SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oh moest ik wel goed kijken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check die sjaal en oorwarmers dan.
okequote:
wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dud0r weggejaagd onbewust.
daarvoor hoef ik maar naar buiten te kijkenquote:
Inmiddels zie ik weer wat buiten, maar het was wel echt soepig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke
[..]
wat heb je gedaan?
[..]
daarvoor hoef ik maar naar buiten te kijken
Neuh, vooral wat lui achtereen die geen zin hadden om 'm aan te passen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:52 schreef Ama het volgende:
Oh mijn random bos plaatje is nu ook een standaard OP dingetje ineens?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:53 schreef bitterbal het volgende:
nu snap ik die grote gecko gerries elke keer, zit een medium size gecko hier binnen
hier is het nog steeds best witquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Inmiddels zie ik weer wat buiten, maar het was wel echt soepig.
Ja moest goed kijken maar mobiel valt dat sowieso niet op. :pquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:51 schreef mschol het volgende:
[..]
oorwarmers en sjaal is geen winter?
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:43 schreef Ama het volgende:
Is het nog te vroeg voor de wintereditie van mijn UI?
Noem hem Gordonquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:53 schreef bitterbal het volgende:
nu snap ik die grote gecko gerries elke keer, zit een medium size gecko hier binnen
cakequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:59 schreef Ama het volgende:
Ik ga vanmiddag even langs een vriendin en als ik dan terug ga naar huis ga ik even alles halen om cake te gaan bakken.
Gekko Heuckerothquote:
Kan het niet helpen dat ik echt heel slecht ga tegenwoordig op zijn gejank. Sorry.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah. Denk dat hij flink manisch is en gewoon liefde wil.
Gordon Ramsey kan ik wel waarderenquote:
"Netflix & chill" is neuken toch?quote:
SPEELGOEDquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even gekeken naar nieuwe laptop. Maar ik ben er nog niet uit.
Ik ben best blij soms dat ik met zulke dingen echt zo makkelijk ben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De betere aankopen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
quote:
Hebben jullie allemaal Wall Street niet gezien ofzoquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah. Denk dat hij flink manisch is en gewoon liefde wil.
Neuh.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hebben jullie allemaal Wall Street niet gezien ofzo
Sowieso een gaming laptop. En ik wil wel dat ie beter is dan mijn huidige, maar ook weer niet te duur.quote:
O zover had ik niet eens teruggelezenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is dat de 'ik ga de hele week lekker thuis aanrommelen afgezien van een massage afspraak' vakantie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb besloten dat ik nog ongeveer een uurtje aanwezig ben en daarna heb ik verkansie.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat de 'ik ga de hele week lekker thuis aanrommelen afgezien van een massage afspraak' vakantie?
Ja, noem dan een spec-richting die je op wil. Wat wil je erop kunnen spelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso een gaming laptop. En ik wil wel dat ie beter is dan mijn huidige, maar ook weer niet te duur.
Uuuuuuuhm?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |