Zelfs de dieren zijn nep of replicaquote:
Het schijnt dat de plastieke Kertstboom in China is bedacht.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:01 schreef RM-rf het volgende:
Ik wil niks zeggen, maar als de chinezen dit ontdekken en hoeveel geld dit attractiepark wel niet voor kaartjes vraaagt, zullen ze wel helemaal losgaan:
[ afbeelding ]
Volgende maand kan je voor 38 euro, maar ietsje duurder dan deze nepdierentuin!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:01 schreef RM-rf het volgende:
Ik wil niks zeggen, maar als de chinezen dit ontdekken en hoeveel geld dit attractiepark wel niet voor kaartjes vraaagt, zullen ze wel helemaal losgaan:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Volgens het park was ‘het nooit de bedoeling’ om mensen voor de gek te houden.
Ik vind het echt geweldig dat dit Chinese park dierenleed voorkomt door een robotversie van een walvishaai aan het publiek te laten zien. Dit is precies het soort innovatie waar we meer van zouden moeten zien. Bijvoorbeeld het Dolfinarium in Nederland zou hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Zo laten we dieren in hun natuurlijke omgeving, terwijl mensen toch kunnen leren over deze prachtige wezens. Het is een win-win voor iedereen!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:54 schreef tong80 het volgende:
Het park reageerde op de kritiek door te zeggen dat de handel in walvishaaien illegaal is en dat ze het wreed vinden om zo’n dier in gevangenschap te houden. Dus heeft de dierentuin naar eigen zeggen miljoenen Chinese yuans uitgegeven om een robot in de vorm van een walvishaai in het aquarium te kunnen loslaten. Volgens lokale media is de robot bedoeld om bewustzijn te creëren voor het beschermen van de soort.
Je mist het punt het gaat er natuurlijk om dat zij mensen laat denken dat deze er wel zijn er vervolgens voor laten betalen en dat ze er achteraf achter komen dat het allemaal nep is.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:53 schreef Canopus het volgende:
Opzich niet eens een verkeerde gedachte.
Al die dieren in gevangenschap is ook wel een ding.
Ik mis geen punt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:18 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Je mist het punt het gaat er natuurlijk om dat zij mensen laat denken dat deze er wel zijn er vervolgens voor laten betalen en dat ze er achteraf achter komen dat het allemaal nep is.
Dit is gewoon pure oplichting. Het is een dierentuin. Of geloof je soms in de neppe nobele intenties zonder winstoogmerk?
Ik heb ff de website gecheckt, daar wordt nergens gezegd dat je er echte levende dinosaurussen kunt zien.quote:
Even offtopic, maar als dinoliefhebber vind ik het echt storend hoe hopeloos achterhaald en amateuristisch veel beelden in die zogenaamde dinoparken zijn. Die Giganotosaurus ook, als een levend dier zo mager is dat je z'n ribben kan tellen is dat meestal reden tot zorg...quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:37 schreef Starhopper het volgende:
Ik was laatst in het oertijdmuseum en daar heb je allemaal neppe dinosaurussen. Wat een oplichting!IK WIL ECHTE DINO'S ZIEN
![]()
![]()
MIEMIEMIE
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag bij VI het wereldkampioenschap met je billen hoepelen. Misschien gaan doen in Hardewijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldig dat dit Chinese park dierenleed voorkomt door een robotversie van een walvishaai aan het publiek te laten zien. Dit is precies het soort innovatie waar we meer van zouden moeten zien. Bijvoorbeeld het Dolfinarium in Nederland zou hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Zo laten we dieren in hun natuurlijke omgeving, terwijl mensen toch kunnen leren over deze prachtige wezens. Het is een win-win voor iedereen!
Alleen Jerney Kaagman is echt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:42 schreef halfway het volgende:
Ik wil mijn geld terug van het wassen beelden museum!
Mooie spin MikeyTTquote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldig dat dit Chinese park dierenleed voorkomt door een robotversie van een walvishaai aan het publiek te laten zien. Dit is precies het soort innovatie waar we meer van zouden moeten zien. Bijvoorbeeld het Dolfinarium in Nederland zou hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Zo laten we dieren in hun natuurlijke omgeving, terwijl mensen toch kunnen leren over deze prachtige wezens. Het is een win-win voor iedereen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |