Handelen in auto’s blijkbaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:43 schreef Rianne84 het volgende:
Hoe kan die garagehouder zo'n auto betalen
Simpel: die staat op naam van de zaak en behoort boekhoudkundig tot de “handelsvoorraad”. En als je voornamelijk luxere auto’s verkoopt en je pakt per auto een paar duizend euro winst dan rij je zo in een tweede of derde hands Audi R8.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:43 schreef Rianne84 het volgende:
Hoe kan die garagehouder zo'n auto betalen
blijkbaar hebben ze niet meer om het programma te vullenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dit "en wat vindt de neef van buurman Henk ervan" segment hoeft van mij niet zo.
Hun volgende verblijfplek.quote:
Die bejoirde?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:50 schreef tong80 het volgende:
Ik zapte er langs. Wat een enge vrouw was dat qua uiterlijk. Ken heel de case niet maar dacht die spoort niet of is schuldig.
Weet niet. Kort fragment. Maar ze zag er onsmakelijk uit. Jaartje of 60 schat ik. Dus zeg maar iets van 10 jaar ouder dan wij.quote:
Ja, eng en onfris hoofd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:26 schreef golfer het volgende:
Deze vrouw?
[ link | afbeelding ]
Dat is mevrouw van de Werd. Vertegenwoordiger van 6 verschillende dierenrechten-organisaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |