GeËdstquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die is het. Ed met tekeningen op zijn gezicht toch?
Natuurlijk niet, maar demografisch gezien zijn er relatief veel vrouwen fan van beide zangeressen. Dus het ligt in de lijn der verwachting dat de muziek mij persoonlijk wat minder aanspreekt. Al vind ik het ook zeker geen oortering hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kies je dan met je penis, of..
Dat synth deuntje is wel aardig maar als het daar om te doen is kan er net zo goed op het minder saaie A Real Hero van College & Electric Youth gestemd wordenquote:
quote:
Dat wordt een mooi feestje!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben verplicht vrij van 23 december tot en met 5 januari.
Zucht, dit wordt dus weer een non-stop openhartig top 2000 bacchanaal. Binnenkort maar eens kijken hoe duur de Bunnahabhain tegenwoordig is.
Suus & Freek vragen of je nog een biertje wil.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Probeer wel iets minder te drinken
Haha, bij benamingen als beste is het natuurlijk altijd 100% subjectiefquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:01 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De classical is 'de beste artiest' wel ietwat subjectief, haha (of bedoel je een andere artiest? Over Eefje hebben we het inmiddels al genoeg
)
Stel je voor, ze haalt het, wie ga je dan steunen voor de Top 2000 voor 2025? Ik ben benieuwd
De voorpret kan alvast beginnen danquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben verplicht vrij van 23 december tot en met 5 januari.
Doe maar een e, o, r, g, k een s en een tquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bunnahabhainbacchanaal.
Mooi woord voor galgje.
De OG Dancing on my own zeker, jouw kennende?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha, bij benamingen als beste is het natuurlijk altijd 100% subjectief![]()
Als Eefje in de lijst komt dan ga ik voor de volgende push een keuze moeten maken tussen Chappell Roan, Robyn, Chvrches en Jessie Ware. Er zijn legio favorieten die erbij mogen (al besef ik me ter degen dat het lastig genoeg is voor artiesten die niet super mainstream zijn). Maar alleen al de erkenning van het toevoegen van een nieuwe artiest aan de keuzelijst vind ik ook wat waard. Voor artiesten die op de voorkeuzelijst staan is het speelveld immers eerlijker.
Ik kan met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat die in m'n lijstje staat volgende maand. Of iig in 1 van m'n lijstjes dan toch.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Vind persoonlijk With Every Heartbeat fijner maar die hoor je ook niet supervaak meer, haah.
Of je krijgt Super Max van de Pitstop Boys in de lijst. Leukquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:13 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zie net dat dat autorijden in de achtertuin van Lucky Luciano op zondag 24 november is, 5 dagen voor het stemmen. Het is te hopen dat die Pipo dan nog even Medium Verstappen blijft, want anders zitten we aan de huisbaas van Graceland en aan ZZ Top vast.
Of deze staat in de keuzelijst en haalt de lijst door schele stemmersquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Of je krijgt Super Max van de Pitstop Boys in de lijst. Leuk
Sorry, alleen regio's die in de eredivisie vertegenwoordigd zijn. Wellicht volgend jaar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als bosschenaar van geboorte zou deze dialectplaat er ook wel in mogen
Ja, verdraaid. Zo komen de Tijdbrekers nooit in de lijstquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sorry, alleen regio's die in de eredivisie vertegenwoordigd zijn. Wellicht volgend jaar.
Die stond echt in de Top 100 van die Duitse lijst die ik nu luister, lolquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Of deze staat in de keuzelijst en haalt de lijst door schele stemmers
Dan moet DJ Visage nog komen zeker?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die stond echt in de Top 100 van die Duitse lijst die ik nu luister, lol
Die van Fade to Grey?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dan moet DJ Visage nog komen zeker?
Dat liedje over Schumacherquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:29 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die van Fade to Grey?
(ik heb geen idee waar je het over hebtl
En fabrizio met i touch you with my tralalaquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dan moet DJ Visage nog komen zeker?
Ken ik niet. Wel Gunther, maar dat is een Zweed met een bewerking van een nederlands nummer, dus weinig kans.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En fabrizio met i touch you with my tralala
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]Luna - Dat Is het Leven gaat ook een serieuze kanshebber via de vrije keuze worden lijkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe hangt de vlag er nu bij volgens jou? Zijn er de laatste twee maanden nog kanshebber bijgekomen, of nummers afgevallen die je sowieso niet meer ziet debuteren?
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Nog 34 nachtjes slapen, dan gaan de stembussen openquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:30 schreef ok01 het volgende:
Met het stemmen voor de Evergreen is mn voorpret nog een stuk groter geworden, nog maar twee maanden mensen
Dat is het bedrag dat Elon Musk alle geregistreerde Blof-stemmers geeft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:28 schreef Gretzl het volgende:
Hoe is dit een vraag voor ¤32.000?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huisfeestje. Tsja. Vergeleken met hun andere werk is het een meesterwerk, maar dan leg je de lat wel laag natuurlijk. Ik vrees iig dat we die diep op oudejaarsavond voorgeschoteld krijgen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:15 schreef Gretzl het volgende:
En hoeveel nieuwe Bankzitters-noteringen gaan we er dit jaar bij krijgen?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog 34 nachtjes slapen, dan gaan de stembussen open
In dat geval haal ik deze ook alvast weer uit de mottenballen. Wel een absoluut iconisch nummer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:52 schreef Gretzl het volgende:
Ben wel voorstander voor een pushactie van What Is Love, zodat we deze eind december ook weer van stal kunnen halen![]()
[ afbeelding ]
Haha, en dezequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
In dat geval haal ik deze ook alvast weer uit de mottenballen. Wel een absoluut iconisch nummer.
[ afbeelding ]
Alsjeblieft niet, ik vind dit een van de vreselijkste R2-Topsongs van de laatste tijd. Echt álles hieraan geeft me kippenvel op de verkeerde manier.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Luna - Dat Is het Leven gaat ook een serieuze kanshebber via de vrije keuze worden lijkt me
En deze!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha, en deze![]()
![]()
Iconisch ja, ken weinig andere eurodancenummers die nog steeds zo episch zijn
[ afbeelding ]
Het is volgens mij nu al een van de populairste nummers voor bruiloften en begrafenissen. ik hoor ook liever het origineel, maar ben bang dat dit sowieso een blijvertje gaat zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, ik vind dit een van de vreselijkste R2-Topsongs van de laatste tijd. Echt álles hieraan geeft me kippenvel op de verkeerde manier.
Heb hetzelfdequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:26 schreef PippenScottie het volgende:
Ik constateer dat ik dit jaar weer veilig in een hypevrije bubbel heb geleefd. Luna en de Bankzitters zijn me volledig ontgaan. Bliss
Net zo hard erom gelachen als vorig jaar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En deze!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |