Ik zit mobiel, dus gaat wat lastiger.quote:
En de TT is ook wat gedateerd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zit mobiel, dus gaat wat lastiger.
Morgen wordt het aangepast of vraag 1 van tv modsquote:
De trap krijgt de schuld. Roken lijkt me aannemelijkerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:40 schreef Rianne84 het volgende:
Agressieve buurman kan niet eens zelfstandig ademen
Ieder geen vtwonen interieurquote:
Oppervlakte, hoeveel geschilderd moet worden ofzo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:45 schreef matthijst het volgende:
Wat is die gast met z'n laser aan 't meten dan? Hoeveel meter behang er straks nodig is?
Ook een hekel aan, dat strakke.quote:
jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:46 schreef matthijst het volgende:
Is het nou een man of een vrouw, dat onderbuurmens.
Haar zus:quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:47 schreef matthijst het volgende:
Nu lijkt het een man, maar in de studio lijkt ie lippenstift en een beha te hebben
Maar bezoek nog wel…quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:50 schreef golfer het volgende:
Peuken naar beneden gooien.
Volgens mij rookt meneer copd niet meer.
Geen puf meer voorquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:50 schreef golfer het volgende:
Peuken naar beneden gooien.
Volgens mij rookt meneer copd niet meer.
Het is ook niet meer van de NCRV.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Morgen wordt het aangepast of vraag 1 van tv mods
Zelf zijn het ook niet de meest heldere lichtenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:56 schreef matthijst het volgende:
Ook een ledstrip bij die lekkage hangen.
Echt he. Dagje werkquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:01 schreef matthijst het volgende:
Gvd je kan beter schilder worden.
2 roodjes.
Ja hoe stom ben je danquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Domste wat je kan doen, is de inboedelverzekering op te zeggen
Dat was vroeger altijd het laatste shot: een onderlinge opmerkingzonder dat ze per se wisten dat ze op camera waren. Vaak was het dan iets als 'toch jammer zeg' of zo. Maar ook vrij regelmatig 'Maak er maar een tekening van en stuur maar op naar Mallorca.'quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:44 schreef GwaiLow het volgende:
Kunnen ze niet wat langer napraten na de uitspraak van de rechter? Programma eindigt altijd zo snel, terwijl mensen juist nog even wat emoties willen zien. Vaak woede bij de ene partij, en blijdschap bij de andere.
Hoe zij in het begin op die bank hing als een roze walvis. Walgelijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:57 schreef svann het volgende:
Wat een tiepes weer, vooral dat echtpaar overgewicht.
Daar heeft ze zeker een punt ja. Mr Visser is wat dat betreft beter.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:16 schreef tong80 het volgende:
Angela de Jong heeft er een column over geschreven vandaag.
Een van de beste uitzendingen ooitquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:36 schreef NoCigar het volgende:
[..]
'Maak er maar een tekening van en stuur maar op naar Mallorca.'
Allemaal verzonnen door Reid, want die wil op de TV komen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:32 schreef GwaiLow het volgende:
Ik denk dat de helft van alle conflicten in scene zijn gezet. Afgesproken werk door buren, om op de TV te kunnen komen.
Binnenkort komt er een collega van mij met een conflict bij de Rijdende Rechter (conflict met zijn buren, 'zaak' aangespannen door zijn buren). Dat was wel een echt conflict hoor hahaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Allemaal verzonnen door Reid, want die wil op de TV komen.
Paar maanden geleden een vriendin van me. Ze verloor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Binnenkort komt er een collega van mij met een conflict bij de Rijdende Rechter (conflict met zijn buren, 'zaak' aangespannen door zijn buren). Dat was wel een echt conflict hoor haha
Ik mag de uitslag nog niet vertellenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar maanden geleden een vriendin van me. Ze verloor.
Even in de ijskoelkast.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik mag de uitslag nog niet vertellen
Mag allemaal niks kosten natuurlijk. Wel dik willen rijden maar geen geld voor een Audi uurtarief in de werkplaats.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:35 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom ga je met je dure bolide niet naar een audi garage?
Handelen in auto’s blijkbaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:43 schreef Rianne84 het volgende:
Hoe kan die garagehouder zo'n auto betalen
Simpel: die staat op naam van de zaak en behoort boekhoudkundig tot de “handelsvoorraad”. En als je voornamelijk luxere auto’s verkoopt en je pakt per auto een paar duizend euro winst dan rij je zo in een tweede of derde hands Audi R8.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:43 schreef Rianne84 het volgende:
Hoe kan die garagehouder zo'n auto betalen
blijkbaar hebben ze niet meer om het programma te vullenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dit "en wat vindt de neef van buurman Henk ervan" segment hoeft van mij niet zo.
Hun volgende verblijfplek.quote:
Die bejoirde?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:50 schreef tong80 het volgende:
Ik zapte er langs. Wat een enge vrouw was dat qua uiterlijk. Ken heel de case niet maar dacht die spoort niet of is schuldig.
Weet niet. Kort fragment. Maar ze zag er onsmakelijk uit. Jaartje of 60 schat ik. Dus zeg maar iets van 10 jaar ouder dan wij.quote:
Ja, eng en onfris hoofd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:26 schreef golfer het volgende:
Deze vrouw?
[ link | afbeelding ]
Dat is mevrouw van de Werd. Vertegenwoordiger van 6 verschillende dierenrechten-organisaties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |