SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
De USA gaat ook alle nucleare wapens vervangen en alles op Poetin en zijn elite richtenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Oke, iedereen en zijn moeder is boos op me. Zal wel.
Maar ik vrees een derde wereldoorlog, nucleair.
En die kent alleen verliezers. Niemand gaat winnen bij zo'n oorlog.
Is er niemand hier bang voor vergelding vanuit Rusland?
Het is toch geen Irak, die atoomwapens hebben ze echt daar. Dat is geen bluf.
Poetin is geduldig, gelukkig maar voor ons, maar op een gegeven moment is zijn geduld ook ten einde.
Bovendien is die malloot ook een overduidelijke troll.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:48 schreef Dr88 het volgende:
Ik mag graag even bijlezen over de oorlog via dit prachtige topic.
Maar kan dat Russo vriendje met die Cubaanse vlag misschien even weg uit dit topic. Het leest voor geen meter dat Kremlin propaganda. En eerlijk gezegd na 5 berichten kennen we de retoriek wel.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:48 schreef Dr88 het volgende:
Ik mag graag even bijlezen over de oorlog via dit prachtige topic.
Maar kan dat Russo vriendje met die Cubaanse vlag misschien even weg uit dit topic. Het leest voor geen meter dat Kremlin propaganda. En eerlijk gezegd na 5 berichten kennen we de retoriek wel.
Niet quoten, melden via tr. Maar vooral -niet- quoten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:48 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Bovendien is die malloot ook een overduidelijke troll.
Het argument "ja maar jullie gaven ze toch op in ruil voor veiligheidgaranties" kan men moeilijk vol blijven houden...quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:35 schreef AFA2022 het volgende:
Ben normaal tegen elke oorlog, maar wat Oekraine betreft hoop ik dat dit waar is. Blijkbaar gaat Oekraine zelf kernwapens ontwikkelen en in hun geval volledig terecht.
Wat is er dan ongeloofwaardig aan volgens jou?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik las weer iets van 1500 ''vermomde'' NK soldaten die naar het front zouden worden gestuurd of daar al zijn.
Ik geloof er niets (meer) van eigenlijk.
Als ze aan het front hadden gezeten hadden we daar inmiddels wel wat van gehoord of gezien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat is er dan ongeloofwaardig aan volgens jou?
Ze zullen (nog) niet in grote getalen aan het front zijn inderdaad. Als er grote groepen gevangen genomen worden, dan zal dat snel bekend worden. Noord Korea en Rusland zullen beide overigens blijven ontkennen dat Noord Koreanen meevechten. Vandaar ook hun gedoe met valse paspoorten en dergelijke.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als ze aan het front hadden gezeten hadden we daar inmiddels wel wat van gehoord of gezien.
Oekra๏ne werd gedwongen ze op te geven is een betere representatie afgaande op wat ik gelezen heb. Geen enkele macht wilde een extra ex-Soviet land met kernwapens.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het argument "ja maar jullie gaven ze toch op in ruil voor veiligheidgaranties" kan men moeilijk vol blijven houden...
Misschien zijn ze heel goed in camouflage?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als ze aan het front hadden gezeten hadden we daar inmiddels wel wat van gehoord of gezien.
Het westen dient zijn agressie en gewelddadigheid terug te vinden in plaats van de jankende filantroop uit te hangen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:34 schreef Discombobulate het volgende:
[ x ]
Wat moeten we er tegen doen, bijvoorbeeld tegen China? De Oeigoeren worden daar gewoon gegenocideerd. En China blijft gewoon doen waar ze mee bezig is. Ook is China hard bezig om het kernwapenarsenaal te vergroten.
Want je historisch perspectief is daadwerkelijk zo beperkt dat je denkt dat het laffe 'de-escaleren' het enige is wat mogelijk is ofzo?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:34 schreef Discombobulate het volgende:
Wat moeten we er tegen doen, bijvoorbeeld tegen China? De Oeigoeren worden daar gewoon gegenocideerd. En China blijft gewoon doen waar ze mee bezig is. Ook is China hard bezig om het kernwapenarsenaal te vergroten.
Gewoon asielzoekers weren. Het antwoord op alle problemen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:34 schreef Discombobulate het volgende:
[ x ]
Afgaande op Russische bronnen worden deze militairen enkel aan het Kurskfront ingezet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vertel!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:17 schreef michaelmoore het volgende:
ieder land heeft nucleare wapens, zo bijzonder is dat niet, ook Nederland, geloof me
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik las weer iets van 1500 ''vermomde'' NK soldaten die naar het front zouden worden gestuurd of daar al zijn.
Ik geloof er niets (meer) van eigenlijk.
https://www.theguardian.c(...)rrived-ukraine-seoulquote:South Korea’s intelligence agency said on Friday that North Korea had dispatched troops to assist Russia in its war against Ukraine, a development that could intensify the standoff between North Korea and the west.
In a statement on its website, the National Intelligence Service (NIS) said Russian navy ships transferred 1,500 North Korean special operation forces to the port city of Vladivostok between 8 and 13 October who were now undergoing training.
“The North Korean soldiers … are expected to be deployed to the frontlines as soon as they complete their adaptation training,” the agency said, adding that more North Korean troops were expected to be sent to Russia soon.
NIS said North Korean soldiers were given Russian military uniforms and Russian-made weapons and were issued with fake ID cards of residents of Yakutia and Buryatia, two regions in Siberia.
“It appears that they disguised themselves as Russian soldiers to hide the fact that they were deployed to the battlefield,” the agency said.
[..]
The Nato secretary general, Mark Rutte, said on Friday that the alliance could not yet confirm South Korean intelligence that North Korea was deploying large-scale troops.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |