SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
x2!
Disney+ is wel een beetje jammer, ik heb juist Videoland voor Nederlands gedoeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Was jij nou ook Agatha all along aan het kijken?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook maar zal vast wel een goede serie zijnOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja maar moet wachten op de andere afleveringenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Was jij nou ook Agatha all along aan het kijken?
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
kenn nur agnetha, hoor ventquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Was jij nou ook Agatha all along aan het kijken?![]()
Had 3 afleveringen gekeken, maar wacht nu tot de rest er ook op staatMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Is het wel wat?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar moet wachten op de andere afleveringenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Beste drugquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben alleen onder invloed van muziek![]()
![]()
Dan binnenkort maar even proberen nu ik Disney+ nog heb.quote:
Als je het maar safe doet!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
wtf hoe kom je nu weer op deze oude sokkenmeuk!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:23 schreef maily het volgende:
@:Kissingbird sokboy
DKUp in SHO / [Gordon TOTO GATE] (no) more Toto in my life?
Smile, it's free therapy.![]()
We hadden het toch over sokken?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wtf hoe kom je nu weer op deze oude sokkenmeuk!![]()
![]()
Harde witte sportsokken. Is de favoriet van kb.quote:
Ik wist waar ik ongeveer moest zoekenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja maar dan nog! jij diept weer zoiets op![]()
![]()
In de vordelquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Harde witte sportsokken. Is de favoriet van kb.![]()
quote:quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
serieus? wat die met zijn kaak aan het doen is door xtc![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zit hier hard te lachenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je het goed doet, blijven ze rechtop staan.
[ afbeelding ]
@:Kissingbird
gatverdamme het idee alleen al!Smile, it's free therapy.![]()
van jou?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:KissingbirdUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Godverquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Kissingbird![]()
![]()
Mihihiquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Kissingbird
Oh zo zit dat kaakschaatsen dus
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Deze foto kun je ook naar @loveyoulongtime sturen, die is allergisch voor blote voetenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Kissingbird![]()
![]()
Het lachen zal je snel vergaan als je ze ruikt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit hier hard te lachen
gatverdamme het idee alleen al!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Meestal speelt lies v in romantische komedies. Dit us wrl serieus drama/ thriller lijkt me. Ben benieuwdquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
x2!
Disney+ is wel een beetje jammer, ik heb juist Videoland voor Nederlands gedoe♡♡♡♡![]()
Ken ik idd nietquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Meestal speelt lies v in romantische komedies. Dit us wrl serieus drama/ thriller lijkt me. Ben benieuwd
Maar das wel mooi want altijd als ik iets Nederlands kijk zie ik dezelfde 10 acteurs geloof ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ken ik idd niet
Maar das wel mooi want altijd als ik iets Nederlands kijk zie ik dezelfde 10 acteurs geloof ikKlopt ja!
![]()
Klein blikjequote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ken ik idd niet
Maar das wel mooi want altijd als ik iets Nederlands kijk zie ik dezelfde 10 acteurs geloof ik♡♡♡♡![]()
"We hebben een meestercrimineel nodig."
- "Wat dacht je van die sufhoofd van de Jumbo reclames?"
"PERFECT!!!"
Beetje zoiets als:![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:50 schreef ToT het volgende:
"We hebben een meestercrimineel nodig."
- "Wat dacht je van die sufhoofd van de Jumbo reclames?"
"PERFECT!!!"
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Wel vrij accuraat!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:52 schreef Homijn het volgende:
Ik heb een nieuwe klok gekocht. Ik snap er niks van.![]()
[ afbeelding ]
Is er ook een versie die andersom geprint is?Voor extra verwarring!
![]()
moet je met ikea bewijzering doenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel vrij accuraat!
Is er ook een versie die andersom geprint is?Voor extra verwarring!
Uw ADH vitamine Worst
Weet ik nietMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ook nietquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:52 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
![]()
Wel leuk bedacht!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:52 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Ik zit naar een digitale klok te googlen die een analoge klok als display heeft, maar kan ff niks vinden.
Gat in de markt?![]()
![]()
Het is twee voor twaalf wat mijn score betreft
![]()
39e
Misschien een idee om eerder mee te doen en te postenquote:
21quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien een idee om eerder mee te doen en te posten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Owjah, Ryan Reynolds wilde nog een "Bambi's dode moeder"-grap in die meest recente film gooien.quote:
Letterlijk AL zijn verzoeken werden gehonoreerd, zelfs heel veel die zwaar beledigend richting Disney of Hugh Jackman waren, maar grappen over Bambi ging Disney te ver!Dat was het enige wat ze niet toestonden!
![]()
![]()
quote:
Ik denk toch dat ik weer die houten poten en ooglapje versie van Photoshop ga installeren hier; ik mis het painten echt!![]()
![]()
Dan moet je dat doenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik weer die houten poten en ooglapje versie van Photoshop ga installeren hier; ik mis het painten echt!![]()
Kan dat ook?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien een idee om eerder mee te doen en te posten
Gelijk hebben ze. Geen grappen over Bambiquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, Ryan Reynolds wilde nog een "Bambi's dode moeder"-grap in die meest recente film gooien.
Letterlijk AL zijn verzoeken werden gehonoreerd, zelfs heel veel die zwaar beledigend richting Disney of Hugh Jackman waren, maar grappen over Bambi ging Disney te ver!Dat was het enige wat ze niet toestonden!
![]()
![]()
Er lag van de week een dode Bambiquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze. Geen grappen over Bambi
Twijfelde om hem mee te nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja de grap was iets van dat Deadpool de jager tegenkwam die Bambi's moeder had doodgeschoten, en Deadpool vroeg hem: "Je weet dat je door iedereen op de hele wereld gehaat wordt he? Kun je mij dat ook leren?"quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze. Geen grappen over Bambi
Dat was alles!![]()
![]()
Go woke or ..quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de grap was iets van dat Deadpool de jager tegenkwam die Bambi's moeder had doodgeschoten, en Deadpool vroeg hem: "Je weet dat je door iedereen op de hele wereld gehaat wordt he? Kun je mij dat ook leren?"
Dat was alles!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er lag van de week een dode Bambi
Twijfelde om hem mee te nemenEr zat vorige maand een bambi tegen mijn bumperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beestje liep gelukkig wel ongeschonden weg
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zat vorige maand een bambi tegen mijn bumperBeestje liep gelukkig wel ongeschonden weg
!
![]()
Yeeeeeeaaaaaah!! Graag gedaan ToTquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:11 schreef ToT het volgende:
WOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Lovely!!!!
Dank je!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En je auto danquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zat vorige maand een bambi tegen mijn bumperBeestje liep gelukkig wel ongeschonden weg
Te gecompliceerdquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de grap was iets van dat Deadpool de jager tegenkwam die Bambi's moeder had doodgeschoten, en Deadpool vroeg hem: "Je weet dat je door iedereen op de hele wereld gehaat wordt he? Kun je mij dat ook leren?"
Dat was alles!![]()
Man hier had er 1 vast in de velg /wielkast zittenquote:
Die leefde nie meer
Natuurlijk politie erbij want anders krijg je het niet vergoed bij je verzekeringThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een kapotte koplamp en een paar deuken in de motorkap. Beest keek even bedust en rende toen weg. Politie komt niet eens kijken in zulke gevallen. Was wel gewoon gedekt door de verzekering.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Man hier had er 1 vast in de velg /wielkast zitten
Die leefde nie meer
Natuurlijk politie erbij want anders krijg je het niet vergoed bij je verzekering![]()
En daarnaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ik heb m'n geld nu hard genoeg nodig voor allerlei tegenslagen.
The only way is up
Nou doe maarquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier vallen allerlei grappen over te maken!![]()
Gooi het eruit![]()
Hier moet je het meldenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Een kapotte koplamp en een paar deuken in de motorkap. Beest keek even bedust en rende toen weg. Politie komt niet eens kijken in zulke gevallen. Was wel gewoon gedekt door de verzekering.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weer wat geleerd. Hoop het nooit mee te makenquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Het belpanel zag er erg druk uit bij giro 555.
quote:Ga ik wel van uit, maar ik weet dat er nog behoorlijk veel ellende in het verschiet ligt, en de vraag is of ik dan meegaand moet zijn, of hard.
![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. Hoop het nooit mee te makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alsjeblieft, een ster voor jouquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier vallen allerlei grappen over te maken!![]()
![]()
![]()
Zolang je dicht bij jezelf blijft is alles goedquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]Ga ik wel van uit, maar ik weet dat er nog behoorlijk veel ellende in het verschiet ligt, en de vraag is of ik dan meegaand moet zijn, of hard.
En kies voor jezelf
I know.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang je dicht bij jezelf blijft is alles goed
En kies voor jezelf
Maar dat levert op korte termijn ook weer veel ellende op....maar op lange termijn is er dan hopelijk wel meer duidelijkheid....wat weer nieuwere, grotere ellende kan opleveren, wat na een hoop gezeik waarschijnlijk met een sisser afloopt.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
- Hij was inmiddels al een rondje geworden.
- Je stond wel moeilijk voorover gebukt.
enz.![]()
Ik hopelijk ook nooit meer. Dit is gewoon een donkere straat bij mij in de buurt naast een bos, dus ik reed al niet zo snel. Maar als ze plotseling voor je neus staan, dan kun je remmen tot je een ons weegtquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. Hoop het nooit mee te maken![]()
Duidelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
I know.
Maar dat levert op korte termijn ook weer veel ellende op....maar op lange termijn is er dan hopelijk wel meer duidelijkheid....wat weer nieuwere, grotere ellende kan opleveren, wat na een hoop gezeik waarschijnlijk met een sisser afloopt.![]()
Had er ook eentje gekregen van @loveyoulongtime voor een jaar. Zomaar uit t nietsquote:![]()
![]()
Als straks verlopen is neem ik weer een nieuwe. Zoveel beter met abo en zonder reclame![]()
![]()
Nice!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had er ook eentje gekregen van @:loveyoulongtime voor een jaar. Zomaar uit t niets![]()
![]()
Als straks verlopen is neem ik weer een nieuwe. Zoveel beter met abo en zonder reclame![]()
![]()
Erg smooth van die @loveyoulongtimequote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had er ook eentje gekregen van @:loveyoulongtime voor een jaar. Zomaar uit t niets![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht even dat er rapporteer stond![]()
Stomtoevallig ik ook toen ik 'm in het album op imgur zag!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]Stomtoevallig ik ook toen ik 'm in het album op imgur zag!
* DJMO hatsjoeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Greyyyyysquote:![]()
![]()
![]()
Soms is het gewoon tijd om een hartje in het gesprek te gooien
Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Greyyyyys![]()
![]()
![]()
Soms is het gewoon tijd om een hartje in het gesprek te gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
![]()
een liev en allemaal lief
En een wiefquote:
Wie heeft er voor vent als slaaf gekozen?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat lijkt me wel iets voor Killemquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie heeft er voor vent als slaaf gekozen?
Ik heb gestemd op Ze vult de leegte op met nog meer boekenquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie heeft er voor vent als slaaf gekozen?![]()
Dat wordt de berging voorzien van een bed voor de slaafTrotste mama van Ambar
De slaaf denk ikquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:46 schreef Kissingbird het volgende:
Wie is die andere die het gekozen had??Trotste mama van Ambar
Waarom heb ik hier op gekliktquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
Ach vooruit, ik post 'm zelf wel!
Fotoboek van slaaf_fikkie
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
Ach vooruit, ik post 'm zelf wel!
Fotoboek van slaaf_fikkie![]()
![]()
Doe,maar gewoon het licht aan.. tv kijken in het donker of naar een scherm kijken is slecht voor je ogenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wel een idee
erg donker hier..
of misschien beter zo
i dontknowMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja ik heb het wel eens eerder gepost!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
dat account heb ik hier al eens gezien in DTS (foto's)![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe,maar gewoon het licht aan.. tv kijken in het donker of naar een scherm kijken is slecht voor je ogen![]()
Door jou dus!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb het wel eens eerder gepost!ik herken de foto's
vond ze toen al bizarSmile, it's free therapy.![]()
okequote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe,maar gewoon het licht aan.. tv kijken in het donker of naar een scherm kijken is slecht voor je ogen♡♡♡♡![]()
Kost het wel geen elektriciteit als je geen licht aanmaaktquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe,maar gewoon het licht aan.. tv kijken in het donker of naar een scherm kijken is slecht voor je ogen
bioscopen verbieden danquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe,maar gewoon het licht aan.. tv kijken in het donker of naar een scherm kijken is slecht voor je ogenUw ADH vitamine Worst
Vuurvliegjes kosten elektriciteit?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kost het wel geen elektriciteit als je geen licht aanmaakt![]()
![]()
Ik steek een kaarsje aan, bij gebrek aan open haard.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Nephaard aanquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik steek een kaarsje aan, bij gebrek aan open haard.
Ik moet hier nog wat werken aan de gezelligheid van de verlichting hier in huis.
Verder zit ik onder de warme luchtstroom van de airco!![]()
![]()
Mini nephaardquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Door jou dus!ik herken de foto's
vond ze toen al bizar![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik werd blij want ik las
mini nijlpaarddie heb ik niet in huis
Voor je slaaf?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Heb jij een mini nijlpaard?quote:
Of een nepbaard?
Helaas niet.quote:
Ik had mijn zus aan de telefoon het begin van bg ook niet gezien. Wat was er in lldl?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Allebeiquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij een mini nijlpaard?
Of een nepbaard?
Euhhhquote:
Vanmiddag wilde je niet lief genoemd worden![]()
Yes eens kijken of ik een wanhopig slachtoffer kan vindenquote:Trotste mama van Ambar
Dat dan weer wel..quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kost het wel geen elektriciteit als je geen licht aanmaakt
Succes!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Yes eens kijken of ik een wanhopig slachtoffer kan vindenCause there is always a wrong to your right 🎶
Dan dus niet in het donker tv kijkenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Krijg koppijn van in het donker tv-kijkenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
* DJMO
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Slaap lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe ik ook niet dus.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan dus niet in het donker tv kijken
Maar irritant als ik bij iemand anders ben die dat wel doet.
Inmiddels weet iedereen wel nu dat ik een fatsoenlijk licht nodig heb. Kan ook gewoon een schemerlamp oid dergelijks zijn. Hoeft natuurlijk ook geen tl-balk licht te zijn![]()
![]()
Nee geen te fel licht.. gewoon licht dat genoeg licht afgeeftquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Doe ik ook niet dus.
Maar irritant als ik bij iemand anders ben die dat wel doet.
Inmiddels weet iedereen wel nu dat ik een fatsoenlijk licht nodig heb. Kan ook gewoon een schemerlamp oid dergelijks zijn. Hoeft natuurlijk ook geen tl-balk licht te zijn
correctquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee geen te fel licht.. gewoon licht dat genoeg licht afgeeft![]()
Jij had toen dat steuntje in de rug even nodig Mascara, je had ook zat shit aan je hoofd.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Als straks verlopen is neem ik weer een nieuwe. Zoveel beter met abo en zonder reclameLach met een schone bips![]()
Dat hoop ik wel. Ben zo beroerd als de pleuris #verkouden #griep #geencovidquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Alleen niet als smooth operator bedoeldquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Erg smooth van die @:loveyoulongtime
Lach met een schone bips![]()
Beterschapquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel. Ben zo beroerd als de pleuris #verkouden #griep #geencovid![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij had toen dat steuntje in de rug even nodig Mascara, je had ook zat shit aan je hoofd.![]()
![]()
![]()
Half Nederland wel momenteel hoor ik overalquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel. Ben zo beroerd als de pleuris #verkouden #griep #geencovidBeterschap!
Je hoort het heel veel momenteel. Beterschap 😘quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel. Ben zo beroerd als de pleuris #verkouden #griep #geencovidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey smoothy 😘quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alleen niet als smooth operator bedoeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat je redenen ook waren, het was een aardig gebaarquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alleen niet als smooth operator bedoeld![]()
De dagen kabbelen onbetekenend door met werk en zulks. Alles wel dus dank je.quote:Lach met een schone bips![]()
Superlief!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat je redenen ook waren, het was een aardig gebaar![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Bedtijd hier!![]()
Fijne avond/nacht allemaal![]()
![]()
![]()
Nou bij dezequote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Dank je. Dat word ook niet vaak tegen mij gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dan zal ik wel slapenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zal over een paar uur wel weer wakker zijn dus misschien tot straks nog![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou bij dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Of kaal gaan?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn haar (hoofd) is altijd een chaos. Misschien moet ik eens een kam gaan gebruikenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik denk dat het tijd is. Alhoewel, ik weet niet aan welke kant de Volle Maan staat.quote:Werewolf
Over half uurtje tot uur op zuiden.... Maar bewolkt hierquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is. Alhoewel, ik weet niet aan welke kant de Volle Maan staat.Had oude telescoop klaargezet.
Wilt u tondeuse stand 9, 6 of 2?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
Goeie! Zal ook weer eens afsapraak bij de kapper makenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Blexh ik moet eigenlijk ook weer. Geen zin inCause there is always a wrong to your right 🎶
Nee nee, wil gewoon ouderwets geknipt worden beste man.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wilt u tondeuse stand 9, 6 of 2?Lach met een schone bips![]()
Moet ik je instoppen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Blexh ik moet eigenlijk ook weer. Geen zin in
Kak hier is het ook bewolkt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Over half uurtje tot uur op zuiden.... Maar bewolkt hierHad oude telescoop klaargezet.
Werewolf
Niet eens iets radicaal anders?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee nee, wil gewoon ouderwets geknipt worden beste man.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
KUTWOLKEN!!!!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Kak hier is het ook bewolkt.Lach met een schone bips![]()
Ja, dat lijkt me wel watquote:
Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik weer eens naar de kapper moet
Nee wel eens geprobeerd, maar nee.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet eens iets radicaal anders?Lach met een schone bips![]()
Ik vind mijn krullen wel wat hebben. En ik heb nooit problemen met kammen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat je een toffe gast bent, hoezo?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ZEG!!!Wat denkt u niet van mij!
![]()
* gebrokenglas kijkt even naar buitenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oe insoppen........ De haren dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel wat
Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik weer eens naar de kapper moetLach met een schone bips![]()
Ik heb geluk ik nog 15 minuten voor ik weer moet. Twee vergaderingen tot 17:00quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Blexh ik moet eigenlijk ook weer. Geen zin in![]()
![]()
Oeh gelukkig, voelde me even in eer aangetastquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat je een toffe gast bent, hoezo?
uquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ZEG!!!Wat denkt u niet van mij!
![]()
![]()
quote:En zaterdag ga ik een juicy pear bier brouwen
![]()
en ik hoop dat het wat wordt, anders zit ik met 20 liter ondrinkbaar spul![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: