaliber Perez, die roeit toch met de riemen die die heeft (hele slechte, maar ja).quote:
https://news.verstappen.com/nl/article/13435/quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:03 schreef opgebaarde het volgende:
Iemand al een reactie van Verstappen gezien en/of gehoord? Reageert altijd eerlijk, als hij enigszins positief is kunnen wij dat ook zijn.
Dat is toch gewoon een feitelijk verslag van de training en geen reactie van Verstappen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
https://news.verstappen.com/nl/article/13435/
Als er een reactei kom komt het in el kgeval (ook) daar te staanquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een feitelijk verslag van de training en geen reactie van Verstappen?
Eigenlijk moeten die gridstraffen meenemen naar de volgende races.quote:
Start hij begin volgend seizoen misschien nog achteraan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten die gridstraffen meenemen naar de volgende races.
Geen record neerzettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Dat is toch ooit wel zo geweest dacht ik?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten die gridstraffen meenemen naar de volgende races.
Hij begint de race in sector 2? (lol)quote:
Zet de hey boys, hey girl van the chemical brothers opquote:
deze mag ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zet de hey boys, hey girl van the chemical brothers op
Die voor tijdens sessies.quote:
Nepfan gespot.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:31 schreef Nattekat het volgende:
Dit boeit me zo weinig dat ik niet eens zin heb om F1TV aan te slingeren. Kost te veel moeite
#sprintaids
kssstquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:31 schreef Nattekat het volgende:
Dit boeit me zo weinig dat ik niet eens zin heb om F1TV aan te slingeren. Kost te veel moeite
#sprintaids
Luiwammesquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:31 schreef Nattekat het volgende:
#sprintaids
Waarom post je überhaupt hier?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:31 schreef Nattekat het volgende:
#sprintaids
In dit geval is het anders behoorlijk interessant om de krachtsverhoudingen na de lange pauze te bekijkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:31 schreef Nattekat het volgende:
#sprintaids
Het is gewoon F1.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:31 schreef Nattekat het volgende:
#sprintaids
We kunnen nog wisselenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
In dit geval is het anders behoorlijk interessant om de krachtsverhoudingen na de lange pauze te bekijken
Is niet volgens de policyquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
pssst
jij kunt hem verwijderen
de post he
Ik op een Red Bullquote:
Preciesquote:
Ik ben zo'n grote fan dat ik tegen kunstmatige troep als sprints ben.quote:
Ach, ik denk dat 80% van de FOK!kers wel op het spectrum zit, dus zo bijzonder is het ook weer niet om niet tegen verandering te kunnen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben zo'n grote fan dat ik tegen kunstmatige troep als sprints ben.
Kan je nog spreken van verandering in het derde seizoen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat 80% van de FOK!kers wel op het spectrum zit, dus zo bijzonder is het ook weer niet om niet tegen verandering te kunnen.
Ik voel nu heel erg de neiging om naar beneden te lopen en te kijken of de LG-tv hier een F1TV app heeft, maar dat is me te ver weg.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Als F1TV een LG TV app had, was het makelijker
Ga over naar kpn, dan je F1TV op de tv decoder installeren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Als F1TV een LG TV app had, was het makelijker
Alsof je er in het begin voorstander van was.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je nog spreken van verandering in het derde seizoen?
Ik ga zeker geen LG tv kopen, daar wordt je blijkbaar aartslui van getuige jij en Kattemans.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik voel nu heel erg de neiging om naar beneden te lopen en te kijken of de LG-tv hier een F1TV app heeft, maar dat is me te ver weg.
Ik kan je garanderen dat het er niet op zit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik voel nu heel erg de neiging om naar beneden te lopen en te kijken of de LG-tv hier een F1TV app heeft, maar dat is me te ver weg.
Zo weinig, ja?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat 80% van de FOK!kers wel op het spectrum zit
Wie koopt er dan LG tvquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat het er niet op zit.
🥳quote:
Werkt verder uitstekend. Alleen de HBO app doet het wat matig met doorspoelen, wat een beetje kut is als je sport terug wilt kijken en daarbij regelmatig wat stukjes wilt skippen. Maar verder primaquote:
Kijk dat is nog eens nuttige info!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb het circuit net ook nog even gereden op de sim. Om er even feeling voor te krijgen.
Je moet mee doen om een kans te hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:41 schreef Tijn het volgende:
Die kleine verschillen zijn hoopgevend. Er is een kans voor iedereen.
2de snelle rondje van maxquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:41 schreef Tijn het volgende:
Die kleine verschillen zijn hoopgevend. Er is een kans voor iedereen.
quote:
Beste 360 van het jaar wel hoor.quote:
Zag het!quote:
Oepsquote:
Gelukje voor maxquote:
Die gaat vlammen in q3quote:
hij had ook geen hoopgevende FPquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar zou daarmee wel doorgaan naar Q2 waar er weer nieuwe kansen zijn
Kijk jij snapt hetquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
OOk maar 2 updates terwijl McLaren er 7 heeft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:50 schreef Lichtloper het volgende:
Voelt niet alsof Red Bull het op orde heeft gekregen de afgelopen weken
Maakt het nog steeds geen geluk. Buiten de lijntjes rijden is niet een kwestie van pech maar van autobeheersing.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
gewoon met 1 coureur gaan rijdenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
OOk maar 2 updates terwijl McLaren er 7 heeft.
Maar dat schijnt weer te komen door Perez en de schade die hij heeft gereden tot nu toe, daardoor is er geen geld meer om grote updates te doen.
Da's ook wel het nadeel van 7 updates.. als het niet goed gaat weet je niet meteen waar het aan ligt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij had ook geen hoopgevende FP
ik denk dat ze daar hard aan het werk moeten vanavond
McLaren kan niet met strategie de race bepalen.quote:
Het gaat niet om het aantal updates, maar de kwaliteit van de updates. De vloer geeft de meeste downforce en balans, dus grote kans dat daar het meest te halen valt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
OOk maar 2 updates terwijl McLaren er 7 heeft.
Maar dat schijnt weer te komen door Perez en de schade die hij heeft gereden tot nu toe, daardoor is er geen geld meer om grote updates te doen.
Ik zie ook weinig terug van die nieuwe upgradequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:50 schreef Lichtloper het volgende:
Voelt niet alsof Red Bull het op orde heeft gekregen de afgelopen weken
Als die auto consistenter wordt en in de races minder verval kent ben je al een heel eindquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie ook weinig terug van die nieuwe upgrade
Even afwachten wat Max er zelf over zegtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als die auto consistenter wordt en in de races minder verval kent ben je al een heel eind
Zal wel gewoon zo'n AWS-dingetje zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Allard gaat altijd zogenaamd zitten rekenen voor de cut off tijd. Maar hoe berekent die dat dan?
Je weet nu al wat er morgenavond gaat gebeuren? Knap.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
McLaren kan niet met strategie de race bepalen.
Red Bull heeft eerder ook slehcte updates gehad, moesten ze dus terug naar een ouder model en weer van voor af aan beginnen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het gaat niet om het aantal updates, maar de kwaliteit van de updates. De vloer geeft de meeste downforce en balans, dus grote kans dat daar het meest te halen valt.
Je weet dat ik een glazen bol hebquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet nu al wat er morgenavond gaat gebeuren? Knap.
je hoort die motor op de pitlimiter dus harder kan hij niet en dan zeggen dangerousquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:59 schreef Perox het volgende:
[..]
Knap hè, terugkomen van een race ban en meteen iemand anders gevaarluk noemen!
Die man is echt on a roll.quote:
Morgen rijdt hij met een L op het dakquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh jee.
Gaat Perez weer de Mega-L pakken? 😅
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die man is echt on a roll.
Toppertje!
De klacht was altijd het insturen. Dit lijkt wel weer wat anders. En de tijden zijn ook niet slecht, dus er is hoop.quote:
Volgende week gaat hij zijn afscheid aankondigenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:01 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Verbaasd dit mensen unberhaupt nog? Ik verwacht het gewoon inmiddels.
het zou een schande zijn als het niet zo isquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgende week gaat hij zijn afscheid aankondigen
En op deze baan zal iedereen deze klacht hebbenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
De klacht was altijd het insturen. Dit lijkt wel weer wat anders. En de tijden zijn ook niet slecht, dus er is hoop.
Tijd is ok iddquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
De klacht was altijd het insturen. Dit lijkt wel weer wat anders. En de tijden zijn ook niet slecht, dus er is hoop.
Dus jij denkt dat het geduld van Red Bull (Marco) groter is dan Perez zijn ego?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgende week gaat hij zijn afscheid aankondigen
Vertelquote:
Voor het eerst eens met Christijanquote:
Het gaat om de verkoop van blikjes en dan is het handig dat Perez via de voordeur het team verlaatquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het geduld van Red Bull (Marco) groter is dan Perez zijn ego?
in mexicoquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het gaat om de verkoop van blikjes en dan is het handig dat Perez via de voordeur het team verlaat
En dat heeft niets te maken met het aantal updates.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Red Bull heeft eerder ook slehcte updates gehad, moesten ze dus terug naar een ouder model en weer van voor af aan beginnen.
Terwijl McLaren juist goede updates had en die nu kunnen verbeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |