De ministers van Wilders zijn zijn trekpoppen, een andere lijn voorstaan moet dus simpelweg via hem…quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:37 schreef kipknots het volgende:
Wel mooi dat in ons extra-parlementaire kabinet de fractievoorzitters in overleg zijn met Schoof over asiel en Faber niet mag aanschuiven.
Blijkbaar besluiten de voorzitters de koers en niet de minister. Geen vertrouwen in hun eigen mensen?0
SGP en PVV hebben daar samen al 75% van de stemmen gehaald vorig jaar, Europees won SGP alleen al bijna 60%: https://allecijfers.nl/verkiezingsuitslagen/gemeente-urk/quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit betekent ook dat CU minder stemmen gaat trekken in Urk, dat nog meer in het reactionaire kamp gaat vallen? Nog meer BBB, SGP enz.
Oei, Timmermans werkt samen met extreemrechts?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:36 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Samen willen werken met extreemrechts omschrijven als teken van hoop…
Ja, dit wordt zolangzamerhand eerder een extra-ministerieel kabinet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:37 schreef kipknots het volgende:
Wel mooi dat in ons extra-parlementaire kabinet de fractievoorzitters in overleg zijn met Schoof over asiel en Faber niet mag aanschuiven.
Blijkbaar besluiten de voorzitters de koers en niet de minister. Geen vertrouwen in hun eigen mensen?0
Vanaf 21.00 minuten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hofman staat er hier gewoon positief tegenover.
Dat is triest genoeg. Wat mij betreft komt er gewoon een serieus cordon. Wat vind jij hoopvol aan samenwerking met extreemrechts?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oei, Timmermans werkt samen met extreemrechts?
Een cordon richting een partij: prima.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:42 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat is triest genoeg. Wat mij betreft komt er gewoon een serieus cordon. Wat vind jij hoopvol aan samenwerking met extreemrechts?
Je leest niet goed.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:42 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat is triest genoeg. Wat mij betreft komt er gewoon een serieus cordon. Wat vind jij hoopvol aan samenwerking met extreemrechts?
Qua fractie is de CU in Urk nog best een flinke partij. Maar zal wel vooral met lokale bekendheid van de mensen te maken hebben.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
SGP en PVV hebben daar samen al 75% van de stemmen gehaald vorig jaar, Europees won SGP alleen al bijna 60%: https://allecijfers.nl/verkiezingsuitslagen/gemeente-urk/
Er zijn dan ook nauwelijks meer CU stemmers meer op Urk, daarom was het zo gek dat ze zo'n invloed hadden (en nog steeds hebben in Flevoland).
Leuk filmpje met hoe dat gelopen is:
Staat hij nog steeds met een welwillende grondhouding in het gesprek, hij verschilt alleen op bepaalde punten van mening met bepaalde kerkgenootschappen.quote:
Wat een nonverhaal weer, passend om moslims lekker te demoniseren.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor...
Het gros staat daar om tegen 'Westers kolonialisme' c.q. voor de Ummah te strijden. Daarom is dat huwelijk tussen woke studenten en conservatieve religieuzen zo aandoenlijk.
Sudan, nog nooit een mars of gesloopte universiteit voor gezien. Jemen idem dito. Iran, nada. Somalië? Kunnen ze niet eens aanwijzen op een kaart (Palestina ook niet, maar je weet wat ik bedoel). Westelijke-Sahara? Doe me een lol.
Lokaal zijn ze inmiddels ook maar de 4e partij, in 2018 waren ze nog dik de grootste.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Qua fractie is de CU in Urk nog best een flinke partij. Maar zal wel vooral met lokale bekendheid van de mensen te maken hebben.
Ik heb het niet over moslims, ik heb het over fanatici.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een nonverhaal weer, passend om moslims lekker te demoniseren.
Je organiseert zelf ook geen marsen voor al die andere ellende, dus waarm ga je dat van anderen eisen?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over moslims, ik heb het over fanatici.
Maar toe, toon me al die andere marsen voor al die andere ellende op aarde.
Wat ik wel en niet doe weet jij niet. Dat heb ik je al eerder gezegd.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je organiseert zelf ook geen marsen voor al die andere ellende, dus waarm ga je dat van anderen eisen?
Geen marsen voor die ellende organiseren in ieder geval. Anders waren ze er wel geweest.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat ik wel en niet doe weet jij niet. Dat heb ik je al eerder gezegd.
Omdat het een voorspelbaar drogargument is.quote:Die afleidingsmaneuvre wordt wat voorspelbaar.
Omdat Israel/Palestina al decennia onder de aandacht staat en er dus al een ruim netwerk is dat er veel mee bezig was voor 7 oktober vorig jaar.quote:Misschien kun je zelf aangeven waarom er voor dit conflict ineens zoveel aandacht is op straat.
Wat voor netwerk?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Geen marsen voor die ellende organiseren in ieder geval. Anders waren ze er wel geweest.
[..]
Omdat het een voorspelbaar drogargument is.
[..]
Omdat Israel/Palestina al decennia onder de aandacht staat en er dus al een ruim netwerk is dat er veel mee bezig was voor 7 oktober vorig jaar.
Nee, je hebt het over de mensen die daar demonstreren. Je hebt het over het gros daarvan en je hebt het erover dat ze dat doen vanwege de Umma, en dat ze niet weten waar landen als Somalie of Sudan liggen. Dat zijn behoorlijk wat statements die je zo even zonder onderbouwing poneert. Dat doe je maar met een doel, hen wegzetten als radicaal tuig, zonder enige intellectuele capaciteiten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over moslims, ik heb het over fanatici.
Maar toe, toon me al die andere marsen voor al die andere ellende op aarde.
Vooral veel ideologisch gedreven volk. En ik blijf daar inderdaad bij: het gros staat daar niet vanwege daadwerkelijke interesse in menselijk leed; het gros staat daar wegens voornoemde ideologie. Niet vreemd als je ziet dat activistische docenten aan onze universiteiten geen strobreed in de weg gelegd wordt; dat de KUN die engerd heeft uitgenodigd om te komen spreken, staat uiteraard ook geheel los van die ideologie. De 'akkefietjes' bij de UvA en het gerel van afgelopen 7 oktober, is allemaal vanwege daadwerkelijke betrokkenheid met menselijk leed. Maar natuurlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, je hebt het over de mensen die daar demonstreren. Je hebt het over het gros daarvan en je hebt het erover dat ze dat doen vanwege de Umma, en dat ze niet weten waar landen als Somalie of Sudan liggen. Dat zijn behoorlijk wat statements die je zo even zonder onderbouwing poneert. Dat doe je maar met een doel, hen wegzetten als radicaal tuig, zonder enige intellectuele capaciteiten.
Je weet zelf dondersgoed dat het ene conflict het andere niet is. Wij geven ook geen of zeer beperkte aandacht aan de Westelijke Sahara of Sudan. En weer extra veel aandacht aan Israel, Oekraine. We zijn allemaal extreem selectief als het hierom gaat.
Doorgaans extreemlinkse types of moslims die zich bij hun geloofsbroeders betrokken voelen.quote:
Pas als je het organiseerd, die mensen uitnodigt, en ze komen niet opdagen, dan kun je ze het pas verwijten.quote:En goh, die marsen zijn er niet... Je kunt ook een algemene Romeinse muntenverzamelingbeurs organiseren. Of er iemand komt?
Ja, dat zeg ik...quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Doorgaans extreemlinkse types of moslims die zich bij hun geloofsbroeders betrokken voelen.
[..]
Pas als je het organiseerd, die mensen uitnodigt, en ze komen niet opdagen, dan kun je ze het pas verwijten.
Leuk dat je daarbij blijft, maar het blijft een loos statement zonder enige vorm van onderbouwing. Behalve dan je onderbuik, die je weer even fijntjes op moslims hebt kunnen legen. Hopelijk lucht dat op.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vooral veel ideologisch gedreven volk. En ik blijf daar inderdaad bij: het gros staat daar niet vanwege daadwerkelijke interesse in menselijk leed; het gros staat daar wegens voornoemde ideologie. Niet vreemd als je ziet dat activistische docenten aan onze universiteiten geen strobreed in de weg gelegd wordt; dat de KUN die engerd heeft uitgenodigd om te komen spreken, staat uiteraard ook geheel los van die ideologie.
Overigens: hoeveel Oekraïne marsen heb jij gezien hier?
Truste Mutantquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leuk dat je daarbij blijft, maar het blijft een loos statement zonder enige vorm van onderbouwing. Behalve dan je onderbuik, die je weer even fijntjes op moslims hebt kunnen legen. Hopelijk lucht dat op.
Voor Oekraïne is geen mars nodig, want onze politiek acteert daar al volop op, o.a. door het sturen van allerlei wapens. Dat is wel even anders bij een Israel Palestina, waarbij we telkens een vermeende rode lijn schetsen maar deze vervolgens weer wat naar achteren schuiven als een Israel daar schijt aan heeft.
Heb jij het idee dat de Nederlandse politiek in Israël ook maar enige invloed zou kunnen hebben? Netanyahu laat zich al niet stoppen door de VS, dan is Nederland helemaal maar een klein stipje zonder invloed.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leuk dat je daarbij blijft, maar het blijft een loos statement zonder enige vorm van onderbouwing. Behalve dan je onderbuik, die je weer even fijntjes op moslims hebt kunnen legen. Hopelijk lucht dat op.
Voor Oekraïne is geen mars nodig, want onze politiek acteert daar al volop op, o.a. door het sturen van allerlei wapens. Dat is wel even anders bij een Israel Palestina, waarbij we telkens een vermeende rode lijn schetsen maar deze vervolgens weer wat naar achteren schuiven als een Israel daar schijt aan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |