SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oh moest ik wel goed kijken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check die sjaal en oorwarmers dan.
okequote:
wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dud0r weggejaagd onbewust.
daarvoor hoef ik maar naar buiten te kijkenquote:
Inmiddels zie ik weer wat buiten, maar het was wel echt soepig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke
[..]
wat heb je gedaan?
[..]
daarvoor hoef ik maar naar buiten te kijken
Neuh, vooral wat lui achtereen die geen zin hadden om 'm aan te passen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:52 schreef Ama het volgende:
Oh mijn random bos plaatje is nu ook een standaard OP dingetje ineens?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:53 schreef bitterbal het volgende:
nu snap ik die grote gecko gerries elke keer, zit een medium size gecko hier binnen
hier is het nog steeds best witquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Inmiddels zie ik weer wat buiten, maar het was wel echt soepig.
Ja moest goed kijken maar mobiel valt dat sowieso niet op. :pquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:51 schreef mschol het volgende:
[..]
oorwarmers en sjaal is geen winter?
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:43 schreef Ama het volgende:
Is het nog te vroeg voor de wintereditie van mijn UI?
Noem hem Gordonquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:53 schreef bitterbal het volgende:
nu snap ik die grote gecko gerries elke keer, zit een medium size gecko hier binnen
cakequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:59 schreef Ama het volgende:
Ik ga vanmiddag even langs een vriendin en als ik dan terug ga naar huis ga ik even alles halen om cake te gaan bakken.
Gekko Heuckerothquote:
Kan het niet helpen dat ik echt heel slecht ga tegenwoordig op zijn gejank. Sorry.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah. Denk dat hij flink manisch is en gewoon liefde wil.
Gordon Ramsey kan ik wel waarderenquote:
"Netflix & chill" is neuken toch?quote:
SPEELGOEDquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even gekeken naar nieuwe laptop. Maar ik ben er nog niet uit.
Ik ben best blij soms dat ik met zulke dingen echt zo makkelijk ben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De betere aankopen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
quote:
Hebben jullie allemaal Wall Street niet gezien ofzoquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah. Denk dat hij flink manisch is en gewoon liefde wil.
Neuh.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hebben jullie allemaal Wall Street niet gezien ofzo
Sowieso een gaming laptop. En ik wil wel dat ie beter is dan mijn huidige, maar ook weer niet te duur.quote:
O zover had ik niet eens teruggelezenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is dat de 'ik ga de hele week lekker thuis aanrommelen afgezien van een massage afspraak' vakantie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb besloten dat ik nog ongeveer een uurtje aanwezig ben en daarna heb ik verkansie.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat de 'ik ga de hele week lekker thuis aanrommelen afgezien van een massage afspraak' vakantie?
Ja, noem dan een spec-richting die je op wil. Wat wil je erop kunnen spelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso een gaming laptop. En ik wil wel dat ie beter is dan mijn huidige, maar ook weer niet te duur.
Uuuuuuuhm?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb nu een HP Omen i7-7700HQ, GTX 1070.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, noem dan een spec-richting die je op wil. Wat wil je erop kunnen spelen.
Lekker vooruitzicht. Ik ga de week erna iets vergelijkbaars doen en kijk er ook wel naar uit. Nogmaals veel plezier alvast!quote:
DICaprio en drugs?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Why not both?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Dan denk ik, ik ga voor de Kindle Basic, want die ligt lekker in de hand en heeft geen ingezonken scherm.
Maar dan meet ik hem op en denk ik, die is wel klein he? Maar die heeft geen warm licht en de batterij gaat korter mee.
Dan de Paperwhite. Die heeft smallere randen, een ingezonken scherm en die is weer een stuk groter. Je denkt, het is maar een inch verschil, maar ik vind dat toch wel groot. Maar die heeft warm licht en de batterij gaat veel langer mee.
FWP
Ah ja, ik snap wel dat je dan aan het rondkijken bent naar een upgrade.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nu een HP Omen i7-7700HQ, GTX 1070.
Ik wil Planet Coaster 2, zware strategy spellen die de komende jaren uit komen kunnen spelen, een nieuwe Skyrim. Dat soort spellen wil ik doen.
Schelen ze veel in gewicht?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Dan denk ik, ik ga voor de Kindle Basic, want die ligt lekker in de hand en heeft geen ingezonken scherm.
Maar dan meet ik hem op en denk ik, die is wel klein he? Maar die heeft geen warm licht en de batterij gaat korter mee.
Dan de Paperwhite. Die heeft smallere randen, een ingezonken scherm en die is weer een stuk groter. Je denkt, het is maar een inch verschil, maar ik vind dat toch wel groot. Maar die heeft warm licht en de batterij gaat veel langer mee.
FWP
Maar ik zie dat de meeste laptops nog steeds 8 gb aan videokaart hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah ja, ik snap wel dat je dan aan het rondkijken bent naar een upgrade.
Voor de verzamelingquote:
Hoeft niet erg te zijn, net hoe efficiënt ze zijn ook.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik zie dat de meeste laptops nog steeds 8 gb aan videokaart hebben.
Voor elke toepassing een ereader. In je bed gebruik je de een, op de bank een ander.quote:
'Mensen' hebben soms best goede ideeën.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Voor de verzameling
Maar er zijn dus mensen op reddit die drie of vier Kindles hebbenEentje voor thuis, eentje voor onderweg/vakantie, eentje bij de ouders, eentje voor op de slaapkamer. Jezus
anno 2024 is aansluiten van een externe GPU toch mogelijk?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik zie dat de meeste laptops nog steeds 8 gb aan videokaart hebben.
Alleen als ze ook je voortgang synchroniseren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Mensen' hebben soms best goede ideeën.
ik wil eigenlijk zo'n houder voor aan/in bed en een afstandsbediening zodat ik hem niet vast hoef te houden en lekker onder de dekens kan liggenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor elke toepassing een ereader. In je bed gebruik je de een, op de bank een ander.
Daar ga ik uiteraard wel vanuit. Anders moet je die prut sowieso niet kopen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen als ze ook je voortgang synchroniseren.
Check. Ideaal is dat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:32 schreef TaMieke het volgende:
ik wil eigenlijk zo'n houder voor aan/in bed en een afstandsbediening zodat ik hem niet vast hoef te houden en lekker onder de dekens kan liggen
Als je wifi altijd aan hebt op alle apparaten. Ik zet wifi alleen aan als ik boeken erop wil zetten eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen als ze ook je voortgang synchroniseren.
Zie dat ook wel eens voor telefoons en lijkt me soms best handig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk zo'n houder voor aan/in bed en een afstandsbediening zodat ik hem niet vast hoef te houden en lekker onder de dekens kan liggen
Ja daar zat ik ook naar te kijkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dit was in 2009 best verstandig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Als je wifi altijd aan hebt op alle apparaten. Ik zet wifi alleen aan als ik boeken erop wil zetten eigenlijk.
Ik twijfel nu tussen :quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeft niet erg te zijn, net hoe efficiënt ze zijn ook.
Ik heb tegenwoordig ook een MSI.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik twijfel nu tussen :
Lenovo Legion Slim 5 - 83DG00CXMH, i7-14650HX, RTX 4060
MSI Sword 17 HX - B14VGKG-012NL, i7-14700HX, RTX 4070
MSI Vector 16 HX - A14VHG-671NL, i9-14900HX, RTX 4080
Lenovo Legion 7 - 83FD0071MH, i9-14900HX, TRX 4070 4070
Zou hier een soort straalmotor als koeling inzitten?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik twijfel nu tussen :
MSI Vector 16 HX - A14VHG-671NL, i9-14900HX, RTX 4080
Ik heb geen idee. Daar heb ik geen verstand van.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
anno 2024 is aansluiten van een externe GPU toch mogelijk?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou hier een soort straalmotor als koeling inzitten?
Oordeel zelf.quote:INNOVATIEVE KOELOPLOSSING Gemaakt voor perfectie, biedt ons nieuwste Cooler Boost 5 ontwerp op maat gemaakte thermische oplossingen voor zowel de CPU als de GPU. Met grotere ventilatoren en bredere heat pipes zorgt het voor optimale prestaties, zelfs tijdens de meest intense gamesessies.
Dat is het allerbelangrijkste.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:38 schreef Ama het volgende:
Oh mijn model heet een MSI Cyborg. Maar is sowieso geen hele brute game laptop ofzo maar prima genoeg voor wat ik doe.
Kan alsnog soepel spelletjes spelen en lekker snel internetten dus prima.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is het allerbelangrijkste.
ze zien jou als voedsel!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:48 schreef bitterbal het volgende:
ik had vandaag 3 honden die mee liepen![]()
[ afbeelding ]
Exotisch hapje zo'n West-Europeaan.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Mijn vorige klonk op den duur bij de Sims ook alsof hij zo door het dak ging opstijgen en zo voelde hij ook.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil ook zonder problemen Diablo IV spelen. En dat lukt niet meer op mijn huidige laptop. Dan raakt ie oververhit en schakelt ie zichzelf uit.
Stokbrood kruidenboterquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:03 schreef Ama het volgende:
Hmm ik heb nog afbakstokbroden. 🤔 Zal ik vanavond voor een borrelplankje gaan als avondeten? Het is vrijdag dus kan wel toch.
Ja kruidenboter staat ook op het lijstje. Maar wel gewoon als smeersel hoor, niet in het stokbrood dit keer.quote:
Ja, waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:06 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg ik nu ook 3 verzoeken en 3 rekeningen?
Onafgebakken stokbroodje opensnijden, kruidenboter erop, afbakkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kruidenboter staat ook op het lijstje. Maar wel gewoon als smeersel hoor, niet in het stokbrood dit keer.
Ik ga eerst nog een cake bakken. Dat vind ik genoeg moeite in de keuken vandaag.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Onafgebakken stokbroodje opensnijden, kruidenboter erop, afbakken
Of onafgebakken stokbroodje opensnijden, kaas en salami erop, afbakken![]()
Ohquote:
Gewoon drie keer 1/3 van de standen doorgeven.quote:
Heul geen extra moeite.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog een cake bakken. Dat vind ik genoeg moeite in de keuken vandaag.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon drie keer 1/3 van de standen doorgeven.
Ja is stiekem ook wel waar. Ik ga dit wel even onthouden voor die andere stokbrood want heb er twee (zijn echte stokbroden want Dirk heeft afbakstokbrodenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul geen extra moeite.
Snijden, beleggen, afbakken of afbakken, snijden, beleggen
Hebben jullie geen kerst afdeling nu?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:14 schreef Karzai het volgende:
We slaan de winter dit jaar over
[ afbeelding ]
Ik zou echt helemaal zin krijgen in kerst als ik dit moest doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:22 schreef Karzai het volgende:
Ik heb de bomen al vorige week in elkaar gezet
[ afbeelding ]
ik verder ook niet, want doe niks met laptopsquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Daar heb ik geen verstand van.
Gewoon niet zenuwachtig zijn, hier is iedereen psychisch zo sterk als een wijze uil, vrij van lichamelijke klachten en we weten van elk dubbeltje een euro te maken met onze blote handen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben de laatste tijd echt extreem zenuwachtig voor afspraken en presentaties.
Terwijl die dingen voor mij gewoon gesneden koek zijn. Doe ik makkelijk. Beetje irritant wel eigenlijk.
Denk het welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag hopen dat de kerst afdeling er dan nog wel staat toch.
Ga ik meenemen bro!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon niet zenuwachtig zijn, hier is iedereen psychisch zo sterk als een wijze uil, vrij van lichamelijke klachten en we weten van elk dubbeltje een euro te maken met onze blote handen.
Kapot stampen hihaho.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik verder ook niet, want doe niks met laptops
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Kapot stampen hihaho.nee, das zondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:26 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, das zondeLijkt me eigenlijk best lekker om keer te doen met 1 die toch echt helemaal af is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
TIJD VOOR PAASEITJESquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:14 schreef Karzai het volgende:
We slaan de winter dit jaar over
[ afbeelding ]
Welkom in de anxiety-slowchatquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben de laatste tijd echt extreem zenuwachtig voor afspraken en presentaties.
Terwijl die dingen voor mij gewoon gesneden koek zijn. Doe ik makkelijk. Beetje irritant wel eigenlijk.
Ik wilde net zeggen dat ik daar echt schijtziek van zou worden, tig bomen optuigen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou echt helemaal zin krijgen in kerst als ik dit moest doen.
Heb je misschien ook wel weer gelijk in.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik daar echt schijtziek van zou worden, tig bomen optuigen.
Net als wanneer je bij de Ikea of Kwantum al die meubels in elkaar moet zetten voor de show. Mij niet bellen, alles pleurt in elkaar.
Het is toch anders dan wanneer je het thuis op je dooie gemak doet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je misschien ook wel weer gelijk in.Maar bij de kringloop zoiets inrichten heeft wel iets gezelligs ofzo vind ik.
Bij IKEA heb in elkaar zetten service, maar daar betaal je flink voor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik daar echt schijtziek van zou worden, tig bomen optuigen.
Net als wanneer je bij de Ikea of Kwantum al die meubels in elkaar moet zetten voor de show. Mij niet bellen, alles pleurt in elkaar.
eerst chocoladeletters!quote:
Dat is wel waar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is toch anders dan wanneer je het thuis op je dooie gemak doet.
Ja voor bij je thuis, niet als je bij de IKEA werkt en de showroom moet inrichten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij IKEA heb in elkaar zetten service, maar daar betaal je flink voor.
Jullie krijgen vast vooral veel kerstballen enz denk ik of niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:32 schreef Karzai het volgende:
Waren drie boompjes, het is niet zo massaal bij ons
We krijgen best veel, maar na drie weken is het meeste wel verkochtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Jullie krijgen vast vooral veel kerstballen enz denk ik of niet?
"Doe maar wat want we hebben zelf geen zin in dat debiele kutwerk"quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al helemaal vergeten dat ik ooit als 18-jarige de kerstafdeling van een DHZ-zaak mocht inrichten als tijdelijk bijbaantje voor 2,50 per uur ofzo
Ik vond het wel leuk in het museum. Heb toen 1x met een vriendin samen (die werkte ook daar) het hele restaurant versierd. Grote kerstboom, trap erbij om overal bij te kunnen. Op de bar klimmen om grote glitterballen op te hangen, ladders om slingers bij de hoge ramen te hangen..quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
Vaak is dat vervelend als klant.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja voor bij je thuis, niet als je bij de IKEA werkt en de showroom moet inrichten.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja voor bij je thuis, niet als je bij de IKEA werkt en de showroom moet inrichten.
als je als klant de showroom moet inrichten?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vaak is dat vervelend als klant.
Dat je moet laveren tussen al bouwmateriaal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je als klant de showroom moet inrichten?
en van die holle sint figuurtjes.quote:
ohh nou dat valt toch wel mee? eens in de zoveel tijd veranderen ze de showroom ze zetten het ook afquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat je moet laveren tussen al bouwmateriaal.
Als je niet genoeg centjes hebt voor de paardenballen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je als klant de showroom moet inrichten?
quote:
Ja precies. En ik was een puber zonder verantwoordelijkheidsgevoel en niemand die op ons lette dus ik was altijd veel te laat, het schoot ook echt niet op.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Doe maar wat want we hebben zelf geen zin in dat debiele kutwerk"
Blauwe lucht en zonquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:42 schreef Ama het volgende:
Mooi herfstig weer achter mijn huisje.
[ link | afbeelding ]
Balanzen ja, zoveel gedaan vroegerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. En ik was een puber zonder verantwoordelijkheidsgevoel en niemand die op ons lette dus ik was altijd veel te laat, het schoot ook echt niet op.
Later ook nog lopen balanzen daar of hoe noem je dat, beetje schroefjes tellen. En dan vraag je of ze niet van die weegschalen hebben die het voor je kunnen tellen. Haha nee. Moest ik samenwerken met een vaste medewerker en die hield gewoon pauzes van een uur en die was ook elke ochtend te laat. Dus ik was niet de enige
Valt wel mee toch? Zullen ze wel op rustige momenten doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat je moet laveren tussen al bouwmateriaal.
Ik heb het ook bij apotheken gedaan, mocht je de dropjes die bijna over datum waren houden. Veel Vichy ook gekregen toen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balanzen ja, zoveel gedaan vroeger
Flauw zeg.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het ook bij apotheken gedaan, mocht je de dropjes die bijna over datum waren houden. Veel Vichy ook gekregen toen.
De opiumdingen mocht je niet houden.
Ja, het is prima weer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:42 schreef Ama het volgende:
Mooi herfstig weer achter mijn huisje.
[ link | afbeelding ]
Ik vind het achter mijn huis in de herfst sowieso mooi met de bomen die er staan. Wel jammer dat die vlakbij mijn huis is afgekapt maar die was ziek helaas dus moest wel.quote:
Hier voor m'n huis staat ook een mooi knaloranje boompje. Ging ook heel snel ineens. Zal van de week wel kaal zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het achter mijn huis in de herfst sowieso mooi met de bomen die er staan. Wel jammer dat die vlakbij mijn huis is afgekapt maar die was ziek helaas dus moest wel.
Ik zag gister in het park al een paar bomen die al bijna helemaal kaal warenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier voor m'n huis staat ook een mooi knaloranje boompje. Ging ook heel snel ineens. Zal van de week wel kaal zijn.
Filodeegpakketjes met zalm, spinazie en ricotta?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:20 schreef CherryLips het volgende:
O god ja, wat zal ik dit weekend eens eten.
Nee en nee?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Maken jullie ook altijd drie verschillende boodschappenlijstjes of zijn jullie normaal.
Tteokbokkiquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:20 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:20 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:33 schreef UitStraling het volgende:
You're the chocolate at the end of my Cornetto
I love the way your underwire bra
Always sets off that X-ray machine
Dat is een smerige racistische zwarte verkrachter.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:32 schreef Ama het volgende:
Ik ga in de wachtkamer zitten en hoor meteen P. Diddy muziek.
hot dog in a bottle.quote:
Waarom denk je dat ik het zeg.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een smerige racistische zwarte verkrachter.
Ik vind hem leuk maar ik had hem gratis bij mijn LEGO set die ik kreeg van Solo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik deze wel bestellen of niet?
Volgens mij welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil een doos met alleen dat. Bestaat dat?
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik deze wel bestellen of niet?
Ik heb ook te veel laagjes aan, maar dan heb ik wel lekker warm.quote:
Lekker warm en zachtquote:
wanne bollequote:
ben ik ookquote:
Ohquote:
ik kom NU naar je toequote:
quote:
Ik heb een Lervig Paragon 2022 staan @Fogel .quote:
Oooohhhh dat vind ik zulks proletenvocht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een Lervig Paragon 2022 staan @:Fogel .
Jij hebt geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Oooohhhh dat vind ik zulks proletenvocht.
Breek mij mijn waffel niet open over Lervig Paragon 2022.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee waar je het over hebt
quote:De banden van alle politieauto's bij een politiebureau in IJsselstein zijn in de nacht van zondag op maandag lekgestoken. Daardoor kon de politie van de Utrechtse stad twee uur lang niet met een auto naar spoedmeldingen, meldt de politie vrijdag.
Ik twijfelquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:37 schreef kwiwi het volgende:
@:cherrylips heb jij een nieuwe kindle gevonden?
Ik eigenlijk niet. Hoef geen kleurenversie en m'n huidige paperwhite lijkt niet veel slechter dan de nieuwe.
@kwiwiquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:26 schreef CherryLips het volgende:
FWP
Ja ik vind een inch verschil ook best groot. Lees graag in bed met dat ding in 1 hand, veel groter dan nu moet het niet zijn.quote:
Huehue.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik vind een inch verschil ook best groot. Lees graag in bed met dat ding in 1 hand, veel groter dan nu moet het niet zijn.
Precies, dus dan hebben ze net de PW groter gemaaktquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik vind een inch verschil ook best groot. Lees graag in bed met dat ding in 1 hand, veel groter dan nu moet het niet zijn.
Jij hebt geen weekenden meer, jij bent gewoon permanent vrijquote:
Er is altijd ergens weekend.quote:
Er is niet zoveel verschil, alleen dat Kindle gekoppeld is aan het ecosysteem van Amazon, en dat is wel handig als je veel Engelstalig leest. Dat werkt ook als een trein en ze hebben alle 'vage' horror die ik lees.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat is het verschil tussen kobo en kible e-reader?
voor jou is het al bijna bedtijd. Of ga je nog een wilde avond beleven?quote:
Ah okquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is niet zoveel verschil, alleen dat Kindle gekoppeld is aan het ecosysteem van Amazon, en dat is wel handig als je veel Engelstalig leest. Dat werkt ook als een trein en ze hebben alle 'vage' horror die ik lees.
De Kobo Clara BW voldoet wel aan al m'n wensen maar dan ben ik m'n goedkopere Amazon-boeken kwijt en boeken die alleen door Amazon worden uitgegeven.
En m'n moeder zit al binnen een paar jaar aan haar derde Kobo en ik zit heb mijn Kindle al ruim 12 jaar. Maar dat kan ook aan m'n moeder liggen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor jou is het al bijna bedtijd. Of ga je nog een wilde avond beleven?
De kindle is inderdaad goede kwaliteit, heb al jaren dezelfde en nog geen problemen gehad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is niet zoveel verschil, alleen dat Kindle gekoppeld is aan het ecosysteem van Amazon, en dat is wel handig als je veel Engelstalig leest. Dat werkt ook als een trein en ze hebben alle 'vage' horror die ik lees.
De Kobo Clara BW voldoet wel aan al m'n wensen maar dan ben ik m'n goedkopere Amazon-boeken kwijt en boeken die alleen door Amazon worden uitgegeven.
En m'n moeder zit al binnen een paar jaar aan haar derde Kobo en ik zit heb mijn Kindle al ruim 12 jaar. Maar dat kan ook aan m'n moeder liggen.
Altijdquote:
Zo te zien is het scherm iets groter en zijn de randen iets dunner?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies, dus dan hebben ze net de PW groter gemaakt
En die vond ik al vrij dun.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien is het scherm iets groter en zijn de randen iets dunner?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt geen weekenden meer, jij bent gewoon permanent vrij
nee ben thuis. Het regent. Maar kan niet stoppen met gapen dus duik vroeg mijn bed in :pquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor jou is het al bijna bedtijd. Of ga je nog een wilde avond beleven?
Heb jij nog ideeën voor een kast, heb gisteren dit in elkaar geklooid met de planner https://www.ikea.com/addo(...)/web/latest/nl/nl/#/ code: RWP9QWquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ben thuis. Het regent. Maar kan niet stoppen met gapen dus duik vroeg mijn bed in :p
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het wordt alweer tijd om de lamp aan te zetten.
goed plan, ik ga straks ook cocoonen op de bank met een dekentjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ben thuis. Het regent. Maar kan niet stoppen met gapen dus duik vroeg mijn bed in :p
in wat voor grot woon jij dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het wordt alweer tijd om de lamp aan te zetten.
Hier wordt het (weer) mistig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
in wat voor grot woon jij dan?
hier schijnt de zon gewoon nog
nee . ik zou niets open doen maar das puur persoonlijke meningquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij nog ideeën voor een kast, heb gisteren dit in elkaar geklooid met de planner https://www.ikea.com/addo(...)/web/latest/nl/nl/#/ code: RWP9QW
[ afbeelding ]
Bureau met bureau stoel. Malm lade kast, spiegel, strijkplank. handdoeken, was rek . lucht kwalteits meter en die thaise vriendin heeft ook nog dingen besteldquote:
De open stukken zijn om dingen uit te stallen, souvenirtjes en dergelijkequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee . ik zou niets open doen maar das puur persoonlijke mening
Worden dat ook de kleuren?
waar komt die te staan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De open stukken zijn om dingen uit te stallen, souvenirtjes en dergelijkeEn qua kleur weet ik het nog niet, ze hebben voor de deurtjes geen hele spannende kleuren meer tegenwoordig
In de woonkamer waar nu de inmiddels antieke expedit staatquote:
ah. nou is toch een prima kast zo?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de woonkamer waar nu de inmiddels antieke expedit staat
Hoeveel betaal je voor in elkaar zetten? Vond 210 voor m'n bed toch wat veel, is 4 plankjes, poten en een headboard, dus niet gedaan. En zijn de meubels ook een stuk goedkoper dan in nederland?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is hier niet zo duur en nemen ze gelijk karton mee
holbewonerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier wordt het (weer) mistig.
26 euro voor bureau stoel en bureau tafel. Zon kastje op wielen voor onder de tafel en de malm kastquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je voor in elkaar zetten? Vond 210 voor m'n bed toch wat veel, is 4 plankjes, poten en een headboard, dus niet gedaan. En zijn de meubels ook een stuk goedkoper dan in nederland?
Ohh dat is niks inderdaad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
26 euro voor bureau stoel en bureau tafel. Zon kastje op wielen voor onder de tafel en de malm kast
Hier is Ikea wat duurder dan in Duitsland/Nederland, zo'n 20% ongeveer normaal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:07 schreef bitterbal het volgende:
Ah nee ikea hanteert vrijwel zelfde prijzen hier
Dus daar is het gewoon een tyfusduur premium productquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:07 schreef bitterbal het volgende:
Ah nee ikea hanteert vrijwel zelfde prijzen hier
joh?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is Ikea wat duurder dan in Duitsland/Nederland, zo'n 20% ongeveer normaal.
Flexen met Ikea meubelsquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus daar is het gewoon een tyfusduur premium product
ja eigenlijk wel.. Je ziet hier veel ikea in de huisjes voor verhuur maar denk dat de thai die hier niet zo veel te besteden hebben niet echt ikea meubelen hebbenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus daar is het gewoon een tyfusduur premium product
kartonnen meubels zoals de olympische spelers ook haddenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel.. Je ziet hier veel ikea in de huisjes voor verhuur maar denk dat de thai die hier niet zo veel te besteden hebben niet echt ikea meubelen hebben
Zag een knock off donut lampquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een leuke lamp gezien bij Ikea maar weet niet waar ik hem moet laten![]()
Die donutlamp was er ook weer maar hij is te oranje voor hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |