SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Boodschappen worden vanavond bezorgd met onder andere chips, speculaasbrokken, kaas en kruidnoten.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Spareribs, loaded nacho's, autodrop, kapsalon, wijn![]()
#viesdik wordenquote:
Ben ik al.quote:
Wel een Game of Thrones-winter dan.quote:
Die kunnen ook niet zelfstandig naar de trein.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
blinde mensen die auto gaan rijden, echt een top idee
Oh nee?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die kunnen ook niet zelfstandig naar de trein.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben ik al.
[..]
Wel een Game of Thrones-winter dan.
Nu ik erover nadenk is dat een grove onderschatting van de superkrachten van blinde mensen.quote:
Kaasquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Boodschappen worden vanavond bezorgd met onder andere chips, speculaasbrokken, kaas en kruidnoten.
Gast, kom eens wat vaker buiten je bubbel.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk is dat een grove onderschatting van de superkrachten van blinde mensen.
Squishquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ben drie kilo aangekomen sinds ongeluk
Die heb ik al opgemaakt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet mijn zomerreserves nog opmaken
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die kunnen ook niet zelfstandig naar de trein.
En dan nog met pindakaas of leverworst of zo.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, combinatie van. Boterhammen met boter is de meest heftige aversie, de geur daarvan kan ik al niet hebben. En dan heb je nog mensen die smakken/met hun mond open eten en of praten. Echt gatverfuckingdamme
![]()
![]()
Ik vind de geur van boter erger dan pindakaas eigenlijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan nog met pindakaas of leverworst of zo.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk is dat een grove onderschatting van de superkrachten van blinde mensen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet mijn zomerreserves nog opmaken
oh maar 3kg erbij vind ik nog meevallen?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ben drie kilo aangekomen sinds ongeluk
of kaas en vleeswarenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan nog met pindakaas of leverworst of zo.
idem hier, ik snap ook niet hoe dat zo intens kan zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de geur van boter erger dan pindakaas eigenlijk.
Maar ik walg serieus van boter.
Maar zo werkt het wel een beetje. Leuk dat jij dat niet ziet, maar wij lellukerds hebben daar echt wel moeite mee.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:26 schreef Crack_ het volgende:
Vriendin van mij had gisteren gereageerd op de foto's, reactie was 'ohhhhhhhh wat vreselijk!!!'![]()
![]()
en daarna 'jij staat er wel super knap op!!!' van die opmerking werd ik gewoon een beetje boos ofzo merkte ik. Een soort 'laat mij erbuiten' gevoel ofzo. Denk niet dat ze zelf doorheeft dat zij degene is die 'knap' als iets goed ziet en daarmee 'lelijk' als iets fout en ik wil die classificaties niet.
Misschien nog keer op ander moment bespreken dat ik daar echt moeite mee heb en al het plezier van foto's bij mij weghaalt eigenlijk
Hoezo mag zij een foto van zichzelf niet "lelijk" vinden? Dat het iets zegt over haar onzekerheid is nog tot daar aan toe. Maar hoezo wordt jij daar boos over? Zegt toch ook niets over jou?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:26 schreef Crack_ het volgende:
Vriendin van mij had gisteren gereageerd op de foto's, reactie was 'ohhhhhhhh wat vreselijk!!!'![]()
![]()
en daarna 'jij staat er wel super knap op!!!' van die opmerking werd ik gewoon een beetje boos ofzo merkte ik. Een soort 'laat mij erbuiten' gevoel ofzo. Denk niet dat ze zelf doorheeft dat zij degene is die 'knap' als iets goed ziet en daarmee 'lelijk' als iets fout en ik wil die classificaties niet.
Misschien nog keer op ander moment bespreken dat ik daar echt moeite mee heb en al het plezier van foto's bij mij weghaalt eigenlijk
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, combinatie van. Boterhammen met boter is de meest heftige aversie, de geur daarvan kan ik al niet hebben. En dan heb je nog mensen die smakken/met hun mond open eten en of praten. Echt gatverfuckingdamme
![]()
![]()
ja want ik vind mezelf prachtig ofzo?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zo werkt het wel een beetje. Leuk dat jij dat niet ziet, maar wij lellukerds hebben daar echt wel moeite mee.
omdat ik geen foto's maak als keuring maar als reflectie van het moment, zij mag van alles vinden maar ik vind dat niet en wil dat ook niet zo zien. Dus dan niet?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoezo mag zij een foto van zichzelf niet "lelijk" vinden? Dat het iets zegt over haar onzekerheid is nog tot daar aan toe. Maar hoezo wordt jij daar boos over? Zegt toch ook niets over jou?
ik vind het ook mijn probleem als iemand haar eigen keuring bij mij neerlegt, dat wil ik écht niet neequote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap dat het irritant kan zijn als een ander steeds negatief is over zichzelf, dat krijg ik ook weleens te horenMaar nu doe je alsof het jouw probleem is en jij het er vooral heel zwaar mee hebt.
Er zit een verschil tussen jezelf intens lelijk vinden en superonzeker zijn en jezelf 'niet prachtig vinden'. En jullie verschillen in de manier waarop je naar foto's kijkt, dat kan. Ik heb dat ook hoor, als ik foto's van anderen maak dan vind ik dat leuke momentopnames terwijl die ander het vreselijk vindt. Maar foto's van mezelf? Daar heb ik een hekel aan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja want ik vind mezelf prachtig ofzo?
Ik vind fotos een reflectie van het leuke moment wat we toen hadden, als iemand dat niet zo ziet maar als keuring dan kan dat maar ik doe dan liever niet mee
Ja heel vervelend voor je.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind het ook mijn probleem als iemand haar eigen keuring bij mij neerlegt, dat wil ik écht niet nee
Daar zit vast een link bij waar je je gegevens kan invullen, dat zou ik snel doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:37 schreef Karzai het volgende:
Ik ben gehackt, krijg net een smsje dat de verhuizing is gelukt van ziggo
Maar dan is het vooral het idee achter de foto waarop jullie verschillen. Jij kijkt naar het moment en zij naar zichzelf. Moet zij dan mee in jou idee of jij in dat van haar?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat ik geen foto's maak als keuring maar als reflectie van het moment, zij mag van alles vinden maar ik vind dat niet en wil dat ook niet zo zien. Dus dan niet?
Neequote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar dan is het vooral het idee achter de foto waarop jullie verschillen. Jij kijkt naar het moment en zij naar zichzelf. Moet zij dan mee in jou idee of jij in dat van haar?
Ligt er misschien ook aan wat je met de foto doet. Als je die all over social media gaat zetten, mag zij nog wel vinden dat zij er niet zo "knap" op staat. Als je de foto voor eigen gebruik bewaard, boeit het niet zo.
Ik snap jou niet zo tbhquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik snap deze strijd niet zo goed tbh
Nee zit er niet bij, ga er maar vanuit dat ze een verkeerd telefoonnummer hebben gebruiktquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Daar zit vast een link bij waar je je gegevens kan invullen, dat zou ik snel doen.
Ik kreeg gister een bevestiging dat ik me had ingeschreven bij een dansschool ergens bij Utrecht en dat de automatische incasso was goedgekeurd. Het was niet mijn rekeningnummer en de naam van de geadresseerde leek niet eens op die van mij, maar toch raar dat ze mijn e-mailadres erbij hebben gezet. Nu weet ik niet of het veilig is om erop te reageren dat ze de verkeerde persoon hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee zit er niet bij, ga er maar vanuit dat ze een verkeerd telefoonnummer hebben gebruikt
Zou gewoon wegkiepen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg gister een bevestiging dat ik me had ingeschreven bij een dansschool ergens bij Utrecht en dat de automatische incasso was goedgekeurd. Het was niet mijn rekeningnummer en de naam van de geadresseerde leek niet eens op die van mij, maar toch raar dat ze mijn e-mailadres erbij hebben gezet. Nu weet ik niet of het veilig is om erop te reageren dat ze de verkeerde persoon hebben
Op zich is het natuurlijk goed spul, alleen jammer dat ze de smaak niet wat beter krijgen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ah zo.
Toen ik vorige week nog ziekenhuis lag, zei diegene die het eten uitdeelde dat ze altijd knap vond dat mensen die flesjes leeg kregen.
Zo'n flesjes geef je ook gelijk verzadigd gevoel.
Vanillesmaak is geen succes. Het is net of vanille-extract aan het opdrinken ben.
Ja, daar word je straks dus ontslagen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmiddag een beoordelingsgesprek. Nu even alle mailtjes van klanten met reactie 'je bent geweldig' uitprinten.
men mag alles maar de ander mag ook zeggen wat het met die persoon doet en dan kun je samen kijken wat je daarmee kan. Krijg beetje het idee dat men hier zoekende is naar wie er 'fout' of 'goed' is ipv 'we doen dingen anders en is niet goed of fout'quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Is het niet ook het steeds benoemen van "ah, ik sta er weer eens lelijk op" bij foto's? De gevoelens mogen echt hun plaats in nemen, maar is het echt nodig om het steeds uit te spreken?
Ik doelde niet op goed of fout, maar meer zoekend naar een manier om deze frustraties te benoemen. Als je immers niet weet te duiden waar de schoen wringt, kan je ook niet naar een oplossing zoeken die voor beiden werkt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
men mag alles maar de ander mag ook zeggen wat het met die persoon doet en dan kun je samen kijken wat je daarmee kan. Krijg beetje het idee dat men hier zoekende is naar wie er 'fout' of 'goed' is ipv 'we doen dingen anders en is niet goed of fout'
Ohnee, doelde ook niet op jou. En jaquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doelde niet op goed of fout, maar meer zoekend naar een manier om deze frustraties te benoemen. Als je immers niet weet te duiden waar de schoen wringt, kan je ook niet naar een oplossing zoeken die voor beiden werkt.
@Nattekatquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmiddag een beoordelingsgesprek. Nu even alle mailtjes van klanten met reactie 'je bent geweldig' uitprinten.
Als dat maar even duurt, kunnen het nooit veel mailtjes zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, helaas niet. Klanten zijn niet zo gul in het geven van complimenten.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat maar even duurt, kunnen het nooit veel mailtjes zijn.
Dodge Ram een kusje gegevenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
[..]
Dan raak je dus
[ afbeelding ]
Klootzakken zijn het, allemaal!!!!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, helaas niet. Klanten zijn niet zo gul in het geven van complimenten.
Dat sowieso. Maar ja, ze leveren wel geld op.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klootzakken zijn het, allemaal!!!!
Als je toch een wagen gaat zoenen, dan meteen goed doen natuurlijk!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dodge Ram een kusje gegeven
Soort zoek soort. Dimmy is immers ook wel een soort Dodge Ram.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:03 schreef rival het volgende:
Als je toch een wagen gaat zoenen, dan meteen goed doen natuurlijk!
Ga je die kopenquote:
Moet ik nog langer wachten op je review. Moet zo wel zelf naar de Jumbo. Zal ik het doen?quote:
omdat ze drie kg is aangekomen zekerquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soort zoek soort. Dimmy is immers ook wel een soort Dodge Ram.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga je die kopen
[..]
Moet ik nog langer wachten op je review. Moet zo wel zelf naar de Jumbo. Zal ik het doen?
De realiteit is wel als ik dat soort smaakjes koop dat het meestal eerst 4 maanden in de koelkast ligt voor ik durf te proberen.
Ook. En ze post ook zoals een Dodge Ram bestuurder rijdt; "de weg is van mij!"quote:
Sowquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat ze drie kg is aangekomen zeker
Misschien raak ik door jou gemotiveerd om het toch open te durven trekken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
ja je kunt het kopen maar dan heb ik het alsnog eerder geprobeerd dan jij denk ik, als het zo lang in de koelkast ligt
Valt mij mee dat je het niet meteen 'onveilig' noemt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:08 schreef datismijnmening het volgende:
Ik voel me erg aangevallen in mijn persoonlijkheid
Ik hou het wel bij water.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Na die smerige Fanta van laatst durf ik geen rare smaakjes meer te proberen.
jaaaa, doe hetquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien raak ik door jou gemotiveerd om het toch open te durven trekken.
ik noemde je geen dogde ram!! Maar mensen leggen daar grof geld voor neer toch, je bent gewildquote:
ranja?quote:
Extra verrijkt met micro plastics.quote:
Zit nu met mijn emotional support zwaan in een hoekje te huilenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valt mij mee dat je het niet meteen 'onveilig' noemt.
Zit toch al in je ballenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Extra verrijkt met micro plastics.
Ik wilde je nog even laten weten, de doos stak niet boven de biobak uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soort zoek soort. Dimmy is immers ook wel een soort Dodge Ram.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics van je zwaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit nu met mijn emotional support zwaan in een hoekje te huilen
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wilde je nog even laten weten, de doos stak niet boven de biobak uit.Fijn dat ik dit verhaal in mijn hoofd nu goed kan afsluiten. Dankjewel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Was het minste dat ik voor je kon doenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn dat ik dit verhaal in mijn hoofd nu goed kan afsluiten. Dankjewel.
Ik ben millennial, ik ben sowieso half plastic.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Extra verrijkt met micro plastics.
Waterdrop.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaaa, doe het
[..]
ik noemde je geen dogde ram!! Maar mensen leggen daar grof geld voor neer toch, je bent gewild
[..]
ranja?
Allemaal vakanties naar Turkije om je lippen, billen en borsten goedkoop te laten opvullen enzo?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben millennial, ik ben sowieso half plastic.
Niet nodig, ik had plastic speelgoed vol met weekmakers.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal vakanties naar Turkije om je lippen, billen en borsten goedkoop te laten opvullen enzo?
Herkenbaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet nodig, ik had plastic speelgoed vol met weekmakers.
Picsquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Alsof ik m'n billen moet laten opvullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |