Ik kan er niet wakker van liggen, ik vind het vooral opportunistisch. Odidio is óók divers, mensen. Dat we het weten.quote:
Lijkt mij dat er toch een redelijk aantal benzineauto's zijn in achterstandswijken als Overvecht en Kanaaleilandquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alleen van toepassing op dieselauto's toch? Lijkt me niet direct veel impact hebben voor de gemiddelde burger.
Wilders wordt bedreigd omdat hij bedreigd wil worden. Die beledigt op gezette tijden Mohammed in het Engels en tagt dan iedere Pakistaanse Mullah waarvan hij de twitter-handle kent. 99,99% van de bedreigingen aan het adres van Wilders komt uit Pakistan, puur omdat hij mullahs uitdaagt hem te bedreigen zodat hij kan doen alsof de moslims hier een levensgevaarlijke vijfde colonne zijn en hij zelf de grote martelaar van het vrije woord is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:41 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Tja, het mag dan een extreemrechts gekkie zijn maar het is wel ons extreemrechtse gekkie. Van politici blijf je gewoon af.
Benzineauto's mogen toch gewoon?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:44 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat er toch een redelijk aantal benzineauto's zijn in achterstandswijken als Overvecht en Kanaaleiland
Nee jij kan er niet van wakker liggen omdat het jou niet raakt. Maar het raakt wel anderen. Het hele opportunistische van Odido is dan ook compleet irrelevant.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik kan er niet wakker van liggen, ik vind het vooral opportunistisch. Odidio is óók divers, mensen. Dat we het weten.
Of die Mullahs negeren hem gewoon.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wilders wordt bedreigd omdat hij bedreigd wil worden. Die beledigt op gezette tijden Mohammed in het Engels en tagt dan iedere Pakistaanse Mullah waarvan hij de twitter-handle kent. 99,99% van de bedreigingen aan het adres van Wilders komt uit Pakistan, puur omdat hij mullahs uitdaagt hem te bedreigen zodat hij kan doen alsof de moslims hier een levensgevaarlijke vijfde colonne zijn.
Als Bolle Jos tegen Mexicaanse drugslords gaat zitten aantwitteren dat hij hun moeder anaal heeft genomen en hun zussen allemaal achter de ramen in Amsterdam zitten en die druglords worden boos, is B. Jos dan ook 'onze troetelcapo'?
Joh, als ik geraakt moet worden over wat er allemaal over mijn culturele achtergrond wordt gezegd - het katholicisme - kan ik beter gewoon in bed blijven liggen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee jij kan er niet van wakker liggen omdat het jou niet raakt. Maar het raakt wel anderen. Het hele opportunistische van Odido is dan ook compleet irrelevant.
Kan, kan ook niet. Dat hebben wij verder niet in de hand.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of die Mullahs negeren hem gewoon.
Ja als katholiek sta je anno 2024 volop in de schijnwerpers.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Joh, als ik geraakt moet worden over wat er allemaal over mijn culturele achtergrond wordt gezegd - het katholicisme - kan ik beter gewoon in bed blijven liggen.
valt redelijk mee allemaal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Joh, als ik geraakt moet worden over wat er allemaal over mijn culturele achtergrond wordt gezegd - het katholicisme - kan ik beter gewoon in bed blijven liggen.
Dat maakt de pedo-grapjes er niet minder om hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja als katholiek sta je anno 2024 volop in de schijnwerpers.
Daarom blijf ik niet in bed liggen.quote:
Overigens heb je wel een beetje gelijk, het anti-Brabantsentiment en anti-Katholicisme is inderdaad niet altijd even kies.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daarom blijf ik niet in bed liggen.
Respect voor geloof kun je niet afdwingen.
Brabant heeft zich prima ontwikkeld. Jammer dat het zo een VVD provincie is. Net zoals dat Eindhoven een goede bijdrage levert, jammer alleen van PSV (een nepclub, nepvereniging).quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Overigens heb je wel een beetje gelijk, het anti-Brabantsentiment en anti-Katholicisme is inderdaad niet altijd even kies.
Wellicht kwam dat omdat de katholieke 'provincies' gewoon ordinaire wingewesten waren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Brabant heeft zich prima ontwikkeld. Jammer dat het zo een VVD provincie is.
Katholieken moet je zo min mogelijk van hebben. Nederland is rijk geworden als protestantse natie. Niet door de mensen wiens loyaliteit in Rome lag.
N.B. iets dat de Islam nu juist niet heeft is een wereldlijke en eenduidige organisatie.
kom kom ... dat lijkt op ouderwets protestantse arrogantiequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:03 schreef Klopkoek het volgende:
Katholieken moet je zo min mogelijk van hebben. Nederland is rijk geworden als protestantse natie. Niet door de mensen wiens loyaliteit in Rome lag.
Katholieken en protestanten waren voor het overgrote deel straatarme boeren en arbeiders.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
kom kom ... dat lijkt op ouderwets protestantse arrogantie
Katholieke boeren, arbeiders. middenstanders en rijke kapitalisten hebben ook meegebouwd aan de levenstandaard van Nederland
Sorry.. maar wat heeft dit met de EU te maken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:06 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Complete onzin natuurlijk, dit soort zwart/wit onzin heeft niemand wat aan. Geeft nog maar weer aan hoe ver we afgegleden zijn als EU.
Hoe zie jij dat iemand hetero is?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:13 schreef Origami94 het volgende:
Als Wilders zo'n GOD is dan regelt hij per omgaande een WET waarin er in alle reclames een VEREISTE is dat er alleen witte heteroseksuele mannen worden VERTOOND zoals @:ettovanbelgie
Maar het katholicisme was georganiseerd en aangestuurd vanuit Rome. Het was een gechargeerd gezegd monolithisch blok dat er op uit was om de meerderheid van de bevolking te worden. Ze kwamen best dichtbij, veel dichter dan die 5% moslims in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wellicht kwam dat omdat de katholieke 'provincies' gewoon ordinaire wingewesten waren.
Goeiedag, weten Nederlanders nog iets van hun eigen geschiedenis?
Overigens:
"Moslims moet je zo min mogelijk van hebben". Hun loyalteit ligt bij de Ummah.
"Hindoes moet je zo min mogelijk van hebben". Hun loyaliteit ligt bij India.
"Joden moet je zo min mogelijk van hebben". Hun loyaliteit ligt bij Israël.
Heerlijk om de progressieve spagaat + hypocrisie live en rechtstreeks in actie te zien.
Historie qua seksuele contacten al is dat niet zo makkelijk te bevestigenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat iemand hetero is?
En de protestantse kerken werden aangestuurd door de individuele synodes.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar het katholicisme was georganiseerd en aangestuurd vanuit Rome. Het was een gechargeerd gezegd monolithisch blok dat er op uit was om de meerderheid van de bevolking te worden. Ze kwamen best dichtbij, veel dichter dan die 5% moslims in ieder geval.
De hele Verzuiling was nergens zo sterk en indringend als in de Katholieke Zuil. Niet voor niets spreken sommige historici van een welhaast totalitair systeem. Totalitair in de zin dat katholicisme het hele leven beheersde, in greep in het hele leven, en tot in je bed kon mee kijken.
het Mandement van 1954, nu meer dan 70 jaar geleden, was wel een dieptepunt voor de Nederlandse politiek inderdaadquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar het katholicisme was georganiseerd en aangestuurd vanuit Rome. Het was een gechargeerd gezegd monolithisch blok dat er op uit was om de meerderheid van de bevolking te worden. Ze kwamen best dichtbij, veel dichter dan die 5% moslims in ieder geval.
De hele Verzuiling was nergens zo sterk en indringend als in de Katholieke Zuil. Niet voor niets spreken sommige historici van een welhaast totalitair systeem. Totalitair in de zin dat katholicisme het hele leven beheersde, in greep in het hele leven, en tot in je bed kon mee kijken.
Het logisch gevolg daarvan was Noord-Koreaanse stemuitslagen, van wel 90% voor de KVP (en RKSP).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |