Met mij ook nog een keer?quote:
En zo niet dan heb ik jou nog.quote:
Dat je 't ff weet!!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En zo niet dan heb ik jou nog.
Er was ooit zo'n aai over het bolletje smiley, die is ook wegquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb mij afgelopen week best wel beroerd gevoeld.
Maar het gaat nu toch weer 'n beetje beter?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb mij afgelopen week best wel beroerd gevoeld.
Gelukkig wel maar ik ben nog niet helemaal op krachten.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
Maar het gaat nu toch weer 'n beetje beter?
Rustig aan. Dan breekt het lijntje niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig wel maar ik ben nog niet helemaal op krachten.
Die luxe heb ik niet altijd tot mijn beschikking.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:20 schreef maily het volgende:
[..]
Rustig aan. Dan breekt het lijntje niet.
Lief zijn voor jezelf!
Dat is jammer.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die luxe heb ik niet altijd tot mijn beschikking.
Morgen sinaasappeltjes persen en weer op krachten komen.quote:
Daar ga ik wel van uit.quote:
Die werd op de 40+ meet gedraaid.quote:
Was ik daarbij, of was het een andere .. Heb dit nummer natuurlijk wel wat jaren lopen pluggenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die werd op de 40+ meet gedraaid.
Weet ik niet meer zeker maar volgens mij wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ik daarbij, of was het een andere .. Heb dit nummer natuurlijk wel wat jaren lopen pluggen
Ok dan was het dus zo gezellig dat je de muziek vergeet ...quote:Op donderdag 17 oktober 2024 01:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik niet meer zeker maar volgens mij wel.
Have funquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:43 schreef Domnivoor het volgende:
We gaan weer een wandeling organiseren.
Domnivoor in 40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht #3
Lijkt me dat dat niet gaat lukken ..quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
@:pullup
https://nos.nl/artikel/25(...)voor-ophalen-fietsen
Toevallig net die cd weer eens opgezet.quote:
Lekker! en houwe zo !quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toevallig net die cd weer eens opgezet.
[ afbeelding ]
En ja, ik heb nog cd’s en voorlopig blijft dat zo
Ik heb zelfs nog LP'squote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toevallig net die cd weer eens opgezet.
[ afbeelding ]
En ja, ik heb nog cd’s en voorlopig blijft dat zo
Die zingt iig lekkerquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb een troubadour in de kelder
Eén van mijn errste singeltjes en ik vind het nog steeds een mooi nummer.quote:
Dat laatste zou ik ook wel belangrijk vinden.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:46 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb mijn laatste elpees via FOk! weggegeven.
Ik wilde er vanaf maar ben blij dat ze bij een liefhebber terecht zijn gekomen.
Ik zit nog met een aantal ... in het stof .. 70s-80s Piet heeft me ooit een paar ontnomen .. + mijn 1e en enigste Thorens platenspeler .. dus ik kan er ook echt niets meer meer ..quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:46 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb mijn laatste elpees via FOK! weggegeven.
Ik wilde er vanaf maar ben blij dat ze bij een liefhebber terecht zijn gekomen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe luisteren jullie naar je PC ?
Ik heb een fatsoenlijke relatief ouderwetse audioset aangesloten zodat het goed klinkt.
Heb een JBL set met boosterquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb een fatsoenlijke relatief ouderwetse audioset aangesloten zodat het goed klinkt.
Een relatief ouderwetse (maar vrij nieuwe) koptelefoon.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gaaf, had ik ook wel bij willen zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Live gezien ooit hier Westergasfabriek...
Via de laatste covid vacinatie 5G gekregen, dus mijn pc streamt nu direct mijn hoofd inquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bij mij ook en ik had al last van stemmetjes in mijn hoofd.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Via de laatste covid vacinatie 5G gekregen, dus mijn pc streamt nu direct mijn hoofd in
Ducktales?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij mij ook en ik had al last van stemmetjes in mijn hoofd.![]()
quote:
Ow man, sterkte danquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Gast_op_Afstand_GOA zit volgens mij in mijn hoofd want hij post de nummers waar ik ook van hou.
Ze was ook een apart figuur maar zingen kon ze wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vroeger vond ik het een raar wijf.. fascinerend wel...
Nu zou ik haar doen![]()
Bah...quote:
Die doet mij denken aan één van mijn eerste bijbaantjes als vakkenvuller.quote:
Techno.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De laatste... we schijnen naar techno te verhuizen
Mag dit wel?quote:
De life uitvoering van you latest trick vind ik geweldig.quote:
Ik had vroegah, toen ik nog kleine marc was,quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De life uitvoering van you latest trick vind ik geweldig.
FF m'n TOP-100 invullen.quote:
Hij staat erquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Druk druk druk zou Theo Maassen zeggen![]()
Reteketet, twee broodjes kroketquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:15 schreef D. het volgende:
[..]
...en je bent weer lekker vrij, M&M's melkchocolade hoort erbij...
Nu heb ik trekquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Reteketet, twee broodjes kroket
Uit de airfryert, met met Maggi en mosterdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nu heb ik trek
Nouja, had ik eigenlijk al, maar nu heb ik zin in een broodje kroket. Of 2
heel de wereld is gek op M&Ms M&Ms maakt je weekend helemaal goehoeeeedddquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn wel altijd wat bleek uit de airfryert, of heb je daar de maggi voor?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uit de airfryert, met met Maggi en mosterd
Ah, da's Jos Brinkquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:22 schreef sly-nl het volgende:
Jeujj, weekend!![]()
straks de airfryert op 180 en lekker aan de cavia![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jumbo airfryert kroketten worden gewoon bruin en krokantquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn wel altijd wat bleek uit de airfryert, of heb je daar de maggi voor?
Ah, oke, ik vergis me weer, ik haalde Andre van Duin en Jos brink vroeger al door elkaar!@quote:
Ow, jah, de 'speciale', maar die vind ik dan weer ietsje minder smakenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jumbo airfryert kroketten worden gewoon bruin en krokantWeet niet welke chemische mix ze er op smeren... maar het werkt
In de dark room?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ah, oke, ik vergis me weer, ik haalde Andre van Duin en Jos brink vroeger al door elkaar!@
Gewoon die cavia's van Mora!@quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, jah, de 'speciale', maar die vind ik dan weer ietsje minder smaken
Zeurpiet.. wat maakt de kleur trouwens uit.. je prakt ze toch onzichtbaar in het broodjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, jah, de 'speciale', maar die vind ik dan weer ietsje minder smaken
Nee, ze smaken bleek ook wel, dat bleekquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeurpiet.. wat maakt de kleur trouwens uit.. je prakt ze toch onzichtbaar in het broodje
Allemaal waar... maar ik heb er van genotenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ze smaken bleek ook wel, dat bleek, maar een gezond kleurtje maakt 'm net wat aantrekkelijker
Ik denk dat je ze tegenwoordig makkelijker uit elkaar kunt houdenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Nee, op de reguliersdwars 's nachts achter die kroegen in dat plantsoentje
Probeer het maar eens ... dan wil je nooit meer andersquote:
In een darkroom misschien nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze tegenwoordig makkelijker uit elkaar kunt houden
Ga het proberen dan binnenkort. Next week, denk ik, gooi ik er een paar in met een garnalencocktail ernaastquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Probeer het maar eens ... dan wil je nooit meer anders
Ook op de bitterballenKuiltje op prikken met je vinger, volgieten met Maggi... en smullen maar
Jos heel zwoelquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:33 schreef D. het volgende:
[..]
Zodra er eentje begint te praten wel
Herken je 'm aan zijn stem
Hoe zeg je dat je oud bent zonder te zeggen dat je oud bent?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:15 schreef D. het volgende:
[..]
Tot eind november denk ik. Ga dit weekend van dagdienst naar nachtdienst. Dat is wel iets minder maar hopelijk blijft dat niet tot het einde zo.quote:
Das best een tijd nog welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Tot eind november denk ik. Ga dit weekend van dagdienst naar nachtdienst. Dat is wel iets minder maar hopelijk blijft dat niet tot het einde zo.
Volgens mij alleen in mijn pc.quote:
Daar zijn ze best handig,quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij alleen in mijn pc.
Ja dat welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das best een tijd nog wel
Bevalt het wel tot zover?
Ohw die schijfjes die in een zak zitten en kan eten?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zijn ze best handig,
en vermoed dat je die echt in meer apparaten hebt
Maar dit ging over de eetbare versie die lekker is
En is er daar ook wat te doen, behalve voetbal kijken dan? Je zit redelijk in het noorden toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat welde weken vliegen voorbij. Ben wel blij dat ik op vrije momenten ook tijd heb genomen om wat te gaan doen. En lekker eten
Schijfjes of een andere vorm jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw die schijfjes die in een zak zitten en kan eten?
Ik ben afgelopen week ziek zwak en misselijk geweest.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schijfjes of een andere vorm ja
En zak of bus
De keuze is reuze
Je moet juist energie op doen nu toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen week ziek zwak en misselijk geweest.![]()
Ik sla de chips maar even over.
Ik moet nog zoveel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet juist energie op doen nu toch?
Beterquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen week ziek zwak en misselijk geweest.![]()
Ik sla de chips maar even over.
quote:
Nee bijzonder veel is er ook weer niet te doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En is er daar ook wat te doen, behalve voetbal kijken dan? Je zit redelijk in het noorden toch?
Nog een beetje mooie natuur oid daar?
Mag jij morgenochtend voor mij doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
Beter
Had je die sinasappeltjes al uitgeperst?
Vitamine Lquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag jij morgenochtend voor mij doen.
Jij hebt er verstand van.quote:
Die bergen in dan dusquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Nee bijzonder veel is er ook weer niet te doenmet de auto de bergen in rijden is wel leuk voor een keer. Zou de stad niet echt aanraden als je op vakantie bent maar het verveelt ook weer niet.
Maar niet op de bergen schijten want dan wordt mario boos.quote:
Op bergen schijten? Daar moet je toch behoorlijk je best voor doen hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar niet op de bergen schijten want dan wordt mario boos.
Het is ook niet zo moeilijk, je moet alleen iets verzinnen hoe je je billetjes gaat afvegen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op bergen schijten? Daar moet je toch behoorlijk je best voor doen hoor
Als je het doet moet je het goed doen, dus wel eerst naar de top.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook niet zo moeilijk, je moet alleen iets verzinnen hoe je je billetjes gaat afvegen.
Het is juist het papier wat het het probleem is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het doet moet je het goed doen, dus wel eerst naar de top.
En dat is meteen het moeilijke
Gewoon een rol meenemen he, dat is weer niet zo moeilijk
Zo zwaar is een rol wcpapier toch nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is juist het papier wat het het probleem is.
Dat het na gebruik achter gelaten werd wel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo zwaar is een rol wcpapier toch niet
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat het na gebruik achter gelaten werd wel.
quote:Als je moet poepen, graaf dan eerst een gat van zo'n 20 centimeter diep in de grond. Dat kan prima met een stok of een schepje, dat je in je wandelrugzak meeneemt. Doe je behoefte in het gat. Meng vervolgens de ontlasting met wat organisch materiaal, voordat je je gat dichtgooit.
Het wc papier is juist het probleem.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan wel lastig worden op een berg, dat gat graven
[..]
Dat kan natuurlijk prima in dat gat voordat je het weer dicht stopt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het wc papier is juist het probleem.
Het gat graven is juist wat niemand doet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk prima in dat gat voordat je het weer dicht stopt.
Alleen dat gat he
Net wat ik nodig heb.quote:
Dan doen die het allemaal foutquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gat graven is juist wat niemand doet.
Een beetje wijn? Heb nog een beetje?quote:
Bewaar maar voor later, ik begin net een beetje op te knappen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een beetje wijn? Heb nog een beetje?
Dan koop ik wel een nieuwe fles voor onsquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bewaar maar voor later, ik begin net een beetje op te knappen.
Daar hou ik je aan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan koop ik wel een nieuwe fles voor ons
@Deisyyquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gat graven is juist wat niemand doet.
Is dat zo?quote:
En op iets wat fb heet.quote:
Ik eigenlijk alleen nog maar voor modelbouw en treinengroepen.quote:
Kijk daar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen nog maar voor modelbouw en treinengroepen.
Ik zat ook bij een groep over verlaten en vervallen locaties die was ook erg gaaf. Helaas is die ook verkloot met AI plaatjes.quote:
Ging je daar dan ook naar toe?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat ook bij een groep over verlaten en vervallen locaties die was ook erg gaaf. Helaas is die ook verkloot met AI plaatjes.
Dat niet, zijn meestal ook niet echt in de buurt.quote:
Alleen om m'n watermeloenen met de wereld te delen.quote:
En vinden ze het wat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:58 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen om m'n watermeloenen met de wereld te delen.
Nee viral gaan ze nog niet.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:10 schreef chufi het volgende:
Man3 die ham die mn dochter weer mee nam smelt bijna op je tong ...
Nu wil ik ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:10 schreef chufi het volgende:
Man3 die ham die mn dochter weer mee nam smelt bijna op je tong ...
Met rauwe ham, maakte mijn moeder.quote:
Lijkt me wel weer gaaf daar eens door te gaan,quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat niet, zijn meestal ook niet echt in de buurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmmnnn
[ Bericht 31% gewijzigd door chufi op 19-10-2024 10:52:11 ]
Ik ga zo met je mee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me wel weer gaaf daar eens door te gaan,
met camera natuurlijk
Mijn moeder was er altijd een meester in om tijdens een feestje ofzo met zelfgemaakte borrelhapjes op tafel te komen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:30 schreef chufi het volgende:
ik proef bijna de eikeltjes die ze eten ..
Ging vorige week met de trein naar Luik, dan kom je daar door de 'voorsteden'. Staat gewoon echt een deel van de gebouwen in te storten. Ook een kerk oid.quote:
Luik was 40 jaar geleden al een vreselijke stad.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ging vorige week met de trein naar Luik, dan kom je daar door de 'voorsteden'. Staat gewoon echt een deel van de gebouwen in te storten. Ook een kerk oid.
Maar om die kerk staat dan weer een groot hek
Denk dat ik wel de meest exclusieve hammetjes hier heb ... die zal je moeder nooit geproefd of geserveerd hebben ..quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder was er altijd een meester in om tijdens een feestje ofzo met zelfgemaakte borrelhapjes op tafel te komen.
Dat denk ik ook niet. Als ze nog geleefd zou hebben zou ze bij je langs komen om te proeven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik wel de meest exclusieve hammetjes hier heb ... die zal je moeder nooit geproefd of geserveerd hebben ..
Ik moet me inhouden om niet meer te nemen.... .
Had ze haast moeten maken ..quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Als ze nog geleefd zou hebben zou ze bij je langs komen om te proeven.
Is het nog steeds,quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Luik was 40 jaar geleden al een vreselijke stad.
Stonk er verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Luik was 40 jaar geleden al een vreselijke stad.
Bommel is veel mooierquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 05:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stonk er verschrikkelijk.
Goeiemorgen
Daar is niet veel voor nodig. Maar je hebt 100 % gelijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bommel is veel mooier![]()
Goedemorgen tongermans80 .
Enjoyquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goedemiddageinde,
< Trakteert zichzelf op het eerste bockbiertje van dit jaar
[ afbeelding ]
Nooit?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
tnx! Je raad nooit wat ik erbij gekocht heb! : )
Nog een bockbiertje ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
tnx! Je raad nooit wat ik erbij gekocht heb! : )
Ze kwamen per 6, dus technisch gezien heb je ergens gelijkquote:
U ook alquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goedemiddageinde,
< Trakteert zichzelf op het eerste bockbiertje van dit jaar
[ afbeelding ]
Die nieuwe zul je bedoelen.. Gisteren zag ik ze per ongeluk , maar nu weet ik ook niet meer hoe en waarquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kan die extra FOK smileys niet vinden... Waar is @:Deisyy als je haar nodig hebt?
PS ik bedoel niet deze: https://www.forumsmileys.nl/smileys_dm.php
Nieuwe?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die nieuwe zul je bedoelen.. Gisteren zag ik ze per ongeluk , maar nu weet ik ook niet meer hoe en waar
Ah ok ... dat hou ik niet bij die linkjes .. SBE zal het ook wel wetenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nieuwe?
Nee , juist oude.. Je kon toen zelfs verzoekjes indienen... Ik had een lachende "nee" smiley toen gevraagd en die had ze gemaakt.. Volgens mij ook niet Roze Vlaai.. aaah.. ik weet het niet meer... Deissy had een tijdje geleden daar een linkje naar toe.
Salt & vinegar chips?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. met een goed geheugen zou je het wel kunnen raden
Welke zoek je?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nieuwe?
Nee , juist oude.. Je kon toen zelfs verzoekjes indienen... Ik had een lachende "nee" smiley toen gevraagd en die had ze gemaakt.. Volgens mij ook niet Roze Vlaai.. aaah.. ik weet het niet meer... Deissy had een tijdje geleden daar een linkje naar toe.
Jaaaa ik ga door voor de koelkastquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Er was een lachende smiley die nee knikt , dus dezequote:
< Kijkt naar zijn koelkast en krijgt het warmquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa ik ga door voor de koelkast
Ik heb wel deze:quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er was een lachende smiley die nee knikt , dus deze, maar dan lachend.
Soms wil je nee tegen iemand zeggen, zonder dat het negatief of depressief is
Bijna!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel deze:
[ afbeelding ]
Alleen lach-nee?quote:
Herfst is begonnenquote:
De vegetarische knakworsten van Unox uit blikquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Herfst is begonnen
Wat gebruik je als spek en worst surrogaat?
Smakelijk!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De vegetarische knakworsten van Unox uit blikIn plakjes gesneden en op het eind een beetje mee gewarmd
Deze?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nieuwe?
Met veel kruiden wordt haast alles lekkerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Smakelijk!
Mijn dochter had laatst vega lasagna gemaakt.. met een gehaktvervanger.. en moet eerlijk zeggen, was de lekkerste ooit! Al lag dat denk ik ook aan de kruiden... moet haast wel
Succes!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Klaar voor de 2de rijs![]()
[ afbeelding ]
Ben ook benieuwd, heb ze net met ei bestreken en ze gaan er zo in.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Succes!
Zachte witte bolletjes is me nog nooit gelukt. Ze worden toch altijd hard/knapperig aan de buitenkant. Ook lekker, daar niet van
Nu moet je wel je geheime recept verklappen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jaaaah! En zacht als een baby bottom !
[ afbeelding ]
Pure wiet natuurlijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu moet je wel je geheime recept verklappen.
En zijn ze ook gaar vanbinnen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jaaaah! En zacht als een baby bottom !
[ afbeelding ]
Sadistquote:
quote:
Toen jij zei van dat hard worden van de harde korst had ik ff research gedaan en besloten om het op 210 graden te doen ipv 220... en dan 3 minuten langer. Misschien is dat de key!quote:
Liefde!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu moet je wel je geheime recept verklappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Mooiquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Heb er al ééntje geprobeerd, heerlijk! Het had misschien paar minuutjes langer gemogen... maar i'm happy!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toen jij zei van dat hard worden van de harde korst had ik ff research gedaan en besloten om het op 210 graden te doen ipv 220... en dan 3 minuten langer. Misschien is dat de key!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Liefde!Goed gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg ook weer zin om te bakken.
![]()
Heel FOK baktquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Goed gelukt.Ik krijg ook weer zin om te bakken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |