SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Boodschappen worden vanavond bezorgd met onder andere chips, speculaasbrokken, kaas en kruidnoten.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Spareribs, loaded nacho's, autodrop, kapsalon, wijn![]()
#viesdik wordenquote:
Ben ik al.quote:
Wel een Game of Thrones-winter dan.quote:
Die kunnen ook niet zelfstandig naar de trein.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
blinde mensen die auto gaan rijden, echt een top idee
Oh nee?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die kunnen ook niet zelfstandig naar de trein.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben ik al.
[..]
Wel een Game of Thrones-winter dan.
Nu ik erover nadenk is dat een grove onderschatting van de superkrachten van blinde mensen.quote:
Kaasquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Boodschappen worden vanavond bezorgd met onder andere chips, speculaasbrokken, kaas en kruidnoten.
Gast, kom eens wat vaker buiten je bubbel.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk is dat een grove onderschatting van de superkrachten van blinde mensen.
Squishquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ben drie kilo aangekomen sinds ongeluk
Die heb ik al opgemaakt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet mijn zomerreserves nog opmaken
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die kunnen ook niet zelfstandig naar de trein.
En dan nog met pindakaas of leverworst of zo.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, combinatie van. Boterhammen met boter is de meest heftige aversie, de geur daarvan kan ik al niet hebben. En dan heb je nog mensen die smakken/met hun mond open eten en of praten. Echt gatverfuckingdamme
![]()
![]()
Ik vind de geur van boter erger dan pindakaas eigenlijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan nog met pindakaas of leverworst of zo.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk is dat een grove onderschatting van de superkrachten van blinde mensen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet mijn zomerreserves nog opmaken
oh maar 3kg erbij vind ik nog meevallen?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ben drie kilo aangekomen sinds ongeluk
of kaas en vleeswarenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan nog met pindakaas of leverworst of zo.
idem hier, ik snap ook niet hoe dat zo intens kan zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de geur van boter erger dan pindakaas eigenlijk.
Maar ik walg serieus van boter.
Maar zo werkt het wel een beetje. Leuk dat jij dat niet ziet, maar wij lellukerds hebben daar echt wel moeite mee.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:26 schreef Crack_ het volgende:
Vriendin van mij had gisteren gereageerd op de foto's, reactie was 'ohhhhhhhh wat vreselijk!!!'![]()
![]()
en daarna 'jij staat er wel super knap op!!!' van die opmerking werd ik gewoon een beetje boos ofzo merkte ik. Een soort 'laat mij erbuiten' gevoel ofzo. Denk niet dat ze zelf doorheeft dat zij degene is die 'knap' als iets goed ziet en daarmee 'lelijk' als iets fout en ik wil die classificaties niet.
Misschien nog keer op ander moment bespreken dat ik daar echt moeite mee heb en al het plezier van foto's bij mij weghaalt eigenlijk
Hoezo mag zij een foto van zichzelf niet "lelijk" vinden? Dat het iets zegt over haar onzekerheid is nog tot daar aan toe. Maar hoezo wordt jij daar boos over? Zegt toch ook niets over jou?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:26 schreef Crack_ het volgende:
Vriendin van mij had gisteren gereageerd op de foto's, reactie was 'ohhhhhhhh wat vreselijk!!!'![]()
![]()
en daarna 'jij staat er wel super knap op!!!' van die opmerking werd ik gewoon een beetje boos ofzo merkte ik. Een soort 'laat mij erbuiten' gevoel ofzo. Denk niet dat ze zelf doorheeft dat zij degene is die 'knap' als iets goed ziet en daarmee 'lelijk' als iets fout en ik wil die classificaties niet.
Misschien nog keer op ander moment bespreken dat ik daar echt moeite mee heb en al het plezier van foto's bij mij weghaalt eigenlijk
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, combinatie van. Boterhammen met boter is de meest heftige aversie, de geur daarvan kan ik al niet hebben. En dan heb je nog mensen die smakken/met hun mond open eten en of praten. Echt gatverfuckingdamme
![]()
![]()
ja want ik vind mezelf prachtig ofzo?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zo werkt het wel een beetje. Leuk dat jij dat niet ziet, maar wij lellukerds hebben daar echt wel moeite mee.
omdat ik geen foto's maak als keuring maar als reflectie van het moment, zij mag van alles vinden maar ik vind dat niet en wil dat ook niet zo zien. Dus dan niet?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoezo mag zij een foto van zichzelf niet "lelijk" vinden? Dat het iets zegt over haar onzekerheid is nog tot daar aan toe. Maar hoezo wordt jij daar boos over? Zegt toch ook niets over jou?
ik vind het ook mijn probleem als iemand haar eigen keuring bij mij neerlegt, dat wil ik écht niet neequote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap dat het irritant kan zijn als een ander steeds negatief is over zichzelf, dat krijg ik ook weleens te horenMaar nu doe je alsof het jouw probleem is en jij het er vooral heel zwaar mee hebt.
Er zit een verschil tussen jezelf intens lelijk vinden en superonzeker zijn en jezelf 'niet prachtig vinden'. En jullie verschillen in de manier waarop je naar foto's kijkt, dat kan. Ik heb dat ook hoor, als ik foto's van anderen maak dan vind ik dat leuke momentopnames terwijl die ander het vreselijk vindt. Maar foto's van mezelf? Daar heb ik een hekel aan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja want ik vind mezelf prachtig ofzo?
Ik vind fotos een reflectie van het leuke moment wat we toen hadden, als iemand dat niet zo ziet maar als keuring dan kan dat maar ik doe dan liever niet mee
Ja heel vervelend voor je.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind het ook mijn probleem als iemand haar eigen keuring bij mij neerlegt, dat wil ik écht niet nee
Daar zit vast een link bij waar je je gegevens kan invullen, dat zou ik snel doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:37 schreef Karzai het volgende:
Ik ben gehackt, krijg net een smsje dat de verhuizing is gelukt van ziggo
Maar dan is het vooral het idee achter de foto waarop jullie verschillen. Jij kijkt naar het moment en zij naar zichzelf. Moet zij dan mee in jou idee of jij in dat van haar?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat ik geen foto's maak als keuring maar als reflectie van het moment, zij mag van alles vinden maar ik vind dat niet en wil dat ook niet zo zien. Dus dan niet?
Neequote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar dan is het vooral het idee achter de foto waarop jullie verschillen. Jij kijkt naar het moment en zij naar zichzelf. Moet zij dan mee in jou idee of jij in dat van haar?
Ligt er misschien ook aan wat je met de foto doet. Als je die all over social media gaat zetten, mag zij nog wel vinden dat zij er niet zo "knap" op staat. Als je de foto voor eigen gebruik bewaard, boeit het niet zo.
Ik snap jou niet zo tbhquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik snap deze strijd niet zo goed tbh
Nee zit er niet bij, ga er maar vanuit dat ze een verkeerd telefoonnummer hebben gebruiktquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Daar zit vast een link bij waar je je gegevens kan invullen, dat zou ik snel doen.
Ik kreeg gister een bevestiging dat ik me had ingeschreven bij een dansschool ergens bij Utrecht en dat de automatische incasso was goedgekeurd. Het was niet mijn rekeningnummer en de naam van de geadresseerde leek niet eens op die van mij, maar toch raar dat ze mijn e-mailadres erbij hebben gezet. Nu weet ik niet of het veilig is om erop te reageren dat ze de verkeerde persoon hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee zit er niet bij, ga er maar vanuit dat ze een verkeerd telefoonnummer hebben gebruikt
Zou gewoon wegkiepen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg gister een bevestiging dat ik me had ingeschreven bij een dansschool ergens bij Utrecht en dat de automatische incasso was goedgekeurd. Het was niet mijn rekeningnummer en de naam van de geadresseerde leek niet eens op die van mij, maar toch raar dat ze mijn e-mailadres erbij hebben gezet. Nu weet ik niet of het veilig is om erop te reageren dat ze de verkeerde persoon hebben
Op zich is het natuurlijk goed spul, alleen jammer dat ze de smaak niet wat beter krijgen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ah zo.
Toen ik vorige week nog ziekenhuis lag, zei diegene die het eten uitdeelde dat ze altijd knap vond dat mensen die flesjes leeg kregen.
Zo'n flesjes geef je ook gelijk verzadigd gevoel.
Vanillesmaak is geen succes. Het is net of vanille-extract aan het opdrinken ben.
Ja, daar word je straks dus ontslagen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmiddag een beoordelingsgesprek. Nu even alle mailtjes van klanten met reactie 'je bent geweldig' uitprinten.
men mag alles maar de ander mag ook zeggen wat het met die persoon doet en dan kun je samen kijken wat je daarmee kan. Krijg beetje het idee dat men hier zoekende is naar wie er 'fout' of 'goed' is ipv 'we doen dingen anders en is niet goed of fout'quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Is het niet ook het steeds benoemen van "ah, ik sta er weer eens lelijk op" bij foto's? De gevoelens mogen echt hun plaats in nemen, maar is het echt nodig om het steeds uit te spreken?
Ik doelde niet op goed of fout, maar meer zoekend naar een manier om deze frustraties te benoemen. Als je immers niet weet te duiden waar de schoen wringt, kan je ook niet naar een oplossing zoeken die voor beiden werkt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
men mag alles maar de ander mag ook zeggen wat het met die persoon doet en dan kun je samen kijken wat je daarmee kan. Krijg beetje het idee dat men hier zoekende is naar wie er 'fout' of 'goed' is ipv 'we doen dingen anders en is niet goed of fout'
Ohnee, doelde ook niet op jou. En jaquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doelde niet op goed of fout, maar meer zoekend naar een manier om deze frustraties te benoemen. Als je immers niet weet te duiden waar de schoen wringt, kan je ook niet naar een oplossing zoeken die voor beiden werkt.
@Nattekatquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmiddag een beoordelingsgesprek. Nu even alle mailtjes van klanten met reactie 'je bent geweldig' uitprinten.
Als dat maar even duurt, kunnen het nooit veel mailtjes zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, helaas niet. Klanten zijn niet zo gul in het geven van complimenten.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat maar even duurt, kunnen het nooit veel mailtjes zijn.
Dodge Ram een kusje gegevenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
[..]
Dan raak je dus
[ afbeelding ]
Klootzakken zijn het, allemaal!!!!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, helaas niet. Klanten zijn niet zo gul in het geven van complimenten.
Dat sowieso. Maar ja, ze leveren wel geld op.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klootzakken zijn het, allemaal!!!!
Als je toch een wagen gaat zoenen, dan meteen goed doen natuurlijk!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dodge Ram een kusje gegeven
Soort zoek soort. Dimmy is immers ook wel een soort Dodge Ram.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:03 schreef rival het volgende:
Als je toch een wagen gaat zoenen, dan meteen goed doen natuurlijk!
Ga je die kopenquote:
Moet ik nog langer wachten op je review. Moet zo wel zelf naar de Jumbo. Zal ik het doen?quote:
omdat ze drie kg is aangekomen zekerquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soort zoek soort. Dimmy is immers ook wel een soort Dodge Ram.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga je die kopen
[..]
Moet ik nog langer wachten op je review. Moet zo wel zelf naar de Jumbo. Zal ik het doen?
De realiteit is wel als ik dat soort smaakjes koop dat het meestal eerst 4 maanden in de koelkast ligt voor ik durf te proberen.
Ook. En ze post ook zoals een Dodge Ram bestuurder rijdt; "de weg is van mij!"quote:
Sowquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat ze drie kg is aangekomen zeker
Misschien raak ik door jou gemotiveerd om het toch open te durven trekken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
ja je kunt het kopen maar dan heb ik het alsnog eerder geprobeerd dan jij denk ik, als het zo lang in de koelkast ligt
Valt mij mee dat je het niet meteen 'onveilig' noemt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:08 schreef datismijnmening het volgende:
Ik voel me erg aangevallen in mijn persoonlijkheid
Ik hou het wel bij water.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Na die smerige Fanta van laatst durf ik geen rare smaakjes meer te proberen.
jaaaa, doe hetquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien raak ik door jou gemotiveerd om het toch open te durven trekken.
ik noemde je geen dogde ram!! Maar mensen leggen daar grof geld voor neer toch, je bent gewildquote:
ranja?quote:
Extra verrijkt met micro plastics.quote:
Zit nu met mijn emotional support zwaan in een hoekje te huilenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valt mij mee dat je het niet meteen 'onveilig' noemt.
Zit toch al in je ballenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Extra verrijkt met micro plastics.
Ik wilde je nog even laten weten, de doos stak niet boven de biobak uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soort zoek soort. Dimmy is immers ook wel een soort Dodge Ram.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics van je zwaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit nu met mijn emotional support zwaan in een hoekje te huilen
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wilde je nog even laten weten, de doos stak niet boven de biobak uit.Fijn dat ik dit verhaal in mijn hoofd nu goed kan afsluiten. Dankjewel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Was het minste dat ik voor je kon doenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn dat ik dit verhaal in mijn hoofd nu goed kan afsluiten. Dankjewel.
Ik ben millennial, ik ben sowieso half plastic.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Extra verrijkt met micro plastics.
Waterdrop.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaaa, doe het
[..]
ik noemde je geen dogde ram!! Maar mensen leggen daar grof geld voor neer toch, je bent gewild
[..]
ranja?
Allemaal vakanties naar Turkije om je lippen, billen en borsten goedkoop te laten opvullen enzo?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben millennial, ik ben sowieso half plastic.
Niet nodig, ik had plastic speelgoed vol met weekmakers.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal vakanties naar Turkije om je lippen, billen en borsten goedkoop te laten opvullen enzo?
Herkenbaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet nodig, ik had plastic speelgoed vol met weekmakers.
Picsquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Alsof ik m'n billen moet laten opvullen.
Voelt af en toe wat schizofreen met 70% dezelfde users.quote:
Neuhquote:
Ok, gelukkig, ik kan daar namelijk niet modden, dus dan moet iemand anders hem terugschoppenquote:
sukkelquote:
Of blijf gewoon van die knopjes af.quote:
ga zo italiaanse bollen met salami en brie cremerenquote:
Schattig toch, die naīviteit.quote:
kan niets aan NK schattig noemenquote:
Wat een goed idee. Ik ga een paar eitjes bakken denk ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga zo italiaanse bollen met salami en brie cremeren
Zijn medeposters in KSC.quote:
ook lekkerquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een goed idee. Ik ga een paar eitjes bakken denk ik.
Welk type knopjes?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
In KPD zijn ze wat makkelijker met de knopjes.
kijk hem blauw doenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal dit topic naar een crewforum schoppen als jullie zo door gaan
Sterke meningen?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent zelluf
Ik was even afgeleid door het schorem in F1.
Dat is helemaal in het centrum van Emmen, ik woon daar niet.quote:
net wel, hij doet nu even verstoppertjequote:
Ik blijf het wel leuke films vinden.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zin in.
Al was die vorige wel een beetje pet.
Nee, ik heb grijs.quote:
Oh brie, dat heb ik ook al lang niet meer gehad.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga zo italiaanse bollen met salami en brie cremeren
Nope, grijs.quote:
Ach, laat 'm lekker. FOK! is een soort speelplaats waar mensen die normaal niks te zeggen hebben dan ook een keertje stoer kunnen doen met hun blauwe plastic badge.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach, laat 'm lekker. FOK! is een soort speelplaats waar mensen die normaal niks te zeggen hebben dan ook een keertje stoer kunnen doen met hun blauwe plastic badge.
tompouces en rookworsten?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:50 schreef kwiwi het volgende:
Oeh m'n Hema pakket is aangekomen in FrankrijkMaandag ophalen.
quote:
Zulks een toewijding voor een Hema-bestelling.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:50 schreef kwiwi het volgende:
Oeh m'n Hema pakket is aangekomen in FrankrijkMaandag ophalen.
Ja, want Hemaquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zulks een toewijding voor een Hema-bestelling.
en moet je dit nu in frankrijk gaan halen?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee wel drop en pepernoten en nep sultana's enzo.
Ja, luttele 340km rijdenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en moet je dit nu in frankrijk gaan halen?
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Naar een plaats waar ze ook een franse hema hebben?
Houden ze nu al niet aan de policy?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent zelluf
Ik was even afgeleid door het schorem in F1.
Ik wist het ook alleen omdat ooit in een winkelcentrum in Metz 1 heb gezienquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]kwam ik dus van de week achter, dat die bestaat. Heb voor 100+ euro aan eten besteld
Een Allomamanquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Naar een plaats waar ze ook een franse hema hebben?
Ik moest hier te lang over nadenkenquote:
Same.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moest hier te lang over nadenken
Ik ookquote:
Oh, die Scribe ziet er interessant uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:18 schreef CherryLips het volgende:
@:Kwiwi
https://www.cnet.com/tech(...)ng-new-color-kindle/
mooie prijs ookquote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, die Scribe ziet er interessant uit.
Die verkopen ze (nog) niet in Nederlandquote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, die Scribe ziet er interessant uit.
hier ook boterham en ik doe straks vast ook nog een cup-a-soupje. Wat een uitvinding die dingenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ook
Boterham met kaas en cup-a-soup chinese tomaat
Dat heb jij toch opgeruimd?quote:
uhu, wel veel zout. Maar dat heb ik wel nodig.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hier ook boterham en ik doe straks vast ook nog een cup-a-soupje. Wat een uitvinding die dingen
Ja, na jouw goede actiequote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat heb jij toch opgeruimd?
Die post over Jos sloeg nergens op.
Het worden lange vrijdag-, zaterdag- en zondagavonden.quote:
True..quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
uhu, wel veel zout. Maar dat heb ik wel nodig.
Dat volk is al bezig sinds dat nieuwe huisregeltopic er isquote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het worden lange vrijdag-, zaterdag- en zondagavonden.
Als het nu al het gedonder begint.
Ze willen de nieuwe huisregels uittesten.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat volk is al bezig sinds dat nieuwe huisregeltopic er is
verkeerde fles maar goede actiequote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijdens mijn lunchwandeling voelde ik me wel even als @:flash . Ik zag geld op de grond liggen.
vertel er alles overquote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijdens mijn lunchwandeling voelde ik me wel even als @:flash . Ik zag geld op de grond liggen.
Geniet ervan.quote:
Typisch.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die verkopen ze (nog) niet in Nederland
Gaat ook niet zomaar he, daar ben je mee getrouwd toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat ik al vervanging zoek voor m'n huidige geval.
is goedquote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen die cola drinken
CoLa iS hEeL sLeChT voOr Je
Dood bacteriën.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen die cola drinken
zaniken tegen andere mensen is ook heel slecht voor jequote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen die cola drinken
op zich wel alleen moet je het nog goed mengenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:36 schreef Crack_ het volgende:
https://www.blokker.nl/bl(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Zou zoiets ook werken als je dit gewoon mengt met spa rood oid?
Ik ben niet gehuwd met m'n notitieblok nee.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat ook niet zomaar he, daar ben je mee getrouwd toch?
Nee met je huidige geval bedoel ikquote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben niet gehuwd met m'n notitieblok nee.
het is fokquote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zaniken tegen andere mensen is ook heel slecht voor je
Hmmmmquote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
op zich wel alleen moet je het nog goed mengen
Dat geval werkt heel slecht om notities op te maken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee met je huidige geval bedoel ik
tatoeërenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat geval werkt heel slecht om notities op te maken.
Pas wanneer ze het zat zijn tochquote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zaniken tegen andere mensen is ook heel slecht voor je
Ja, heel efficiënt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Haar geval of een tattoo?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe wel denk ik?
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:44 schreef Ama het volgende:
@:crack_Wat is dit nou weer voor ongeinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:44 schreef Ama het volgende:
@:crack_hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
snel in de vriezer die cola! Als ie lekker is, dan wil ik hem vandaag misschien nog wel halen voor op werk morgenWelk geval? Dat klinkt ehm, 18+quote:![]()
tattooBaby darling doll face honey
Cola en salmiaklolly's?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor ongein
Haha ja ligt al in de vriezer (en timer aan op horloge lol).quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:45 schreef Crack_ het volgende:
hahahaha
snel in de vriezer die cola! Als ie lekker is, dan wil ik hem vandaag misschien nog wel halen voor op werk morgen
quote:
Heb je het wel opgeraapt eigenlijk?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijdens mijn lunchwandeling voelde ik me wel even als @:dr_flash . Ik zag geld op de grond liggen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha ja ligt al in de vriezer (en timer aan op horloge lol).
die langwerpige zeg maar? Die vind ik denk ik lekkerder, maar ik zou deze lollys zelf niet snel uitkiezen. Doe mij maar de gangbarequote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:47 schreef Ama het volgende:
@:crack_ Andere optie was die look a look salmiaklolly's maar die vind ik toch echt minder lekker.
https://www.lookolook.nl/producten/look-o-look-salmiakknotsen Dezequote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:48 schreef Crack_ het volgende:
die langwerpige zeg maar? Die vind ik denk ik lekkerder, maar ik zou deze lollys zelf niet snel uitkiezen. Doe mij maar de gangbare
Nahh, denk dat het bij deze twee blijft.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha
snel in de vriezer die cola! Als ie lekker is, dan wil ik hem vandaag misschien nog wel halen voor op werk morgen
[..]
Welk geval? Dat klinkt ehm, 18+![]()
tattoo
online ook niet dus in geen enkele winkel. ook bij ah niet op de sitequote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:50 schreef Ama het volgende:
Jumbo verkoopt geen potjes salmiakpoeder.Hier niet iig.
Ja zat al te spieken of ik Solo ging vragen om daar te kijken bij de Jumbo.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
online ook niet dus in geen enkele winkel. ook bij ah niet op de site
Nee, ik heb het laten liggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je het wel opgeraapt eigenlijk?
misschien een primera dat die nog een snoephoekje hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zat al te spieken of ik Solo ging vragen om daar te kijken bij de Jumbo.Zou ik dan toch echt voor naar snoepwinkel moeten denk ik.
Oh hey ja goeie, dat hebben wij.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien een primera dat die nog een snoephoekje hebben
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik heb het laten liggen.
Ik vond het niet de moeite waard.
jaa, preciesquote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.lookolook.nl/producten/look-o-look-salmiakknotsen Deze
Yo die heb ik al echt al zeker 20 jaar niet meer gehad.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaa, precies
ik vind de retrolollies ook wel lekker. Wist niet dat ze zo heette
https://www.jumbo.com/pro(...)5-stuks-85g-162994ZK
oh echt?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nahh, denk dat het bij deze twee blijft.
haha, ik ken ze weer omdat mn neefjes en nichtjes ze krijgen als snoepje. Die zijn heel jongquote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Yo die heb ik al echt al zeker 20 jaar niet meer gehad.
Roep maar als ik even langs de Jamin moet voor je.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zat al te spieken of ik Solo ging vragen om daar te kijken bij de Jumbo.Zou ik dan toch echt voor naar een snoepwinkel moeten denk ik.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echt?![]()
for ever? En niks mis mee is gewoon vraag voor interesse *verantwoording verantwoording*
Omg ja die hebben dat sowieso!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Roep maar als ik even langs de Jamin moet voor je.
Ik zit op loopafstand van een Jamin hier, dus kleine moeite.quote:
Ik zie je volgende week toch.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit op loopafstand van een Jamin hier, dus kleine moeite.
Ja, daarom.quote:
Diggy Dex vind ik meestal lieflijkquote:
lieffquote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daarom.![]()
Ik ga wel even langs vanmiddag.
Je bent echt geweldig.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daarom.![]()
Ik ga wel even langs vanmiddag.
umamiquote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon zoet, zout, zuur en bitter allemaal.
schande, konden ze jou daar niet gewoon even langs laten?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://nos.nl/l/2541063
Daarom moest ik dus net om fietsen
Nee. Was woon werk verkeer. Niet voor de post....quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
schande, konden ze jou daar niet gewoon even langs laten?
en morgen leef ik verder met de tijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Zondequote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://nos.nl/l/2541063
Daarom moest ik dus net om fietsen
Ik kende het enkel van naam. Ik ben er nooit binnen geweest....quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonde![]()
Kwam daar nog wel af en toe
quote:
wat voor eten? is het al gaar? staat verwarming aan/uit in je huis?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:41 schreef rival het volgende:
Meh, had gisteren voor 2 dagen eten gemaakt en bedenk me nu net dat de pan nog op het aanrecht staat. Vergeten in de koelkast te zetten
Kip kerrie. Verwarming heeft de hele nacht op 23 gestaan (ook vergetenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:43 schreef Crack_ het volgende:
wat voor eten? is het al gaar? staat verwarming aan/uit in je huis?
Of vind je dit hoe dan ook goor en wil je het niet?
Ben je dan sinds het avondeten niet meer in de keuken geweest?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Kip kerrie. Verwarming heeft de hele nacht op 23 gestaan (ook vergeten).
Nee daar ben ik niet zo makkelijk mee. Ik ga er niet eens naar kijken/aan ruiken. Dat gaat rechtstreeks in de bak.
Alleen nog om wat te drinken te pakken, maar dat deed ik in het donker dus toen zag ik het ook niet staan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben je dan sinds het avondeten niet meer in de keuken geweest?
groot huisquote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben je dan sinds het avondeten niet meer in de keuken geweest?
wwoooow, staat de verwarming bij jou thuis op 23 graden?!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Kip kerrie. Verwarming heeft de hele nacht op 23 gestaan (ook vergeten).
Nee daar ben ik niet zo makkelijk mee. Ik ga er niet eens naar kijken/aan ruiken. Dat gaat rechtstreeks in de bak.
Ja goed he, dat is iets waar ik niet op wil bezuinigen. Ik ben beter als ik het lekker warm heb.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wwoooow, staat de verwarming bij jou thuis op 23 graden?!wat lekker zeg
Ahhh, dan snel weggooien en snel vergeten
Weet niet meer welke ik het altijd had maar volgens mij zijn ze beide prima dus mag prima van beide 1 anders.quote:
Dan heb je het wel getroffen op de app!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Bumblematch doet me aan Benedict Cumberbatch denken.
Qua geld misschien maar qua looks zou ik hem skippen hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Dan heb je het wel getroffen op de app!
Je hebt ons toch al vrienden.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:55 schreef Crack_ het volgende:
Mijn bumblematch heeft nog één uur de tijd om te reagerenmaar opzich beter want ik wil investeren in goede vriendschappen. Dat wil ik zo veel liever dan een relatie
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ja goed he, dat is iets waar ik niet op wil bezuinigen. Ik ben beter als ik het lekker warm heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, vind ik echt goed van je. Komt ook omdat ik daar zelf beetje moeite mee hebnormaal doe je hem 's nachts wel lager toch?
Volgens mij staat mijne uit op mn slaapkamer omdat ik daar mn elektrische onderdeken gebruikoh-ohquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:04 schreef Ama het volgende:
Noa begint laatste tijd echt zo lief te worden en rustig. Als hij maar niet ineens over een paar weken dood is.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt ons toch al vrienden.
Baby darling doll face honey
Meh, vind die man onaantrekkelijk en er middelmatig sympathiek uitzien.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Dan heb je het wel getroffen op de app!
ze vergelijken hem online toch met een otter?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, vind die man onaantrekkelijk en er middelmatig sympathiek uitzien.
Lol wat.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze vergelijken hem online toch met een otter?
hij zal vast wel steenrijk zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
google zoekenresultatenquote:
Waarschijnlijk omdat alles en iedereen het altijd maar heeft over bezuinigen met de verwarmingquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, vind ik echt goed van je. Komt ook omdat ik daar zelf beetje moeite mee hebnormaal doe je hem 's nachts wel lager toch?
Volgens mij staat mijne uit op mn slaapkamer omdat ik daar mn elektrische onderdeken gebruik
Ja, maar je moet er ook mee leven en tegenaan kijkenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij zal vast wel steenrijk zijn.
Of hij begrijpt na 13 maanden eindelijk dat ik niet eng ben.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Qua geld misschien maar qua looks zou ik hem skippen hoor.
Ik heb duidelijk geen verstand van mannen!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou stik voorzichtig 😆quote:
Aha vrouwen vinden geld dus wel belangrijk 🧐quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Qua geld misschien maar qua looks zou ik hem skippen hoor.
worteltjescake?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:20 schreef kwiwi het volgende:
Cake aan het bakken voor de buren. Hopelijk vinden ze 'm lekker.
Naturel? Ook lekker hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:20 schreef kwiwi het volgende:
Liefquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:20 schreef kwiwi het volgende:
ja problemen allemaalquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar je moet er ook mee leven en tegenaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |