Prima.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee hij formuleerde het wat anders. Wat blijft hangen is toch dat de Titanic inderdaad is waar we naar kijken met de BBB. Niet dat van der Plas hem zijn woorden iets liet afzwakken.
Circus 6 krijgt niks gedaan en kan niet eens de grenzen dicht gooienquote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee hij formuleerde het wat anders. Wat blijft hangen is toch dat de Titanic inderdaad is waar we naar kijken met de BBB. Niet dat van der Plas hem zijn woorden iets liet afzwakken.
Zie jij politiek als een voetbalwedstrijd? Met winnen en verliezen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat mag die vinden. Volgende verkiezingen is die weg
Ja zo werkt dat als het kabinet valt. De volgende verkiezingen heb je winnaars en verliezers. Nsc staat er niet bepaalt goed voor.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zie jij politiek als een voetbalwedstrijd? Met winnen en verliezen?
Nog los van het feit dat het onzin is dat Holman na de volgende verkiezingen weg is, de kans dat Holman top 5 staat op een volgende lijst lijkt me vrij groot, NSC hun beste kamerlid.
Ja het is best een prestatie van hem dat hij Caroline soeverein laat lijken.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:43 schreef -XOR- het volgende:
Caro sloopt hier zeker in retorische zin Gied volkomen.
Politiek gaat niet om winnaars en verliezers, als je denkt van wel heb je er helemaal niks van begrepen en kun je je beter bij sport houden.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat als het kabinet valt. De volgende verkiezingen heb je winnaars en verliezers. Nsc staat er niet bepaalt goed voor.
Mag je vinden, ik denk daar anders overquote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
Politiek gaat niet om winnaars en verliezers, als je denkt van wel heb je er helemaal niks van begrepen en kun je je beter bij sport houden.
Het is geen vinden en denken, politiek is geen sport en draait niet om winnen en verliezen. Dat is gewoon een feit.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mag je vinden, ik denk daar anders over
Dat zegt dan veel over je anti-democratische mindset.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jij mag denken wat je wil maar dit is gewoon een feit.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Een nexit zou wel voor een heel snelle inkrimping van de veestapel en het hele boerenbestand zorgen. En alle bloemenkassen kunnen dan ook dicht.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:49 schreef xpompompomx het volgende:
Jammer voor Geert dat de BBB ook geen nexit wil.
Kom ik morgen bij je op terug, ik wil er eerst even wat dieper induiken.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:56 schreef Hanca het volgende:
Ondertussen was er ook een onderwijsdebat: https://nos.nl/artikel/25(...)tiek-op-ingangsdatum
Ga ik later misschien nog terugkijken. Maar ik ben wel benieuwd of @:Janneke141 al een mening over de nieuwe doelen heeft.
Lijkt mij ook....quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:42 schreef Hanca het volgende:
Als je allemaal 'eigen land eerst' bent en je komt uit allemaal verschillende landen, ben je het dus per definitie niet met elkaar eens.
Maar waarom de vertraging? Puur omdat de PVV wat ideologische dingetjes in de kerndoelen wil fietsen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:56 schreef Hanca het volgende:
Ondertussen was er ook een onderwijsdebat: https://nos.nl/artikel/25(...)tiek-op-ingangsdatum
Ga ik later misschien nog terugkijken. Maar ik ben wel benieuwd of @:Janneke141 al een mening over de nieuwe doelen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |