Met mij ook nog een keer?quote:
En zo niet dan heb ik jou nog.quote:
Dat je 't ff weet!!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En zo niet dan heb ik jou nog.
Er was ooit zo'n aai over het bolletje smiley, die is ook wegquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb mij afgelopen week best wel beroerd gevoeld.
Maar het gaat nu toch weer 'n beetje beter?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb mij afgelopen week best wel beroerd gevoeld.
Gelukkig wel maar ik ben nog niet helemaal op krachten.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
Maar het gaat nu toch weer 'n beetje beter?
Rustig aan. Dan breekt het lijntje niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig wel maar ik ben nog niet helemaal op krachten.
Die luxe heb ik niet altijd tot mijn beschikking.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:20 schreef maily het volgende:
[..]
Rustig aan. Dan breekt het lijntje niet.
Lief zijn voor jezelf!
Dat is jammer.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die luxe heb ik niet altijd tot mijn beschikking.
Morgen sinaasappeltjes persen en weer op krachten komen.quote:
Daar ga ik wel van uit.quote:
Die werd op de 40+ meet gedraaid.quote:
Was ik daarbij, of was het een andere .. Heb dit nummer natuurlijk wel wat jaren lopen pluggenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die werd op de 40+ meet gedraaid.
Weet ik niet meer zeker maar volgens mij wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ik daarbij, of was het een andere .. Heb dit nummer natuurlijk wel wat jaren lopen pluggen
Ok dan was het dus zo gezellig dat je de muziek vergeet ...quote:Op donderdag 17 oktober 2024 01:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik niet meer zeker maar volgens mij wel.
Have funquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:43 schreef Domnivoor het volgende:
We gaan weer een wandeling organiseren.
Domnivoor in 40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht #3
Lijkt me dat dat niet gaat lukken ..quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
@:pullup
https://nos.nl/artikel/25(...)voor-ophalen-fietsen
Toevallig net die cd weer eens opgezet.quote:
Lekker! en houwe zo !quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toevallig net die cd weer eens opgezet.
[ afbeelding ]
En ja, ik heb nog cd’s en voorlopig blijft dat zo
Ik heb zelfs nog LP'squote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toevallig net die cd weer eens opgezet.
[ afbeelding ]
En ja, ik heb nog cd’s en voorlopig blijft dat zo
Die zingt iig lekkerquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb een troubadour in de kelder
Eén van mijn errste singeltjes en ik vind het nog steeds een mooi nummer.quote:
Dat laatste zou ik ook wel belangrijk vinden.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:46 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb mijn laatste elpees via FOk! weggegeven.
Ik wilde er vanaf maar ben blij dat ze bij een liefhebber terecht zijn gekomen.
Ik zit nog met een aantal ... in het stof .. 70s-80s Piet heeft me ooit een paar ontnomen .. + mijn 1e en enigste Thorens platenspeler .. dus ik kan er ook echt niets meer meer ..quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:46 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb mijn laatste elpees via FOK! weggegeven.
Ik wilde er vanaf maar ben blij dat ze bij een liefhebber terecht zijn gekomen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe luisteren jullie naar je PC ?
Ik heb een fatsoenlijke relatief ouderwetse audioset aangesloten zodat het goed klinkt.
Heb een JBL set met boosterquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb een fatsoenlijke relatief ouderwetse audioset aangesloten zodat het goed klinkt.
Een relatief ouderwetse (maar vrij nieuwe) koptelefoon.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |