SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Aeque waarom loop je als John Travolta in een lege action ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alles uitverkocht.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:08 schreef greysbones het volgende:
Aeque waarom loop je als John Travolta in een lege action ?
Ik vind dit een prima tempratuurquote:
Hoef voor mij niet zo warm meer, als de zon maar schijntMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dat weet je nooit voordat je een Action inloopt, om vervolgens thuis te komen met allerlei zooi.quote:
Jij bent de zonquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vind dit een prima tempratuur
Hoef voor mij niet zo warm meer, als de zon maar schijnt![]()
![]()
Ik ga alleen naar de action met doelquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat weet je nooit voordat je een Action inloopt, om vervolgens thuis te komen met allerlei zooi.
Om te voorkomen dat ik met allerlei zooi thuis kom
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die zin is voor jou!quote:![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Tuurlijk, snel je post aanpassen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hatelijk want lakens moeten in de was.
Hopelijk nog ergens een flanelleke.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Neee meneertje zo makkelijk kom je er niet vanafquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik welquote:
Mag niet?
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neee meneertje zo makkelijk kom je er niet vanaf![]()
![]()
Nou vertelquote:
Waarom sla je die ene zin over ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik weet het niet?quote:
Maar het kan wel!
Kan datquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het niet?
Maar het kan wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is het misschien kansen spreiden?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou vertel
Waarom sla je die ene zin over ?
Het is toch nog geen zondag?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hatelijk want lakens moeten in de was.
Hopelijk nog ergens een flanelleke.![]()
Of bewaart hij die zin voor de warequote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is het misschien kansen spreiden?
Ik ken maar 2 regelsquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou vertel
Waarom sla je die ene zin over ?![]()
![]()
Dat kan natuurlijk ook, maar dacht dat jij al op nr 1 stond van die top.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of bewaart hij die zin voor de ware
Hij zou nog wel kunnen zeggen "jij bent de lievste"Cause there is always a wrong to your right 🎶
Jij bent de gekstequote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, maar dacht dat jij al op nr 1 stond van die top.
Hij zou nog wel kunnen zeggen "jij bent de lievste"![]()
![]()
Pardonquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze willen je gewoon, die ouwe snoeperdsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wie is jullie ?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie allebei ouder dan JussieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Fysiek niet meer dan?quote:
Heb je het nu over jezelf?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze willen je gewoon, die ouwe snoeperds
Ik ken het, de aftakeling is begonnen.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
LIEV! (Even de aandacht verleggen)P
O
T
A
T
O
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja, dat durf je wel te zeggenquote:
RaaarrrrrCause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ken het, de aftakeling is begonnen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja dat ben ikquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat durf je wel te zeggen
Raaarrrrr![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:33 schreef Paul het volgende:
Vergeet niet te donoreren!
TV / Giro 555 - Voor het Midden Oosten
quote:
Das wel te hopen jaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. nou hij zal er zo wel aan komen
Ja steeds meer gaat kapot.quote:
Eerst de schouder en sinds paar dagen loopt een van mijn kuiten te mekkeren.Oh.quote:Helemaal geen huisdier(en)?
HeyPaul het zijn nu allemaal Paultjes en Paulines hier wat flirt gedrag betreftquote:
Neequote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja steeds meer gaat kapot.
Eerst de schouder en sinds paar dagen loopt een van mijn kuiten te mekkeren.
[..]
Oh.Helemaal geen huisdier(en)?
Al jaren niet meer
Kan jou man zelf niet schilderen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar is toch leuk en gezelligquote:
Lege action is beste actionquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:08 schreef greysbones het volgende:
Aeque waarom loop je als John Travolta in een lege action ?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Acupunctuur maar wordt volgens mij niet terugbetaald.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja steeds meer gaat kapot.
Eerst de schouder en sinds paar dagen loopt een van mijn kuiten te mekkeren.
[..]
Oh.Helemaal geen huisdier(en)?
Ik betaal cash na de behandeling (¤47)Werewolf
Bij ons welquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Acupunctuur maar wordt volgens mij niet terugbetaald.
Ik betaal cash na de behandeling (¤47)
Welke zorgverzekering vergoedt acupunctuur?
Onder meer de volgende verzekeraars bieden gewoonlijk wél een aanvullende verzekering met acupunctuur: VGZ, ONVZ, OHRA, CZ, De Friesland, a.s.r, Univé en Zilveren Kruis. Acupunctuur valt onder alternatieve geneeswijzen in de aanvullende verzekering.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Das waar.quote:Alleen hebben veel mensen die aanvullende verzekering niet. Dus dan wordt het weer niet vergoed.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bij ons wel
Onder meer de volgende verzekeraars bieden gewoonlijk wél een aanvullende verzekering met acupunctuur: VGZ, ONVZ, OHRA, CZ, De Friesland, a.s.r, Univé en Zilveren Kruis. Acupunctuur valt onder alternatieve geneeswijzen in de aanvullende verzekering.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Daar kan je je hier voor verzekeren, dan moet je de alternatieve in het pakket hebbenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Maar dan wordt nog maar tot 500 vergoed en de rest moet je zelf dokkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik krijg 25 euro per behandelingquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bij ons wel
Onder meer de volgende verzekeraars bieden gewoonlijk wél een aanvullende verzekering met acupunctuur: VGZ, ONVZ, OHRA, CZ, De Friesland, a.s.r, Univé en Zilveren Kruis. Acupunctuur valt onder alternatieve geneeswijzen in de aanvullende verzekering.![]()
![]()
Wel nagevraagd maar zou vermoedelijk niks doen bij mijn klachten. Van de schouder dan. Kuit is alweer weg gelukkig.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
En dan nog maar een klein gedeeltequote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Das waar.
[..]
Alleen hebben veel mensen die aanvullende verzekering niet. Dus dan wordt het weer niet vergoed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot een max van?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik krijg 25 euro per behandelingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALs je er voor verzekerd ben is het altjid het proberen waard.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel nagevraagd maar zou vermoedelijk niks doen bij mijn klachten. Van de schouder dan. Kuit is alweer weg gelukkig.
Hoe kan men zeggen dat het vermoedelijk niets doet als ze niet weten wat het is?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die naalden in mn bil gisteren wordt wel volledig vergoed
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2024 09:50:34 ]![]()
Is dat zo?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
HmzOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja voelt goed
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Misschien ff kijken of er in de buurt iemand zit die acupunctuur doet en ff checken hoe duur dat dat isquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Das waar.
[..]
Alleen hebben veel mensen die aanvullende verzekering niet. Dus dan wordt het weer niet vergoed.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Omdat ze vanuit de klachten denken dat ik dan beter bij een osteopaat of chiropractor terecht kan. Aangezien dat ook onder alternatief valt geef ik dat liever daaraan uit dan aan iets waar ik zelf ook niet in geloof.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je er voor verzekerd ben is het altjid het proberen waard.
Hoe kan men zeggen dat het vermoedelijk niets doet als ze niet weten wat het is?
Vergoed?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik krijg 25 euro per behandelingMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien ff kijken of er in de buurt iemand zit die acupunctuur doet en ff checken hoe duur dat dat isTe lui om nog een keer te typen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat ze vanuit de klachten denken dat ik dan beter bij een osteopaat of chiropractor terecht kan. Aangezien dat ook onder alternatief valt geef ik dat liever daaraan uit dan aan iets waar ik zelf ook niet in geloof.
oh? wie flirten met elkaarquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HeyPaul het zijn nu allemaal Paultjes en Paulines hier wat flirt gedrag betreftWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Jammer dat dit niet gewoon onder de verzekering valtquote:
Zo zit ik met mij therapeut, die heb ik al jaren en jaren, die man is fysiotherapeut en Hapotherapeut
Maar in jan mag hij geen fysio meer geven omdat hij zijn accreditatie punten voor de fysio niet meer wil gaan doen.
Die man is al 50 jaar fysio en ik snap dat hij niet meer wil gaan doen hij is 72.
Maar ik moet dus gaan uitkijken naar een andere fysio
Zo een als hem vind ik never en nooit meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag ik vragen waar u last van heeft?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Die naalden in mn bil gisteren wordt wel volledig vergoedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou dan doe je dat toch. Mocht dat niet helpen kan je acupunctuur als 2 optie kiezenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:54 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Te lui om nog een keer te typen.
Je hebt het bolken ook helemaal te pakken he collegaquote:
Ik vermoed van naalden in zijn bilquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar u last van heeft?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gebeurt verder weinig op Fok! atm en ik ben nog te lui om dingen te doen die ik had willen doenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het bolken ook helemaal te pakken he collegaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hij moet het alleen wat vaker overdag doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het bolken ook helemaal te pakken he collega
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Die naalden in mn bil gisteren wordt wel volledig vergoedecht niet pijnlijk
Werewolf
Moet nietquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij moet het alleen wat vaker overdag doen.
Nu van mijn bilquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar u last van heeft?![]()
![]()
En een haptotherapeut, die kijken wat verder dan de klacht alleenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat ze vanuit de klachten denken dat ik dan beter bij een osteopaat of chiropractor terecht kan. Aangezien dat ook onder alternatief valt geef ik dat liever daaraan uit dan aan iets waar ik zelf ook niet in geloof.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal je even een dm sturen met een omkopingsvoorstel.quote:![]()
Ik moet morgen naar een manueel therapeut, lekker kraken en trekkenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En een haptotherapeut, die kijken wat verder dan de klacht alleen![]()
Dat moet wel lukkenquote:
Mag ik een kaarsje branden voor minder pijn?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar een manueel therapeut, lekker kraken en trekken
Werewolf
Dat mag altijdquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mag ik een kaarsje branden voor minder pijn?![]()
![]()
Ik heb de neiging om letterd vdrkeerd te typen.
Beetje snel en dikke vingersWerewolf
Oeh, ik ben nu al akkoord!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zal je even een dm sturen met een omkopingsvoorstel.![]()
Maar meestal is er overdag teveel gedoe in NWS, in de regel zit ik hier als ik nacht of ochtenddienst hebOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gewoon dichtgooienquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Oeh, ik ben nu al akkoord!
Maar meestal is er overdag teveel gedoe in NWS, in de regel zit ik hier als ik nacht of ochtenddienst heb![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Oeh, ik ben nu al akkoord!
Maar meestal is er overdag teveel gedoe in NWS, in de regel zit ik hier als ik nacht of ochtenddienst heb
Die optie is achter de schermen wel eens langsgekomenquote:
Gewoon alle topics dicht behalve feedback en dan kratje bier opentrekken
Lolquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En wat als je dan niet gaat? Krijg je dan een boete oid?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Even over de verkiezing in 🇧🇪
In Brussel was er wel stemPLICHT.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Alleen in Brussel?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Even over de verkiezing in 🇧🇪
In Brussel was er wel stemPLICHT.![]()
Wel een leuke stadquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Brussel is dan ook een aparte stad, man3, wat een ellende daar![]()
![]()
Ik probeer toevallig meen tripje naar Grenoble te plannen, moet je vliegen vanaf Brussel ... doe maar niet dan hequote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Brussel is dan ook een aparte stad, man3, wat een ellende daarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Of 15 uur Flixbus
Doe maar ook nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar die naalden krijg je omdat je ergens last van hebtquote:
Sommige delen gok ik.quote:
Ook nog geen cadeautje gekocht voor je neef?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gebeurt verder weinig op Fok! atm en ik ben nog te lui om dingen te doen die ik had willen doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook nog geen cadeautje gekocht voor je neef?
Zeg ik nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
JIj hebt genoeg gepaktquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij moet het alleen wat vaker overdag doen.een beetje tegenstand in de late uurtjes of in de vroege morgen is niet verkeerd
Maar waarom hebben ze die naald in je bil gejakkerd dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is mijn fysio ook. Maar mijn lijf reageerd daat nooit zo goed opquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar een manueel therapeut, lekker kraken en trekkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat vond mijn fysio nodigquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar waarom hebben ze die naald in je bil gejakkerd dan?![]()
Massage nodig?quote:
Of misschien die naalden eruit halen?
Trauma flashbacks naar wintersport in Tirolquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is een echte marteling
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Massage nodig?
Of misschien die naalden eruit halen?ik heb de olie al op de verwarming liggen
![]()
![]()
Dit zegt al genoegquote:
Nog meer pijn denk ik. Kaarsje voor minder pijn?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is mijn fysio ook. Maar mijn lijf reageerd daat nooit zo goed opWerewolf
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj hebt genoeg gepakteen beetje tegenstand in de late uurtjes of in de vroege morgen is niet verkeerd
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wij waren er juist op het moment dat Manneke Pis kleding aanhadwelk kostuum?
Werewolf
Ik moet het er ook echt uit trekken he en dan bedoel ik eruittrekken waar je last van hebtquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat vond mijn fysio nodig
En nee, niet daar last van, maar..euhhhh laat maar die Nederlandsetaal is ook zo dubbelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroeger was met de bus naar Spanje gaan heel normaal(naja, in mijn omgeving dan toch
)
Kom nu uit op vliegen van AMS naar Lyon en daar de trein naar Grenoble
Allebei ongeveer anderhalf uur maar nog steeds beter dan flixbusOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ALs een kaarsje daar toch eens voor zou helpenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nog meer pijn denk ik. Kaarsje voor minder pijn?
Ik ga geen medische info meer op een openbaar forum zetten, dat heeft al een keer genoeg problemen opgeleverd.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet het er ook echt uit trekken he en dan bedoel ik eruittrekken waar je last van hebt
En nee, niet daar last van, maar..euhhhh laat maar die Nederlandsetaal is ook zo dubbel![]()
Jou wordt het tenminste nog aangeboden...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs een kaarsje daar toch eens voor zou helpen
* aeque pakt zijn drugs maar weer uit de kastOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Als je het maar niet op het vuur gooitquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]ik heb de olie al op de verwarming liggen
Wij gingen met de bus naar Hongarije. Man man man man man, wat een ellendequote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Vroeger was met de bus naar Spanje gaan heel normaal(naja, in mijn omgeving dan toch
)
![]()
Ik heb LED kaarsjes. Veilig.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs een kaarsje daar toch eens voor zou helpenWerewolf
Geen idee meer. Was met de kroning vd koning oid, hotel was ook vlakbij het festival wat werd gegeven en waar de koning en koningin aanwezig waren..quote:
Geen zin om te googlen :p
Zo weg, boodschappen doen in....jawel: België![]()
![]()
Hier ook paar x Hongarijequote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wij gingen met de bus naar Hongarije. Man man man man man, wat een ellende![]()
![]()
Genoeg andere plekken om blote piemels te zienquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wij waren er juist op het moment dat Manneke Pis kleding aanhad![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen idee meer. Was met de kroning vd koning oid, hotel was ook vlakbij het festival wat werd gegeven en waar de koning en koningin aanwezig waren..
Geen zin om te googlen :p
Zo weg, boodschappen doen in....jawel: België
Werewolf
Man3quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wij gingen met de bus naar Hongarije. Man man man man man, wat een ellende![]()
![]()
Heel topic in kpd ervoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Genoeg andere plekken om blote piemels te zien
Dusseldorf nog een optie? of Keulen of Weeze?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:21 schreef sp3c het volgende:
Kom nu uit op vliegen van AMS naar Lyon en daar de trein naar Grenoble
Allebei ongeveer anderhalf uur maar nog steeds beter dan flixbusSmile, it's free therapy.![]()
Wij zijn een keer wezen roadtrippen in Tsjechië om te ijshockeyen, toen was het nog Tsjechoslowakije en Warschaupact enzoquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wij gingen met de bus naar Hongarije. Man man man man man, wat een ellende
Reden er van die Sovjet mannetjes mee op motoren en met machinegeweren
Dat was wel een topshow tot je moest spelen en letterlijk iedereen incl zijn moeder veel beter was dan ons
Is vanaf de randstad ook weer tering veel extra reistijd erbij, dan kun je beter flixbussenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dusseldorf nog een optie? of Keulen of Weeze?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
lolquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Genoeg andere plekken om blote piemels te zien![]()
Ow dat is wat uit de buurt voor je.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is vanaf de randstad ook weer tering veel extra reistijd erbij, dan kun je beter flixbussenSmile, it's free therapy.![]()
Ik moest net nog aan je denken.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow dat is wat uit de buurt voor je.
Ik heb nog nauwelijks bewogenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moest net nog aan je denken.
[ afbeelding ]![]()
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moest net nog aan je denken.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze wisten wel meteen waar het over ging.
Ja de sokkennacht van laatst staat nog vers in mijn geheugen gegriftquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:34 schreef aeque het volgende:
Ze wisten wel meteen waar het over ging.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2024 10:35:48 ]![]()
Zelfs in mijn geheugenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja de sokkennacht van laatst staat nog vers in mijn geheugen
Werewolf
Jup mij ookquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja de sokkennacht van laatst staat nog vers in mijn geheugen![]()
Mijn geheugen is leegOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik moest dan ook 'smakelijk' lachen toen ik dat plaatje net tegenkwam.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja de sokkennacht van laatst staat nog vers in mijn geheugen gegrift
* greysbones geeft Aeque een ponypackquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Jou wordt het tenminste nog aangeboden...
* aeque pakt zijn drugs maar weer uit de kastThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat is dat?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft Aeque een ponypack
WROW 🐺🤪🐔quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
snel aan wat anders denken..bijna volle maanWerewolf
Sokken denk ik weer aan harde sokkenquote:
Ik zat gisteren Urk te kijken hadden ze het ook als je jongens hebt je uit moet kijken als je harde sokken in de slaapkamer vindt
Mogguh
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
zo oud ben je toch niet dat je dat niet weetquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Omgquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sokken denk ik weer aan harde sokken
Ik zat gisteren Urk te kijken hadden ze het ook als je jongens hebt je uit moet kijken als je harde sokken in de slaapkamer vindtWerewolf
Moest wel lachenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schijnbaar moet je daar juist oud voor zijn om te weten.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo oud ben je toch niet dat je dat niet weet
Mijn drugs komt gewoon in doordrukstrip van de apotheek.
gereformeerden geven er geen rukje aan??quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Urk is zo gereformeerd dat het mij verbaast.
NEEHEEE niet iedere jongen doet dat!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sokken denk ik weer aan harde sokken
Ik zat gisteren Urk te kijken hadden ze het ook als je jongens hebt je uit moet kijken als je harde sokken in de slaapkamer vindt
Dikke keukenrol tzt!
jij koopt Miauw in de apotheekquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Schijnbaar moet je daar juist oud voor zijn om te weten.
Mijn drugs komt gewoon in doordrukstrip van de apotheek.![]()
![]()
Zijn ook heel geoefend in anaal.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
gereformeerden geven er geen rukje aan??
Jij komt ze tegenquote:
The fuck is miauwquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij koopt Miauw in de apotheek![]()
![]()
daar gaat alles stiekem..gereformeerd zegt niks.. jaar met een streng gereformeerde een relatie gehadquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Urk is zo gereformeerd dat het mij verbaast.
Geen idee. Het lijkt me zo verborgen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
gereformeerden geven er geen rukje aan??Werewolf
zet maar vast neerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEEHEEE niet iedere jongen doet dat!
Dikke keukenrol tzt!![]()
Dat valt wel mee hoor, van wat ik zo ziequote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Urk is zo gereformeerd dat het mij verbaast.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Schijnbaar moet je daar juist oud voor zijn om te weten.
Mijn drugs komt gewoon in doordrukstrip van de apotheek.
man3 die oudjes van tegenwoordig weten ook niksquote:![]()
Ik 5 jaar een Jehova. Beat that!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
daar gaat alles stiekem..gereformeerd zegt niks.. jaar met een streng gereformeerde een relatie gehad![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb er eigenlijk geen idee van.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, van wat ik zo zie
Wat ik wel weet is dat ze veel bidden.
Op vakantie waren er bevindelijk gereformeerden en serieus, ze vroegen of wij stil konden zijn tijdens het bidden.
Nu was ik een serieuze kletskous, toch moeite mee gehad.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: