welke richting moeten we op denken en hoeveel vrouwen mag je max?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens aanvaard ik aanmeldingen voor mijn cult. Stuur een DM
gelijk weer naar de donkere kantquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is er een groot zelfmoordpact in het vooruitzicht?
Zo is het en niet anders!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man man man
Als Liev je een linkje stuurt, dan klik je op dat linkje en dan zeg je 'Dankuwel, Mevrouw @:lovely!'![]()
Zo is dat, zeg het hem/hun/het maarquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man man man
Als Liev je een linkje stuurt, dan klik je op dat linkje en dan zeg je 'Dankuwel, Mevrouw @:lovely!'![]()
Anders ben je toch een beetje een laffe cult, als je dat niet hebt....quote:
Ja deze was weer even ondeugendquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hé niet mijn post aanpassen, ik moet wel Lovely blijven ( tussen het ondeugend zijn )
Voor de cult in de pot?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:03 schreef JustinK het volgende:
Mijn aanmelding is in behandeling genomen
gewoon schieten op de politiequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Anders ben je toch een beetje een laffe cult, als je dat niet hebt....
Oh ik meld me weer af...quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
De geboden der Muis:
- elke dag kaas eten
Ik keur het goedquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan hou ik het bij pindakaas eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |