Dat kloptquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:36 schreef Lovely het volgende:
En als je nog lege plekken in de kast hebt moeten die wel opgevuld worden
Duidelijk in de jeuk.leeftheitquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Duidelijk in de jeuk.leeftheit
Butt plug kopen danquote:
Helaasquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet mee helpen
Leegte in hoofd kan opgevuld worden met boekenquote:
Die zet ik liever in de kastquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leegte in hoofd kan opgevuld worden met boeken
Mooi stel welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of op mijn nachtkastje naast die van Aardappelschotel
Verbranden, want je wilt niet dat die informatie in de verkeerde handen valtquote:
Ritueel verbranden in de tuin lijkt me dan het bestequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verbranden, want je wilt niet dat die informatie in de verkeerde handen valt
inpakpapier en omheen en doen alsof het een heel goed cadeau is voor random kutmensenquote:
Ook een goeie optie!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
inpakpapier en omheen en doen alsof het een heel goed cadeau is voor random kutmensen
Ik zou het iets meer openbaar doen en met iets meer spektakelquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ritueel verbranden in de tuin lijkt me dan het beste
Daar ben ik niet zo vanquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou het iets meer openbaar doen en met iets meer spektakel
Je vergeet dat Harry Potter een heilig boek is met een cultquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:52 schreef sp3c het volgende:
das meer voor heilige boeken
op de grote markt Harry Potter en de steen der wijzen in brand proberen te steken met je keukenaansteker gaat weinig volk trekken denk ik
Zou het ook niet binnen doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hier wordt niks verbrand.
Dan gaat mijn rookmelder af.
wist ik uberhaupt nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vergeet dat Harry Potter een heilig boek is met een cult
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |