Wow.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:47 schreef IndoorKite het volgende:
Enige randvoorwaarde bij de Republikeinen is dat het een witte man moet zijn.
Jort Kelder was in 2016 ook voor Trump, en in 2020. Hij zit omfloerst telkens Trump gelijk te geven.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Money… money…money…🎶 🎶 🎶
Vanavond bij Eva weer een sterke NOT analyse door Jort Kelder![]()
En dan vooral over trump en win kansen. Kan. Is Mogelijk., hoe erg ook.
Nou daar ging het niet over. Alleen wat oppervlakkig geneuzel. Zelfs chivaz doet meer zijn best.
Iedere x als ik de man aan een of andere tafel zie: kassa ¤ 2000 / keer, gaat er door mijn hoofd.
Dat baseer je echt nergens op. Er zijn meer dan genoeg zwarte Republikeinen waar ook de blanke Republikein gewoon op stemt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:13 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Inhoudelijk interesseert het ze geen biet nee. Dat is overduidelijk. Maar feit dat hij een witte man is wel.
Genoeg? Genoeg voor wat? Om president te worden? Want daar heb ik het over. En de realiteit is dat het nooit in de buurt is gekomen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat baseer je echt nergens op. Er zijn meer dan genoeg zwarte Republikeinen waar ook de blanke Republikein gewoon op stemt.
Je punt is dat Musk ongelijk heeft?quote:
Wellicht zou jij je bewijs, dat de enige randvoorwaarde bij de Republikeinen is dat het een witte man moet zijn, op tafel kunnen gooien alvorens we afdwalen? Kan ik dat ergens terugvinden? Staat zoiets in de GOP statuten o.i.d.? Extraordinary claims require extraordinary evidence nietwaar?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:56 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Genoeg? Genoeg voor wat? Om president te worden? Want daar heb ik het over. En de realiteit is dat het nooit in de buurt is gekomen.
Leuk dat je denkt dat het "nergens" op gebaseerd is. De realiteit is echter dat de Republikeinen mijn ongelijk nooit zullen bewijzen. Maar dat is vast "toeval".
Deze blijft ook goud. De contradictie van de maand wat mij betreft.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:47 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Neem aan dat een zeer groot gedeelte van de bevolking op partij stemt ipv op persoon. Zou niet zo heel veel anders zijn als je die huidige 2 zou vervangen qua polls denk ik.
Als het ipv Trump Haley of Ramaswamy was, was het waarschijnlijk nu 90/10 in het voordeel van Harris.
Ja, Musk kletst weer eens uit z'n nek. Tijdens de eerste campagne van Obama was er ook een Nederlands meisje dat voor z'n team werkte en daar verslag van deed. Later schreef ze er ook een boek over. Kirsten Verdel heet ze.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je punt is dat Musk ongelijk heeft?
Waarom? Ze staan toch juist als protest op de juiste plek? De zo niet logische logica van Harris in deze is tamelijk bijzonder. Daarnaast vraag ik mij af wat hier humoristisch aan isquote:
Ook wel eens op fok geweest. M.n. in reacties op TWW.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:34 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ja, Musk kletst weer eens uit z'n nek. Tijdens de eerste campagne van Obama was er ook een Nederlands meisje dat voor z'n team werkte en daar verslag van deed. Later schreef ze er ook een boek over. Kirsten Verdel heet ze.
[ afbeelding ]
Was al geen fan van de arrogante verveelde man. Dat hij akkoord kan gaan met zo’n trump en wat die bij elkaar heeft gelogen en bedrogen…quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jort Kelder was in 2016 ook voor Trump, en in 2020. Hij zit omfloerst telkens Trump gelijk te geven.
Sowieso is rechts lekker vertegenwoordigd bij talkshows. Wouter de Winther en al die andere politiek duiders.
De ergste Amerika duiders zijn overigens: Koen Petersen, Victor Vlam, Raymond (on)Mens.
Je merkt duidelijk een georganiseerde en afgestemde push om langzamerhand de Republikeinen meer acceptabel te maken in Nederland.
Klassieker (12 jaar geleden)
Zowel Kelder als Petersen behoren tot de beste vrienden van Ruttequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Was al geen fan van de arrogante verveelde man. Dat hij akkoord kan gaan met zo’n trump en wat die bij elkaar heeft gelogen en bedrogen…
Extraordinary claims? Dat alleen een witte man een reële kans maakt om genoeg stemmen te krijgen van Republikeinen om president te worden? Hoezo is dat een extraordinary claim? Er is nog nooit iets anders gebeurd. Niet eens in de beurt van iets anders. Maar nogmaals, als jullie dat als "toeval" willen zien dan vind ik dat best hoor. Verwacht dat dit toevallig nog de komende 30-40 jaar blijft gebeuren.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:30 schreef Rnie het volgende:
Extraordinary claims require extraordinary evidence nietwaar?
Je bent nog steeds een fan van selectief lezen zie ik.quote:Deze blijft ook goud. De contradictie van de maand wat mij betreft.![]()
Je eigen vraag verzinnen en daar dan antwoord op te geven is niet wat ik van je vraag. Je zegt het volgende:quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:12 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Extraordinary claims? Dat alleen een witte man een reële kans maakt om genoeg stemmen te krijgen van Republikeinen om president te worden? Hoezo is dat een extraordinary claim?
Waar kan ik deze GOP randvoorwaarde, die volgens jou echt moet volgens de republikeinen, terugvinden?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:47 schreef IndoorKite het volgende:
Enige randvoorwaarde bij de Republikeinen is dat het een witte man moet zijn.
Als je reageert op een post van @TheVulture die aangeeft dat hij het vrij bizar vind dat de peilingen zo nek aan nek blijven, aangeeft dat het niet veel anders zou zijn qua polls als je de huidige twee zou vervangen en dan een zin later aangeeft dat als je er van de huidige twee eentje zou vervangen, de verhoudingen ineens 90/10 liggen, terwijl je daarnaast OOK nog eens aangeeft dat het merendeel op de partij en niet op de persoon stemt, dan ja, helaas. dan heb je in mijn optiek de contradictie van de maand award gewonnen. Chapeau.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:12 schreef IndoorKite het volgende:
Je bent nog steeds een fan van selectief lezen zie ik.
Om jouw onzin te ontkrachten.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:56 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Genoeg? Genoeg voor wat? Om president te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |