Emmely heeft begin dit jaar toegezegd dat ze haar best gaat doen om Eefje op de keuzelijst te krijgen. Daar hou ik me aan vastquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:27 schreef Tussle266 het volgende:
Ik denk nog steeds dat een Volkert van der Gmail een betere tactiek is dan een vrije keuze invullen.
See Emmely play!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Emmely heeft begin dit jaar toegezegd dat ze haar best gaat doen om Eefje op de keuzelijst te krijgen. Daar hou ik me aan vast
Even teruggezocht. Dit was wel ook gelijk de enige dit jaar.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Oh. Haalt het niet bij het origineel van Boys Noize, maar je moet ergens beginnen.
I'll be your Emmely and I'll be your Junequote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
See Emmely play!
A Rose for Emmely
Emmely, I'm gonna make you the biggest star this world has ever seen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dat staat toch ook 'gewoon' op het mediapark?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En dan een Ha ha sukkel, we zenden vandaag uit vanuit beeld & geluid terugkrijgen
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:43 schreef Cassa95 het volgende:
Oke, hier alvast dan maar mijn eerste beschietingen.
Mogelijke binnenkomers:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe hangt de vlag er nu bij volgens jou? Zijn er de laatste twee maanden nog kanshebber bijgekomen, of nummers afgevallen die je sowieso niet meer ziet debuteren?Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
De classicquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:43 schreef Gretzl het volgende:
Inclusief de voorspelde klaagzang van één user die van mening is dat we het niet over de beste artiest van eigen bodem mogen hebben![]()
Beter haalt ze het dit jaar wel, dan komt er weer ruimte op de lijst van Top 2000-reeks tradities voor iets anders
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]Niets nieuws van Taylor Swift erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe hangt de vlag er nu bij volgens jou? Zijn er de laatste twee maanden nog kanshebber bijgekomen, of nummers afgevallen die je sowieso niet meer ziet debuteren?![]()
Stuk of 5 minimaal. Als alles wat er nog niet stond wat van eerdere albums komt dat dit jaar gedraaid is ook de keuzelijst haalt, tenminste.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niets nieuws van Taylor Swift erbij?
Ja, Taylor stond er vorig jaar maar 12 keer in. Met het huidige stemsysteem ligt de weg open om dat aantal op termijn te verdubbelen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:06 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Stuk of 5 minimaal. Als alles wat er nog niet stond wat van eerdere albums komt dat dit jaar gedraaid is ook de keuzelijst haalt, tenminste.
In het huidige tempo sluit ze zich zo aan bij de fanclub 35x op 1 lijst groep.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Taylor stond er vorig jaar maar 12 keer in. Met het huidige stemsysteem ligt de weg open om dat aantal op termijn te verdubbelen.
Dan zou ze Adele (met 15) voorbij gaan als de solo artieste met de meeste noteringen. Hoop eigenlijk dat Adele die troon blijft bestijgen. Heb m'n hoop daarvoor gevestigd op het niet-stemmen van 15-jarige meisjes omdat ze de Top 2000 voor boomers vinden..quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:06 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Stuk of 5 minimaal. Als alles wat er nog niet stond wat van eerdere albums komt dat dit jaar gedraaid is ook de keuzelijst haalt, tenminste.
Ik ben van beiden niet de allergrootste fan (ben ook niet echt de doelgroep vanwege mijn penis vermoed ikquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dan zou ze Adele (met 15) voorbij gaan als de solo artieste met de meeste noteringen. Hoop eigenlijk dat Adele die troon blijft bestijgen. Heb m'n hoop daarvoor gevestigd op het niet-stemmen van 15-jarige meisjes omdat ze de Top 2000 voor boomers vinden..
Kies je dan met je penis, of..quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben van beiden niet de allergrootste fan (ben ook niet echt de doelgroep vanwege mijn penis vermoed ik), maar als ik moet kiezen vind ik Taylor Swift wel de betere van de twee.
All too well dit jaar pas ontdekt, die gaat ook op mijn stemlijst.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:16 schreef BillDauterive het volgende:
Sinds ik haar deze zomer live gezien heb, vind ik het helemaal niet erg als ze er straks 24 keer in staatIk ga ook zeker op een van haar liedjes stemmen
Ze hebben er 4 en de laatste was uit 2022.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:14 schreef Tussle266 het volgende:
Er was ook nog dat duet wat ergens achterin mijn hoofd zit (was dat met Ed Kroket of haal ik nu dingen door elkaar?). Maar die was volgens mij van 2024, dus die moet het dan op eigen kracht doen. Genoeg punten bij de CITO halen en zo.
Er was er in ieder geval 1 in de eerste helft van dit jaar populair bij 2. Maar die Ed Kroket associatie is volgens mij verkeerd.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben er 4 en de laatste was uit 2022.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |