Met mij ook nog een keer?quote:
En zo niet dan heb ik jou nog.quote:
Dat je 't ff weet!!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En zo niet dan heb ik jou nog.
Er was ooit zo'n aai over het bolletje smiley, die is ook wegquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb mij afgelopen week best wel beroerd gevoeld.
Maar het gaat nu toch weer 'n beetje beter?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb mij afgelopen week best wel beroerd gevoeld.
Gelukkig wel maar ik ben nog niet helemaal op krachten.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
Maar het gaat nu toch weer 'n beetje beter?
Rustig aan. Dan breekt het lijntje niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig wel maar ik ben nog niet helemaal op krachten.
Die luxe heb ik niet altijd tot mijn beschikking.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:20 schreef maily het volgende:
[..]
Rustig aan. Dan breekt het lijntje niet.
Lief zijn voor jezelf!
Dat is jammer.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die luxe heb ik niet altijd tot mijn beschikking.
Morgen sinaasappeltjes persen en weer op krachten komen.quote:
Daar ga ik wel van uit.quote:
Die werd op de 40+ meet gedraaid.quote:
Was ik daarbij, of was het een andere .. Heb dit nummer natuurlijk wel wat jaren lopen pluggenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die werd op de 40+ meet gedraaid.
Weet ik niet meer zeker maar volgens mij wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ik daarbij, of was het een andere .. Heb dit nummer natuurlijk wel wat jaren lopen pluggen
Ok dan was het dus zo gezellig dat je de muziek vergeet ...quote:Op donderdag 17 oktober 2024 01:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik niet meer zeker maar volgens mij wel.
Have funquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:43 schreef Domnivoor het volgende:
We gaan weer een wandeling organiseren.
Domnivoor in 40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht #3
Lijkt me dat dat niet gaat lukken ..quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
@:pullup
https://nos.nl/artikel/25(...)voor-ophalen-fietsen
Toevallig net die cd weer eens opgezet.quote:
Lekker! en houwe zo !quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toevallig net die cd weer eens opgezet.
[ afbeelding ]
En ja, ik heb nog cd’s en voorlopig blijft dat zo
Ik heb zelfs nog LP'squote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toevallig net die cd weer eens opgezet.
[ afbeelding ]
En ja, ik heb nog cd’s en voorlopig blijft dat zo
Die zingt iig lekkerquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb een troubadour in de kelder
Eén van mijn errste singeltjes en ik vind het nog steeds een mooi nummer.quote:
Dat laatste zou ik ook wel belangrijk vinden.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:46 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb mijn laatste elpees via FOk! weggegeven.
Ik wilde er vanaf maar ben blij dat ze bij een liefhebber terecht zijn gekomen.
Ik zit nog met een aantal ... in het stof .. 70s-80s Piet heeft me ooit een paar ontnomen .. + mijn 1e en enigste Thorens platenspeler .. dus ik kan er ook echt niets meer meer ..quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:46 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb mijn laatste elpees via FOK! weggegeven.
Ik wilde er vanaf maar ben blij dat ze bij een liefhebber terecht zijn gekomen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe luisteren jullie naar je PC ?
Ik heb een fatsoenlijke relatief ouderwetse audioset aangesloten zodat het goed klinkt.
Heb een JBL set met boosterquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb een fatsoenlijke relatief ouderwetse audioset aangesloten zodat het goed klinkt.
Een relatief ouderwetse (maar vrij nieuwe) koptelefoon.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gaaf, had ik ook wel bij willen zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Live gezien ooit hier Westergasfabriek...
Via de laatste covid vacinatie 5G gekregen, dus mijn pc streamt nu direct mijn hoofd inquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bij mij ook en ik had al last van stemmetjes in mijn hoofd.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Via de laatste covid vacinatie 5G gekregen, dus mijn pc streamt nu direct mijn hoofd in
Ducktales?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij mij ook en ik had al last van stemmetjes in mijn hoofd.![]()
quote:
Ow man, sterkte danquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Gast_op_Afstand_GOA zit volgens mij in mijn hoofd want hij post de nummers waar ik ook van hou.
Ze was ook een apart figuur maar zingen kon ze wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vroeger vond ik het een raar wijf.. fascinerend wel...
Nu zou ik haar doen![]()
Bah...quote:
Die doet mij denken aan één van mijn eerste bijbaantjes als vakkenvuller.quote:
Techno.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De laatste... we schijnen naar techno te verhuizen
Mag dit wel?quote:
De life uitvoering van you latest trick vind ik geweldig.quote:
Ik had vroegah, toen ik nog kleine marc was,quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De life uitvoering van you latest trick vind ik geweldig.
FF m'n TOP-100 invullen.quote:
Hij staat erquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Druk druk druk zou Theo Maassen zeggen![]()
Reteketet, twee broodjes kroketquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:15 schreef D. het volgende:
[..]
...en je bent weer lekker vrij, M&M's melkchocolade hoort erbij...
Nu heb ik trekquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Reteketet, twee broodjes kroket
Uit de airfryert, met met Maggi en mosterdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nu heb ik trek
Nouja, had ik eigenlijk al, maar nu heb ik zin in een broodje kroket. Of 2
heel de wereld is gek op M&Ms M&Ms maakt je weekend helemaal goehoeeeedddquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:15 schreef D. het volgende:
[..]
...en je bent weer lekker vrij, M&M's melkchocolade hoort erbij...
Ze zijn wel altijd wat bleek uit de airfryert, of heb je daar de maggi voor?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uit de airfryert, met met Maggi en mosterd
Ah, da's Jos Brinkquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:22 schreef sly-nl het volgende:
Jeujj, weekend!![]()
straks de airfryert op 180 en lekker aan de cavia![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jumbo airfryert kroketten worden gewoon bruin en krokantquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn wel altijd wat bleek uit de airfryert, of heb je daar de maggi voor?
Ah, oke, ik vergis me weer, ik haalde Andre van Duin en Jos brink vroeger al door elkaar!@quote:
Ow, jah, de 'speciale', maar die vind ik dan weer ietsje minder smakenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jumbo airfryert kroketten worden gewoon bruin en krokantWeet niet welke chemische mix ze er op smeren... maar het werkt
In de dark room?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ah, oke, ik vergis me weer, ik haalde Andre van Duin en Jos brink vroeger al door elkaar!@
Gewoon die cavia's van Mora!@quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, jah, de 'speciale', maar die vind ik dan weer ietsje minder smaken
Zeurpiet.. wat maakt de kleur trouwens uit.. je prakt ze toch onzichtbaar in het broodjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, jah, de 'speciale', maar die vind ik dan weer ietsje minder smaken
Nee, ze smaken bleek ook wel, dat bleekquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeurpiet.. wat maakt de kleur trouwens uit.. je prakt ze toch onzichtbaar in het broodje
Allemaal waar... maar ik heb er van genotenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ze smaken bleek ook wel, dat bleek, maar een gezond kleurtje maakt 'm net wat aantrekkelijker
Ik denk dat je ze tegenwoordig makkelijker uit elkaar kunt houdenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Nee, op de reguliersdwars 's nachts achter die kroegen in dat plantsoentje
Probeer het maar eens ... dan wil je nooit meer andersquote:
In een darkroom misschien nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze tegenwoordig makkelijker uit elkaar kunt houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |